Ķiršu-Kompots

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by elksnis »

Bij prieks šodien papļāpāt un dzivajā redzēt stanokus... :] :]
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Jā bija produktīva saruna, aizdomājos par tām buksēm :)
P.S.
Par to leņķa pasākumu varbūt pagaidam nevienam nestāsti :]
User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by elksnis »

Sarunats... :]
vp_
Posts: 312
Joined: 15 Dec 2004, 09:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by vp_ »

Micuks wrote: Bet galvenie jaunumi ir, ka atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta

izskatās pēc Vanos dzinēja
vai tad tas gadījumā nav M52B25?
GT
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by kristaps.sh »

Cik es zinu m52 dzinējiem motoreļļas uzpildīšanas korķis nāk vārstu vāka otrā galā.
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Volfsburgs »

Šis ir M50, jo alumīnija vārstu vāks.
Image
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Jaunciems »

xx wrote:
Micuks wrote: Bet galvenie jaunumi ir, ka atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta

izskatās pēc Vanos dzinēja
vai tad tas gadījumā nav M52B25?
E34 vaitad nāk m52 motori? :susnaks:
vp_
Posts: 312
Joined: 15 Dec 2004, 09:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by vp_ »

Jaunciems wrote:
xx wrote:
Micuks wrote: Bet galvenie jaunumi ir, ka atpirku bijušo e30, kurā nesen ieswapots M50B25 no e34 tomāta

izskatās pēc Vanos dzinēja
vai tad tas gadījumā nav M52B25?
E34 vaitad nāk m52 motori? :susnaks:

pareizi, šito palaidu garām :naac:
GT
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Pieķēros priekšas piekarei, viena stūres gofra bija pārplīsusi, bet nopirku abas un ja jau maina gofras tad tad pie reizes arī ķegas un galvenais bija palikt šaibas stūres leņķa palielināšanai.
Image

Pirms salikšanas noteikti jāsasmērē:
Image

Jāsasmērē, lai nebūtu šādi:
Image

Samērīju, ka maksimālais šaibas platums ir 4mm ja ir vairāk tad stūres stieņa zobrats iet uz zobstieņa daļas kur vairs nav zobu, tādas šaibas tika pasūtītas virpotājam:
Image

Salikts:
Image
Image
Image

Šodien iebraucu saregulēt savirzi, tagad viss čotka :)

Runājot par leņķi, pārmetināt stūres ķegas vietu tuvāk galīgi nav labi, pirmkārt metinājums ir bīstams šajā vietā un otrkārt palielinās slodze uz stūres sistēmu kopumā!
Izdomāju vislabāko variantu, kuru centīšos realizēt uz donora reikas :]
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Kaut kas nedaudz iekavējies šai lapai:

Izņēmu salonu ar grīdas segu:
Image
Image
Image
Image
Image

Grīdas sega tika izņemta tieši šīs problēmas dēļ:
Image
Slimība arī e30 ir tāda pati problēma un nav brīnums, spiediens sistēma tomēr tā viena skrūvīte to savienojumu pietiekoši labi nesatur un galvenokārt plastmasa ir veca un drūpoša. Kādu remontu izmantošu vēl īsti nezinu, iespējams izmantošu citas konstrukcijas savienojumu ar citu radiatoru.

Image
Pagaidām saliku, lai var braukt, bet grīdas sega tik ātri vietā neatgriezīsies jo ir paradzēti vēl darbi salonā.


Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru, ir sarunāti vairāki šādi motori, bet sākšu ar esošo uz tā arī sāksies pirmās pārbūves.

Un te jau svaigs:
Kas padarīts, joprojām sīkumi, bet vajadzīgi :)

Tā kā tecēja savienojums vispirms ķēros klāt tam:
Image
Image

Kāds jau bija remontējis:
Image

Kopumā mēslu salīdzinoši daudz, vismaz bija iespēja iztīrīt :D
Image

Labajā pusē tas, kurs bija virsū, kreisajā no donora, kuru arī uzliku:
Image

Konstatēju, ka tek arī pats pečkas radiators, donoram tā pati bēda tātad bija divi varianti, pirkt jaunu vai pārbūvēt esošo uzmetinot plastmasas daļu no alumīnija. metināt nebija vairs laika jo auto patreiz vajadzīgs ikdienišķām vajadzībām kamēr ikdienas auto nodarbināts pie čoma. Izlēmu ātro variantu izmantoju auto loga līmi :D
Image
Image
Image

Uzstādot sikretku atklājās šāds skats:
Image
Vadi protams savīti, stiprāk paraujot vairums izraujas....

Salodēju, izolēju ar kembrikiem un beigās notinu ar drēbes līmlenti:
Image

Griestus biju pagājušogad līmējis, bet airesol līme neturēja, šī gada karstajās dienās atlīmējās :(
Iepirku veco labo 88 kaut gan vecā padomju laika bija staipīgāka:
Image
Vajadzēja divas bondzeles uz vieniem griestiem :shock:

Pie reizes ielīmēju magnētus no cietajiem diskiem priekš ātrā kameras stiprinājuma :)
Image
Image

Apmēram tā:
Image

Nu un tad pie svarīgāka darba :)

Image

Tāpēc auto līkumos uzvedās neadekvāti.......
Image

Par koilām, bukses piekarē vecas standartnieces, bet auto palika kā kartings ja vēl poli bukses tad zirga_rati uz ceļa turas nesalīdzināmi labāk! auto paredzēts sportam tā kā par komforta trūkumu nesūdzēšos, ja kā vienīgais auto ikdienai tad gan labāk uzreiz nošauties :D
Vienīgi iespaids par aizmugurējo atsperu komplektu ir tāds, ka ražotājs tās uz auto licis nav :D
Uzliekot regulējamo daļu:
Image
un noregulējot uz minimumu auto ir par kādiem 15mm zemāks par stoku tātad ar regulēšanas iespēju var uzregulēt uz stoku un augstāk :D izņemot ārā pa visam auto noiet zemāk par regulējamā tiesu 14mm un tad kopumā ir labi manām vajadzībām :)

Image
Image

Šaubos vai uz ziemu atstāšu jo ziemā vajadzīga labāka saķere un attiecīgi piekares amplitūda!

