Ķiršu-Kompots

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

POLOpower
Posts: 616
Joined: 02 Apr 2012, 21:32
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by POLOpower »

Micuks wrote:Kompreisjas pakāpe, ieplūde, izplūde, sadalenes, programējamā vadība, degviela.
Sarēķini kopā un tad parēķini ko iegūsi ????
50 hp klat

Nopērc 2.8 ieliec un uztaisi miestā tusiņu par atlikušo summu :naac:

Jo tas upgrades maksās kosmosu :naac:
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by RL. »

ko tur nesaprast...visticamāk E85 jo ar ļoti paaugstinātu kompresiju lai vispār iegūtu no atmosfēras nedetonē dzinējs.!
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

RL. wrote:Kur saprāts lai šitā metinātu priekšējo spārnu????

Un es tak teicu par V8, to var uztvert nenopietni :susnaks:
Ko tu tā esi uz to uzēdies, es tev ko zvērējis esmu???
Sākotnēji izteicu, ka tādu variantu gribētu, bet nevis, ka tas ir mērķis un citādi nebbūs! Fiziski to izdarīt nav nekādu problēmu, esmu būvējis no nulles tehniku, kura ir sīkus salīdzinot ar V8 ielikšanu bembī. Problemātiskāk ir ar officālo pusi, bet arī šoreiz neteicu, ka tas tiks atmets!
Micuks wrote:būvēt oficiālu V8 projektu uz laiku nolikšu maliņā.
Micuks wrote:ja laika gaitā sanāks iepitk labu swapa komplektu vai labākajā gadījumā visu auto kā domoru tad plānos tālāk.
To var uzskatīt kā nākamo līmeni :wink:
Par spārnu paskaidroju sākumā, piebilst varu to, ka otram spārnam sāk mesties burbuļi, neiešu tur jāties, vienkārši kad pienāks laiks nopirkšu abus spārnus jaunus! Ko nozīmē šitā? spārns ir vesels, apstrādāts, lai pagaidām nerūsē, formu ir saglabājis, kopā turās labi, metinājuni ir nevis puntiņi virs bleķa, bet iekusuši un sakausējuši abus bleķus, ko tur vēl vajag?
POLOpower wrote: Nopērc 2.8 ieliec un uztaisi miestā tusiņu par atlikušo summu :naac:

Jo tas upgrades maksās kosmosu :naac:
Ielikt jaudīgāku motoru ir produktīvāk, bet tas ir vienkāršākais variants, kuru var dajebkurš sētas pacsans :susnaks: mani vairāk saista tas, ka varu uzlabot to, ko citi pamatā noliek kā nederīgu un ja vēl varu turēt līdz ar tādu dzinēju tad esmu apmierināts :) kas līdzīgi ar žiguli bija, bija cilvēki, kuri teica, ko tur jāties ar oriģinālo dzinēju, ieliec gofinieka, fiata vai lancijas. ok ieliku tur 400Ls uz to brīdi (nu jau būs vairāk ar jaunajām daļām), bet toties visi kas izbrauc ir ar lielu izbrīnu, ka auto iet tipat labi kā profu būvētie un turas līdz pat žikam ar audi 1.8l motoru :emo: man prieks un citiem ko pabrīnīties.....

šajā kompota gadīumā, ieguvums ar 1.8IS būtu svars un izsvarojums, lai auto ne tikai iet lupatās un spolē, bet lai arī turas uz ceļa!

Atmosfēras gadījumā, izpildos iepriekš minēto prognozēju vairāk par 50Zs jaudas pieaugumu!
Turbo variantā ir kur izvērsties, ja nemaldos esmu minē4jis ADPartos esošo 1.8i turbo ar 200zs kurš ir vairākas sezonas nobraucis, gan J.K.jr.bad. varēs pastāstīt vairāk. Tā kā nākotmne tam ir.

Par atmosfēras izmaksām, lēti tas nav, dārgākais ir sadalenes, bet nekas "nepaceļams" arī nav!
User avatar
kars
Posts: 3464
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by kars »

Kādas riepas plāno likt uz tiem paplatinātajiem diskiem? kāda bija motivācija viņus paplatināt? bleķi jau paši par sevi ir smagi, cik svērs tavi paplatinātie? nav viekāršāk un labāk atrast vajadzīgā platuma lietos?
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
RL.
Posts: 461
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by RL. »

Nē neesi zvērējis un neeesmu tev uztirsies virsū...vnk pagaidām vēljoprojām nespēju noticēt kādam projekta realizācijai. Un tādas pārplānošanas ir galīgi nenopietnas jau saknē!
Tak nav tak vienīgais auto lai tikai brauktu ar auto, ja saki ka gribi arī braukāt.

