Page 6 of 6

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 31 Dec 2015, 08:41
by Jūda
Neapvainojies, bet nu kāpēc tik daudz un smalki sabildēts process kā uztaisīt nebaudāma paskata dačikus kompaktam?

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 31 Dec 2015, 15:51
by Micuks
Neapvainojies, bet pēc taviem standartiem vajadzēja ar izoleni pietīt vai labākajā gadījumā ar samoreziem piefist?

Uztaisīju kā man konkrētajā momentā gribējās un patika, bet te vairāk praktisks pielietojums, konkrētās gaisa sprauslas neizmantoju tātad laba un piekļuvei piemērota vieta. Ar kontrolieri varu iestatīt kādas temperatūras vajag konkrētos laika apstākļos un situācijā, ātri un vienkārši.

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 31 Dec 2015, 16:41
by Jūda
Man nav standartu, es tik gudri komentēju, pats es vispār neko nedaru

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 29 Apr 2016, 12:31
by Micuks
Ierakstīšu nelielu atskaiti, un varbūt kādam noderēs pečkas remonta variants :)
Ziemas sportiskās aktivitātes nesanāca jo laika trūkuma dēļ nepaspēju nomainīt tekošo pečkas radiatoru un nebija diski ziemas riepām un pagāja laiks kamēr bija brīdis aizvest samontēt riteņus.
Image

Tā auto visu ziemu nostāvēja, samontēju ziemas riepas tad kad jau pēdējais sniegs bija nokusis :D cerēju, ka būs vēl, bet nekā.

Pečkas radiatora iegāde izrādījās ne tik vienkārša kā vajadzētu būt, lietota iegādi atmetu. Sākumā pasūtīju alternatīvu variantu caur čomu ar darbinieku atlaidi ne to sliktāko ražotāju, bet e36 sedana/touringa radiators nederēja, sūtīju vēlreiz, atkal nederēja, tad 2x tika sūtīts OEM, kurš neatnāca, tad vēl no šejienieša detaļu tirgotāja tika 2x sūtīts un braukts piemērīt, nederēja. Pasākums vilkās vairākus mēnešus jo fiziski nebija laika, beigās kur reklāmā ieraudzīju audi radiatoru, kurš bija līdzīgs, sāku katalogos meklēt pēc izmēriem un ar aptuveni atbilstošiem šķidruma ievadu/izvadu caurulēm, pasūtīju un nopirku.

Plastmasas veidīgais savienojums uz motora telpu man arī uzticību neieviesa, bija plaisas kā gaišajam, kurš bija virsū tā arī melnajam no donora, tāpēc pārtaisītais variants šķiet drošāks.

Šeit redzams vecais radiators pēc sekcijas:
Image
Blīve arī vairs nepilda savu funkciju un šķidruma cirkulācija vairs nav korekta.

Nolūzusī daļa turējusies tikai abos galos, vidus kādu laiku bijis nolūzis un tāda veida defekti noteikti ir lielākai daļai lietoto radiatoru:
Image
Image
Image

Te audi radiators:
Image
Image
Ievada/izvada caurules bildē ir saīsinātas:
Image
Plastmasas savienojumi ir BMW OEM savākti no donoriem.

Stūres stienis gan nedaudz traucēja ielikt, bet izdevās:
Image
Image
Pēc izmēriem perfekti un iesēdās ari ļoti labi, nofiksējās uz klipšiem.

Image
Image

Braucu ar kompotu kad vajag ko lielāku vest :D patreiz vēl ir uz ziemas riepām, tā kā meklēju E46 OEM alumīnija diskus ja kādam ir ko piedāvāt PM.
Maija sākumā beidzas tehniskā apskate, pirms tam aizbraukšu nomainīt priekšējo stiklu un uz kādu laiku likšu malā. Kompotam ir jāmaina sliekšņi, kā jau lielākai daļai gali ir izpuvuši. Plānots uzlabot, pastiprināt oriģinālās domkrata vietas. Mainīšu kad būs gatava jaunā smilšu strūklas iekārta un būšu sagatavojis skatei divus citus auto.

P.S.
Meklēju M44 swapu!

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 01 May 2016, 23:33
by bucis
Sarunāsim. R16 7J ET47

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 09:32
by Micuks
Nedaudz jāatsvaidzina tēma :)
Šis gads man saistībā ar auto skrūvēšanu ir diezgan tukšs, bija un ir citi pienākumi, citi darbi. Toties nākošo sezonu varēšu sākt ar uzviju jo darbnīcā nāks klāt daudzi jauni instrumenti un ari pati darbnīca būs lielāka :)

Kompotam maija sākumā beidzās skate un tā tas tika nolikts,par skati bija doma kad uz rudeni vairāk, lai pa ziemu var pavingrot, bet nebija tāda konkrēta akmenī iekalta plāna. Jūlijā ikdienas auto noplīsa imobilaizers, to kas bija vainas gan tad vēl nezināju, vajadzēja ātri citu auto un šis ir pirmais gads kad paliku ar vienu auto, kuram skate, iepriekš kā rezerves auto vēl divi bijuši, bet šogad kad tiešām vajag tad nav. Kompots bija visātrāk sagatavojams uz skati, piektdienas vakarā sāku un svētdienas vēlā vakarā pabeidzu.
Pirmdien no rīta braucu uz skati, sapratu, ka kādi sīkumi būs un vismaz viens divnieks par stiklu, bet ka tik daudz divnieku būs gan negaidīju!

