protams, savirze nesagāja, jo ekscentriskās skrūves aizmugurē ieēdušās, tā nu izdedzes vīru braucu bez savirzes.
tad pienāca izdedzes vīra diena. pasākums tiešām mega, bet segums samērā nežēlīgs.braukt nemāku, tāpēc jaunie rainsporti dabūja robus uz ārējām kantēm, bet pakaļējās riepas iznīka, jo Izdedzes vīrs nolēma, ka vajaga viņas noplēst. patika jau ļoti, bet aspekts, ka nav citu riepu un iespējamība, ka Kesis jāvelk uz Rīgu, ieslēdza saprātu labajai kājai
paldies Omulim par bildēm
par tām ieēdušajām skrūvēm interesanti - atveru autodaļu universālveikalu InterCars un visa tā svira (Meyles ražota) maksā ap 20eur, tāpēc jaunas sviras abās pusēs, jaunas OEM skrūves, OEM paplāksnes un OEM uzgriežņi un tā kā bija vēl tikai augusts, tad nu domāju, ka kko jāmaina aizmugurē, lietotas īsti nebij pat ssā, jauni rainsporti uz pakaļējo disku izmēra maksā padaudz, tad nu lētākās ķīniešu riepas, kas bij uz vietas MMK, tika uzkrāmētas - Triangle Sportex (TH201). Atkal paldies opeļdraugam, kas izdzenā to manu bmw kur vaig, kamēr es pats ārpus Rīgas strādāju
un tad nu beidzot bmw ticis piespiedu brīvprātīgā kārtā pie jaunām riepām, pāris jaunām svirām un savirzei. BEIDZOT tas auto arī turās uz ceļa, jo pēc vasaras disku uzlikšanas, likās ka tā jābūt, ka vazā pa risēm
nākamais tu dū listā - aizdzīt pie kkādiem meistariem, lai pasaka iemeslu kūpēšanai (Izdedzes vīrā vairāki prasīja, vai tas normāli, ka zilīti sit ), kā arī saprast, kas ar tām ķēdēm. itkā viss normāli un tā, bet paranoja vai kas, bet pilsētas ātrumos ar pedal to metal var dzirdēt, ka kkas maļas vai arī [censored], braukt kamēr trūkst un tad domāt
citās ziņās - wolf eļļa vēl nepazūd