Page 13 of 17

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 08 Sep 2019, 21:11
by VuskansDavis
jau uz skati braucu ar šaubām, vai priekšējās riepas būs derīgas, lai iedotu TO uz gadu, tad pēc skrūves noķeršanas riepā, vairāku cilvēku apsmiešanu, par to, ka man riepu priekšā neesot utt utt, punktu pielika haltūras laikā parādījušies kordi :D
Image
Spoiler
Show
ja ir āķis, tad tas jāizmanto
Image
Image
papildus tam nāca Izdedzes vīrs un tā... tad nu pasūtīju Uniroyal RainSport3, aizsūtīju kadetu saimnieku pēc viņām, un iedevu bmw, lai brauc uzmontēt un saregulēt savirzi dienu vai divas pirms izdedzes..
Image
protams, savirze nesagāja, jo ekscentriskās skrūves aizmugurē ieēdušās, tā nu izdedzes vīru braucu bez savirzes.
Image

tad pienāca izdedzes vīra diena. pasākums tiešām mega, bet segums samērā nežēlīgs.braukt nemāku, tāpēc jaunie rainsporti dabūja robus uz ārējām kantēm, bet pakaļējās riepas iznīka, jo Izdedzes vīrs nolēma, ka vajaga viņas noplēst. patika jau ļoti, bet aspekts, ka nav citu riepu un iespējamība, ka Kesis jāvelk uz Rīgu, ieslēdza saprātu labajai kājai :?
Image
Image
paldies Omulim par bildēm
Image
par tām ieēdušajām skrūvēm interesanti - atveru autodaļu universālveikalu InterCars un visa tā svira (Meyles ražota) maksā ap 20eur, tāpēc jaunas sviras abās pusēs, jaunas OEM skrūves, OEM paplāksnes un OEM uzgriežņi un tā kā bija vēl tikai augusts, tad nu domāju, ka kko jāmaina aizmugurē, lietotas īsti nebij pat ssā, jauni rainsporti uz pakaļējo disku izmēra maksā padaudz, tad nu lētākās ķīniešu riepas, kas bij uz vietas MMK, tika uzkrāmētas - Triangle Sportex (TH201). Atkal paldies opeļdraugam, kas izdzenā to manu bmw kur vaig, kamēr es pats ārpus Rīgas strādāju
Image
Image
un tad nu beidzot bmw ticis piespiedu brīvprātīgā kārtā pie jaunām riepām, pāris jaunām svirām un savirzei. BEIDZOT tas auto arī turās uz ceļa, jo pēc vasaras disku uzlikšanas, likās ka tā jābūt, ka vazā pa risēm :rofl:
Image

nākamais tu dū listā - aizdzīt pie kkādiem meistariem, lai pasaka iemeslu kūpēšanai (Izdedzes vīrā vairāki prasīja, vai tas normāli, ka zilīti sit :hvz: ), kā arī saprast, kas ar tām ķēdēm. itkā viss normāli un tā, bet paranoja vai kas, bet pilsētas ātrumos ar pedal to metal var dzirdēt, ka kkas maļas :D vai arī [censored], braukt kamēr trūkst un tad domāt

citās ziņās - wolf eļļa vēl nepazūd :D

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 08 Sep 2019, 21:22
by UldisUldis
Pirms pāris h Murjāņos brauci pretīm.

Pēc izdedzes vīra arī manas riepas robainas, rainsportiem tādi robi, ka lielākā ātrumā vibrē stūre :D

Kazruņģī izskatījās, ka auto iet ļooti labi, bet dūmi tukšgaitā diezgan uzkrītoši.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 08 Sep 2019, 21:29
by VuskansDavis
jā, tevi pamanīju, bet nepaspēju atmāt pretī :D

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 08 Sep 2019, 21:48
by MissL
Gan jau sprauslas. ;)
Omulim glītas bildes sanākušas. :)

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 09 Sep 2019, 07:33
by -AF-
MissL wrote: 08 Sep 2019, 21:48 Gan jau sprauslas. ;)
Omulim glītas bildes sanākušas. :)
Kodīgā smaka arī norādīja uz to , ka sprauslas derētu visas aiznest uz pārbaudi un remontu.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 09 Sep 2019, 08:04
by howitzer
I`m a simple man - I see Ascona, I press like. :aiwa:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 17 Sep 2019, 23:53
by xero
še, palēkā vēl
Image

