Ķiršu-Kompots

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
elksnis
Spam addicted
Posts: 697
Joined: 08 Aug 2011, 13:00
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by elksnis »

100% blokis ir elektrodu bunte satelitos...
User avatar
kars
Posts: 3464
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by kars »

Micuks wrote: Lielākā problēma ir ar laiku, ar finansēm problēmu nav.
Točna? :) :D
Finanses parasti atrisina visas problēmas arī laika trūkuma problēmas, vnk nopērkot jau gatavu gāžamo vai arī aizved pie kāda lai viņu tev satūnē kā vēlies, ja jau finanses nav problēma :naac:
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28627
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ķiršu-Kompots

Post by howitzer »

Micuk, Tu ātri aizsvilsties, tā ir Tava lielākā problēma. :)
Nekad nebūs tā, ka visiem patiks tas, ko Tu dari - tā ir ar jebkuru cilvēku, tāpēc elpo brīvāk un turpini skrūvēt. Jā, šim auto nav jāatrodas projektu sadaļā, taču nevajag uzreiz apvainoties un dzēst visu ārā, ja šo topiku pārcels citā sadaļā. Man par žikiem, piemēram, vienmēr ir interesanti palasīt.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Alien »

lasot komentārus nevar īsti saprast kur trāpiju :hvz:
laikam lohout.lv ar Melno priekšgalā :emo:
AR_159 :drive:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Melnais »

Tu ne tur trapiji. :|
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

kars wrote:
Micuks wrote: Lielākā problēma ir ar laiku, ar finansēm problēmu nav.
Točna? :) :D
Finanses parasti atrisina visas problēmas arī laika trūkuma problēmas, vnk nopērkot jau gatavu gāžamo vai arī aizved pie kāda lai viņu tev satūnē kā vēlies, ja jau finanses nav problēma :naac:
Točna!
Man pašam patīk skrūvēt (sakot, ka es sabūvēju, nebūs melots :D atšķirībā no gatava paņemšanas) un galvenais zinu darba kvalitāti! Pat vislabākajos servisos pielaiž kļūdas un darbinieks slinkuma dēļ var ko neizadrīt nomaskēt (ir pieredzēts). Biju skatīties daudzus bembjus arī gatavus, bet pat par 3-4k ir sastopams holhozs un ir nodriftēti līdz kliņķim. Gibēju pat veco e30 toutingu atpirkt un būtu to izdarījis, bet nu cilvēks iegrieza bik cenu par daudz par nebraucamu konstruktoru. Paņemt gatavu ir variants, bet tas nav mans variants.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

howitzer wrote:Micuk, Tu ātri aizsvilsties, tā ir Tava lielākā problēma. :)
Nekad nebūs tā, ka visiem patiks tas, ko Tu dari - tā ir ar jebkuru cilvēku, tāpēc elpo brīvāk un turpini skrūvēt. Jā, šim auto nav jāatrodas projektu sadaļā, taču nevajag uzreiz apvainoties un dzēst visu ārā, ja šo topiku pārcels citā sadaļā. Man par žikiem, piemēram, vienmēr ir interesanti palasīt.
Nu tu nezini kāds esmu kad aizsvislstos, pagaidām šajā forumā vēl nēsmu aizsvilies ;)
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ķiršu-Kompots

Post by J.K.jr.bad. »

Ja sveces vēl neesi nomainījis, tad man ir kā reiz šitam motoram. Viens klients uzzsūtīja un tad pasūtīja. :D

4 gab - 15Eur.

Bosch FR 7 LDC+

Atrodas ADParts veikalā
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Jā interesēs, piebraukšu kad būs laiks :)
User avatar
zelc
Posts: 7
Joined: 02 Dec 2014, 10:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by zelc »

Vari pteikt kur pirki audumu priekš griestiem, un kādu izmantoji līmi.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11882
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by ttd »

Nelasiju visu cepienu un sūdu. Bet tiešām - to 1.6 nabagu liec mierā. Nopērc m42b18 vai m44b19 un to turbonizē kvalitatīvi. Tad ir jēga, jo būs izsvarojums + jauda + ir tam pasākumam jēga vismaz.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Nedaudz jātsvaidzina :]
Diemžēl nav tik daudz laika kā gribētos, lai pilvērtīgi pieķertos un visu izdarītu uzreiz, sanāk krāmēšanās ar sīkumiem, bet arī tie ir jaizdara. Nedaudz mierina, ka nav vēl auto gatavs trasi, tas, ka laikapstākļi nav īsti piemēroti ziemas nemotoru driftam :D Rīgā sniegainajās dienās nedaudz tika paslīdēts, bet gaidu kad auto būs pilnībā salikts un laikapstākļi ļaus noīrēt trasi.

