Šķiet, ka tās bija Marta beigas, kad nolēmu, ka ielas kļuvušas gana tīras, lai varētu sākt gatavoties sezonai.
Saulīte spīd, silts, ielas sausas, sirdi silda apziņa, ka jau tulīt varēsu tīt masīvas izdedzes, esmu pierakstījies uz moiku un riepu maiņu, uzmetu aķi, lecu iekšā, tulīt šķilšu, spiežu sajūgu UN.... pļek. Pedālis iekrīt grīdā.
Izstumjot auto no garažas pamanīju peļķīti zem kārbas. Ilgi un dikti spaidīju pedāli, atgaisot neizdevās. Oh well. Zvans ER. un auto tiek aizvilkts pie viņa uz servisu. Servisa vizīte bija plānota tik un tā, tāpēc liela bēda nebija kaut arī masīvās izdedzes nācās atlikt.
Pirmais pacients – reduktors. No Powera lietotāja Balceris iepriku jaunas frikcijas šaibas un krustus, Wu-Ryder sastrūkloja, sakrāsoja vāku un ielika poli buksi, kautkādā kantorī pie sava darba iegādājos 2l MOTUL 75W140 eļļu un ar reduktoru padusē devos pie ArtE46 uz Baldoni uz pārlasīšanu.
Meanwhile aizmugurē uzskrūvēju jaunus Bilstein B8 amīšus ar atbalstiem no E46 kabrioleta (jādabon vēl pastiprinošās plāksnes), samainīju priekšā bremžu klučus (pagaidu variantā biju iemetis stock klučus, tagad vietā atkal EBC Redstuff).
Tāpat beidzot uzinstalēts disku bremžu tilts.
Pirmstam protams aizvests pie Wu-Ryder – nostrūklots, nokrāsots, salikts poli. Aizmugurē Speedmax bremžu diski (perfortēti un frēzēti) ar EBC Redstuff klučiem. Protams salikti jauni bremžu aizsargi, bremžu trubas, ručņiks utt.
Priekšas piekari arī nepametu novārtā – poli plauktu bukses no Wu un 20mm stabilizators no mana sūdutouringa. Aizmugurē būs 13,5mm stabilizators, bet tur vēl gaidu Strongflex bukses no ADparts. Bildē stabilizatori vēl nesmuki, bet tie arī sakrāsoti pie Wu.
Ā un samainīts sajūga izspiedējcilindrītis, kas bija par iemeslu atliktajām izdedzēm.
Paralēli tam izjaucu diskus. Atdevu centrus Kretīnam krāsoties (BMW Titansilver Metallic) un plauktus pie ER. pulēties. Pēctam saliku atpakaļ, apāvu ar 205/50r15 Uniroyal Rainsport3 un skrūvēju virsū.
Pēc visa augstāk minētā auto brauc mega forši.
Vislielākais prieks ir par pārlasīto bloķi. Tinās kā ar metināto, pofig sauss vai slapjš. Par handlingu varēs saprast kad aizmugurē būs stabilizators.
Ā un ručņiks pietika vienai reizei.
Izdomāju paskatīties vai ņem uz sausa asfalta. Notika TUNNNNNK riteņi pat neiečirkstējās. Tagad kautkur pašā galā kloķim ručņiks kaut ko bišķi paņem.
Pa ziemu bija pabeidzies aķis. Atstāju mašīnā mūziku uz 5minūtem un dabūju ar kājām iet pēc draudzenes mašinas.
Atcerējos ka K-Senukai aķiem bija atrakcions un par foršu cenu nopriktu 72Ah Varta aķīti.
No vizuālā tjūninga pagājušājā rudenī jau biju iegādajies jaunu hromēto līsti ap priekšejo un aizmugrējo logu. Veco spīdums bija pametis un izskatījās diezgan shitty. No alumīnija karotes, flekša atslēgas, lupatas un izolenes uztaisiju kampfy spectūli
Sākumā kamēr iemanijos bija ko pačakarēties, bet pēctam jau tā lieta tīri labi aizgāja. It kā sīkums, bet dzīvē auto kopējo tēlu maina diezgan ievērojami.
Pirms:
Pēc:
Tāpat cīnoties ar to, ka pēc moikas vai lietus aizmugurējās kabatās izveidojās baseins, uzsūtiju jaunas aizmugurējo lukturu blīves.
Old vs new.
Kaut kā tā. Vakar braucot no Youngtimer Cars and Coffee 2018 ar ER. piestajām perekupu spotā safotkāties.