Ir tak VAZ ar RWD ja gribi RWD piedziņu...Ir tak podS6 ar ko vīlēt ikdienā.. bet mūždien problēmas problēmas...:shura:


Par spārniem tur vienkārši vajadzēja neko nedarīt un miers....tu lieki iztērēji savu dārgo laiku lai vīlētu motoru projekta līmenī vai vismaz rakstītu projektu utml...ja zināji ka vajag jaunus nākotnē, lieki tērēji stundas un pat dienas...tā rūsa neko nemainītu tur gadu vai vēl!! jo tas tak projekts i bio!
Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

kars wrote:Kādas riepas plāno likt uz tiem paplatinātajiem diskiem? kāda bija motivācija viņus paplatināt? bleķi jau paši par sevi ir smagi, cik svērs tavi paplatinātie? nav viekāršāk un labāk atrast vajadzīgā platuma lietos?
Katrs disks ir par 800gramiem smagāks, kā bija sākotnēji, kopējais svars uz visiem četriem ir 3,2kg nav nekas būtisks, man patīk platie bleķi un vēl tā kā tos taisu tad pašam arī jālieto :]
Riepas biju nopircis jaunas 195/65 bija labs piedāvājums, bet atdevu čomam , pirkšu un šoreiz 195/50 vai 195/55 vajadzētu uzstiept.
RL. wrote:Nē neesi zvērējis un neeesmu tev uztirsies virsū...vnk pagaidām vēljoprojām nespēju noticēt kādam projekta realizācijai. Un tādas pārplānošanas ir galīgi nenopietnas jau saknē!
Tak nav tak vienīgais auto lai tikai brauktu ar auto, ja saki ka gribi arī braukāt.

Ir tak VAZ ar RWD ja gribi RWD piedziņu...Ir tak podS6 ar ko vīlēt ikdienā.. bet mūždien problēmas problēmas...:shura:


Par spārniem tur vienkārši vajadzēja neko nedarīt un miers....tu lieki iztērēji savu dārgo laiku lai vīlētu motoru projekta līmenī vai vismaz rakstītu projektu utml...ja zināji ka vajag jaunus nākotnē, lieki tērēji stundas un pat dienas...tā rūsa neko nemainītu tur gadu vai vēl!! jo tas tak projekts i bio!
Nu mainās plāni jā un? mainās arī domas, agrāk riebās automāti, šobrīt braucu ikdienā un pat patīk, patīk arī manuālis :hvz: ar citeim auto arī mainās plāni, kā ar žiguli un vairākiem citiem auto, izmēģināju vienu variantu, nepatika, pārbūvēju, atkal nepatīk atkal pārbūvēju un? ikdienā braucu ar dažadiem auto, vairāk gan ar audiku, tam arī notiek dažādi darbi, tikai ir oriģināls un paliks, vienīgais kas mainīsies, būs platie bleķi R17 ar lielu plauktu :emo:

Un kā minēju, V8 bija vēlamais variants nevis grandiozais plāns kurš iekalts akmenī :lol: vienkārši izskatās, ka tev gribas kaut ko pabakstīt un izcelts kaut ko kas tavu prāt it kā nav labi........

Uz sparna remontu tika iztērēta stunda, tas neko nemaina, nebūtu remontējis, nebūtu tajās brīvdienās priekšu salicis. Ne visi forumos ir profi, kādam studenatam vai citam ir jāparāda,, ka var labi arī sataisīt un atjaunot jau nopuvušus fragmentus spārnam. Grīdas un sliekšnu remonti netrūkst.

