VuskansDavis ikdienas lamatas

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by J.K.jr.bad. »

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
berzins42
Posts: 422
Joined: 22 Mar 2012, 20:14
Location: cesis
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by berzins42 »

-AF- wrote:Vagam vibrējošais spararats ir norma, jo ir šķidrs no rūpnīcas. Man T5.1 arī dreb pēc tā kad sačipsēju
man sencis ar t4 vibrējošu spararatu nobrauca ap 60k . līdz kloķenei pamat gultņi izbeidzās :naac:
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

vibrēt viņš vibrē tikai noteiktos apgriezienos 5.robā, tāpēc par viņu neuztraucos pilnīgi necik.
:latvija:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by -AF- »

Vibrē tagad 5 robā, drīz sāks 4 un 3 un tad sāks rauties rińkī ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

aprausies, aprausies. ja godīgi [censored]. drīzāk jauājums, kas izturēs ilgāk - pirms 100k km pārkniedētais sajūgs vai divmasnieks :D
:latvija:
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

pagājis kāds labs brītiņš kopš pēdējā apdeita, šis tas ir sadarīts, par ko man prieks un varētu beidzot atskaitīties.

pamocīts pa Vācijas un Polijas bāņiem
Image

Tā kā J.K.jr.bad. iemeta linku uz atsperēm, tad es viņas arī no viņa savācu (Vmaxx). Pagāja vēl kāda nedēļa, tiku pie diskiem, kurus kādu laiku medīju - Volvo Medusa R18 (viņiem gan nācās nedaudz centrus izvirpot, jo oriģināli nāk uz Forda ar volvo ārieni :naac: ) un tā nu nespēju sagaidīt pavasari, lai to visu varētu uzlikt virsū, bet pie tā vēl tiks.

Tā kā skolā bija iespēja uzlikt auto uz jaudas stenda, tad to izmantoju - pēc čipošanas sadzīti 140zs un 309nm uz ratiem
Image

pienāca ziema, beidzot nopirku jaunas riepas ziemai - Sailun IceBlazer WST1 (tāds laikam bij modelis), pašam nepatika, rudenī likšu ssā :D
Image

pamuļķojos, izgriezu ārā visus bunduļus izpūtējam, ķipa kruta un tā, bet apnika. tā kā bija slinkums atkal līst apakšā, tad arī uz skati aizbraucu tāds :102db:
https://www.youtube.com/watch?v=hgQeS0HMwBE" onclick="window.open(this.href);return false;
tagad atpakaļ ir stock bundulis un ir relatīvs kaifs atkal braukt.

volvo ir arī pamats manam bakalaura darbam, tāpēc 2 dienas mocīju uz jaudas stenda, mainīti čipi, mērīti degvielas patēriņi, mērītas jaudas un izmešu sastāvs, tā kā jā, pašlaik ar visiem turbo gļukiem (sapūš 0,9bar pieprasīto 1,5bar vietā) ir 150zs uz ratiem un 370nm un liels kvēps aiz muguras. Divmasnieks pie dieviem vēl nav, tā kā jā. Itkā viss vēl turās :D
Image

vēl pa ziemu izārdīti priekšējie beņki un ieinslatēta apsilde - paldies AF par ideju un linku uz sildelementiem
Image
Image

un jā, pienāca beidzot pavasaris, piegādātas riepas vasaras diskiem
Image
bet nu beigās izrādījās, ka vajadzēja ar mega aizsargbortiņu, jo tagad disku kantes ļoti torčī uz āru un pa zemes ceļiem nav patīkami diskiem
Image

iepirkti jauni koni str.t amīši, amīšu atbalsti, putekļusargi, lai viss būtu jauns un svaigs pie jaunajām atsperēm
Image

un viss kopā kkā tā (nav vēl sanācis ar sēdinājumu sataisīt smukbildītes, tā kā nedēļu pabraucu ar stock augstumu, tad kāda bilde būs ar diskiem bez sēdinājuma)
ar liftkitu -
Image
un ar jauno amortizāciju
Image

un jā, ziemā aizkrita širmis ciet un nopirku mopēdu, kurš nu beidzot ir pārlasīts un braucams, bet kā jau visiem - vēl jāregulē :D
Image

pagaidām plāni - uzlikt atpakaļ spoileri, ko man staķika moikā norāva, tikt galā ar turbo nesapūšanu, priekšā kkādas starplikas diskiem (pakaļa jau max izdzīta ārā), domāt kko ar priekšējiem amīšiem, jo liekas par mīkstu un netiek galā ar šīm atsperēm (mēdz iešūpot) un kko domāt par citām riepām, kam lielāks aizsargborts.

kkā tā.
:latvija:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by -AF- »

Parādi izdruku!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

kkā šādi - https://www.dropbox.com/sh/8dwf6je7haqv ... lwV2a?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

līknes diezgan drebelīgas, bet tas tāpēc, ka nekalibrējām stendu pēc katra jaudas brauciena..
:latvija:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by -AF- »

Diezgan labi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
ray112
Posts: 5013
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by ray112 »

