Nedaudz jāatsvaidzina tēma
Šis gads man saistībā ar auto skrūvēšanu ir diezgan tukšs, bija un ir citi pienākumi, citi darbi. Toties nākošo sezonu varēšu sākt ar uzviju jo darbnīcā nāks klāt daudzi jauni instrumenti un ari pati darbnīca būs lielāka
Kompotam maija sākumā beidzās skate un tā tas tika nolikts,par skati bija doma kad uz rudeni vairāk, lai pa ziemu var pavingrot, bet nebija tāda konkrēta akmenī iekalta plāna. Jūlijā ikdienas auto noplīsa imobilaizers, to kas bija vainas gan tad vēl nezināju, vajadzēja ātri citu auto un šis ir pirmais gads kad paliku ar vienu auto, kuram skate, iepriekš kā rezerves auto vēl divi bijuši, bet šogad kad tiešām vajag tad nav. Kompots bija visātrāk sagatavojams uz skati, piektdienas vakarā sāku un svētdienas vēlā vakarā pabeidzu.
Pirmdien no rīta braucu uz skati, sapratu, ka kādi sīkumi būs un vismaz viens divnieks par stiklu, bet ka tik daudz divnieku būs gan negaidīju!
206 2 Numura zīmes apgaismojuma lukturi (lukturis) neapgaismo (neefektīvi apgaismo) numura zīmi.
202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
607 2 Priekšējais tilts. Bojāts sviras sailentbloks. Kreisā puse. Apakšā pakaļējais.
627 2 Redzamību traucējoši vai izturību ietekmējoši priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.
Ja divnieki ir pamatoti tad nekad nestrīdos cenšoties iestāstīt, ka viss ir kārtībā, ir tad ir un remontēju, arī šoreiz tāpat.
Numura apgaismojumu salaboju nomainot stikliņus, vecie bija matēti, bet gaisma spīdēja pietiekoši, lai krēslā būtu redzams numurs. Pie eļļas noplūdes bija vainīgs priekšējais kloķvārpstas blīvslēgs, kurš tur izskatījās, ka bija vēl no rūpnīcas
to nomainīju, varēja bez pacēlāja no augšas, apslaucīju motora priekšdaļu un ToDo listā ievilku ķeksīti
Sailentblokus nopirku abus, ņemot nost vecos sapratu, ka ir virspusējas plaisas gumijā, bet tie turas nu ļoti pārliecinoši, šis bija nepamatots divnieks! Nākamo mainīju priekšējo stiklu, braucu pie Lauriko uz stiklumeistars.lv kam interesē priekšējā stikla maiņas cena tad tā bija 90Eiro, paldies Lauriko! attieksme pret klientu un darba kvalitāte
Uz atkārtoto skati braucu "kā parasti" dienu pirms "slimības lapas" beigām iebraucu noregulēt lukturis un uz skati. Bet "jautrība" tikai sākās, atkārtotajā skatē ieskrāpēja:
202 2 Labais tuvās gaismas lukturis nav atbilstoši noregulēts.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Šoreiz gan parunājos, kā tas var būt, ka tikko noregulēti lukturi un kas nav? jā saprotu, ka braucot kas var izdrebināties, bet lukturus sakomplektēju pats un zinu, ka tur viss ir stabili! par eļļu rādu un saku, jā ok mana kļūda, ka noslaucīju tikai motora priekšdaļu un zem slēpes bija vēl eļļa! Saku tak esi cilvēks to tak var redzēt, inspektors gados jauns čalītis sāka stāstīt, ka tur pārbaude var nākt un tad tur eļļa, ok biju sašutis, bet daļēji saprotu.
Aizbraucu turpat pāri uz servisu saregulēt optiku un eļļu noslaucīt, meistars pieliek aparātu un rausta plecus, ka viss ir ok, saku nu lai pagriež to labo lukturi. Eļļu slaucīt nesanāca jo bija aizņemti pacēlāji. Tā nu iebraucu atpakaļ skates stāvvietā, izstāvēju rindu numuram. Sameklēju turpat augstāko apmali, par laimi līdz bija darba aka to apakšā un pa visu smidzinošo lietu līdu slaucīt, cik varēju apslaucīju un braucu rindā. Trāpījos uz to pašu līniju, bet pie cita inspektora, kurš papētīja un ar smīniņu jautāja- kur tik ātri sataisījāt? atbildēju ka tur nebija ko taisīt un īsumā aprakstīju situāciju piesakot, lai nokalibrē optikas stendu! Uz pacēlāja tur pētīja un tomēr vēl piekasījās, ka tur zem slēpes vēl ir piles
bet nu galu galā skate logā
Turpmākie plāni? tā kā ikdienas auto ir pārdots tad kādu laiku pabraukšu ikdienā ar kompotu, šajās dienās ir otrs auto sagatavots skatei, ziemu gluži ar kompotu ikdienā braukt negribu, bet tad redzēs.
Pavasarī vasaras sākumā ir kvalitatīvi jāpārmetina sliekšņi, jāiemetina kārtīgas "sporta" domkrata vietas, jāuzliek jaunie priekšējie spārni, krāsošanas darbi un kā bildē redzams ir iepirkts M42B18 swaps, paldies Elksnim! Būs vēl pārmaiņas salonā ar beņķiem un ne tikai, bet par to gan kad tas būs.
Pagaidām viss.