FRETKAS OVLOV 940 2.0T
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Ēm. Daaahuja labāk par Atiwēm. Mešiņš to što nada. :martinss_pakaras:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
howitzer wrote:Ēm. Daaahuja labāk par Atiwēm. Mešiņš to što nada. :martinss_un_archuks_pakaras:
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Atiwēm bija pareizie izmēri, to izskats arī mani nepaķēra
Mesh
Mesh
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Pateicoties mazajam centra diametram un skrūvju attālumam, vairāk par 1 skrūvi nesanāca uzķert
Līdz ar to priekša arī nav nolaista līdz galam + attālums no arkas būs nedaudz mazāks (~10mm dziļāk un atrēķinot fake sagāzumu bildēs), bet nu pie dirsas, kaut kāds priekšstats ir. Būs zajebis
Līdz ar to priekša arī nav nolaista līdz galam + attālums no arkas būs nedaudz mazāks (~10mm dziļāk un atrēķinot fake sagāzumu bildēs), bet nu pie dirsas, kaut kāds priekšstats ir. Būs zajebis
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
BLINGZ wrote:Diski bombongas. Bet kāpēc noliki čučēt volviķi netīru?
Fretka wrote:Man volgo garāžā stāv joprojām netīrs, jo vai nu iepriekš viss ceļš līdz mājām bija dubļos vai arī ir tik auksts, ka šļūtene vēl nenovākta, sasalusi vienā gabalā.
Tas joprojām ir to-do-listā, mēģināšu to izdarīt tuvākajā laikā.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Izskatās, ka būs sex. Bekaus reis ker.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Drošvien daudzi jau sociālajos tīklos redzēja manu kompotu
Bet nu te bišķi apdeits :
Nu jau diezgan pasen sanāca gaišā dienas laikā netālu no Aiviekstes nonest nelielu stirnu
Pirmo reizi dzīvē ko tādu piedzīvoju, bet šis bija tiešām īstais auto, ar kuru ko tādu var "pamēģināt". Tā kā gaišā dienas laikā baigi neiespringstu uz ceļmalām (līdz šim gadījumam), tad reakcija bija praktiski nulle un stirnu ieraudzīju tikai ar acs kaktiņu
Ar galvu pret haubi, vēderu pret bamperi/lukturi, ar dirsu pret disku/spārnu, kā rezultātā stirna iemācijās lidot un paveica kādus 50-100 metrus.
Tā kā kompotam tieši tas stūris bija max nopuvis (win ), tad spārns salocījās banānā, brille arī aizgāja šķērsām, lukturis un pavarots izmetams, bet haubē tāda simboliska bukte.
Diemžēl ar bildēm ir kā ir, jo man telefons tajā mirklī izlādējās un fotoaparāts palika Rīgā
Bet nu long story short - pisaks tomēr bija tik pieklājīgs, lai nedaudz sašķiebtu lanžeronu. Tas loģiski, jo tieši tajā pusē viņš bija diezgan papuvis. Bet nu ne kas, ar sencīti vienā vakarā visu pataisnojām, pa nedēļu Rīgā sazīmēju visas detaļas un viss (šķībs un greizs) gatavs.
PALDIES KARRLO PAR BRILLI, CH PAR SPĀRNU, OTO PAR PAVAROTU!
Tad arī piegriezu 900tā Saaba spoileri, ar samoreziem veicu piestiprināšanas metodi pie bagāžnieka un gateris tapa gatavs!
No priekšas diemžēl atradu tikai vienu bildi. Vislaik gribējies viņu sabildēt, bet vai nu nav bijis laika, vai gribēšanas
Paldies Rekordam par pāris fiksajām bildēm
Bet nu te bišķi apdeits :
Nu jau diezgan pasen sanāca gaišā dienas laikā netālu no Aiviekstes nonest nelielu stirnu
Pirmo reizi dzīvē ko tādu piedzīvoju, bet šis bija tiešām īstais auto, ar kuru ko tādu var "pamēģināt". Tā kā gaišā dienas laikā baigi neiespringstu uz ceļmalām (līdz šim gadījumam), tad reakcija bija praktiski nulle un stirnu ieraudzīju tikai ar acs kaktiņu
Ar galvu pret haubi, vēderu pret bamperi/lukturi, ar dirsu pret disku/spārnu, kā rezultātā stirna iemācijās lidot un paveica kādus 50-100 metrus.
Tā kā kompotam tieši tas stūris bija max nopuvis (win ), tad spārns salocījās banānā, brille arī aizgāja šķērsām, lukturis un pavarots izmetams, bet haubē tāda simboliska bukte.
Diemžēl ar bildēm ir kā ir, jo man telefons tajā mirklī izlādējās un fotoaparāts palika Rīgā
Bet nu long story short - pisaks tomēr bija tik pieklājīgs, lai nedaudz sašķiebtu lanžeronu. Tas loģiski, jo tieši tajā pusē viņš bija diezgan papuvis. Bet nu ne kas, ar sencīti vienā vakarā visu pataisnojām, pa nedēļu Rīgā sazīmēju visas detaļas un viss (šķībs un greizs) gatavs.
PALDIES KARRLO PAR BRILLI, CH PAR SPĀRNU, OTO PAR PAVAROTU!
Tad arī piegriezu 900tā Saaba spoileri, ar samoreziem veicu piestiprināšanas metodi pie bagāžnieka un gateris tapa gatavs!
No priekšas diemžēl atradu tikai vienu bildi. Vislaik gribējies viņu sabildēt, bet vai nu nav bijis laika, vai gribēšanas
Paldies Rekordam par pāris fiksajām bildēm
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Visu laiku skatos un nesaprotu kas tev bembītim ar aizmuguri nav ok, tas ir no tās stirnas tā vai tapēts ka sarūsējis? vai vnk dēļ spoilera izskatās citādāk? jo visi normālie e36 izskatās šitā
?????????????????????????????????
?????????????????????????????????
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
FOXIJS masina ir bijusi cietusi avari un partaisits aizmugures dala uz citu del lidzekliem studentam ka bija ta vareja sataisit )))))
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T & ZELEJA 318ti
Ieraksti vēl kaut ko - man šķiet, ka no 10 postiem varjurgon wrote:YO. Nevaru tev uz PM atbildēt laikam jauniem useriem uzreiz neļauj.