Sāku priekšas sakartošanu :)
Iepirku veselu brilli, labā stāvoklī un vēl īstajā krāsā, bet tā kā galos bija nedaudz virspusēja rūsa tik un tā tika pārkrāsota:
Image

Iepirku priekšejo lēcu optiku un gaišos pagrieziena lukturus:
Image
Image
Image
Vienam lukturim bija bojāta regulējamā skrūve, kuru pārtaisīju :)
konkrētās trīs bildes, bildētas ar benčiku...

Pienāca piekdienas vakars un ķēros klāt darbiem, nojaucu priekšu, kas nesagādāja īpašas problēmas. Spārns izrādījās bēdīgākā stāvoklī kā biju domājis, plānoju vienkārši aizmetināt izrūsējušo caurumu, bet izrādījās, ka supuvis ir viss apakšējais stūris luktura pusē. Bija doma sameklēt citu spārnu, bet tā kā neviens konkrētājā dienā neko nevarēja piedāvāt nolēmu atjaunot jo laiks visiem darbiem ierobežots.
Image
Image

Pašu stūrīti uzlocīju no nulles, bet arkas malu, kur spīd zilā krāsa izgriezu no 1988gada Mitsubishi galant, kuram spārna profils konkrētā vietā un bleķa biezums bija identisks :D
Image
Image

Stūris no nulles uzlocīts:
Image
Image
Image

Bija doma metināto vietu vienkārši attīrīt, gruntēt, krāsot un lakot bez kādas špaktelēšanas, atstāt tādu kā ielāpa efektu, bet beigās tomēr nošpaktelēju tiesa gan ne īpaši akurāti to visu darīju jo nebija pacietība un diši liela vajadzība dabūt perfektas līnījas jo spaŗns tāpat ir pagaidu variants.

Tālāk ķēros klāt bamperim, salaboju miglinieku rāmīšus, stiprinājumus un savedu kārtībā pašas miglas, lukturi izmazgāti, stikli ielīmēti ar logu līmi, bojātie vadi nomainīti un kontakti atjaunoti:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Bampers tāpat attīrīts, viss kas nāca nost noplēts un pielīdzināts, nogruntēts, nokrāsots un nolakots. Pārplēsto vietu pirmo reiz dzīvē salaboju ar savilcējiem, bet jau nolakotam kad nožuva izurbu urbumus un krūstā savilku kā zābaku šņores :D Priekšu saliku, spārns, brille, bamperis, optika.

Laiks gāja un kad atkal bija laiks pieķerties bembim sāku ar dzinēja sakopšanu:
Iepirkts: termostats, vārsta vāka blīve, antifrīzs, sveces par kurām paldioes ADParts! un vēl kas ko jau esmu aizmirsis.
Image

Šķidrumi:
Image
Tā nu izskatījās:
Image

Var redzēt cik centrālais kontakts izdedzis:
Image
Image
Mainoties sveces kontaktu atstarpei mainās dzirkstele un attiecīgi sadegšanas process!
Pēc sveču mainas dzinējs darbojās ievērojami labāk, seviški to jūt brīvgaitā, bet arī slodzē dzinējs darbojas labāk. Tikai 15Eiro un jūtami uzlabojās dzinēja darbība ;)

Nomainīju vārstu vāka blīvi jo tā pēc sala iestāšanās sāka ievērojami sulot, bet galvenais, ka iztīrīju vārstu vāka kartera ventilācijas kanālus, tur bija pats velns kluci ielicis :D
Image

Protams krāsainais uzraksts dod savus 20zs
Image

Pie reizes arī logu apskalojamais trauks tika uzlabots un tika pie jauna motoriņa :D
Image
Starp citu, šroti un privātpersonas, kuras par lietotu motoriņu prasa 10eiro un vairāk var iebāst to motoru sev dirsā, lai aizpildītu naudas trūkuma sajūtu jo jauns motoriņš grosā maksā 7eiro :D un tieši tas pats ar kapota amjiem, jauni lētākie bija nepilni 5eiro gabalā! es gan pirku par 17eiro jo negribēju gaidīt.

Nu negribu stutēt kapotu ar kokiem, jauni amji un dzīve izdodas, prieks atvērt :D
Image
Image

Kopskats:
Image
Image
Image
krāsa tika atjaukta pēc auto, bet diemžēl visai stipri atšķiras....

