Branda 9-5 AERO
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Branda 9-5 AERO
tg bija runa par to, ka sābs dēļ griezes arī kaut kādu poršu varētu atstāt aizmugurē
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Branda 9-5 AERO
Tūlīt sāksies!jaaniss wrote:tg bija runa par to, ka sābs dēļ griezes arī kaut kādu poršu varētu atstāt aizmugurē
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Branda 9-5 AERO
nu ja nebūtu slinks tad fiksi sameklētuDeeCee wrote:kko tādu minēja, sprintā no 50~60 mph/ vai kko tamlīdzīgi bezjēdzīgu
sanāk ka no ~60kmh - 150-160 sābs pogāja ārā to pašu gadu 911 turbo porku, es teiktu ka not bad prieksh 2.3t vs 3.6t turbo(neatceros bet imho porkai bij 3.6 turbinēts boxeris right ?)The B235R engine of the 9-5 Aero was capable of providing immense torque and acceleration-wise outperformed the Porsche 911 Turbo of the same era from 40-90 mph.Initially badged as a 230ps engine, Saab later conceded that the 230 hp power figure was quite conservative,with the manual versions rated 250 hp and having more torque than stated.
----
H6
H6
Re: Branda 9-5 AERO
labāk zaudēju ar porsche nekā uzvaru ar sābu!ramex wrote:nu ja nebūtu slinks tad fiksi sameklētuDeeCee wrote:kko tādu minēja, sprintā no 50~60 mph/ vai kko tamlīdzīgi bezjēdzīgu
sanāk ka no ~60kmh - 150-160 sābs pogāja ārā to pašu gadu 911 turbo porku, es teiktu ka not bad prieksh 2.3t vs 3.6t turbo(neatceros bet imho porkai bij 3.6 turbinēts boxeris right ?)The B235R engine of the 9-5 Aero was capable of providing immense torque and acceleration-wise outperformed the Porsche 911 Turbo of the same era from 40-90 mph.Initially badged as a 230ps engine, Saab later conceded that the 230 hp power figure was quite conservative,with the manual versions rated 250 hp and having more torque than stated.
Re: Branda 9-5 AERO
taaks.. tagad domāju ko darīt ar audio, jo no audi palikās aktīvais subīts un pioneer galva.
bet vakar biju iepirkties:
gandrīz ideāls bagažnieka vāks
gandrīz ideāla haube
gandīz ideāli miglinieki ar visiem vadiem
trešais iztrūkstošais disks no r16 ļitaku komplekta priekš ziemas (nu man ir 3 komplekti ar diskiem. r16 r17 r18 :dance: )
signalizācijas taurīte
slavenais oranžais gaismu relejs
ar rūsas burbulīšiem noklāts bākas vāciņš..
virsbūves daļas proams melnā krāsā, lai nav jāpārkrāso
tas viss par 160eur
love me or hate me.
bet vakar biju iepirkties:
gandrīz ideāls bagažnieka vāks
gandrīz ideāla haube
gandīz ideāli miglinieki ar visiem vadiem
trešais iztrūkstošais disks no r16 ļitaku komplekta priekš ziemas (nu man ir 3 komplekti ar diskiem. r16 r17 r18 :dance: )
signalizācijas taurīte
slavenais oranžais gaismu relejs
ar rūsas burbulīšiem noklāts bākas vāciņš..
virsbūves daļas proams melnā krāsā, lai nav jāpārkrāso
tas viss par 160eur
love me or hate me.
Last edited by Brand on 21 Aug 2014, 19:11, edited 1 time in total.
Re: Branda 9-5 AERO
kas jauns? da nekas pa lielam
uzlikti miglinieki priekšā un nomainīta reste starp miglām, kas bija saplēsta;
uzliktas jaunas 225/40/R18 priekšā. Beidzot visas četras ir vienāda platuma/augstuma.
Bija elektro gļuki - salodēju vadus, kas bija pārtrūkuši bagažnieka vāka eņģei blakus.
kaut kā tā.
uzlikti miglinieki priekšā un nomainīta reste starp miglām, kas bija saplēsta;
uzliktas jaunas 225/40/R18 priekšā. Beidzot visas četras ir vienāda platuma/augstuma.
