Branda 9-5 AERO
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Branda 9-5 AERO
saabiem ir divas sadalenes starp citu . tagad virsū ir trionic 7 sadalenes (stock), ar vecā trionic 5 (5.5 - Aero 9000 SAAB) ir vēl jautrāks pasākums.
SAABi dodas uz izjaukšanu (arī starp citu esmu paņēmis vēlvienu tādu pašu 9-5 2.3turbo uz detaļām priekš sevis un draugiem), brīdī, kad aiziet eļļas sūknis, aprauj šāles utt. vai vienkārši aizaug eļļas uztvērējsiets.
SAABi dodas uz izjaukšanu (arī starp citu esmu paņēmis vēlvienu tādu pašu 9-5 2.3turbo uz detaļām priekš sevis un draugiem), brīdī, kad aiziet eļļas sūknis, aprauj šāles utt. vai vienkārši aizaug eļļas uztvērējsiets.
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Branda 9-5 AERO
Saabs aizbrauc uz srotu,nevis brauc ka srots pa ieluZorik wrote:Viena bridi kad noklap sadelene saabi aizbrauc uz srotu
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Branda 9-5 AERO
Vai, vai, kāda Tev cemmīte par tiem Sābiņiem.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Branda 9-5 AERO
Ta jau gan ir,bet vismaz nav nedelam jasez garaza un jametina taburetes atpal kuzova.nakurilijs wrote:Principā jau respect tiem, kas apzinās, ka ir laiks...
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Branda 9-5 AERO
Cemite ir tiem kuriem aizcert garam svilbdamshowitzer wrote:Vai, vai, kāda Tev cemmīte par tiem Sābiņiem.
Re: Branda 9-5 AERO
tā. ir sūdi - sābs uz gāzes šodien neapdzina S2
tātad kaut kas būs jādara! tā kā, nopērkot 9-5, tika uzreiz pirmajā dienā uzinstalēta gāze (pie pirmā ieteiktā sūdmeistara) jau 30k nobraukti ar sūda silajām OMVL sprauslā, mazjaudīgo SHARK reduktoru un 6mm multivārstu. mazliet pacēlu gāzei spiedienu vienu brīdi un tagad sāka, berot iekšā, vienkārši slēgties uz E98. Filtrus protams samainīju. Skopais maksā 2x (gāze pirms 1.5 gada izmaksāja 600 EUR). Tagad vismaz sertifikāts ir un varēs izpausties. Nu un stag 4 kompis laikam arī paliks.
Sāku atlikt naudu Barakudām un normālam reduktoram. Gribu pajautāt - ko kungi saka par KME twin (410hp) un gurtner (430hp) reduktoriem. Ir vien čoms, kurš ar savu 9-5 izliek 535d un stock stieni Vienu dienu bija doma uzzvanīt Edgaram, lai uzskrienās, bet kaut kā aizmirsās. Čaļa saabam nekas īpašs, downpipe, fmic, mārupes gurķi smidzinātājos, mazliet citas sadalenes un protams čips. 300+zs (tjipa Stage 3). Bet domāju edgars noskrietu ar savu 535 tāpēc ir rezerves plāns. Stage 5 SAAb 9-5 ar 400+zs labi, pietiks dirst, jo kuram gan interesē saabi. visiem tak bēmūvē. yow. o7
tāpēc naudiņa ir jau mazliet atlikta jaunām gāzes komponentēm. nesteidzoties viss tiks sapirkts un sainstalēts. ir doma arī par cita 9-5 iegādi ar tomātkārbu, jo manuālis neizturēs manus tālākās nākotnes plānus. plus vel lomu spēlē faktors, ka vajag universāli praktiskuma dēļ - vajag lielu-augstu bagažnieku.
Un laikam būs jānomaina vēlreiz stab.vid.bukses... R18 baigi ātri izbeidz viņas..
Stay focused
tātad kaut kas būs jādara! tā kā, nopērkot 9-5, tika uzreiz pirmajā dienā uzinstalēta gāze (pie pirmā ieteiktā sūdmeistara) jau 30k nobraukti ar sūda silajām OMVL sprauslā, mazjaudīgo SHARK reduktoru un 6mm multivārstu. mazliet pacēlu gāzei spiedienu vienu brīdi un tagad sāka, berot iekšā, vienkārši slēgties uz E98. Filtrus protams samainīju. Skopais maksā 2x (gāze pirms 1.5 gada izmaksāja 600 EUR). Tagad vismaz sertifikāts ir un varēs izpausties. Nu un stag 4 kompis laikam arī paliks.
