Ķiršu-Kompots
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Jā bija produktīva saruna, aizdomājos par tām buksēm
P.S.
Par to leņķa pasākumu varbūt pagaidam nevienam nestāsti
P.S.
Par to leņķa pasākumu varbūt pagaidam nevienam nestāsti
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ķiršu-Kompots
Cik es zinu m52 dzinējiem motoreļļas uzpildīšanas korķis nāk vārstu vāka otrā galā.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ķiršu-Kompots
E34 vaitad nāk m52 motori?xx wrote:Micuks wrote: Bet galvenie jaunumi ir, ka atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta
izskatās pēc Vanos dzinēja
vai tad tas gadījumā nav M52B25?
Re: Ķiršu-Kompots
Jaunciems wrote:E34 vaitad nāk m52 motori?xx wrote:Micuks wrote: Bet galvenie jaunumi ir, ka atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta
izskatās pēc Vanos dzinēja
vai tad tas gadījumā nav M52B25?
pareizi, šito palaidu garām
GT
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Pieķēros priekšas piekarei, viena stūres gofra bija pārplīsusi, bet nopirku abas un ja jau maina gofras tad tad pie reizes arī ķegas un galvenais bija palikt šaibas stūres leņķa palielināšanai.
Pirms salikšanas noteikti jāsasmērē:
Jāsasmērē, lai nebūtu šādi:
Samērīju, ka maksimālais šaibas platums ir 4mm ja ir vairāk tad stūres stieņa zobrats iet uz zobstieņa daļas kur vairs nav zobu, tādas šaibas tika pasūtītas virpotājam:
Salikts:
Šodien iebraucu saregulēt savirzi, tagad viss čotka
Runājot par leņķi, pārmetināt stūres ķegas vietu tuvāk galīgi nav labi, pirmkārt metinājums ir bīstams šajā vietā un otrkārt palielinās slodze uz stūres sistēmu kopumā!
Izdomāju vislabāko variantu, kuru centīšos realizēt uz donora reikas
Pirms salikšanas noteikti jāsasmērē:
Jāsasmērē, lai nebūtu šādi:
Samērīju, ka maksimālais šaibas platums ir 4mm ja ir vairāk tad stūres stieņa zobrats iet uz zobstieņa daļas kur vairs nav zobu, tādas šaibas tika pasūtītas virpotājam:
Salikts:
Šodien iebraucu saregulēt savirzi, tagad viss čotka
Runājot par leņķi, pārmetināt stūres ķegas vietu tuvāk galīgi nav labi, pirmkārt metinājums ir bīstams šajā vietā un otrkārt palielinās slodze uz stūres sistēmu kopumā!
Izdomāju vislabāko variantu, kuru centīšos realizēt uz donora reikas
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Kaut kas nedaudz iekavējies šai lapai:
Izņēmu salonu ar grīdas segu:
Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:
Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.
Pagaidām saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.
Un te jau svaigs:
Kas padarīts, joprojām sīkumi, bet vajadzīgi
Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam:
Kāds jau bija remontējis:
Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt
Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku:
Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju auto loga līmi
Uzstādot sikretku atklājās šāds skats:
Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....
Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti:
Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās
Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka:
Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem
Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma
Apmēram tā:
Nu un tad pie svarīgāka darba
Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti.......
Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties
Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav
Uzliekot regulējamo daļu:
un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām
Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!
Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis:
Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās
Iekšējās vītnes sasmērētas:
Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto,
bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.
Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam
Pagaidām viss.....
Izņēmu salonu ar grīdas segu:
Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:
Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.
Pagaidām saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.
Un te jau svaigs:
Kas padarīts, joprojām sīkumi, bet vajadzīgi
Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam:
Kāds jau bija remontējis:
Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt
Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku:
Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju auto loga līmi
Uzstādot sikretku atklājās šāds skats:
Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....
Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti:
Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās
Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka:
Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem
Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma
Apmēram tā:
Nu un tad pie svarīgāka darba
Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti.......
Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties
Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav
Uzliekot regulējamo daļu:
un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām
Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!
Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis:
Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās
Iekšējās vītnes sasmērētas:
Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto,
bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.
Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam
Pagaidām viss.....
- howitzer
- M30
- Posts: 28626
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ķiršu-Kompots
Kad būs tarbo?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Kādu laiku nakas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nav darīts, tiesa gan darīti sīkumi, bet vajadzīgi
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....
Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā:
Un te sākās pievienošanas darbi:
Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts
Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās.
Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus
Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam:
Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju:
Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi:
Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.
Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt
P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....
Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā:
Un te sākās pievienošanas darbi:
Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts
Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās.
Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus
Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam:
Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju:
Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi:
Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.
Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt
P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī
Re: Ķiršu-Kompots
nevajadzēja gadienā sākt ar kompresoru un pēc tam domāt par spiediena dačiku ??
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ķiršu-Kompots
Ir jau sākts domāt, bet tādu kādu vajag un vēl labu sadomāt pagaidām nesanāk, vienkārši nav a gauge tik un tā būs vajadzīga
- Rii
- Posts: 7584
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ķiršu-Kompots
Izskatās labi nostrādāts
Āra temperatūras sensors jāmaina
Āra temperatūras sensors jāmaina
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.