Bija elektro gļuki - salodēju vadus, kas bija pārtrūkuši bagažnieka vāka eņģei blakus.
kaut kā tā.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Branda 9-5 AERO
Kur palika lēcu lukturi ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Branda 9-5 AERO
izbeidzās viens oem xenona bloka, otrs arī sāka raustīties (100€ gabalā cena). lētāk bija iepirkt parastos lukturus*Sicram wrote:Kur palika lēcu lukturi ?
kaut kad jau atgriezīsies uz auto viņi
Re: Branda 9-5 AERO
ballējam neguļam.
drīz klāt jau trešā eļļas maiņa.
pa lielam ripojam, gaidam silto laiku.
lielākais, ko esmu izdarījis pēdējā laikā:
uzlicis uzlabotu droseli no Anglijas, jo vecā bieži neturēja tukšgaitas apgriezienus un pie liela spiediena un ātruma ~160km/h, ejot apgonā, mēdza noslāpēt mašīnu pavisam. kā arī sāka pa reizei iet LIMP modā.
jaunā drosele strādā lieliski. par dinamikas uzlabojumiem grūti spriest, bet īpašā atšķirība jau neteikšu ka ir. jaunu pa 400eur negribējās prikt, tāpēc anyway esmu apmierināts.
vēl pamanīju, ka iekšējais pusass miroņgalvas piļņiks beigts, nomainīju abus + atsaites. bet klab priekšā tāpat. droši, ka stabulizatora bukses (tās, kas U veida). Ar nomaiņu bus jāpačakarējās, jo skrūves nenāk vaļā.
ā un gultnis priekšējais bija izbeidzies. FAGs 127eur jauns. yeey.
pa lielam esmu ļoti apmierināts ar auto. jauda pret to ekonomiju (6.5eur) ir diezgan ok.
stay focused
drīz klāt jau trešā eļļas maiņa.
pa lielam ripojam, gaidam silto laiku.
lielākais, ko esmu izdarījis pēdējā laikā:
uzlicis uzlabotu droseli no Anglijas, jo vecā bieži neturēja tukšgaitas apgriezienus un pie liela spiediena un ātruma ~160km/h, ejot apgonā, mēdza noslāpēt mašīnu pavisam. kā arī sāka pa reizei iet LIMP modā.
jaunā drosele strādā lieliski. par dinamikas uzlabojumiem grūti spriest, bet īpašā atšķirība jau neteikšu ka ir. jaunu pa 400eur negribējās prikt, tāpēc anyway esmu apmierināts.
vēl pamanīju, ka iekšējais pusass miroņgalvas piļņiks beigts, nomainīju abus + atsaites. bet klab priekšā tāpat. droši, ka stabulizatora bukses (tās, kas U veida). Ar nomaiņu bus jāpačakarējās, jo skrūves nenāk vaļā.
ā un gultnis priekšējais bija izbeidzies. FAGs 127eur jauns. yeey.
pa lielam esmu ļoti apmierināts ar auto. jauda pret to ekonomiju (6.5eur) ir diezgan ok.
stay focused
Re: Branda 9-5 AERO
Vienā jaukā dienā SAAB sāka neiet. Raustījās, pazuda jauda, slāpa nost utt. Karoče saslima ar SAAB slimībām.
Tāpēc, atvēru maciņu, kuru biju atvēlējis citām vajadzībā un sākās..
Pieslēdzot PC uzrādīja 6 vai 7 kļūdas (misfairi, knoki, ignition problēmas, katalizators un vēl pāris).
Pirmais, ko vajadzēja novērst bija jauna drosele. Jo vecajai bija bojāta elektroniskā daļa, tāpēc atvēru maciņu un nopirku jaunu Abbott racing uzlaboto droseli (sanāca 250 EUR). Mašīna vairs neslāpa, bet negāja tā kā vajadzētu.
Tad vēl sāka mest MAP sensoru kā kļūdu un turēja apgriezienus uz 1500 . Nezinu, kāpēc bet pūta afigec kā 1.4 bar (stock 0.9 nāk). Nomainīju to uz lietotu un kļūdu vairs nemeta un nemet joprojām. Bet raustījās joprojām.
Iepūtām vakuuma sistēmā spiedienu un papūtām uz savienojumiem ziepjūdeni. Pāris blīvītes dabūju nomainīt + t.s. pipšļus (plastmasas savienojumus - viens gaisa drubā virs droseles, otrs ieplūdniekā.)
Nomainīju visas vakuuma trubiņas uz zilajām. 2m 4mm un 1m 5mm trubiņas nepieciešamas ir. (15 EUR @ AD parts)
Dažas tiešām bija uz sadrupšanas robežas.
Tad vel pārbaudīju visus vienvirziena vakuuma vārstus un vienu dabūju nomainīt. (kopā pie dzinēja regulācijas piedalā viņam 3 vv vārsti.
Tad viens čalis nopirka jaunu DI (aizdedzes bloks). Uzmetu šamējā (pirms tam biju ieķēris un uzlicis bosch platīna-irīdija sveces [9 eur gabalā cena]) un saabs vērās kā sākumā, kad nopirku to. lieta skaidra. Aidedzes bloks vainīgs. atlocīju vēl 250 EUR priekš bloka. uzmetu virsu un kujaks - neiet. Sapishojos un iemetu eseskā miskasti.