Sāku atlikt naudu Barakudām un normālam reduktoram. Gribu pajautāt - ko kungi saka par KME twin (410hp) un gurtner (430hp) reduktoriem. Ir vien čoms, kurš ar savu 9-5 izliek 535d un stock stieni Vienu dienu bija doma uzzvanīt Edgaram, lai uzskrienās, bet kaut kā aizmirsās. Čaļa saabam nekas īpašs, downpipe, fmic, mārupes gurķi smidzinātājos, mazliet citas sadalenes un protams čips. 300+zs (tjipa Stage 3). Bet domāju edgars noskrietu ar savu 535 tāpēc ir rezerves plāns. Stage 5 SAAb 9-5 ar 400+zs labi, pietiks dirst, jo kuram gan interesē saabi. visiem tak bēmūvē. yow. o7
tāpēc naudiņa ir jau mazliet atlikta jaunām gāzes komponentēm. nesteidzoties viss tiks sapirkts un sainstalēts. ir doma arī par cita 9-5 iegādi ar tomātkārbu, jo manuālis neizturēs manus tālākās nākotnes plānus. plus vel lomu spēlē faktors, ka vajag universāli praktiskuma dēļ - vajag lielu-augstu bagažnieku.
Un laikam būs jānomaina vēlreiz stab.vid.bukses... R18 baigi ātri izbeidz viņas..
Stay focused
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Branda 9-5 AERO
ko?Brand wrote:bēmūvē. yow. o7
Stay focused
http://media.giphy.com/media/jA8TT03Sj2pXO/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Branda 9-5 AERO
Nē, es teiktu ka <200zs ir tā kā ar taisnām kājām stāvi, bet 200-300 ir jau tāds normāls ietupiens ka vairs kājas nenosmērējas.Volfsburgs wrote:Un RWD <300zs arī ir tas pats kas dirst stāvus.
Re: Branda 9-5 AERO
300zs tas jau ir vnk apdirsties vienalga kā, horizontāli,vertikāli vai sēžot sābā
un jā, pēc pieredzes teikšu - internetā HP ir 1.5 reizes lielāki nekā uz fakta
un kas tas tur par nikno sābu 400+ ???? Kur ar viņu var uzskrieties? vai ieliec bildi, moš jau esmu skrējies ?
Ok es neko nesaku, tie saabi iet labi, un salīdzinoši viegli upgreidojas, bet no tiem motoriem izspiest daudz ir ļoti grūti
Čomam bija kkāds 9-3 aero 2.3t , gāja forši, tip uz papīra 225hp bija, tad vēl nočipoja likās ka iet vnk kā Gagarina raķete
aizbrauca uz rumbulu un viņu sabāza e36 kupeja ar 2.8 ar kkādiem pāris uzlabojumiem un tad viņš saprata ka lol - nav verc uzturēt tik dārgu auto kurš pietam rij un salīdzinoši neiet
un jā, pēc pieredzes teikšu - internetā HP ir 1.5 reizes lielāki nekā uz fakta
un kas tas tur par nikno sābu 400+ ???? Kur ar viņu var uzskrieties? vai ieliec bildi, moš jau esmu skrējies ?
Ok es neko nesaku, tie saabi iet labi, un salīdzinoši viegli upgreidojas, bet no tiem motoriem izspiest daudz ir ļoti grūti
Čomam bija kkāds 9-3 aero 2.3t , gāja forši, tip uz papīra 225hp bija, tad vēl nočipoja likās ka iet vnk kā Gagarina raķete
aizbrauca uz rumbulu un viņu sabāza e36 kupeja ar 2.8 ar kkādiem pāris uzlabojumiem un tad viņš saprata ka lol - nav verc uzturēt tik dārgu auto kurš pietam rij un salīdzinoši neiet
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Branda 9-5 AERO
no starta nau nav interesanti. Pa šoseju gan virs 100km/h sākas ballīte! līdz 160 cēliena starpības diži nav. Pēc tam jau mazliet pagurst.
P.s. Stage 5 ir latvijas saab servisa darbonim armandam. tumšas krāsas unīts ar Arteh uzlīmēm lielām uz sāniem.
P.s. Stage 5 ir latvijas saab servisa darbonim armandam. tumšas krāsas unīts ar Arteh uzlīmēm lielām uz sāniem.
Re: Branda 9-5 AERO
Man liekas, ka ar tiem sabiem ir tāpat kā ar dīzeļiem, tip baigi veras, bet kad jāpierāda, ka veras, tad nekā. Cik pašmasa šitādām saabam?
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Branda 9-5 AERO
FWD sūds, jāperk BMW, jo tā ir vienīga mašīna, kas novada visu jaudu? uz seguma bez spolēšanas.
Re: Branda 9-5 AERO
Ja šitie 9-5 būtu pieejami AWD izpildījumā, ar neko citu nebrauktu. Ja motoru kopj, tad iet vienkārāi zvērā. Un ar labām riepām arī FWD baisi nespolē, tikai jāmāk braukt.
Un jā, Artehs dara brīnumus...
Un jā, Artehs dara brīnumus...