Ķēros klāt priekšai un nolūza viena amja statnes skrūve, tā kā skrūve pa vidu mīksta, bet ārpuse rūdīta izurbās ne pilnībā un pie pedējiem milimetriem ielūza arī vītņgriezis:
Image
Image

Otrā dienā izdabūju vītņgriezi un darbi turpinājās :)
Iekšējās vītnes sasmērētas:
Image

Image

Nomainīju eļļu, nekas īpašs vajadzīga procedūra visiem auto,
Image

bet, parasti visiem auto leju citas eļļas, bet šoreiz izlēmu ieliet ko vienkāršāku kā "Agip" lai vēlāk izmēģinātu vienu no eļļas piedevām, parasti šiem visiem "lohatroniem" neticu un uzskatos tos vienā līmenī ar degvielas magnētiskajiem aktivātoriem uttt... bet šis dažu iemeslu dēļ lika daļēji noticēt tāpēc centīšos arī šo procesu nākotnē atrādīt, samērīsim kompresiju pirms un pēc.

Kopumā darba daudz, paralēli pieķēros arī šim aparātam :)
Image

Pagaidām viss.....
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by jaaniss »

liesi suprotec?
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28610
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ķiršu-Kompots

Post by howitzer »

Kad būs tarbo? :]
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Un galvenā ziņa ir tāda, ka pagaidām esmu nolēmis iet grūtāko ceļu jaudas iegūšanas ziņā, plānotais swaps uz M50B25 paliks iekš e30 un kompotam tiks būvēts M43B16 ar kompresoru
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Kādu laiku nakas nav rakstīts, bet tas nenozīmē, ka nav darīts, tiesa gan darīti sīkumi, bet vajadzīgi :)
Sāku ar mērinstrumentu iebūvi, vēl aktīvi meklēju kompresoru, bet diemžēl ir grūti atrast un vēl labu atrast laikam būs neiespējamā misija....

Izlēmu termo kontrolieri un boost gaugi iebūvēt gaisa paneļa centrālajā sprauslā:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Un te sākās pievienošanas darbi:
Image
Image

Masas vadus jāpievieno tā kā tas ir paredzēts :)
Image

Kontroliera devēju iemontēju radiatora devēja oriģinālajā vietā iekš "zagluškas" izurbts precīzs urbums un piedzīts ar rīurbi, tā ka ne piles šķidruma netiek garām, vada pusē izveidota telpa hermētiķim, lai notur vadu un papildus hermētiskuma drošība jo ir arī termoizplešānās.
Image
Image

Pats ventilators nezinu no kura modeļa e34 ? hvz korpus OEM kompota, sākam integrācijas darbus :D
Image

Pirmstam sakopjam visu un sasmērējam:
Image
Image
Image

Caur gumijas starplikām, lai mazinātu vibrāciju:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Termomuftas vīti sarūsināt kā nevajag tāpēc uztaisām šādi:
Image
Image
Image

Termokontrolieris strādā kā tam jāstrādā, var mainīt pie kādas temperatūras ieslēdzas ventilators un pie kādas izslēdzas, kā arī redzēt temperatūru radiatorā :) pa virsu gan būs jāuzlīmē kāda tumšā plēve lai tik spēcīgi nespīd. boost gauge pagaidām pievienota vakumam, lai neierūsē :D bet ceru, ka situācija mainīsies un tā kalpos tam kam paredzēta.
Plāns ir kompresoru uzstādīt uz šī motora, lai visu piestrādātu un saregulētu un paralēli sagatavot citu dzinēju, kurš jau tiks sakopts un piemērots tieši boostam.

Video ar ierīču darbību ir uzfilmēts, centīšos rīt samontēt un ielikt :)

P.S.
Ir plāns ar airbag vietu panelī :D
User avatar
ganga
Posts: 311
Joined: 21 Sep 2011, 19:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by ganga »

nevajadzēja gadienā sākt ar kompresoru un pēc tam domāt par spiediena dačiku ?? :D :beer:
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Ir jau sākts domāt, bet tādu kādu vajag un vēl labu sadomāt pagaidām nesanāk, vienkārši nav :-| a gauge tik un tā būs vajadzīga :]
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Edmunds »

Kāds admins varētu šito pārcelt no projektiem uz lietotāju auto. Nekāda projekta te nav, parasta auto uzturēšana darba kārtībā.. :hvz:
Jā, jā.. V8, twin turbo utt.. :emo:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Tev uz šejieni :)
User avatar
Rii
Posts: 7582
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Rii »

Izskatās labi nostrādāts :cool:
Āra temperatūras sensors jāmaina :aiwa:
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Sensors nav, tā labāk, paskaties, ka -40 un saproti, ka nemaz tik auksti nav :emo:
Post Reply