Tad aidzinu uz arteh (saab autorizētais serviss lv), šie pateica, ka gāze ir nepareizi saregulēta. Pa to laiku uzliku lēkākās denso sveces un misfairus vairs nemeta, tik raustījās šausmīgi.
Braucu pārregulēt gāzi un čaļa, kas man to uzstādīja un pateica, ka tur viss slikti saregulēts ir. It kā jau tas čalis, kas veica regulēšanu likās, ka diezgan daudz saprot no šīs tēmas (Edmunds @ ziepniekkalna iela), bet laikam saabus nav līdz galam atkodis
Beigās pārregulēja un saabs veras zvērā. Pamazām atlieku naudiņu prieks stage 1 čipa (270+ z/s un 430mn). Bet baigi nesteidzos, jo tagad atkal jaudas pietiek
Ak, jā nomainīju vēl augšējo motora spilvenu ( maksā 90 EUR), Visas pusrāmja bukses, abu stabilizatoru bukses, atsaites, pataisnoju izpūtēju (izgriezu vid.bunduli), nomainīju ģeneratora siksnu, vārstu vāka blīvi (290 EUR viss kopā) Karoče dahuja sagrūzts mašīnā. Bet nu tas fīlings, saliekot, piemēram e46 330 pencīnu pa šoseju līdz divcim ir labs.
Pabiju SAABistu atrādīšanās pasākumā.
stay tuned
Tāpēc, atvēru maciņu, kuru biju atvēlējis citām vajadzībā un sākās..
Pieslēdzot PC uzrādīja 6 vai 7 kļūdas (misfairi, knoki, ignition problēmas, katalizators un vēl pāris).
Pirmais, ko vajadzēja novērst bija jauna drosele. Jo vecajai bija bojāta elektroniskā daļa, tāpēc atvēru maciņu un nopirku jaunu Abbott racing uzlaboto droseli (sanāca 250 EUR). Mašīna vairs neslāpa, bet negāja tā kā vajadzētu.
Tad vēl sāka mest MAP sensoru kā kļūdu un turēja apgriezienus uz 1500 . Nezinu, kāpēc bet pūta afigec kā 1.4 bar (stock 0.9 nāk). Nomainīju to uz lietotu un kļūdu vairs nemeta un nemet joprojām. Bet raustījās joprojām.
Iepūtām vakuuma sistēmā spiedienu un papūtām uz savienojumiem ziepjūdeni. Pāris blīvītes dabūju nomainīt + t.s. pipšļus (plastmasas savienojumus - viens gaisa drubā virs droseles, otrs ieplūdniekā.)
Nomainīju visas vakuuma trubiņas uz zilajām. 2m 4mm un 1m 5mm trubiņas nepieciešamas ir. (15 EUR @ AD parts)
Dažas tiešām bija uz sadrupšanas robežas.
Tad vel pārbaudīju visus vienvirziena vakuuma vārstus un vienu dabūju nomainīt. (kopā pie dzinēja regulācijas piedalā viņam 3 vv vārsti.
Tad viens čalis nopirka jaunu DI (aizdedzes bloks). Uzmetu šamējā (pirms tam biju ieķēris un uzlicis bosch platīna-irīdija sveces [9 eur gabalā cena]) un saabs vērās kā sākumā, kad nopirku to. lieta skaidra. Aidedzes bloks vainīgs. atlocīju vēl 250 EUR priekš bloka. uzmetu virsu un kujaks - neiet. Sapishojos un iemetu eseskā miskasti.
Tad aidzinu uz arteh (saab autorizētais serviss lv), šie pateica, ka gāze ir nepareizi saregulēta. Pa to laiku uzliku lēkākās denso sveces un misfairus vairs nemeta, tik raustījās šausmīgi.
Braucu pārregulēt gāzi un čaļa, kas man to uzstādīja un pateica, ka tur viss slikti saregulēts ir. It kā jau tas čalis, kas veica regulēšanu likās, ka diezgan daudz saprot no šīs tēmas (Edmunds @ ziepniekkalna iela), bet laikam saabus nav līdz galam atkodis
Beigās pārregulēja un saabs veras zvērā. Pamazām atlieku naudiņu prieks stage 1 čipa (270+ z/s un 430mn). Bet baigi nesteidzos, jo tagad atkal jaudas pietiek
Ak, jā nomainīju vēl augšējo motora spilvenu ( maksā 90 EUR), Visas pusrāmja bukses, abu stabilizatoru bukses, atsaites, pataisnoju izpūtēju (izgriezu vid.bunduli), nomainīju ģeneratora siksnu, vārstu vāka blīvi (290 EUR viss kopā) Karoče dahuja sagrūzts mašīnā. Bet nu tas fīlings, saliekot, piemēram e46 330 pencīnu pa šoseju līdz divcim ir labs.
Pabiju SAABistu atrādīšanās pasākumā.
stay tuned