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 28 Dec 2019, 15:01
by VuskansDavis
kkas vēl salauzts. braucot skatīties kā Baumanis un Nitišs (pierādi sevi uz ielas nevis trasē) cīnījās un visu papisa, pēc pirmās dienas braucot mājās bišk uzgāzēju un pasmaidīja radiators
Image

jauns vietā
Image

tehnoliģiskie risinājumi - netīšām antifrīzs piegāzās interkūlerī, vieglāk bija izsūkt, nekā izjaukt pusi purna, lai viņu noņemtu un izlietu.
Image

kkad vasarā jau nolagoja abs, tad nu ap to pašu septembri, padevās pavisam. pa laimi tikai viens dačiks. pieņemu, ka mainot gultni, satraumēja, jo skrūve, kas viņu tur vietā, arī bija izskrūvējusies, vai nemaz nebij ieskrūvēta :hvz: patīkami, bet pašsaprotami, ka ate iepakojumā oem dačiks
Image

pie pirmajiem mīnusiem padevās akumulators. interesanti, ka šis piereģistrēts bij tikai pirms nepilniem 50k km, vietā ielikts pagājušajā ziemā iepirktais Varta AGM. trešais akumulators dzīvē, šim auto.
Image

pāris dienas vēlāk samērā bēdīgs fakts - 350k
Image

kā arī, 30 novembrī uzkrūvēts ziemas sets. izrādās, ka vienam vasaras diskam esmu dabūjis 2 plaisas, kkad jāsačinī būs
Image

pa vidu vēl kkādas huiņas sadarītas - samainītas logu slotas, pabūts Remap.lv uz diagnostiku un konsultāciju (kur čaļi bij jau dzirdējuši par šo, itkā, traki čipsēto bmw un ka esot pārāk liela grieze šim mataram). tikko uztaisīta kārtējā apkope. pa 12k km Wolf 5w30 apēd ~1L, kas liekas ka ir normāli, tāpēc ielēju atkal.

Vajadzētu bmw standarta lietas sadarīt - diagnostika rāda, ka 4 kvēlsveces beigtas. Papildus lambda zonde met kļūdu jau ļoti bieži. Pārējais itkā ok. Itkā. :roll: :naac:

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 09:17
by VuskansDavis
Reizi pusgadā jāiekakā, lai pašam nepiemirstās kkādi prikoli.

Šis gads sākās ar tripu uz Slovākiju, 01.01 izbraucām. Tā kā man ziemai ir radžu riepas, tad nācās no čoma aizņemties visas ziemas sailunus bez naglām, lai varētu vispār kkur bišk tālāk uz Dienvidiem aizbraukt :(

Te jau kkur pie Katovices
Image

Starp citu, sencis beidzot arī iegādājies bmw, tad nu varēja kaut cik normāli gāzt un nemīzt par patēriņiem :m57gang: :D

Te arī noķēru vienīgo normālo sniega kārtu šajā ziemā un vienīgo rītu, kad domāju, ka mans m57 nepieleks, jo kvēlsveces tak Latvijā nevajag mainīt, nav ziemas (divas tikai strādā un sprauslas arī liekas ka rip)
Image

Kā vienmēr, patēriņš priecē
Image

Šķiet, tas bija marts, kad barterīo sapulēja beidzot man tos jau diezgan šausmīgos lukturus, tos pēc tam aplīmēja ar biezu līmplēvi un bišku izpiderasīja salonu
Image
Image
Image

Kkur te salasījos, ka vajaga uzmest starplikas, uzreiz no čoma dabūju 20mm pakaļai un intercārā 8mm priekšā, bet bij pa maz un ilgi pisos un tāpat īsti nesanāca sacentrēt priekšējos ratus, tāpēc paņēmu 12mm, kuriem jau ir centrs, un tagad viss ir ļoti okei
Image
Image
Otrajā bildē vēl nav mašīna nosēdusies, bet zinu, ka vajag sēdināt. Tagad bišku labāk izskatās ar flančiem

Čekpointa dienā sarunāts ar čomu, ka vajadzētu kko uzmainīt tam bēmēwē. Lēnām tuvojas skate un tā..
Image
Meyle HD priekšējās atsaites
Meyle HD pakaļējā reduktora bukse
Meyles priekšējās reduktora bukses
Lemfordera apakšējās peldošās bukses
Un tā kā reduktors jārauj nost, tad pie reizes arī svaigu eļļu reduktorā (te bišk kkas nesanāca, pēc eļļas maiņas minimāli sācis gaudot viņš, zbal. Vecā bij pilnīgi melna zapte)
Image
Bet protams, visu sataisīt nevar, kad čekojām ko vajag, nepamanījām kardāna muftas dramatisko stāvokli :D tā arī kkad jāuzmaina


