Ch: 318i e30

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Alejandro wrote:Klau, kāpēc Youngtimer pasākumā Tavu un ER e30 nemanīju? Tieši aizbraucu uz turieni šos divus e30 apskatīties dzīvē kārtīgāk papētīt...

Vari, lūdzu, iemest dažas bildes, kā e30 izskatījās sākumā, tad ar Remotec, varbūt vēl uz kādiem diskiem bildes ir? Diemžēl, daudzas bildes no sākuma nerāda vairs :?

Starp citu, nebiju domājis, ka šim e30 jau tik gara vēsture Tavās rokās :cool:
Jā, diemžēl bildes pazudušas. Kaut kad mēģināšu sakārtot visu.

2014. gada februārī bija šāds, pilnīgs stock ar m10b18 un automātu: :D
Image

Pasākumā tricārs nebija, jo pāris dienas pirms pasākuma dabūju no AF racelogic padjobku. Vairākas reizes mēriju 0-100km/h līdz viss beidzās ar to, ka izšķīda sajūga kurvis. :shura:
Kad būs laiks ielikšu sīkāku update.
Uz cars and coffee biju ar savu e28. :)
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Nu ko :]

Topiks nogrimis, bet nekas ārkārtīgi interesants nenotiek – brouts un neko baig nefilosofee.

Tagad cenšos kaut arī vairāk vizināties tieši ar e30to, lai nav tā, ka vasara paiet bet tolkam nav nekur izbraukts. Šad tad mēģinu pabraukt arī ikdienā, bet nu žēl to auto triekt pa Rīgas ielām.

Sezona šoreiz sākta veiksmīgi - izvilku no ziemas mājvietas, nomazgāju, iztīriju un vizinājos. :]

Image

Pabūts Cars & Coffee 2019:
Image
Image

Jūnija sākumā uztaisīju apkopīti:
- Samainīts termostats, termostata korpuss + antifrīzs
- Samainīta eļļa (MOTUL 5W40)
- Samainīts bremžu šķidrums (MOTUL RBF)
- Samainīta ģeneratora siksna
- Novērsta eļļas noplūde no reduktora (spidometra sensora O-rings)
- Novērsta noplūde no stūres pastiprinātāja
Bija salūzusi durvju bremzīte/atdure kā rezultāta durvis nefiksējas atvērtā stāvoklī un vērās vaļā pārāk lielā leņķī, samainīju to ar.

Image

No modiem:
- Ielikts Pioneer MVH-S410BT ar Bluetooth (izbesija čakarēties ar aux vadu :shura: ).
- Uzliku jaunas BC Racing atsperes aizmugurē, šoreiz 140mm 10kg. Vairs nav tāds džips aizmugurē un braucas krietni komfortablāk.
- Uzlikts jauns SPAL ventilators. Salīdzinoši ar veco e34 kondiškas ventilatoru, daudz vieglāks, klusāks un efektīvāks. Vairs nav sajūta, ka tuvumā paceļas B737, kad viņš ieslēdzas. :shura:
- Pārtaisīta izplūde. Magnaflow gala bundulis aizstāts ar BOSAL pod-325i bunduli. Lai ari magnaflow man ļoti patika, auto bija daaudz par skaļu, jutos kā kaut kāds tīnis ar hondu. Tā kā vidū joprojām palika magnaflow rezonātors, skaņa ir tieši tāda kā gribēju – zema un dusmīga, bet relatīvi klusa. Liekas arī ka slīpie gali tīri vizuāli izskatās daudz labāk, kā ari beidzot vairs nebūs jāpisās katru reizi uz skati mainīt izplūdi. Bundulis nokrāsots melns, kā ari pa nākamo nedēļu uztaisīsim pulētas ņeržas galus (slīpums un diametrs būs tieši tāds pats kā esošajiem).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Pēc pavasara trakošanas secināju, ka riepas aizmugurē iet uz galu. Kkad aprīlī iegāju reifendirektā, a tur 205/50r15 uniroyal rainsport 3 vairs nebija atrodamas. Tā kā man tā riepa liekas supermegalaba, mēgināju pa visiem galiem dabūt rokā. Nevienam šāds izmērs piedāvājumā nebija. Viens no LV tirgoņiem teica, ka sazinājies ar rūpnīcu, varot pasūtīt bet būšot pēc pusgada. :emo: sagruzijos, ka laicīgi neesmu iepircis krājumus un kamēr filosofēju par alternatīviem ražotājiem vai izmēriem, tā kā tuvojās YT gonka, aizmugurē uzmetu Nankang NS2-R.
Image
Salīdzinoši ar RS3, NS2R likās baigie atkritumi. Arī trasē riepai uzsilstot aizmugurē saķere pa lielam ļoti švaka. Mozh pie vainas tas ka tām konkrētajām mizām ir jau 4.gads, mozh tas, ka palikuši kādi 5mm..
Lai vai kā, gonka bija ļoti forša. Savā grupā (pēc jaudas/svara dalījums) paliku otrais, kopvērtējumā laikam 4.

