Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tikko aizdzinu Siviku uz apskati, pēc mēneša stāvēšanas. Pirms apskates priekšā kreisa pusē samainīju abus šarnīrus, jo viņi bija pilnībā beigti, kaut pirms 20k km uzlikti jauni. Apskatē arī pateica, ka tur arī gultnis ir beigts. Kas ar to riteni noticis. Iespējams dēļ Kandavas kartinga trases, jo tur līkumā, kurš izgāja āra uz ovāla pusapli, bija katru reizi spēcīgs sitiens. Pīpināmais man vispār neeksistē uz mašīnas. Nav ne slēdzi, ne pati taure.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tā, pabiju izbraucienā kur izpūtu galvas blīvi Sivikam jau pirmajā treniņā. Pie vainas mana redze un piedirstā dzesēšanas sistēma. Nezinu kādēļ, bet man pilns radiators un izplešanas trauks ir ar dubļiem līdzīgu vielu. Tie dubļi radiatora korķim blīvējumu padarija neblīvu un braucot treniņu, visu šķidrumu slodzē saspieda izplešanās traukā, līdz ar to motorā šķidrums praktiski nebija. Stulbākais, ka braucot pēdējo līkumu, pamanīju, ka deg "apskaties dzinēju" lampiņa un tad arī pamanīju, ka temperatūra ir kosmosā. Iebraucu dalībniek partā, haubi vaļā un secinu, ka sistēmā rodas tāds spiediens, ka gumijas caurules uzpūšas 2x lielākas. Tad sāku domāt, saudzēt mašīnu lai aizbrauktu vel uz Ventspili vai pofig, janobrauc ir viens uz laiku, lai vismaz kaut kas ir tanī tabulā. Beigās čomam bija striķis līdzi, tad divas domas nebija, grāvjūdens motorā iekšā un uz startu. Pat divas reizes izbraucu, nobraucot no trases ar tvaikiem spiežoties āra no motortelpas. Viesu namā pat piedalījos dB dragā un aizbraucu uz Ventspili nākamā dienā. Domāju, šo sezonu vel mēģināšu nobraukt, jo ja mieŗīgi brauc, viss čill, tik pečka nepūš siltu.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Dubļiem lidzīgā viela vairāk neatgadināja šķidru kaku? Tā parasti izskatas ka tosolā eļļu spiež. Golfam pec tada joka reizes 20 vismaz nācās skalot visu sistēmu pec tam kad radiatoram apmeram stundu tika ar spiedienu laists cauri udens.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Ne, tas nogulsnes, es zinu kā izskatās. Kaut ko esmu dzirdejis, ka tāds mēsls veidojas, kad ūdens ar antifrīzu tiek sajaukts. Nu liekot jauno dzinēju, likšu arī jaunu radiatoru, lai tiktu vaļā no tiem dubļiem.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nu kas tas tāds ir?
Tagad varēs garāku zāli pļaut?
Tagad varēs garāku zāli pļaut?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Tas pats dzinējs, kam izbraucienā izpūtu blīvi. Tagad nomainiju blīvi un bišk pamainiju izskatu. Plusā topikā gandrīz divus gadus klusums bija.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Sveiki biedri! Klusums šeit jau vairāk par diviem gadiem, tāpēc kkas jāiemet vienīgā forumā, kurm man topiks. Apdeitots netika, jo arī īsti nekas tāds netika darīts un pie PC (neskaitot darbā) ar tiek sēdēts 2x gadā.
Tad sākam..
Izpūtu gavas blivi "Izdedzes vīrs 2017". Ar tādu motoru izgāju arī TA un nobraucu līdz sezonas beigām, lejot visu laiku ūdeni dzes sistēma.
Tad nomainīju dzīves vietu un vajadzēja transportu ar ko tikt uz darbu, jo ar kājam bišk pa talu sanāktu. Tāpēc nācās vilkt āra Hondu no ziemas miega un izmantot līdz nopirkšu daily. Uzmontēju 195/45 R15 kkādas sakatušas ziemenes un braukāju.
Protams lieks piķis daily iegādei neuzradās, tāpēc nobraucu pa sniegu divus mēnešus. Un jaa, galvas bilīve vel jo projam izpūsta bija. Antifrīzs vairāk par degvielu gāja un salona reti kad siltu pūta.
