Kādu laiku nav nekas rakstīts.
Gluži tāpat kā pagājušajā ziemā, arī šogad kā temperatūra ārā nokritās nedaudz zem +10 grādiem, tā sākās gļuki ar lekšanu. Ja 1 no 5 reizēm auksts pieleca bez vairāku sekunžu zāģēšanas, tad tas jau skaitījās ļoti labi. šī iemesla dēļ, tika parunāts ar dīzeļu lekciju lektoru par iespējamajām vainām, izteica variantu, ka sprauslas čurā, lai pēc nākamās lekcijas eju pie viņa ar sprauslām maisiņā, iesim uz laboratoriju pārbaudīt. dienu pirms nākamās lekcijas vakarā izvilku visas sprauslas ārā
nākamajā dienā laboratorijās biju patīkami pārsteigts - visām sprauslām atvēršanās spiedieni perfekti
1. - 200 bar
2. - 185 bar
3. - 190 bar
4. - 190 bar (elektriskā)
5. - 190 bar
tātad vaina nav sprauslās, nākamos variantus pagaidām esmu skatīijes, bet tie ir - sūknim blīves gaisu laiž iekšā (teorētiski sūdīgs variants, jo tad soļķis tecētu kkur ārā), degvielas vadu pretvārsti netur, aizdedzes moments nav tur kur viņam vajadzētu būt.
novembra vidū tika uzliktas vasarā no čoma iepirktās YOKOHAMA iceGuard iG35 naglotās tupeles. 12gada, atlikums 7-9mm, viss super, tikai viena nianse, par kuru vēlāk.
tad sanāca iegūt īpašumā R versijas atsperes, kuras uzliku. tagad priekšā apmēram -50mm, pakaļā -40mm. tikai viens liels mīnus - mazliet par mīkstu dīzelim
kaut kad dabūšu fotoaparātu, nofočēšu, kā no malas izskatās, jo pagaidām pat nevienas telefonbildes nav
Tad tika pārlodēti visi bagāžnieka vāka vadi - no 12 gabaliem, pārlūzuši bija 8, tad nu pārgriezu visus un salodēju. Nomainīts kārbai atpakaļgaitas dačiks, kārtējais amīša atbalsts (SACHS), pāris spuldzītes.. Tas viss, protams, notika pēdējā vakarā, jo nākamajā dienā bija pēdējā diena skatei.
Biju domājis, ka izjās mani par to, ka lukturim nav stara un plauktam šara beigta, beigās sanāca citādāk:
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: VOLVO V70
Reģistrācijas numurs: JK6656
Nākošās apskates datums: 07.01.2016
Nobraukums: 315834
Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem
Dūmainības koeficients (m-1): 1.40
Degvielas veids: Dīzeļdegviela
Motora maksimālā jauda (kW): 103
Motora tilpums (cm3): 2461
Pilna masa (kg): 2020
Pašmasa (kg): 1577
Piezīmes:
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
501 2 Neatļauts radžu skaits.
202 2 Izplūdis tuvās gaismas stara attēls kreisajā pusē.
305 2 Palielināta brīvkustība stūres mehānismā.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Labais apakšējais balsta šarnīrs.
610 2 Pakaļējais tilts. Bojāti priekšējie sijas sailentbloki.
Bremžu vērtējums:
Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 3.10 3.20 D
2 2.20 2.20 D
2 0.50 2.00 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
08.12.2015 315834
27.11.2014 295517
06.11.2014 293879
07.11.2013 274265
04.11.2013 274124
Radžu skaits bija tas, par ko es visvairāk biju šokā. Naglas sākušas dzīvot savu dzīvi un aizlidojušas pa gaisu. Priekšā, labi, fwd, pa slapju asfaltu slīd un tā, bet aizmugurei arī lidojušas ārā. to atrisināju ar vienkāršu naglu izraušanu. Cita braukšana tagad, klusāka, pa asfaltu neslīd, bet nu pēdējās dienās būtu noderējušas. turās labi tās riepas, sānu noturība ļoti laba, bet.. kaut kas nav.
Plaukts no MOOG, pakaļas tiltam buses no FEBI, lukturis jauns DEPO un tad sākās brīnumi ar reiku. Pirmkārt - kāds varonis nebija viņu kārtīgi pievilcis stūres stieni pirms 2 gadiem
, kad mainīja motoru un visus stūres pirkstus un stieņus. otrkārt, pievelkot likās, ka viņš nekustās, bet reikā kustība. mēģinājām pievilkt reiku, likās, ka nekas nemainās, tāpēc tika jau domāts par reikas remontu. tad čoms (tas kurš pats vai viņa darboņi nebija pievilkuši stieni) ieteica vienu samaģelkas variantu, kas tika arī realizēts + vakar noskrūvējot to stieni nost, tapa skaidrs, ka stienim arī iestājušies kapi, tāpēc tas arī kopā ar jaunu piļņiku tika nomainīti (abi no Lemforder klāsta). Tagad stūre smagāka, jābrauc vien uz savirzi saregulēties.
7.janvārī beidzas melnā skate, uz kuru arī 4dien braukšu. ļoti gribēju paspēt vēl vecajā gadā, bet slinkuma pēc nesanāca
brīnos, ka neielika 1 par eļļas noplūdēm un par to, ka izpūtējam gala nav.
Nākamais plānos ir nomainīt sūknim zobeni un noregulēt aizdedzi, nomainīt rocenes troses, salikt atpakaļ visas plastmasas bagāžnieka vākam un ganjau vēl kko esmu piemirsis. visā visumā šis auto man jau ir zajebala un gribu citu
P.S. vakar sanāca pabraukt ar tādu pašu tikai daudz plikāku aprīkojuma ziņā un vispār nolaistāku. Tagad es saprotu, kāpēc ir arī zem pakas dabūnami viņi. un man likās, ka mans ir krimināls