Page 16 of 19

Re: Ch: 318i e30

Posted: 12 Aug 2017, 21:50
by Ch.
Tā kā šodien beidzot pabeidzu visus sagatavošanas pasakumus, tad 1dien plānoju zvanit turbochipam :naac:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 12:20
by GG.
Sweet!

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 13:57
by Rii
Vai ir saglabājies filtra kods? Mums vienam tricāram arī vajag kaut ko līdzīgu uzmeistarot

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 14:15
by -AF-
Kas bija par problēmu perdelēšanas skaņai?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 15:09
by Fretka
Leave gold alone :|

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 15:20
by Ch.
Rii wrote:Vai ir saglabājies filtra kods? Mums vienam tricāram arī vajag kaut ko līdzīgu uzmeistarot
Ņēmu šito: KNN-RC-8370

Adparts.lv sanāca kkas ap 70eur

Bet nu jāskatās kādu diametru vajag. Šim izejas diametrs ir 80mm.
-AF- wrote:Kas bija par problēmu perdelēšanas skaņai?
Domā to taktaktak ko toreiz rādīju? Neesmu atradis. :( Anitēns arī tā konkrēti nevarēja pateikt čo pa čom.
Jāsametina tās plaisas kolektorā, mozh kkas izmainīsies.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 13 Aug 2017, 15:21
by -AF-
Pievelc kolektoru!! Izpludes

Re: Ch: 318i e30

Posted: 14 Aug 2017, 17:33
by J.K.jr.bad.
Vēl viens paldies ADParts, un melnu cauruli vari arí dabút! :)

Re: Ch: 318i e30

Posted: 26 Mar 2018, 10:16
by Ch.
Kādu laiku nekas nav rakstīts.

Dzinēja tikšķēšana atrisinājās ļoti elementāri - eļļas sūkņa korpuss bija atskrūvējies, līdz ar to sūknis nespēja nodrošināt pietiekamu eļļas spiedienu. Sūknis nomainīts un tikšķis pazuda. :D Par laimi šķiet, ka nekādi fundamentāli bojājumi nepalika - šāles pārbaudītas, eļļas spiediens gerai, nekādas liekas skaņas dzinējs netaisa, spiediena lampiņa izdziest uzreiz pēc iedarbināšanas utt.

Tad sezona beidzās un kautkad Novembra sākumā auto tika nolikts ziemas miegā.

Pa ziemu sapirkts šis tas:
- jauni hromētie moldingi ap vējstiklu un aizmugurējo stiklu
- divas jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 (tā kā divas sezonas beigās tika piebeigtas ar samērā ciešu izdedzi)
- EBC Redstuff kluči priekšā
- EBC Redstuff kluči aizmugurē
- Speedmax bremžu diski aizmugurē (priekšā jau bija EBC rotori)
- Bilstein B8 amīši aizmugurē
- E46 kabrioleta amortizatoru atbalsti aizmugurē
- Aizmugurējais disku bremžu tilts - nostrūklots, nokrāsots
- WuRyder poli bukses visas (tilts, aizmugurējie plaukti, priekšejie plaukti, redukotra vāks)
- 20mm priekšā / 13,5mm aizmugurē stabilizatori (vēl strūklojās un krāsojās) ar poli un mondeo atsaitēm priekšā
- jaunas sajūga šaibas un krusti LSD reduktoram (reduktors brauks pie ArtE46 uz pārlasīšanu)

Kkāda daļa no augstāk minētajiem hlamiem:
Image

Kā arī sakrāsoti un uzpulēti repa diski:
Image
Paldies Kretīnam par krāsošanu un ER. par pulēšanu! :cool:

Tagad viss fiksi jākrauj virsū lai var braapbraap 8)

Re: Ch: 318i e30

Posted: 26 Mar 2018, 18:31
by GG.
Normāli hip hop riteņi, bet nedaudz par mazu priekš normāliem Forgottios.
Spoiler
Show
Es turpināšu morālo teroru, kamēr kāds padosies xD
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Mar 2018, 10:00
by Fretka
GG. wrote:Normāli hip hop riteņi, bet nedaudz par mazu priekš normāliem Forgottios.
Spoiler
Show
Es turpināšu morālo teroru, kamēr kāds padosies xD
Image
Es tevi atradīšu un nogalināšu

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Mar 2018, 10:03
by GG.
Ap cikiem domā?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Mar 2018, 10:42
by petka17
tipa pēc pieraksta?

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Mar 2018, 13:27
by Black President
Sovakar pie Elkora, GG sievsiteja majka kas ielaista abibas treninj bikses kas ielasti zekes, ciga zobos, babocka rokas , pienakt pa vienam

Re: Ch: 318i e30

Posted: 27 Mar 2018, 13:35
by Ch.

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 May 2018, 14:56
by Ch.
Šķiet, ka tās bija Marta beigas, kad nolēmu, ka ielas kļuvušas gana tīras, lai varētu sākt gatavoties sezonai.