Auto sākotnēji bija domāts vienkārši paņemt tīri uz ziemas mēnešiem, nobraukt nežēlojot un atdot tolmetā, bet pamats izrādījās pietiekoši labs, lai uz to būvētu ko nopietnāku un arī tik cik sanāks braukt ar sapuvušiem spārnniem un brilli negribu braukt. Pagaidām esmu ar viņu izbraucis visai maz, tik cik kaut kur paslīdēt un izvizinājis un iedeviss izbraukt čomiem.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11882
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by ttd »

Nelasiju pusi no sūdaspama, kas sekoja pēc update. Es saku, go full hipster un ņem IS dzinēju, samaini šāles, samazini komp. pak., galvas darbiņus izdari nshit un mauc iekšā būstu. Ja jau no Ca18det var dabūt ap 300 koņej [censored], tad neredzu iemeslu, kādēļ no ISa nevarētu. bet nu, ja grib uz 500 koņej 5l/100km, tad m50b25 turbo ir way to go. Bet neredzu īsti jēgu tam smagajam klucim. + lielāks turbo vajadzīgs(dārgāks nshit, jo neder elitārais TDSa turbo 8) ) un kopumā neliekas nekas tāds baigi interesants, jo zināms, ka būs okujenčiks 2. ātrumā. :hvz:
Last edited by ttd on 13 Feb 2015, 00:54, edited 1 time in total.
User avatar
psih-arno
Posts: 2648
Joined: 30 Aug 2004, 19:51
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by psih-arno »

Runājot par V8 projektu - tas ir laikietilpīgāk nekā citi minētie varianti, bet kopumā nav tik traki, jo var nopirkt jau gatavus pārbūvju variantus, kas derēs CSDD. :)

Tomēr ņemot vērā šī projekta vīziju kopumā labāk izvēlēties kādu citu no minētajiem dzinēja variantiem.
Image
Koiloveri, sēdinātas atsperes, ielas sporta amortizatori un čiptūnings. PM!
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Tehniski V8 ieswapošana, nav nekas kosmisks kā jau minēju 8) Zinu no ikdienas pieredzes ko nozīmē V8 iekš, turpat divtonīga, auto, kurš iet afigeķ, bet tādā tonnīgā vispār :aleluja:
Runa par braukšanu nav saistībā ar ikdienas braukšanu, tas auto var stāvēt un skrūvēties, bet runa ir par to, ka ļoti sen nēsmu braucis gonkās un ļoti gribas to darīt pēc iespējas ātrāk! plānots ir vēl šogad izvingroties! iegūt emocijas un apmierinājumu un tad arī paralēli visam vākt detaļu bāzi un kārtot papīru lietas. var jau arī būvēt nelegālo variantu, bet tāda ikdadējā swapošana mani neinteresē. Cik uzzināju tad LV ir tikai viens legāls V8 e36.

Domājams, ka vairumam 1.8IS kvalitātīvs turbo variants tomēr liktos saistoš un interesants, kā minēju, ja būs turbo tad kompresijas pakāpe ir jāsamazina, tādat arī droši iepūst varēs virs 1bar saglabājot resursu. Pūšot dzinējā virs 1bar ar kompreijas pakāpi virs 10 protams tam nebūs resursa. ja padziļināti zin turbo dzinēju darbības nianses tad ir skaidrs kapēc pārsvarā dziēni ātri noplaukst..
Man padomā ir divi trumpji, kuri varētu ar turbo darīt brīnmus, patreiz tos nepubliskošu, par vienu no tiem domāju būs nodirsiens, bet ja tas darbosies kā tam ir jābūt tad tas mzais 1.8Is darīs brīnumus :reeka:
User avatar
kars
Posts: 3464
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by kars »

Micuks wrote:... vajadzētu uzstiept.
Nebūtu labāka performance ar 6,5j (par 3.1kg vieglāki, kopā 12,4kg) ar tām 195 riepām, jeb auto tiek būvēts skatam?

Par motoru runājot, ja par braukšanu uz laiku, tad atbalstu savīlētu m42/m44 :cool:
Rekur tev motivācijai :naac:
"Revving easily to 7,000rpm. This is no normal 318is! With an M44 bottom-end (from the face-lift E36 1.9) and an original M42 up top, it's definitely grown in capacity. Forged pistons and 256-degree Schrick cams ensure the top-end of the rev-range is explosively hilarious. And that four-cylinder BMW is so much lighter than the six-pot, the balance is sublime. Not only is it smaller by two whole cylinders, but the weight is further back. That short M44 block resting behind the front axle, not over it. You can feel it as the car rotates, both into and out of corners. This is a car that you really have to drive. Mistakes are punished, perfect driving is rewarded. It makes me feel good."
» Skatīties Youtube