Tad pienāca pavasaris un jāliek atpakaļ ziemenes bija. Rotas pārdevu, jo viņas izdevīgi nebija sakopt. Par to summu kopā jau JR sanaktu. Uzliku Hondas orģinālos VTi diskus. Ļoti patika, dēļ tā, ka viņi gaiši, bet nepatika, ka ļoti šauri.
Tad braukāju, lēju ūdeni un baudiju dzīvi.. Tad man zb palika tie VTi diski un izdomāju likt atpakaļ savus melnos diskus. Pirms to izdariju, nomainiju visus rumbas gultņus un uzliku garākas spilkas, lai varētu likt 8mm flanci melnajiem diskiem.
Tad pienāca ziema un ieziemoju viņu daudzstāveņu pagamā.
un šeit atziemots (uzlādēts AKB), lai brauktu uz garāžu gatavot TA un mainīt galvas blīvi.
Pa ziemu sūtiju visādus šikumus OE.
OE antēnas delete kits. (Tagad ir ar OE nerūsējošajām skrūvēm pieskrūvēts viņš)
Tā kā man nebija paspārni, pagriezienu ligzdas kontakti vnk sapuja un sadrupa. Tos ar OE jaunus ar visiem vadiem.
Ak jā, pēc ziemas fake ass Skunk2 aumīnija uzgriežni vnk sadijas.
Šeit es notriecu kaķi. Sākumā domāju, ka nekas traks un tik pagriziens salūzis, bet beigās bija salauzts luktura rāmis.
Vel man nepatika numurzīmes izmēri/formā aizugurē uz USDM vāku. Tāpēc pasūtiju belarusa numurzīmi.
Ata.
Sveiki!
Kaut kāds aļika atslega piekariņš sporta +10zs, jo SPOON.
AKB stiprinājums. Šis man kādu laiku pisa prātu, jo ir patāks nekā OE un līdz ar to sitās pret uguns sienu. Pagāja laiks, līdz atklāju, ka tas rada tos sitienus uzsākot braucot.
Tad samainiju kapota trosi, jo bija apvalks iepīsis un trose sprūda, pielīmēts lukturim nolauztais stiprinājums, visas parastās skrūves aizvietotas ar nerūsējoša tērauda.
Tad ķēros klāt galvas blīves maiņai. Ar izpūstu galvas blīvi es nobraucu 5000km. Kādas 20x uzvāriju līdz galam. Pat nobraucu 20km uz 150km/h kad dzes dačiks ir līdz galam. Reāli domāju, ka galva ir psc. Sametusies un plaisās, bet nuu riskēju dot šo pašu slīpēt un tad riskēt likt virsū. Izrādās, ka pat galva bija ļoti minimāi sametusies. Bloki es ar slīp ripu un roku noslīpēju. Nopūtu metāla galvas blīvi ar papidus kkādu kapara blīvētāju. Nomainiju ūdenssūkni, zobsiksnu, termostatu, sadalenes blīvsēgu un vārsta vāka blīvi. Saliekot kopā, skaloju dzes sistēmu četras stundas. Sākumā ar ūdeni, tad ar ķīmijām un beigās ar destilētu ūdeni. Iekša ielēju premium antifrīzu G13, kas ķip VAG jaunajiem nāk. Vārstu vāku nokrāsoju dzeltenu, jo SPOON style.
Magaver Motosprot galvas blīve!
Tad iedevu skrošot bremzēm pakavus un iedevu līdzi arī AKB statīvu. Tā bija slikta ideja, jo viņš savērpās, bet nuu daudz maz izdevās iztaisnot. Tad arī viņu nokrāsoju reizē ar motora pārsega iekšpusi. Grīda arī bija mažliet jāsakopj. Tāpēc visu samazgāju, rūsu virspusējo noberzu un visu smuki sapūtu ar bitumu un vasku. Šortšifteri ar nopūtu dzeltenu.