Saulīte spīd, silts, ielas sausas, sirdi silda apziņa, ka jau tulīt varēsu tīt masīvas izdedzes, esmu pierakstījies uz moiku un riepu maiņu, uzmetu aķi, lecu iekšā, tulīt šķilšu, spiežu sajūgu UN.... pļek. Pedālis iekrīt grīdā. :emo: Izstumjot auto no garažas pamanīju peļķīti zem kārbas. Ilgi un dikti spaidīju pedāli, atgaisot neizdevās. Oh well. Zvans ER. un auto tiek aizvilkts pie viņa uz servisu. Servisa vizīte bija plānota tik un tā, tāpēc liela bēda nebija kaut arī masīvās izdedzes nācās atlikt.

Pirmais pacients – reduktors. No Powera lietotāja Balceris iepriku jaunas frikcijas šaibas un krustus, Wu-Ryder sastrūkloja, sakrāsoja vāku un ielika poli buksi, kautkādā kantorī pie sava darba iegādājos 2l MOTUL 75W140 eļļu un ar reduktoru padusē devos pie ArtE46 uz Baldoni uz pārlasīšanu.
Image

Meanwhile aizmugurē uzskrūvēju jaunus Bilstein B8 amīšus ar atbalstiem no E46 kabrioleta (jādabon vēl pastiprinošās plāksnes), samainīju priekšā bremžu klučus (pagaidu variantā biju iemetis stock klučus, tagad vietā atkal EBC Redstuff).

Tāpat beidzot uzinstalēts disku bremžu tilts. :yo: Pirmstam protams aizvests pie Wu-Ryder – nostrūklots, nokrāsots, salikts poli. Aizmugurē Speedmax bremžu diski (perfortēti un frēzēti) ar EBC Redstuff klučiem. Protams salikti jauni bremžu aizsargi, bremžu trubas, ručņiks utt.

Image

Priekšas piekari arī nepametu novārtā – poli plauktu bukses no Wu un 20mm stabilizators no mana sūdutouringa. Aizmugurē būs 13,5mm stabilizators, bet tur vēl gaidu Strongflex bukses no ADparts. Bildē stabilizatori vēl nesmuki, bet tie arī sakrāsoti pie Wu.

Image

Ā un samainīts sajūga izspiedējcilindrītis, kas bija par iemeslu atliktajām izdedzēm.
Paralēli tam izjaucu diskus. Atdevu centrus Kretīnam krāsoties (BMW Titansilver Metallic) un plauktus pie ER. pulēties. Pēctam saliku atpakaļ, apāvu ar 205/50r15 Uniroyal Rainsport3 un skrūvēju virsū.

Image

Pēc visa augstāk minētā auto brauc mega forši. 8) Vislielākais prieks ir par pārlasīto bloķi. Tinās kā ar metināto, pofig sauss vai slapjš. Par handlingu varēs saprast kad aizmugurē būs stabilizators.
Ā un ručņiks pietika vienai reizei. :D Izdomāju paskatīties vai ņem uz sausa asfalta. Notika TUNNNNNK riteņi pat neiečirkstējās. Tagad kautkur pašā galā kloķim ručņiks kaut ko bišķi paņem.

Pa ziemu bija pabeidzies aķis. Atstāju mašīnā mūziku uz 5minūtem un dabūju ar kājām iet pēc draudzenes mašinas. :D Atcerējos ka K-Senukai aķiem bija atrakcions un par foršu cenu nopriktu 72Ah Varta aķīti.

No vizuālā tjūninga pagājušājā rudenī jau biju iegādajies jaunu hromēto līsti ap priekšejo un aizmugrējo logu. Veco spīdums bija pametis un izskatījās diezgan shitty. No alumīnija karotes, flekša atslēgas, lupatas un izolenes uztaisiju kampfy spectūli :shura: Sākumā kamēr iemanijos bija ko pačakarēties, bet pēctam jau tā lieta tīri labi aizgāja. It kā sīkums, bet dzīvē auto kopējo tēlu maina diezgan ievērojami. :)

Pirms:
Image
Pēc:
Image
Image


Tāpat cīnoties ar to, ka pēc moikas vai lietus aizmugurējās kabatās izveidojās baseins, uzsūtiju jaunas aizmugurējo lukturu blīves.
Old vs new.
Image

Kaut kā tā. Vakar braucot no Youngtimer Cars and Coffee 2018 ar ER. piestajām perekupu spotā safotkāties. :D
Image
Image
Image
Image

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 May 2018, 14:59
by Archuks
TOP :cool:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 May 2018, 15:07
by Svā
Zustand


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 May 2018, 15:16
by Cherbikoff
:cool:

Re: Ch: 318i e30

Posted: 07 May 2018, 17:16
by -AF-
Nu bledj dirsu vajag zemāk