Image
Image
Image
Image

Kaut kad pēc gonkas iegāju reifendirektā un kā par brīnumu RS3 atkal bija pieejams. :shura:
Pasūtīju, uzliku – tagad viss čotka, atkal ir saķere + nav arī tādi baloni. :cool:

Image
Image

Pagājušajā vikendā aizbraucu uz skati, dabūju divus divniekus – vienu par priekšējo bremžu šļauku (kaut kur rīvējusies), otru par CO. Pēc skates piemetu pie kompja, lambda nestrādā. Tā jau likās, ka auto sācis neiet kā vajag, izteikti pie apakšām – sakuma likās ka vnk esmu pieradis. :shura:
Tos pa nākamo nedēļu mēģināšu samainīt un laidīšu vēlreiz uz skati.

Kaut ka ta. :]
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Tiem kas instagramā, mustang leaving car show - >
https://www.instagram.com/p/BxMdopEniz1 ... tm5yjir508
Liels paldies lietotājam Howitzer, kas nodrošināja video komentēšanu.
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch: 318i e30

Post by GG. »

Nepareizajā pusē barģūrai stāvat
User avatar
stalone
Posts: 167
Joined: 21 Mar 2015, 10:28
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by stalone »

Spalam kādi parametri?
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by howitzer »

meh
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

nu ko biki pakimerejos

Tā kā aktivizējušies lielo korpusu topiki, jāpaceļ mans mazā/sieviešu korpusa topiks.

Image

Kā jau augstāk varēja lasīt, Magnaflow trubas vietā uzstādīju stock aizmugurējo bunduli. No vienas puses iekšējais pensionārs gavilē - var braukt arī tālākus gabalus bez sāpošas galvas un cilvēki nelec no trotuāra grāvī, kad biš straujāk atcērt sajūgu. BET uzreiz parādījās kaudze ar visādiem stulbiem trokšņiem un skaņām ko iepriekš gluži vienkārši nevarēja dzirdēt. :shura: Tad nu šīs sezonas misija ir savest auto līdz maksimāli labam stāvoklim, lai nav sajūta ka brauc ar vecu naglukasti. Mainu visu, kas gaudo, čīkst, grab, vibrē vai tek. :shura:

Sezona sākās ar to, ka pie jūzera Kretīns Madonā sakopti visādi vizuālie defektiņi. Tā kā bija kasjaki uz visiem 4 spārniem tika nolemts pārkrāsot abus sānus + pa jaunam nokrāsot Mtech1 astīti, kuru es savulaik biju nomaucis ar baloniņu. :shura: Tie vizuālie kasjaki it kā nebūtiski un no pāris metriem pat diži neko neredz, bet pašam besīja āra jau kopš auto iegādes. Vistrakāk bija cietušas priekšējo spārnu apakšās – tur viss jau bija nopietnos burbuļos. Turpat madonā pie Abit iegādāti jauni China spārni, kuriem tika nogrieztas apakšas un pievārītas pie oriģinālajiem spārniem, kas, neskaitot apakšas, bija labā stāvoklī (un fun fact, nekad nav tikuši ņemti nost).

