Dabūju nedaudz parakt, lai atrastu topiku
///////////SEAL OF APPROVAL/////////////
Tiklīdz tiku vaļā no limuzīna, bija laiks fiksi ieķert vajadzīgās detaļas priekš volvo un vilkt viņu ārā no garāges!
Atkal besis gari stāstīt
Bet nu long story short :
Auto tika nolikts ziemas migā viss nomests ar piķi dēļ stulbas riepu kūpināšanas garāžā alkokoola iespaidā
:lauki:
» Skatīties Youtube
Pa ziemu vērsos pie Gustinsh Customs, lai uzbūvētu koilus. Uz atboiņikiem atbraukājos un gribējās vēl zemāk, taču gūstot vairāk komforta kā iepriekš. Sīkumos izlēmām publiski neieslīgt (PM arī var nesūtīt
), taču no E36 koiliem ar attiecīgiem amjiem tika uzbūvēti koiloveri. Regulējamos atbalstus laika trūkuma (nereāli gribējās tačilu vilkt ārā) dēļ izlēmu netaisīt, taču tika uztaisīts papildus ~-1.5 grādu sagāzums, kuru iesaka arī Volvo ražotāji tālajos 90-os gados
Manā gadījumā no metāla izgrebti svaigi atbalsti, nevis pārdzītas špiļkas vai urbti jauni caurumi
Zaļās atsperes jau svaigi krāsotas nāca komplektā, par to man nepiesieties
Paldies par saldo ciparu koiliem, Ernest!
Kaut kad ziemā uzgāju Borbet B diskus (kuri vēlāk izrādījās ļoti bēdīgā stāvoklī - kantaini un krāsoti ar velnsviņzin kādu krāsu, kuru ar skrošu strūklu bija grūti noravēt) 17" priekšā 8,5j ET20, aizmugurē 10j ET20 ar 5x112 patternu un nedaudz mazākiem centriem kā maniem flančiem (Mercedes 66.6mm). Līdz ar to vedu diskus pa visādiem kantoriem - sākumā izurbt blakus jaunus 5x120 caurumus, pēc tam arī visus diskus izvalcēt un palielināt centra diametru uz BMW (72.5 vai cik tur bija).
Jau sen zināju, ka gribu diskus gunmetal krāsā, paralēli domājot arī par bronzīgo/zelta toni. Beigās tonis izrādījās daudz tumšāks, kā biju iecerējis, tāpēc pie tā vēl tiks strādāts.
Zināju, ja beidzot ir attiecīga platuma diski, tad vajag arī traku stretchu (jā, nav naudas riepām) - priekšā uz 8,5j negribēju neko platāku un zemāku par 195/45, taču izmērs salīdzinoši rets un dārgs, aizmugurei 205/45 un arī pa lielam bez citām opcijām. Beigās nodomāju "pie dirsis jolo" un paņēmu 195/45/17 komplektu. Kā parasti montēt devos pie Džeka, kur džeki izklaidējās ar riepu spridzināšanu. Starp citu, ļoti operatīvi. Džeki iegādājušies normālu aparātu, kurš ļoti veikli iešauj 7 atmosfēras gaisa, tāpēc visas riepas uzgāja ar pirmo
Pirmo riepu uztestējot uz 10j pašā mazajā bortā (kas nu jau atradās neierastā 90 grādu stāvoklī) pamanījām plaisas. Pārbaudījām citas riepas, sametām pārējās un vienīgo riepu, kurai bija nelielas plaisas uzmetām uz 8,5, kas uzgāja bez spridzināšanas un viss gerai
8,5j 195/45
10j 195/45 ak tiews tu esi stulps kapets ta
Šonedēļ aizgāzu uz laukiem visu pa pāris dienām salikt. Kārtējo reizi paldies Abitam par rezerves daļu piegādi 23os naktī
- iegādājos jaunus filtrus, eļļu, gultņus, brembo br diskus, trw klučus. Ar pāris aizķeršanām viss sanāca kā plānots, koili der plug n play bez nekādiem kāšiem un šobrīd noregulēti nedaudz zemāk par vidus pozīciju
Bremzes strādā kā tām ir jāstrādā, motors tāpat, koroče viss zaibis.
Jā, vienā mirklī es te klusītēm ierunājos par homemade ķekavu, bet ar šķiedru neiet tik viegli kā cerēts, tāpēc (ceru, ka tikai pagaidām) ieķēru oem lūpu (par to un vēl kaudzi plastmasas loriņu paldies vienam volgokluba lietotājam, kura nikneimu nezinu
), izdomāju nokrāsot body krāsā, lai vizuāli auto izskatās zemāks. To pašu bija plāns darīt ar sliekšņiem, taču tas arī tiks darīts (kamēr neesmu ticis līdz two tone).
Paralēli izdomāju iemest wannabe "hella dark" krustus tuvajos un nolīmēt pagrieziena/gabarīta daļu ar tonējošo plēvi. Plēve īsti nav man pa gaumei, taču krusti izskatās smuki. Jāatzīst, ka prasās viņus arī migliniekos un tālajos, taču pagaidām būs labi.
Pagrieziena/gabarīta lukturi laikam drīzumā aizstāšu ar oem rižikiem, arī gan jau būs labi.
Ja paskatās uz kaut kad sen pieminētajām "to-do" lietām, tad par tām arī nav aizmirsts. Joprojām esmu pareizā fēna meklējumos, sprauslas arī drīzumā tiks iegādātas, izplūdi joprojām nepieciešams pārtaisīt, jo vakardien dēļ tās zemā stāvokļa nolūza arī otrais no abiem stiprinājumiem un tas tagad karājās metāla savilcējos. Tas viss tuvā nākotnē tiks darīts, par to citreiz
Pagaidām - uzcept savirzi; pārkrāsot diskus; paspēlēties ar sēdinājumu (aizmugurē un priekšā var zemāk). Šobrīd priekšā riepas ķer metāla paspārni, kurš jāpielabo, aizmugurē vispār neķer
; 16t/18t fēns; pārtaisīt izplūdi; regulējamais tilta šķērsstienis/atsaite; ražīgākas sprauslas; saregulēties; tikt skaidrībā ar lukturiem; priekšā uzlikt flanci (yo dawg flancis uz flanča), jo salīdzinot ar aizmuguri, priekša pavisam pazūd;
Ak jā, auto pa perimetru ir pilns ar kasjakiem, spraugām un šķībiem paneļiem, taču es jau agrāk esmu teicis, ka šis auto nebūs showcars. Kaut kas, protams, tiks labots, taču uz daļu no tiem kāšiem pieveru acis.
Ir vēl citi plāni, bet augstākminētie ir "must have".
Te vēl kaut kādas bildes, par pārīti no tām paldies Juzix'am
Anyhow, mega paldies visiem, kas kā parasti izručija jebkurā reizē
- Abit, Kretīns, Smash, Gustiņš, Ozo, Foxijs, Martins un pārējie, kurus esmu piemirsis
Gaidat apdeitus, būs lādzīgs drots