Page 4 of 6

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 15:35
by Kaspars
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 15:37
by Mellaish
papriekšu uz TA un tad flančus. izčakarēs.

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 16:04
by Fretka
Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci :]

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 17:00
by Kaspars
Fretka wrote:
Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci :]
Ir iets ar DIY flančiem 30mm, rati netorčī ārpus arkām, neko neteica.

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 17:56
by achmed
Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Flančus domāju likt pēc apskates :wink:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 18:03
by achmed
Ir lieta par kuru uztraucos vairāk nekā flančiem, proti špiļkām. Ir dzirdēts, ka nekādu problēmu un pretēji, ka sēdies 2. Risinājums ir bbs vāciņi, kurus jāaizņemas uz apskati

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 31 May 2017, 21:21
by artyp
Man bij uzliktas špiļkas,uz TA vilku virsū stock diskus ar kalpakiem. Bet vēlāk sataisīju garās špiļkas, hvz kā jauns saimnieks TA izies :D
Image

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 09 Aug 2017, 14:48
by achmed
Sveiciens auto entuziastiem! :wink: Vasara iet uz beigām, mērķis bija šovasar savest žici vismaz tādā tehniskā stāvoklī, lai varētu legāli piedalīties ceļu satiksmē. Tas ir daļēji izdevies, nobraukti ap 500km, bet uz doto brīdi TA uz mēnesi :( Bet par visu pēc kārtas!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt :cool:
Image

Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Image

Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju :hvz:
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam :hvz: Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Image

Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Image

Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2 :( Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc :dusma:

Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā :dusma: :dusma: :dusma: Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus

Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Image

Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt :latvija: un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā! :drive:
Image

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 07 Sep 2017, 10:10
by achmed
Tas brīdis ir klāt, žigulim izieta tehniskā apskate bez aizrādījumiem! :drive: :aleluja: Pirms apskates iegādājos jaunus priekšējos lukturus, noregulēju un novērsu pārējos divniekus. Pie reizes tika noregulēts karburātors, izrēķināti optimālie karburatora dīžu izmēri priekš mana motora parametriem, noregulēti vārsti, sadalenei uzlikts regulējamais zobrats :yo: Par aprēķiniem un regulēšanu paldies A. Jurševskim :beer:
Pēc jaunās apskates iegūšanas, mājupceļā iebraucu noskalot žici 8)

Image

Pēc veiktajiem darbiem, motors ir palicis atsaucīgāks, ir palielināti max apgriezieni un par spīti tam, ka žicim nav ne čoka, ne aukstās palaišanas sistēmas, ekonomaizers utt standarta lietas, aukstu motoru var iedarbināt bez problēmām, brīvgaitas apgriezieni nepeld un nost neslāpst. Patīkami ir tas, ka iet brīvi savus spidometra max 160 km/h, pēc sajūtām iet vēl :shock:

Tālākie plāni? Braukšu līdz pirmajam sālim uz ceļa, tad likšu ziemas guļā. Pa ziemu tiks būvēts vēl viens motors, tā kā šo pavasarī varēs iegādāties! :wink:

Ir ievākta nepieciešamā informācija un iegādātas attiecīgās detaļas :cool:
Standarta parametri - kloķene 80mm, klanis 129mm, virzulis 76mm (1450 ccm). Manos plānos ir iegūt atsaucīgu un dinamisku 1600ccm motoru, izmantojot jaunākas paaudzes izturīgākas un vieglākas kloķa klaņa mehānisma komponentes

Klaņi BMW m20b20, kuri ir 110g vieglāki kā standarta, virzuļi M50b20, kuri ir 90g vieglāki kā standarta. Protams atvieglināts spararats :wink:
Būs nepieciešams palielināt ieplūdes/izplūdes kanālus, palielināt kompresiju nosēdinot galvu, ir padomā arī cietākas vārstu atsperes un pārveidot standarta vārstu formu .

Paldies par uzmanību, eju rūcināt žici un noņemt skaidu pa rajonu! :drive: :yo:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 08 Sep 2017, 00:21
by Melnais
:cool:
Trūkst neatkarīgā piekare.

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 08 Sep 2017, 09:10
by achmed
Melnais wrote::cool:
Trūkst neatkarīgā piekare.
Taisnība, bet tā kā žicis domāts jautrai ielas braukšanai, neatkarīgā izpaliek :( Pa ziemu labāk sakrāšu jaunam bloķim :wink:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 08 Sep 2017, 12:52
by Melnais
Vai tad tur var ielikt neatkarīgo? Ja tā, tad no kā un vai tas ir legāli?

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 08 Sep 2017, 14:23
by Gio
No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 08 Sep 2017, 14:25
by -AF-
Super piegājiens. Klaņus vari likt kaltos ķīniešus , tie vēl vieglāki ;)

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2017, 11:48
by achmed
Gio wrote:No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.
Paldies par piedāvātajiem variantiem, esmu dzirdējis ka tādus ir uzstādījuši vairāki vaztusam sagatavoti žiguļi kādreizējā open klasē :yo:
Uz doto brīdi nē, bet ja nosliekšos par piekares modifikāciju, tad uzstādīšu Vata/paralelograma tipa šķērsstieni :drive:

Image

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2017, 11:49
by achmed
-AF- wrote:Super piegājiens. Klaņus vari likt kaltos ķīniešus , tie vēl vieglāki ;)
Paldies par info! :cool:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2017, 23:01
by omulis
Skatē čalis voss ticamāk bija Haris, kas brauc šosejā ar kapeiku ;)

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 10 Sep 2017, 23:46
by Fretka
Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 11 Sep 2017, 09:05
by achmed
Fretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzas :cool:
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās :yo: Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim :wink:

Re: achmed VAZ 21013

Posted: 11 Sep 2017, 11:52
by Fretka
achmed wrote:
Fretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzas :cool:
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās :yo: Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim :wink:
Tāda nianse ir jebkurai automašīnai ar tiltu un šķērsstieni! Uztaisot to stieni regulējamu, tu vienkārši tiltu noliec vidū, taču tas neatsver to, ka, staigājot auto aizmugurei uz augšu vai leju, tilts aizies uz kādu pusi. Tam arī tas vata stienis domāts!