Viss sākas ar inspekciju rudenī pirms nost likšanas, te redzami defekti:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Uzpildamies un stūrējam kuģi uz Madonu:
Image
Image

Te jau nodots Kretīna gādīgajās rokās:
Image

Simdiudesmit procesā:

Image
Image
Image
Image
Image

Te jau gatavs. Bildēs izskatās tieši tāpat kā pirms tam. :shura:

Image
Image

Protams, ka braucot no laukiem pilns bagans ar kartofaaniem :]
Image

Atpakaļ pie trokšņiem un noplūdēm:

Viena no lietām, kuras izdotās skaņas liecināja par seconds before disaster bija stūres pastūža sūknis. Pasūtiju jaunu sūkni (paņemu KAMOKA) kā arī jaunu ZF šķidruma bačoku (jo viņos iekšā nāk filtriņš, kas atsevišķi nemainās, plus vecais bačoks bija nosulojies un pretīgs). Samainīju, piešķīļu – WIN, klusums.

Image

Tajā pašā vīkendā salaboju audio pastiprinātāja RCA ieeju dēļ kuras jebkurš audio tracks kļuva par dabstepu braucot pa bedrēm. Pāris punkti ar lodāmuru un viss safe. Tiesa gan, tā kā grabināt numurzīmi pie akropoles nav aktuāli (skatīt piezīmi augstāk par iekšējo pensionāru), domāju to pastiprinātāju ar visu sabvūferu lidināt miskastē un pāriet uz kautkādu jēdzīgāku, OEM-ish audio setupu.

Image

Pēc GG ieteikuma (noklausoties manu bēdu stāstu par transmisijas trokšņiem) paskatījos dzinēja spilvenus. Būdams tehniskais idiots, es kaut kā nebiju aizdomājies, iečekot šo mezglu. :shura: Vienā pusē spilvens sadalījies divās daļās, otrā pamatīgi saplaisājis un sasēdies :emo:

Image

Atkal uzsūtīju dzinēja paduškas no e34 un kārbas spilvenus no e30 un pa vīkendu dzerot aliņu samainīju.

Image
Image


Jauna sezona, jauns riepu pāris (kā parasti - priekšējās riepas uz aizmuguri, jaunās priekšā) – šoreiz Uniroyal Rainsport5, nevis Rainsport3. Sausā laikā starpību nejūtu, pa lietu vēl neesmu braucis.

Image

Ar Belgom pastiņu nopucēju diskiem plauktus. Tā kā nav vēlmes pēc katras moikas viņus dročīt uz plauktiem bija uzaugusi oksīda kārtiņa.

Image

Nākamais vīkends garažā – samainīju vārstu vāka blīvi, kas bija sākusi puņķoties:

Image

Tāpat, kaut kādos random brīžos no dzinēja priekšpuses tecēja antifrīzs. Piešķil aukstu – nekas netek. Mauc redlaināā ar karstu – nekas netek. Noliec mašīnu, pēc pāris stundām atnāc atpakaļ – zem auto peļķe. Tecēja kaut kur no termostata/ūdenssūkņa rajona (bet tā kā vietas starp radiatoru un dzinēju maz, tā arī nesapratu kas tek). Līdz ar to, noņemu termostata korpusu, kārtīgi satīrīju kontaktvirsmas (ko laikam pagājšgad mainot nebiju kārtīgi izdarījis), oranžajai blīvītei pa virsu uzspiedu hermētiķi (ko tipa rekomendē darīt, ja bloks nav gluds kā jauns) un saliku atpakaļ. Tāpat nomainīju ūdenssūkni uz HEPU ražojumu ar mētāla impelleri. Tagad viss stīgā, nekas netek, peļke zem auto vairs nav un viss cool.

