nu ko biki pakimerejos
Tā kā aktivizējušies lielo korpusu topiki, jāpaceļ mans mazā/sieviešu korpusa topiks.
Kā jau augstāk varēja lasīt, Magnaflow trubas vietā uzstādīju stock aizmugurējo bunduli. No vienas puses iekšējais pensionārs gavilē - var braukt arī tālākus gabalus bez sāpošas galvas un cilvēki nelec no trotuāra grāvī, kad biš straujāk atcērt sajūgu. BET uzreiz parādījās kaudze ar visādiem stulbiem trokšņiem un skaņām ko iepriekš gluži vienkārši nevarēja dzirdēt.
Tad nu šīs sezonas misija ir savest auto līdz maksimāli labam stāvoklim, lai nav sajūta ka brauc ar vecu naglukasti. Mainu visu, kas gaudo, čīkst, grab, vibrē vai tek.
Sezona sākās ar to, ka pie jūzera Kretīns Madonā sakopti visādi vizuālie defektiņi. Tā kā bija kasjaki uz visiem 4 spārniem tika nolemts pārkrāsot abus sānus + pa jaunam nokrāsot Mtech1 astīti, kuru es savulaik biju nomaucis ar baloniņu.
Tie vizuālie kasjaki it kā nebūtiski un no pāris metriem pat diži neko neredz, bet pašam besīja āra jau kopš auto iegādes. Vistrakāk bija cietušas priekšējo spārnu apakšās – tur viss jau bija nopietnos burbuļos. Turpat madonā pie Abit iegādāti jauni China spārni, kuriem tika nogrieztas apakšas un pievārītas pie oriģinālajiem spārniem, kas, neskaitot apakšas, bija labā stāvoklī (un fun fact, nekad nav tikuši ņemti nost).
Viss sākas ar inspekciju rudenī pirms nost likšanas, te redzami defekti:
Uzpildamies un stūrējam kuģi uz Madonu:
Te jau nodots Kretīna gādīgajās rokās:
Simdiudesmit procesā:
Te jau gatavs. Bildēs izskatās tieši tāpat kā pirms tam.
Protams, ka braucot no laukiem pilns bagans ar kartofaaniem
Atpakaļ pie trokšņiem un noplūdēm:
Viena no lietām, kuras izdotās skaņas liecināja par seconds before disaster bija stūres pastūža sūknis. Pasūtiju jaunu sūkni (paņemu KAMOKA) kā arī jaunu ZF šķidruma bačoku (jo viņos iekšā nāk filtriņš, kas atsevišķi nemainās, plus vecais bačoks bija nosulojies un pretīgs). Samainīju, piešķīļu – WIN, klusums.
Tajā pašā vīkendā salaboju audio pastiprinātāja RCA ieeju dēļ kuras jebkurš audio tracks kļuva par dabstepu braucot pa bedrēm. Pāris punkti ar lodāmuru un viss safe. Tiesa gan, tā kā grabināt numurzīmi pie akropoles nav aktuāli (skatīt piezīmi augstāk par iekšējo pensionāru), domāju to pastiprinātāju ar visu sabvūferu lidināt miskastē un pāriet uz kautkādu jēdzīgāku, OEM-ish audio setupu.
Pēc GG ieteikuma (noklausoties manu bēdu stāstu par transmisijas trokšņiem) paskatījos dzinēja spilvenus. Būdams tehniskais idiots, es kaut kā nebiju aizdomājies, iečekot šo mezglu.
Vienā pusē spilvens sadalījies divās daļās, otrā pamatīgi saplaisājis un sasēdies
Atkal uzsūtīju dzinēja paduškas no e34 un kārbas spilvenus no e30 un pa vīkendu dzerot aliņu samainīju.
Jauna sezona, jauns riepu pāris (kā parasti - priekšējās riepas uz aizmuguri, jaunās priekšā) – šoreiz Uniroyal Rainsport5, nevis Rainsport3. Sausā laikā starpību nejūtu, pa lietu vēl neesmu braucis.
Ar Belgom pastiņu nopucēju diskiem plauktus. Tā kā nav vēlmes pēc katras moikas viņus dročīt uz plauktiem bija uzaugusi oksīda kārtiņa.
Nākamais vīkends garažā – samainīju vārstu vāka blīvi, kas bija sākusi puņķoties:
Tāpat, kaut kādos random brīžos no dzinēja priekšpuses tecēja antifrīzs. Piešķil aukstu – nekas netek. Mauc redlaināā ar karstu – nekas netek. Noliec mašīnu, pēc pāris stundām atnāc atpakaļ – zem auto peļķe. Tecēja kaut kur no termostata/ūdenssūkņa rajona (bet tā kā vietas starp radiatoru un dzinēju maz, tā arī nesapratu kas tek). Līdz ar to, noņemu termostata korpusu, kārtīgi satīrīju kontaktvirsmas (ko laikam pagājšgad mainot nebiju kārtīgi izdarījis), oranžajai blīvītei pa virsu uzspiedu hermētiķi (ko tipa rekomendē darīt, ja bloks nav gluds kā jauns) un saliku atpakaļ. Tāpat nomainīju ūdenssūkni uz HEPU ražojumu ar mētāla impelleri. Tagad viss stīgā, nekas netek, peļke zem auto vairs nav un viss cool.
Tā citādāk braucu un kaifoju. Mašīna man ir jau vairāk kā 6 gadus, bet ar katru sezonu patīk arvien vairāk un vairāk.
Kaut kādi random snapi:
Āāa un vēl pie viena pārdevu e28, ko te iepriekš biju pieminējis. Viss bija cool, super auto, bet priekš 7dienas krūzera gribas tomēr kaut kādu lielo korpusu bez nabagkārbas
Lēnu garu pētu ss.lv, mozh kkas uzpeldēs.
Un pagājuša gada nogalē samainīju dailydriveri. Tā kā ar dažādiem e46 ikdienā, ar nelieliem pārtraukumiem, biju dailyojis jau kkādus 8 gadus, tas auto bija morāli apnicis. Attiecīgi mans 330i tourings nonāca fātera lietošanā un pats ieķēru F31 320d. Uzreiz samainītas ķēdes, kārbā eļļa, šādas tādas apkopītes un vizinos laimīgs.
TLDR Topika kontents bilžu ziņā drošivien nav sevišķi interesants jo mašīnai vizuāli pilnīgi nekas nav mainījies, bet mozh kādam pakavēju laiku atejā.
Mega liels paldies GG gan par padomiem, gan palīdzību daļu sagādāšanā. Tāpat liels paldies Kretīnam par operatīvo un kvalitātīvo virsbūves sapucēšanu