Es no šitā neko daudz nezinu, bet nav tā ka ar tiem 140 hp tās līknes ir daudz baudāmākas ikdienas braukšanai un draudzīgākas sajūgam? Vnk ar tiem 150 hp, vinas sāk pie 2500rpm strauji kristies it sevišķi grieze, līdz ar to visa jauda ir izmesta isā diapazonā un spiest lidz redlainam nav gluži jēgas :hvz:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by Melnais »

ray112 wrote:Es no šitā neko daudz nezinu, bet nav tā ka ar tiem 140 hp tās līknes ir daudz baudāmākas ikdienas braukšanai un draudzīgākas sajūgam? Vnk ar tiem 150 hp, vinas sāk pie 2500rpm strauji kristies it sevišķi grieze, līdz ar to visa jauda ir izmesta isā diapazonā un spiest lidz redlainam nav gluži jēgas :hvz:
Kāda jēga spiest līdz redlainam, ja jau braukt ekonomiski var līdz 2,5 rpm, un lv braukt ātrāk par 100 ir nelegāli..?
User avatar
ray112
Posts: 5013
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by ray112 »

Melnais wrote:
ray112 wrote:Es no šitā neko daudz nezinu, bet nav tā ka ar tiem 140 hp tās līknes ir daudz baudāmākas ikdienas braukšanai un draudzīgākas sajūgam? Vnk ar tiem 150 hp, vinas sāk pie 2500rpm strauji kristies it sevišķi grieze, līdz ar to visa jauda ir izmesta isā diapazonā un spiest lidz redlainam nav gluži jēgas :hvz:
Kāda jēga spiest līdz redlainam, ja jau braukt ekonomiski var līdz 2,5 rpm, un lv braukt ātrāk par 100 ir nelegāli..?
Tad kāda [censored] jēga vispār chipot. Ar necipotu tak ar 100km/h dabūs. Brauc ka fūrists, pie 2k parmet nākamajā un viss būs kedā.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by -AF- »

ray112 wrote:Es no šitā neko daudz nezinu, bet nav tā ka ar tiem 140 hp tās līknes ir daudz baudāmākas ikdienas braukšanai un draudzīgākas sajūgam? Vnk ar tiem 150 hp, vinas sāk pie 2500rpm strauji kristies it sevišķi grieze, līdz ar to visa jauda ir izmesta isā diapazonā un spiest lidz redlainam nav gluži jēgas :hvz:
Tur jau pirmā bilde ir ar 140hp uz ratiem, pārējie ir kkādi eksperimenti ar līkām līknēm.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

Es, pieļauju ka ja novērstu boosta trūkumu, tad līkne tiem pagaidām 150zs būtu labāka. Bet nu jā, standarta čips ir pilnīgi pietiekami. Bet atkal 150zs versijai max jauda ir ātrāk, nez vai tas ir būtiski, bet savādāk braucas, pavisam noteikti.
:latvija:
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by -AF- »

Nū vispār jau dīzelim boosts ir triviāli, pat ja filigrāni izstādīt iesmidzes momentus, un tavam sūknim padeves daudzumu pie lieliem rpm tad līkne arī būtu smuka, un būsts tik traki nekristos, bet būtu manāms melnais aizmugurē.
Šitiem motoriem pierīgi ar smuku līkni var izspiest līdz 180-190hp no motora, tā ka viņa pie lieliem rpm nekrītās, bet tas nav vienkārš darbs.


P.s kas čipoja?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2362
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by VuskansDavis »

Nu pašlaik ir 150zs uz ratiem, kas ap to pašu vien ir, lai arī turbo spiediena jau nav.

Čipoja viena plaši zināma čipotaja exdarbinieks, kursabiedra brālis. Vajadzētu saganīt visu spiedienu un tad jau varētu kkur aizbraukt kādam citam atrādīt čipu :hvz:
:latvija:
User avatar
MissL
Posts: 20435
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by MissL »

VuskansDavis wrote:Es, pieļauju ka ja novērstu boosta trūkumu, tad līkne tiem pagaidām 150zs būtu labāka. Bet nu jā, standarta čips ir pilnīgi pietiekami. Bet atkal 150zs versijai max jauda ir ātrāk, nez vai tas ir būtiski, bet savādāk braucas, pavisam noteikti.
A cik Tu tur esi iepūtis? 0.9 bar?
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
ordii
Posts: 586
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by ordii »

prestizhi vilkt diviiti pa baani un turet sturi ar vienu roku, neponel arii jeegu jaaties ar chiposhanu ja nav matars kartiba, atrodi cauro trubu buustam vai vakumam un tad brauc un spied aaraa sulu :wat: ? diski izskataas maad, gandriiz var nosaukt sho kasti par pievilciigu :D
User avatar
O.z
Posts: 10684
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by O.z »

ray112 wrote:
Melnais wrote:
ray112 wrote:Es no šitā neko daudz nezinu, bet nav tā ka ar tiem 140 hp tās līknes ir daudz baudāmākas ikdienas braukšanai un draudzīgākas sajūgam? Vnk ar tiem 150 hp, vinas sāk pie 2500rpm strauji kristies it sevišķi grieze, līdz ar to visa jauda ir izmesta isā diapazonā un spiest lidz redlainam nav gluži jēgas :hvz:
Kāda jēga spiest līdz redlainam, ja jau braukt ekonomiski var līdz 2,5 rpm, un lv braukt ātrāk par 100 ir nelegāli..?
Tad kāda [censored] jēga vispār chipot. Ar necipotu tak ar 100km/h dabūs. Brauc ka fūrists, pie 2k parmet nākamajā un viss būs kedā.
Furists parmet pie 1.6k rpm jau :]
User avatar
smith
Posts: 1901
Joined: 29 Oct 2015, 22:41
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: VuskansDavis Volvo V70 '98

Post by smith »

Fūristam pie 2.3 arī redlains jau ir :D
Post Reply