FRETKAS OVLOV 940 2.0T
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Noteikti! Tak paskatieties uz Tuarega nr zīmi un iesitat csdd
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Nav melots, biju aizbraucis uz dynosystems ar Gintu apostīt gaisu. Neilgi pirms tam attapos, ka 2 gadus iepriekš pielāgotās sprauslas ir knapi ražīgākas par Volvo oriģinālajām (310cc/min Volvo un ~350cc/min LS2 ), tāpēc pa fikso tika sameklētas 550cc Evo sprauslas un aizubināts uz dyno ar tām.
Pārējie apgreidi diži nav mainījušies - MS vadība, cold air intake caur Sprint Filter, maziņš 16t fēns, ENEM (šķiet, ka V15, tiešām neatceros) sadalene ar IPD regulējamo zobratu un drošvien vēl kkas, ko neatceros.
Bet long story short - dyno dienā vilšanās, jo cerēto 250-300zs vietā ieraudzīju apkaunojošus 210 @ 1bar
Ubaggai 8v dvižoks standartā galīgi neelpo, drošvien to visu veicina arī oriģinālais IC. Bet visgruzīgāk bija tas, ka turbīnas aktuators par fiksu nāk vaļā, tāpēc nevar iepūst vairāk par ~1bar, tāpēc to vajag nomainīt uz regulējamu, kas ir pirmais to-do-listā. Tad arī vajadzētu mierīgi iepūst 1.5bar un pietuvoties 250+ atzīmei. Protams, tas neatrisina to, ka ar salīdzinoši mazo fēnu ļurbo diezgan lagains un dzinējs neelpo, tāpēc PARADI IZDRUKU LIKNE PILNIGS MESLS racing team.
TL;DR:
Ar vienu biedru vienojāmies, ka 20. aprīlī būsim uz pirmo drifta treniņu un nākamajā vīkendā ņemsim dalību 1. posmā, tā ka no way back. Gidrauličeskij ručnik jau rīvē griestus, metinātais turās vietā un pusasis jau plauktiņā. Jāizdara vēl lērums apgreidu un noteikti jāaizmauc kkad uz trasi, lai atrastu slimās vietas.
Paralēli vēl sācis smaidīt radiators un šur tur eljlja punķojas, pārlasītais poli tilts laikam nebija gluži way to go, jo pāris svirām vajadzētu pāriet uz uniboliem, jo tagad dēļ poly tilts "laužās" vēl vairāk kā iepriekš, kas ar metināto ir sāpe dirsā.
Lai nav tikai dzeja, te kāda bilde
Pārējie apgreidi diži nav mainījušies - MS vadība, cold air intake caur Sprint Filter, maziņš 16t fēns, ENEM (šķiet, ka V15, tiešām neatceros) sadalene ar IPD regulējamo zobratu un drošvien vēl kkas, ko neatceros.
Bet long story short - dyno dienā vilšanās, jo cerēto 250-300zs vietā ieraudzīju apkaunojošus 210 @ 1bar
Ubaggai 8v dvižoks standartā galīgi neelpo, drošvien to visu veicina arī oriģinālais IC. Bet visgruzīgāk bija tas, ka turbīnas aktuators par fiksu nāk vaļā, tāpēc nevar iepūst vairāk par ~1bar, tāpēc to vajag nomainīt uz regulējamu, kas ir pirmais to-do-listā. Tad arī vajadzētu mierīgi iepūst 1.5bar un pietuvoties 250+ atzīmei. Protams, tas neatrisina to, ka ar salīdzinoši mazo fēnu ļurbo diezgan lagains un dzinējs neelpo, tāpēc PARADI IZDRUKU LIKNE PILNIGS MESLS racing team.
TL;DR:
Ar vienu biedru vienojāmies, ka 20. aprīlī būsim uz pirmo drifta treniņu un nākamajā vīkendā ņemsim dalību 1. posmā, tā ka no way back. Gidrauličeskij ručnik jau rīvē griestus, metinātais turās vietā un pusasis jau plauktiņā. Jāizdara vēl lērums apgreidu un noteikti jāaizmauc kkad uz trasi, lai atrastu slimās vietas.
Paralēli vēl sācis smaidīt radiators un šur tur eljlja punķojas, pārlasītais poli tilts laikam nebija gluži way to go, jo pāris svirām vajadzētu pāriet uz uniboliem, jo tagad dēļ poly tilts "laužās" vēl vairāk kā iepriekš, kas ar metināto ir sāpe dirsā.
Lai nav tikai dzeja, te kāda bilde
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
A cik tur ir jābūt standartā?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Maločiks Riepu kaudze jau ir vai brauksi kā visi ar jaunām?
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: FRETKAS OVLOV 940 2.0T
Mazai atkāpei.
Šis un dīzeļmersis būs labs pienesums streetam.
Šis un dīzeļmersis būs labs pienesums streetam.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465