Tā kā priekša uzlikām atlikums bija palicis 3mm, izdomāju nomainīt visus klučus un diskus. Šoreiz nekādus Speedmaz sūdus un Ferodo, bet visu no Ate. Bremžu diski šoreiz no kkāda Rovera ar Hondas dzinēju, kam ir 4x100un vairs nebūs jāpārurbj skrūvju caurmi no 4x114 uz 4x100, kā tas man bija iepriekš. Uzstādot sapratu, ka diski neder. Nepareiz iznesums. Beigās parunājot ar citiem Hondistiem, saprasts, ka vajadzīgas nefrēzēti Prelūdes pakavi. Un mani frēzētie pakavi no Preūes der tik uz 4x114 diskiem. Ok. Atradu citu bremžu svapu, paņemu sev pakavus un vecos diskus pārdevu ar bremzēm čomam.
Ķeroties klāt aizugurē, sapratu, ka suportiem prasās remkompekts. Izjaucot suportus, sapratu, ka viņus vairs salikt nevarēs.
Ok, pasūtu jaunus suportus aizmugurē, rokas bremzes troses, visiem suportiem jaunas vadīkas, kuču turētājus un suportus nokrāsoju dzeltenā krāsa, jo SPOON style.
Kad viss bija sagādāts, sakrāsots, liku kopā. Bet pie pirmā suporta viss apstajas, jo pakavam vītne izbeigusies bija, ko pirms krāsošanas nepamaniju.
Ok, vītnes remkomplekts izručija un viss sagāja.
Tad uzliku aizmugurē stab stienim poliuretāna bukses. Priekša atradu max lētu (14e) augšejo pauktu un pasutiju. Iepriekš uzliku pa 40e un gadu tik gaja. Tas viņiem standarts, ja sēdināta misene. Pa lieam visu nomainiju skrūves uz poliuretānu, uzliku beidzot paspārnus priekšā.
Tad nāca vasaras beigas. Biju samīzies, ka šovasar nemaz nesanāks pabraukāties, tāpēc braucu uz TA pēc melnā kvarāta. Apskatē gāja interesanti. Reāli tehniski viss ir zajebis, tik nepatika USDM gabarīti. Katru gadu esmu ar viņiem gajis TA un izgājis, šogad ne. Zvanija uz Rīgu, tie neļāva veikt atzīmi, ka līdz nākamam gadam man šis defekts jānovērš, tāpēc iemeta divus divniekus.
Ok, sīkums, vismaz TA un divnieki, ko salabot stundas laikā.
Tad izdomāju, ka beidzot vajag diskus, kad uz TA uzliku savas ex Rotas, kuras nu čomam ir. Mēģināju pierunāt, lai notirgo man rotas. Pat piesoliju 300e + esošos melnos diskus, bet džeks neparakstijās un labi vien arī. Tad skatijos ss.com katru stundu cerot, ka kkas uzpeldēs, bet huju. Bija vienu brīdi doma, pat ņemt šos, bet nu J9 un tas ir pa traku.
Tad sāku atkal domāt par Japan Racing. Domāju, ņemt tādus pašus, kāds man jau ir viens, bet tik J8. Ok, pajautāju vairākas vietās un visur piegāde ap divām nedēļam, bet man zb gaidīt un man viņi īsti J8 nepatīk, dēļ mazāka plaukta. Tad ss.com uzpedēja šie.
Paši diski man īsti nepatika + vienam Ventspilī tādi pulēti ir un vel LV ir Honda ar tādiem puētiem. Vel zelta vidus vispār likās wanna be Subārs. Tad gāja dienas un gruzijos, kad nav ko pirkt. Beigās izdomāju, ka jāņem tie paši JR no ss.com. Šo sezonu nobraukšu kā ir, pa ziemu pārkrāsošu GTR R35 pelēkā, bet beigās zvanot, petuhi nebija izņemuši sudinājumu un sen pāroti. Atkal gruzijos līdz foruma biedrs piedāvāja JR dabūt ar 4d.d piegādi. Tad google atrodot šo bildi, sāku domāt, ka tas zelts varētu iet klāt zilajam.
Tad arī beigās pasūtiju R16 J8 ET20 ar zelta vidu. Riepas paņemu 195/45 R16 Kad viss bija pie manis, braucu montēt riepas un skrūvēt virsū.