Nu un te daži tuvākās nākotnes darbi:
Viens piļņiks ir pušu tad izlēmu mainīt abus un ja maina piļņikus tad arī pie reizes šaras:
Image
bildēts ar to pašu beņčiku :D
Sagatavots bloķis, strūkots un krāsots:
Image

Diskus nolēmu paplatināt:
Image
Image

Būs 8,3collas līdz ar arku malām:
Image
sākumā bija doma uz katras ass dažāda platuma, bet beigās uztaisīju visus četrus vienādus.
Kādā brīvā brīdī jaizved uz strūklošanu un pūlverkrāsu.

Kad diski būs gatavi varēs instalēt koilas :)
Image
Par koilām paldies Psih-Arno

Vēl tika iepirkti krāmi, paeksperimentēšu ar leņķa maiņu, nevis kā parasti dara ar metināšanu, bet vaicais šaras stiprinājums tiks nozāģēts un tiks aizvietots ar jaunu detaļu, kura tiks izfrēzēta.
Image

Tika iegādāti šādi ķebļi, visumā no tiem izmantoši tikai rāmi, pamatu, uz kā pamata tiks uzbūvēti jauni beņķi ērtākais sēdēšanai.
Image



Un vēl par dzinēja tēmu:
Dienas paliek ar vien garākas un drīz nāks pavasaris, nemotoru „drifta” sezonas beigas :D
Jāsāk laicīgi domāt par dzinēja iegādi, vienu no pirmajiem plāniem būvēt oficiālu V8 projektu uz laiku nolikšu maliņā. Parunājos ar vairākiem pazīstamiem csdd inspektoriem, uzzināju cik tas ir laikietilpīgi un juridiski ķepīgi. Gribās ne tikai skrūvēt, bet arī braukt! Protams pavisam atmests nebūs, ja laika gaitā sanāks iepitk labu swapa komplektu vai labākajā gadījumā visu auto kā domoru tad plānos tālāk.
Kā minēju, gribas ne tikai skrūvēt, bet arī braukt, saprāta robežās arī paskrūvēt vajag tā lai būtu interesanti sev un arī citiem.
Tātad ir šādi varianti, visvienkāršākais:
1. Nopirkt M52B28 swapu (tikai tad ja komplekts tiešām labs) noswapot un bez kādiem turpmākiem šķuningiem. (Motora svars 118Kg.)
2. M50B25 turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 136Kg.)
3. M44B18 (IS) turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 102kg.)
Vienkāršākais būtu pirmais variants, bet pašam un citiem interesantākie pēdējie divi!
Turbo variantam man lielākā daļa detaļu ir, galvenais, ka ir probgramējamais vadības bloks, trūkst tikai turbīna un blow off.
Pagaidām viss.
User avatar
Ch.
Posts: 10528
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Ch. »

Iečekoju e36.lv Tavu topiku un vēl nobrīnījos, ka beidzot kādam tur rokas neaug no pakaļas. Tad sapratu, ka tas esi tu. :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Patīkami dzirdēt :)
User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by DeeCee »

par IS atmo versijas uzlabošanu neesi domājis lai var klasē zem 2l braukt ?
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Atmest šo variantu īsti nevar, bet diemžēl atmosfēriskajam variantam tā robeža, līdz kurai var saprāta robežās izdabūt jaudu pienāk visai ātri!
Turbo variantā man nepatīk izplūdes kolektora konstrukcijas varianti, vietas tur ir visai maz...
User avatar
spogulis86
Posts: 950
Joined: 31 Mar 2010, 19:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by spogulis86 »

Un ko saprāta robežās isam var izdarīt? :roll:
Par laimi modē ir nācis drifts, tapēc nav nevienam vairs jāskaidro, kapēc priekšpiedziņa ir tizla / P.Timrots /
Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Kompreisjas pakāpe, ieplūde, izplūde, sadalenes, programējamā vadība, degviela.
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by RL. »

Kur saprāts lai šitā metinātu priekšējo spārnu????

Un es tak teicu par V8, to var uztvert nenopietni :susnaks:
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
spogulis86
Posts: 950
Joined: 31 Mar 2010, 19:42
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by spogulis86 »

Ar sadalenēm aftermarket domāji?
Un par degvielu īsti nesapratu
Par laimi modē ir nācis drifts, tapēc nav nevienam vairs jāskaidro, kapēc priekšpiedziņa ir tizla / P.Timrots /
Image
Post Reply