Last edited by kars on 13 Feb 2015, 01:25, edited 2 times in total.
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6274
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by semigallss »

ja jau reiz ir doma gonkot, tad 1.8 turbo variants būtu interesantākais.. mazs svars + izsvarojums būs ok. v8 būs tiešām smags klucis un derēs vairs tikai riteņu tīšanai.
Par to spārna metināšanu - jā, varbūt tiešām lieks pasakums, bet tai pat laikā, kā jau teici, kādam var noderēt, jo ne visiem auto ir tik viegli atrast citu spārnu kā e36 gadijumā.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6274
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by semigallss »

vispār ar gonkošanu ir domātas īstas gonkas, vai smuki pasmaidīt tiesnesim driftējot garām?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
User avatar
Nixon
Posts: 2224
Joined: 25 Mar 2009, 02:38
Location: Valmiera, Mazsalaca
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Nixon »

Prieks skatīties kā lietas tiek salabotas... :) Ļoti labs topiks, patīk tie nestandarta risinājumi. :cool: Noteikti gaidu apdeitus un novēlu novest to auto līdz iecerētajam! :wink:
Image
User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by spainis666 »

m47 kloķeni, izborēt => 2L, solid lifter'i, sadalnes => 8k+ RPM
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Volfsburgs »

IS eļļas sūknis nodrošina spiedienu pie 8k+rpm un vārstu atsperes nesāk grabēt?
Image
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15201
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Black President »

"+"
Turbo ir prieks hondam
Turbo ir >10cm

"-"
Turbo brauc cita klase
Turbo nav ITB dziesma
Turbo nav 9k rpm


8)
ZX
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by lesis »

Atmo-1.8 is būve tikai priekš trackday baudīšanas, ielai noteikti tās ir auzas.Vajag ar saprātu pieiet tai lietai.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

Auto nebūs gluži ielai, bet ar legālu iespēju pārvietoties par koplietošanas ceļiem :)

Svaru ne velti ierakstiju!
Micuks wrote: 1. Nopirkt M52B28 swapu (tikai tad ja komplekts tiešām labs) noswapot un bez kādiem turpmākiem šķuningiem. (Motora svars 118Kg.)
2. M50B25 turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 136Kg.)
3. M44B18 (IS) turbinizēt, samazināt kompresijas pakāpi, lai var droši pūst vairāk par 1bar. (Motora svars 102kg.)
Vienkāršākais būtu pirmais variants, bet pašam un citiem interesantākie pēdējie divi!
Turbo variantam man lielākā daļa detaļu ir, galvenais, ka ir probgramējamais vadības bloks, trūkst tikai turbīna un blow off.
Pagaidām viss.
M44B18: 102k
M52B28: 118Kg
M50b25: 136Kg
M60 V8: 146Kg
M62 V8: 140Kg

Starp M60 un M50b25 starpīpa 10kg :lol:
Starp M50B28 un M44B18 starpība 16Kg :emo:

Ar gonkām domāju dragu, kādu street drift pasākumu, time attack savākties ar čomiem noīrēt trasi un pavingrot :roll: ieciklēties uz kādu konkrētu disciplīnu laikam gan negribu.....
spainis666 wrote:m47 kloķeni, izborēt => 2L, solid lifter'i, sadalnes => 8k+ RPM
Cik paliek cilindra sienas biezums pēc izurbšanas uz 2L ?

kars wrote: Nebūtu labāka performance ar 6,5j (par 3.1kg vieglāki, kopā 12,4kg) ar tām 195 riepām, jeb auto tiek būvēts skatam?
Nu jādzīst, ka daļēji arī skatam! Būs svarīga katra sekunde, pamainīs ko vieglāku :)
Vienīgais mīnus, ka diski ir smagāki par tiem 3,2kg ir lieka rotējošaā masa, citādi to svaru var samazināt izņemot ko lieku no auto vai pašam nometot pāris kg :D
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ķiršu-Kompots

Post by Micuks »

P.S.
Pirms publicēt biju pārliecināts, ka RL. par to spārnu kaut ko ierakstīs :lol:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11882
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ķiršu-Kompots

Post by ttd »

m42(m44 ir 0.5mm mazāks bore) + m47 kloķene ir 1.95l. Šādam setupam kompresiju uz 9:1(var pat uz 9.2, kā saabiem), turbo, E30 ieplūdnieku un var pašaut vaļā tīri naiss. 8)

Ja netaisa turbo, tad gan - sadalenes jāmeklē, galva jāvīlē nopietnāk, jāatvieglina viss, ko var atvieglināt(virzuļi, klaņi), tad viss ap vārstiem jāmaina.... ehhhh..... un beigās tas viss der tikai tādām ātrākām trasēm.
Post Reply