Uziekot diskus, Honda kļuva par džipu. Un vispār nekāds baudāms skats. Tā kā sev nosoijos vairs atsperes nezāģēt un koilas man nav, tad jābrauc ar tādu pašu.
Bet tad es salūzu. Aizmugurē norāvu 1 vijumu, priekša 2, bet vajadzēja 1.5, jo ir pa zemu..
Aaa, vel sapakoju salonu, kā ir OE. Pārkrāsojot visu izplēsu āra.
Pagaidām šis projekts uzabojumus negūs, jo ir jauns "mazis" projekts Eliots&Enija. Tā kā nākamo vasaru vel doma nobraukt kāds viņs tagad ir.
Vienīgi ir doma uzstādīt jaunus spārnu, kas ir iegādāti un jaunu bagāznieka vāku, jo esošie ir ar rūsu.
Vel pa ziemu ceru iegādāties kkādas koilas, lai varētu saregulēt. Nākotnē doma nosmilšot grīdu visu, pārmetināt sliekšņus, kuri jau iegādāti un pārkrāsot.
ZBBBB, baigi gari un garlaicīgi, bet sorry. Fočet ar vairs nemāku un aizmirstu bieži. Šeit vel pāris bildes..
Tad sākam..
Izpūtu gavas blivi "Izdedzes vīrs 2017". Ar tādu motoru izgāju arī TA un nobraucu līdz sezonas beigām, lejot visu laiku ūdeni dzes sistēma.
Tad nomainīju dzīves vietu un vajadzēja transportu ar ko tikt uz darbu, jo ar kājam bišk pa talu sanāktu. Tāpēc nācās vilkt āra Hondu no ziemas miega un izmantot līdz nopirkšu daily. Uzmontēju 195/45 R15 kkādas sakatušas ziemenes un braukāju.
Protams lieks piķis daily iegādei neuzradās, tāpēc nobraucu pa sniegu divus mēnešus. Un jaa, galvas bilīve vel jo projam izpūsta bija. Antifrīzs vairāk par degvielu gāja un salona reti kad siltu pūta.
Tad pienāca pavasaris un jāliek atpakaļ ziemenes bija. Rotas pārdevu, jo viņas izdevīgi nebija sakopt. Par to summu kopā jau JR sanaktu. Uzliku Hondas orģinālos VTi diskus. Ļoti patika, dēļ tā, ka viņi gaiši, bet nepatika, ka ļoti šauri.
Tad braukāju, lēju ūdeni un baudiju dzīvi.. Tad man zb palika tie VTi diski un izdomāju likt atpakaļ savus melnos diskus. Pirms to izdariju, nomainiju visus rumbas gultņus un uzliku garākas spilkas, lai varētu likt 8mm flanci melnajiem diskiem.
Tad pienāca ziema un ieziemoju viņu daudzstāveņu pagamā.
un šeit atziemots (uzlādēts AKB), lai brauktu uz garāžu gatavot TA un mainīt galvas blīvi.
Pa ziemu sūtiju visādus šikumus OE.
OE antēnas delete kits. (Tagad ir ar OE nerūsējošajām skrūvēm pieskrūvēts viņš)
Tā kā man nebija paspārni, pagriezienu ligzdas kontakti vnk sapuja un sadrupa. Tos ar OE jaunus ar visiem vadiem.
Ak jā, pēc ziemas fake ass Skunk2 aumīnija uzgriežni vnk sadijas.
Šeit es notriecu kaķi. Sākumā domāju, ka nekas traks un tik pagriziens salūzis, bet beigās bija salauzts luktura rāmis.
Vel man nepatika numurzīmes izmēri/formā aizugurē uz USDM vāku. Tāpēc pasūtiju belarusa numurzīmi.
Ata.
Sveiki!
Kaut kāds aļika atslega piekariņš sporta +10zs, jo SPOON.
AKB stiprinājums. Šis man kādu laiku pisa prātu, jo ir patāks nekā OE un līdz ar to sitās pret uguns sienu. Pagāja laiks, līdz atklāju, ka tas rada tos sitienus uzsākot braucot.
Tad samainiju kapota trosi, jo bija apvalks iepīsis un trose sprūda, pielīmēts lukturim nolauztais stiprinājums, visas parastās skrūves aizvietotas ar nerūsējoša tērauda.