Un tad, kad es jau esmu noskaņojies pasūtīt eibach sportkit atsperītes un pakaļā jaunus amīšus, Jāņu brīvdienas notiek šitas prikols
[youtube]http://youtube.com/32ew_q2_Ai0[/youtube]

Zvans kasko, tiri piri utt, pēc nepilnas stundas tieku pie sportiskā opeļa un 22jūnija rītā zvans, ka "nolūzusi un ielūzusi skrūve gultņa rēdzē" - tā man pa telefonu teica, remonts uz 200eur un prasa ko darīt. Es saku, ka ja līdz vakaram varu dabūt to mašīnu atpakaļ, tad taisām (kka baigi neuzrunāja doma ar opeli palikt uz svētkiem). Visu dienu gaidu, garīgais nekāds, šiem jau darba laiks tūlīt tūlīt beidzas, beidzot zvana - mašīna vēl tiek remomtēta, bet aptuveni pēc pusstundas būs gatava. Okei, gaidu tālāk, jau gandrīz stunda (šiem laikam pirmssvētku dienā pat īsā darba diena nebij) beidzot zvans, ka mašīna gatava. Opelī iekšā, iekiko to trubobenzin un te nu tīrs un taisns mani sagaida
Image

Interesanti vai tā ir sakritība, ka tieši nedēļu atpakaļ es pārbaudīju vai ar plato sekciju tas dīzelis spēj uztīt saulītes. Tā kā varēja, tad pārbaudīju vai var arī ar otro robu. Varbūt tur tā skrūve dabūja slodzīt un pie kādas bedres izdomāja pamest šito lamatu :think:


Aa, piemirsu, Wolf eļļa ar vien vairāk priecē. Pie īsi pirms 10k nobraukuma, iedegās panelī kanniņa, ka vajag uzliet. Tā kā tāpat tūlīt jāmaina, tad samainīju to arī atkal. Mahles eļļas filtrs, protams. Nu atkal 10k var dragāt.

P. S. Varbūt kāds moders/admins var salabot to jūtube linku, nemāku viņus

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 09:31
by Black President

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 10:38
by ray112
Patēriņš tiešām labs. Es Eiropai cauri braucot zem 6 nevaru palīst, man gan vidējais ātrums bija nedaudz lielāks, bet tas lielu lomu nespēlē gan jau.
Par flančiem runājot - viss kas ir bez centra var iet pa tiešo miskastē. Tā kā 10mm ir mazākais ko var dabūt.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 15:30
by *Sicram
Tāa.. kuru eibaču liksi ? cik zemu ?
Disk tev ir dažādplatuma, vai ne ?
Pakaļā ir 255 sekcija un priekšā 255 ?
Gribēšu dzirdēt, kā tev ar strīķēšanos ies.. man arī klusām gribā kaut ko uzmuhļīt.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 16:31
by VuskansDavis
Es vairs nezinu vai likšu. Bet tā kā lielajiem dīzeļiem nepiedāvā sport kitu, tad yolo un no 6cil benzīna/4cil dīzeļa gribēju. Un jā, sekciju platumus tu nosauci pareizos. Es domāju, ka viss tur būtu čotka un nemaz tik traki nebūtu pēc mpaket atsperēm. Vienīgi jautājums ir pa aizmuguri, jo mašīnām ar āķi nāk cietākas nekā parastajām, tāpēc vienīgais par ko es uztrauktos ir pakaļgals ar smagu piekabi piekabinātu

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 17:52
by GG.
Par akumulatoriem, jāskatās vai lādēšana notiek un vai IBS negļučī.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 18:28
by *Sicram
VuskansDavis wrote: 26 Jun 2020, 16:31 Es vairs nezinu vai likšu. Bet tā kā lielajiem dīzeļiem nepiedāvā sport kitu, tad yolo un no 6cil benzīna/4cil dīzeļa gribēju. Un jā, sekciju platumus tu nosauci pareizos. Es domāju, ka viss tur būtu čotka un nemaz tik traki nebūtu pēc mpaket atsperēm. Vienīgi jautājums ir pa aizmuguri, jo mašīnām ar āķi nāk cietākas nekā parastajām, tāpēc vienīgais par ko es uztrauktos ir pakaļgals ar smagu piekabi piekabinātu
Tas ir pa īstam ?
man ir oem āķītis, bet neesmu pamanījis, kādas atšķirbībiņas. Labi jāieskatās tad realoem.
atcperes VAJAG kā ēst 8)
Tur ir vēl vieta ! :]

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 19:02
by VuskansDavis
Man liekas reālajā redzēju,, ka aizmugurē nāk 4 veidu atsperes. Parastās, parastās ar āķi, mpaket un mpaket ar āķi. Var jau būt, ka esmu kkur nosapņojis

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 26 Jun 2020, 19:04
by VuskansDavis
GG. wrote:Par akumulatoriem, jāskatās vai lādēšana notiek un vai IBS negļučī.
Ar akumulatoriem itka okei, ieliku pie pirmajiem saliem vartas agm, protams. Arī pieredistrēju. Kkad jāpačeko uzlādēs līmenis..

