Page 15 of 19

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 11:11
by spainis666
aizmugurē ir coilover'i vai arī wanabē "coilover'i"? tad mainās spēka pleca garumi

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 11:29
by howitzer
Titulētie autosportisti un autobūves inženieri, neskaitāmu pjedestālu, kausu un medaļu ieguvēji, kā arī tehnisko universitāšu sarkano diplomu laureāti AF un Fretka labprāt dalās ar savu ilggadējo dzīves pieredzi, kas saistīta ar sporta auto būvēšanu, nestandarta gadījumiem un tehniskajiem risinājumiem un auto uzbūves smalkākajām niansēm, kad runa iet par konkurētspējīga sacīkšu auto būvēšanu.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 11:33
by Ch.
Džeki chill, kas grib var izbraucienā pieteikties uz izvizināšānu - tās atsperes funkcionē pilnīgi normāli un bez jebkādam novirzēm no parasta auto :D Par kkādiem 2 centiem cietākas par TA technix (kas bija iepriekš) ir, bet tā pat gājiens ir pietiekami normāls, nekas nelēkā utt.
visi tie pleci, linearitātes, līknes, kilogrami, pētījumi no cilvēkiem, kas strādāja RAF un citās padomju rūpnīcās, noslodzes un vērpes ir riktīgi kruta, bet tas ir tukšs bazars, kurš man nekādā veidā nepalīdz. :shura:

Kapec vispar tads jebatorijs - e30 prefaceleiftam ir kkadus čutj ne 5cm dziļāka arka kā feisliftam. Zemākās atsperes ko esmu redzējis tirgojamies ir -60mm. Ar -55mm atsperēm aizmugurē wheelgaps ir tāds, ka kulaku tur iebāzt var easy. Faceliftam nav nekādu problēmu ar to.

Reku, šitā izskatijās mans ex e30 ar -55mm atsperēm :shura:
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 11:34
by Ch.
kamēr rakstīju savu postu howis pateica apmēram to ko domāju
:reeka:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 12:03
by MissL
Nesaprotu par ko cepiens, man tas auto shkjiet tiiri gliits un taa peecpuse neshkjiet par augstu... 8) 8) 8)
Pieziimeeshu, ka man BMW nav miiljaakais auto, bet konkreetajam noteikti tiek pamatiigs like no manis. :)

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 12:18
by Fretka
howitzer wrote:Titulētie autosportisti un autobūves inženieri, neskaitāmu pjedestālu, kausu un medaļu ieguvēji, kā arī tehnisko universitāšu sarkano diplomu laureāti AF un Fretka labprāt dalās ar savu ilggadējo dzīves pieredzi, kas saistīta ar sporta auto būvēšanu, nestandarta gadījumiem un tehniskajiem risinājumiem un auto uzbūves smalkākajām niansēm, kad runa iet par konkurētspējīga sacīkšu auto būvēšanu.
:cool:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 12:21
by kriss.r
dzivee tur viss izskatas okei :cool:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 16:46
by Micuks
Ch. wrote: pētījumi no cilvēkiem, kas strādāja RAF un citās padomju rūpnīcās, noslodzes un vērpes ir riktīgi kruta,
:reeka: izskatās, ka Rafa tēma jau pārtapusi par šī foruma nacionālo "kvalitatīvo" joku :reeka:

Īpaši šajā tēmā neiedziļināšos, nav vērts, bet neaizmirstiet, Andris Dambis ir guvis tā saukto "starta paku" tieši no Rafa laikiem :naac: bet šajā resursā droši vien tiek uzskatīts par lohu :susnaks:

Tricās izskatās labi :cool:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 21:10
by *Sicram
ew a kā ir ?
Kāpēc tik ļoti modīgi parādās rakstīt par to cik kg atsperes tev ir ? :hvz:
Viņas ķip var nopirkt http://www.atspere.lv" onclick="window.open(this.href);return false; un ir lēti un labi, un pareizi ? Vai tās tomēr ir "auto atsperes'' ?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 21:21
by howitzer
Tie kg pastāsta Tev par atsperes cietību. Izklausās ļoti motorsportiski, jo tagad sarkanajās un zilajās atsperes iedala tikai pāķi.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 Apr 2017, 21:37
by Ch.
Es viņus piemineju, lai saglabajas info pašam uuun lai nav jāatbild uz PM gadijuma ja vel kadam intereses. :D

Re: Ch: 318i e30

Posted: 11 Apr 2017, 11:24
by HaL
E30 ir sūds :shura: :lol:
labi, nav, chill :aiwa:

F&F laiki beidzas, fleksis tūning ir stulbi un stance auto ir vēl lielāks debīlisms! Malacis CH, komforta un adekvāta sēdinājuma mix ir pats labākais, lai auto būtu braucams un neizskatītos pēc laukiem :cool:
Nekas vairāk nav nepieciešams!