206 2 Numura zīmes apgaismojuma lukturi (lukturis) neapgaismo (neefektīvi apgaismo) numura zīmi.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
607 2 Priekšējais tilts. Bojāts sviras sailentbloks. Kreisā puse. Apakšā pakaļējais.
627 2 Redzamību traucējoši vai izturību ietekmējoši priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.


Ja divnieki ir pamatoti tad nekad nestrīdos cenšoties iestāstīt, ka viss ir kārtībā, ir tad ir un remontēju, arī šoreiz tāpat.
Numura apgaismojumu salaboju nomainot stikliņus, vecie bija matēti, bet gaisma spīdēja pietiekoši, lai krēslā būtu redzams numurs. Pie eļļas noplūdes bija vainīgs priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs, kurš tur izskatījās, ka bija vēl no rūpnīcas :D to nomainīju, varēja bez pacēlāja no augšas, apslaucīju motora priekšdaļu un ToDo listā ievilku ķeksīti :) Sailentblokus nopirku abus, ņemot nost vecos sapratu, ka ir virspusējas plaisas gumijā, bet tie turas nu ļoti pārliecinoši, šis bija nepamatots divnieks! Nākamo mainīju priekšējo stiklu, braucu pie Lauriko uz stiklumeistars.lv kam interesē priekšējā stikla maiņas cena tad tā bija 90Eiro, paldies Lauriko! attieksme pret klientu un darba kvalitāte :cool: Uz atkārtoto skati braucu "kā parasti" dienu pirms "slimības lapas" beigām iebraucu noregulēt lukturis un uz skati. Bet "jautrība" tikai sākās, atkārtotajā skatē ieskrāpēja:
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).

Šoreiz gan parunājos, kā tas var būt, ka tikko noregulēti lukturi un kas nav? jā saprotu, ka braucot kas var izdrebināties, bet lukturus sakomplektēju pats un zinu, ka tur viss ir stabili! par eļļu rādu un saku, jā ok mana kļūda, ka noslaucīju tikai motora priekšdaļu un zem slēpes bija vēl eļļa! Saku tak esi cilvēks to tak var redzēt, inspektors gados jauns čalītis sāka stāstīt, ka tur pārbaude var nākt un tad tur eļļa, ok biju sašutis, bet daļēji saprotu.
Aizbraucu turpat pāri uz servisu saregulēt optiku un eļļu noslaucīt, meistars pieliek aparātu un rausta plecus, ka viss ir ok, saku nu lai pagriež to labo lukturi. Eļļu slaucīt nesanāca jo bija aizņemti pacēlāji. Tā nu iebraucu atpakaļ skates stāvvietā, izstāvēju rindu numuram. Sameklēju turpat augstāko apmali, par laimi līdz bija darba aka to apakšā un pa visu smidzinošo lietu līdu slaucīt, cik varēju apslaucīju un braucu rindā. Trāpījos uz to pašu līniju, bet pie cita inspektora, kurš papētīja un ar smīniņu jautāja- kur tik ātri sataisījāt? atbildēju ka tur nebija ko taisīt un īsumā aprakstīju situāciju piesakot, lai nokalibrē optikas stendu! Uz pacēlāja tur pētīja un tomēr vēl piekasījās, ka tur zem slēpes vēl ir piles :D bet nu galu galā skate logā :)

Turpmākie plāni? tā kā ikdienas auto ir pārdots tad kādu laiku pabraukšu ikdienā ar kompotu, šajās dienās ir otrs auto sagatavots skatei, ziemu gluži ar kompotu ikdienā braukt negribu, bet tad redzēs.
Pavasarī vasaras sākumā ir kvalitatīvi jāpārmetina sliekšņi, jāiemetina kārtīgas "sporta" domkrata vietas, jāuzliek jaunie priekšējie spārni, krāsošanas darbi un kā bildē redzams ir iepirkts M42B18 swaps, paldies Elksnim! Būs vēl pārmaiņas salonā ar beņķiem un ne tikai, bet par to gan kad tas būs.
Pagaidām viss.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 10:33
by spainis666
vai tad tas nav m44? m42 spoles ir savādākas

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 10:47
by nitrous_oxide
Ko Tu pirmajā reizē dariji, kad gatavoji skatei no 5dienas līdz 7dienai? :hvz:

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 10:50
by Micuks
spainis666 wrote:vai tad tas nav m44? m42 spoles ir savādākas
Kādas ir atšķirības spolēm?

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 10:57
by Jaunciems
Micuks wrote:
spainis666 wrote:vai tad tas nav m44? m42 spoles ir savādākas
Kādas ir atšķirības spolēm?
m42 ir variants ar atsevišķām spolēm un spoļu bloku, atsevišķas spolēs nāk motoriem ar ķīļsiksnu ģeneratoram, un visas spoles vienā blokā nāk m42 ar rievsiksnas piedziņu ģeneratoram. M44 nāk cits gaisa mērītājs un cits eļļas filtra korpuss.

Re: Ķiršu-Kompots

Posted: 24 Oct 2016, 11:00
by Micuks
Celiņsiksna bija laikam.