Tad ķēros klāt galvas blīves maiņai. Ar izpūstu galvas blīvi es nobraucu 5000km. Kādas 20x uzvāriju līdz galam. Pat nobraucu 20km uz 150km/h kad dzes dačiks ir līdz galam. Reāli domāju, ka galva ir psc. Sametusies un plaisās, bet nuu riskēju dot šo pašu slīpēt un tad riskēt likt virsū. Izrādās, ka pat galva bija ļoti minimāi sametusies. Bloki es ar slīp ripu un roku noslīpēju. Nopūtu metāla galvas blīvi ar papidus kkādu kapara blīvētāju. Nomainiju ūdenssūkni, zobsiksnu, termostatu, sadalenes blīvsēgu un vārsta vāka blīvi. Saliekot kopā, skaloju dzes sistēmu četras stundas. Sākumā ar ūdeni, tad ar ķīmijām un beigās ar destilētu ūdeni. Iekša ielēju premium antifrīzu G13, kas ķip VAG jaunajiem nāk. Vārstu vāku nokrāsoju dzeltenu, jo SPOON style.
Magaver Motosprot galvas blīve!
Tad iedevu skrošot bremzēm pakavus un iedevu līdzi arī AKB statīvu. Tā bija slikta ideja, jo viņš savērpās, bet nuu daudz maz izdevās iztaisnot. Tad arī viņu nokrāsoju reizē ar motora pārsega iekšpusi. Grīda arī bija mažliet jāsakopj. Tāpēc visu samazgāju, rūsu virspusējo noberzu un visu smuki sapūtu ar bitumu un vasku. Šortšifteri ar nopūtu dzeltenu.
Tā kā priekša uzlikām atlikums bija palicis 3mm, izdomāju nomainīt visus klučus un diskus. Šoreiz nekādus Speedmaz sūdus un Ferodo, bet visu no Ate. Bremžu diski šoreiz no kkāda Rovera ar Hondas dzinēju, kam ir 4x100un vairs nebūs jāpārurbj skrūvju caurmi no 4x114 uz 4x100, kā tas man bija iepriekš. Uzstādot sapratu, ka diski neder. Nepareiz iznesums. Beigās parunājot ar citiem Hondistiem, saprasts, ka vajadzīgas nefrēzēti Prelūdes pakavi. Un mani frēzētie pakavi no Preūes der tik uz 4x114 diskiem. Ok. Atradu citu bremžu svapu, paņemu sev pakavus un vecos diskus pārdevu ar bremzēm čomam.
Ķeroties klāt aizugurē, sapratu, ka suportiem prasās remkompekts. Izjaucot suportus, sapratu, ka viņus vairs salikt nevarēs.
Ok, pasūtu jaunus suportus aizmugurē, rokas bremzes troses, visiem suportiem jaunas vadīkas, kuču turētājus un suportus nokrāsoju dzeltenā krāsa, jo SPOON style.
Kad viss bija sagādāts, sakrāsots, liku kopā. Bet pie pirmā suporta viss apstajas, jo pakavam vītne izbeigusies bija, ko pirms krāsošanas nepamaniju.
Ok, vītnes remkomplekts izručija un viss sagāja.
Tad uzliku aizmugurē stab stienim poliuretāna bukses. Priekša atradu max lētu (14e) augšejo pauktu un pasutiju. Iepriekš uzliku pa 40e un gadu tik gaja. Tas viņiem standarts, ja sēdināta misene. Pa lieam visu nomainiju skrūves uz poliuretānu, uzliku beidzot paspārnus priekšā.
Tad nāca vasaras beigas. Biju samīzies, ka šovasar nemaz nesanāks pabraukāties, tāpēc braucu uz TA pēc melnā kvarāta. Apskatē gāja interesanti. Reāli tehniski viss ir zajebis, tik nepatika USDM gabarīti. Katru gadu esmu ar viņiem gajis TA un izgājis, šogad ne. Zvanija uz Rīgu, tie neļāva veikt atzīmi, ka līdz nākamam gadam man šis defekts jānovērš, tāpēc iemeta divus divniekus.