Man šķiet nākamais auto pēc E93 būs ar stock piekari, vpzdu tos kartingus :rofl:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 11 Apr 2017, 12:07
by Rii
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 11 Apr 2017, 12:37
by Ch.
Vnk agrāk vai vēlāk gandrīz katra cilvēka dzīvē pienāk tāds brīdis, kad saproti, ka auto ir domāts lai brauktu nevis pozētu stajankās just for the sake of likes and shares :shura:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 11 Apr 2017, 12:58
by O.z
Ch. wrote:Vnk agrāk vai vēlāk gandrīz katra cilvēka dzīvē pienāk tāds brīdis, kad saproti, ka auto ir domāts lai brauktu nevis pozētu stajankās just for the sake of likes and shares :shura:
Blya

Re: Ch: 318i e30

Posted: 21 Apr 2017, 10:35
by J.K.jr.bad.
Principā ir iespēja nopirkt arī OEM izskata atsperes dažādos augstumos un kilogramos (cietībās). Šīs muciņveidīgās ir dārgākas 45Eur gab.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 May 2017, 09:18
by Alejandro
Arī šis auto ir redzēts yountimer pasākumā - ļoti foršs :cool: žel motora pārsegs nebija vaļā, manuprāt, tas vairāk izceltu šo e30! Nav kādas bildes ar Melber diskiem un pašreizējo klīrensu?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 09 May 2017, 09:53
by Ch.
Paldies! :cool:

Kapots ciet, jo zem haubes neizsktās parāk smuki. :D Jādabon pāris jaunas plastmasas, jāsatīra viss, jānokrāso vārstu vāks, jāuzliek e36 radiators lai iegūtu vietu normālai filtra kastei utt.

Ja būs labs laiks, tad burnouta izbraucienā būs uz tiem melberiem! :)

Re: Ch: 318i e30

Posted: 12 Aug 2017, 20:27
by Ch.
Topiks atkal nogrimis :roll:

Atkal jau nevar atcerēties kur būts un kas sadarīts.

Vispirms prasītā bilde ar Melberiem no burnouta pavasara/vasaras izbrauciena :shura:
Image

Masīva izdedze ar 175 sekciju
Image
Image
Image
Image

Pa vasaru lēnā garā ķimerēju situāciju zem pārsega.
Šādi bija sākumā:
Image
Te viss izmazgāts:
Image
Uzķimerēts dīzeļa haubes apšuvums:
Image

Pie Anitēna saremontēts VANOS un saliktas sadalenes vietā. Liekas pavisam cits auto :D Daaaaudz dzīvāks, sevišķi pie apakšām.

Tad centos atrisināt gateri ar konisko. No sākuma bija doma pāriet uz žurkas lielo radiatoru ar bačoku sānā un likt normālu filtra kasti, bet tad papētot sapratu, ka esošais radiators tomēr ir krietni lielāks. Negribējās taisīt dzesēšanai downgrade, tāpēc nopirku jaunu K&N konisko filtru (paldies adparts) (zils palika no MOTUL filtra eļļiņas :D ), uzliku tjūūūūuninga silikona trubu (diemžēl Hasnaflexā nebija melnas :D ) un no organiskā stikla uzķimerēju karstā gaisa sieniņu.

Image

Protams zem haubes gatera un nesmuku vēl gana daudz, bet nu pamazām, pamazām.

Parāleli tam sadarīti visādi sīkumi - iziets tehačs, sagādāti aizmugurē plauktā tumbām OEM vāciņi, salabotas visādas lietas kas besīja saisītbā ar mūziku, apkopīte hadenei un bemzēm, samainītas kulises buksītes utt.

Vizuāli bez fundamentālām izmaiņām. Štukoju ka beidzot vajadzētu diskus nokrāsot sudrabotus, bet nu to drošivien pa ziemu.
Image
Image
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 12 Aug 2017, 21:32
by -AF-
Good, kad beidzot atvilksies un nočipsēsi?