Image

Tā citādāk braucu un kaifoju. Mašīna man ir jau vairāk kā 6 gadus, bet ar katru sezonu patīk arvien vairāk un vairāk. 8)

Kaut kādi random snapi:
Image
Image
Image

Āāa un vēl pie viena pārdevu e28, ko te iepriekš biju pieminējis. Viss bija cool, super auto, bet priekš 7dienas krūzera gribas tomēr kaut kādu lielo korpusu bez nabagkārbas 8) Lēnu garu pētu ss.lv, mozh kkas uzpeldēs.

Un pagājuša gada nogalē samainīju dailydriveri. Tā kā ar dažādiem e46 ikdienā, ar nelieliem pārtraukumiem, biju dailyojis jau kkādus 8 gadus, tas auto bija morāli apnicis. Attiecīgi mans 330i tourings nonāca fātera lietošanā un pats ieķēru F31 320d. Uzreiz samainītas ķēdes, kārbā eļļa, šādas tādas apkopītes un vizinos laimīgs.

Image
Image
Image

TLDR Topika kontents bilžu ziņā drošivien nav sevišķi interesants jo mašīnai vizuāli pilnīgi nekas nav mainījies, bet mozh kādam pakavēju laiku atejā. :naac:

Mega liels paldies GG gan par padomiem, gan palīdzību daļu sagādāšanā. Tāpat liels paldies Kretīnam par operatīvo un kvalitātīvo virsbūves sapucēšanu :] :grudaks:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7739
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by arniks8 »

:cool:
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
5STAR
Posts: 146
Joined: 29 Nov 2018, 00:14
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Ch: 318i e30

Post by 5STAR »

Manī arī tad laikam mīt iekšējs pensionārs, arī gribas auto mazliet klusāku padarīt. :susnaks:
Visādi citādi jau konča tas auto. :cool:
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 318i e30

Post by Juzix »

Ch. wrote: 02 May 2020, 16:47
Spoiler
Show
Image
Kur Tev tas mobilas kabelis ir ievilkts?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Jau izravēts, tas bija artefakts no iepriekšējā saimnieka. :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by howitzer »

Ch. wrote: 03 May 2020, 01:50 Jau izravēts, tas bija artefakts no iepriekšējā saimnieka. :shura:
Ja metīsi subi un pasūzi musarā, es pirmais rindā uz gps koordinātēm miskastei. :aiwa:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch: 318i e30

Post by GG. »

Nais! Bildes der, teksts der. Tricārs bomba, paldies par izbraukšanu :D
RaL
Posts: 14
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by RaL »

» Skatīties Youtube

notirgots, vai labu laiku pēc nopirkšanas aizvests parādīt? :D

Parasti šajos video apskata nesen iegādātus auto :-D
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 318i e30

Post by *Sicram »

varbūt viņš vēlu publicējis vidziku.
Man drīzāk liekas, ka čē, kā īstens Jelgavnieks, gatavojas iet uz tirdziņu 8)
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Nono, dailys netiek tirgots :shura: prikola pēc aizdzinu apskatīties čo pa čom.

Vispār, būs jāiemet sezonas apdeits par e30. To kautkad nākamnedēļ, kad atnāks čupiņa ar sasūtītajām detaļām.
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Ā jā, pateicoties Juzikam un GG, šodien iegādāts šitāds brīnums. :shura: 4.2, rokturis nav jaaiztiek.

Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by kars »

O! W126 jau ir Dictatoru spec, nav kaut kāds bandītu W140
Image
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
ray112
Posts: 5012
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by ray112 »

Golden chrome edition :-D dod vēl bildes, aprakstu.
Post Reply