Ok, sīkums, vismaz TA un divnieki, ko salabot stundas laikā.
Tad izdomāju, ka beidzot vajag diskus, kad uz TA uzliku savas ex Rotas, kuras nu čomam ir. Mēģināju pierunāt, lai notirgo man rotas. Pat piesoliju 300e + esošos melnos diskus, bet džeks neparakstijās un labi vien arī. Tad skatijos ss.com katru stundu cerot, ka kkas uzpeldēs, bet huju. Bija vienu brīdi doma, pat ņemt šos, bet nu J9 un tas ir pa traku.
Tad sāku atkal domāt par Japan Racing. Domāju, ņemt tādus pašus, kāds man jau ir viens, bet tik J8. Ok, pajautāju vairākas vietās un visur piegāde ap divām nedēļam, bet man zb gaidīt un man viņi īsti J8 nepatīk, dēļ mazāka plaukta. Tad ss.com uzpedēja šie.
Paši diski man īsti nepatika + vienam Ventspilī tādi pulēti ir un vel LV ir Honda ar tādiem puētiem. Vel zelta vidus vispār likās wanna be Subārs. Tad gāja dienas un gruzijos, kad nav ko pirkt. Beigās izdomāju, ka jāņem tie paši JR no ss.com. Šo sezonu nobraukšu kā ir, pa ziemu pārkrāsošu GTR R35 pelēkā, bet beigās zvanot, petuhi nebija izņemuši sudinājumu un sen pāroti. Atkal gruzijos līdz foruma biedrs piedāvāja JR dabūt ar 4d.d piegādi. Tad google atrodot šo bildi, sāku domāt, ka tas zelts varētu iet klāt zilajam.
Tad arī beigās pasūtiju R16 J8 ET20 ar zelta vidu. Riepas paņemu 195/45 R16 Kad viss bija pie manis, braucu montēt riepas un skrūvēt virsū.
Uziekot diskus, Honda kļuva par džipu. Un vispār nekāds baudāms skats. Tā kā sev nosoijos vairs atsperes nezāģēt un koilas man nav, tad jābrauc ar tādu pašu.
Bet tad es salūzu. Aizmugurē norāvu 1 vijumu, priekša 2, bet vajadzēja 1.5, jo ir pa zemu..
Aaa, vel sapakoju salonu, kā ir OE. Pārkrāsojot visu izplēsu āra.
Pagaidām šis projekts uzabojumus negūs, jo ir jauns "mazis" projekts Eliots&Enija. Tā kā nākamo vasaru vel doma nobraukt kāds viņs tagad ir.
Vienīgi ir doma uzstādīt jaunus spārnu, kas ir iegādāti un jaunu bagāznieka vāku, jo esošie ir ar rūsu.
Vel pa ziemu ceru iegādāties kkādas koilas, lai varētu saregulēt. Nākotnē doma nosmilšot grīdu visu, pārmetināt sliekšņus, kuri jau iegādāti un pārkrāsot.
ZBBBB, baigi gari un garlaicīgi, bet sorry. Fočet ar vairs nemāku un aizmirstu bieži. Šeit vel pāris bildes..
Last edited by Volfsburgs on 29 Sep 2019, 01:49, edited 1 time in total.
- UldisUldis
- Posts: 4528
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Izskatās pēc Inženieru ielas deviņstāvenēm.
Sveikts ar jauno paaudzi - šim projektam laikam vajadzēs vislielākos līdzekļus un pacietību
Zālespļāvējs arī zolīds
Sveikts ar jauno paaudzi - šim projektam laikam vajadzēs vislielākos līdzekļus un pacietību
Zālespļāvējs arī zolīds
- AtmoBenzin
- Posts: 11922
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Bildes smukas, apraksts vietā. Izdarītie darbi godam. Jātiekas nākamajā izbroutsienā.
- howitzer
- M30
- Posts: 28620
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Lembergs squatā. xD
Apsveicu ar ģimenes pieaugumu, lai viss forši! Gonda kā vienmēr zajebis 4otka.
Apsveicu ar ģimenes pieaugumu, lai viss forši! Gonda kā vienmēr zajebis 4otka.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17038
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Ar ģimenes pieaugumu!
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0