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 10 Oct 2020, 23:19
by VuskansDavis
lai neaizmirstās, šis tas jāieraksta.

///M57 kārtējo reizi ieliks slodzē un tūristā. pilns bagūzis, 4 cilveki, pilna jumta kaste un vēl īsu posmu piekabe astē. pilnīgi un nesūda negāja, bet rija normālu kosmosu, uz bāku knapi zem 7L sagāja :shock:
Image

beidzot sapratu, ka vajag samācīties ar bmw darīt bmw lietas, pie reizes, jābauda interesantā reduktora darbība, kamēr vēl strādā
Image
https://www.youtube.com/watch?v=nC5Bmu8yy9c

pēc izbroutsiena likās, ka bremžu diski par ir palikuši taisnāki, bet nesūda. nākamajā rītā samainīju vadīklas un suporta atsperes priekšā, tīri profilaksei, lai izslēgtu iespējamību, ka kkādas muļķības man vērpj priekšā diskus ik pa pāris mēnešiem. kādu citu brendu jāmēģina, vai kā? nebraucu kā mērkaķis ar granātu rokās, bet tie diski vērpjas pārāk bieži :( bremžu kluči ates keramiskie, ja kādam interesē. zinu, ka nav labākais variants, bet nav tā, ka pilnīgi un galīgi nerekomendē ražotājs.
Image

dažas dienas pēc izbrauciena pārsitu vienu pakaļējo riepu, negribējās pūst iekšā putas, mēģināju tāpat tikt līdz servisam, bet finālā diskam plaisas un līks :cool: :rofl: :D kārtējo reizi MMK izručīja pat pēc darba laika. žēl, ka nebija tringles uz vietas, tāpec tagad būs Sailun ZSR, pirmie iespaidi - sliktākas nekā triangles :(
Image

jau spamā rakstīju, par šo tēmu, bet pagājušajā 6dienā izrāvu ārā sprauslas ar domu, ka viņām ir piz** un tāpēc tā lamata sit nesmukus dūmus pa izpūtēju ārā, bet Nēringā saka, ka viņas ir ļoti labas, tāpēc liec atpakaļ un brauc tālāk.
Image
tā kā eļļas maiņa arī bija pienākusi, tad visu pie reizes - eļļa, visi filtri, ieplūdes kolektora blīves, lambda zonde, visas kvēlsveces un beidzot samainīju migliniekus, kas jau sen izskatījās tā, itkā būtu kāds smilšustrūklā
Image
rezultāts nekāds - vismaz zinu, ka neizkausēšu virzuļus, protams, vēlme bišk iepist kapeiku uz kvēlsveču releju arī neizdevās, 2 svecēm met kļūdu tik un tā, tā kā tas būs jāsamaina pie reizes, kad atkal ieplūdi raušu nost, lai samērītu kompresiju tam ///M57. paldies AF jau par ieteikumiem, ko tālāk skatīties :cool:

tādi pīrāgi

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 10 Oct 2020, 23:27
by Juzix
Par bremzēm - kad nopirku f31 saliku visparastākos ATE diskus/klučus - nobraucu 80k, kuru laikā vimaz 3x tika pastīvināts pa friču bāņiem un tie diski ne reizi neuzvibrēja.

Nav Tev kaut kāda mikro lufe gultņos, kas tos bremžu diskus piebeidz? Jo kkādā tante pieturā reiz minēja, ka pēc gostiem jaudīgajiem BMW, pēc grāmatas, bremžu disks mainās komplektā ar gultni, lai izvairītos no šīs problēmas.

Re: VuskansDavis BMW 330d E91 un ex Volvo V70

Posted: 11 Oct 2020, 02:30
by -AF-
Jā, piekrītu, liec visparastakos ATE ;)
Un kvelsvecu relejam pie reizes nomaini + vadu arī, maksā kapeikas, bet bieži viņš jau pakusis ir.