Ch: 320i e30
Ch: 320i e30
Lai nebūtu jāpieķēza baltā topiks, nolēmu, ka šim auto jāuzcep savs.
Viss sākās tā:
Kkad augusta beigās browsēju internetu un pamanīju, ka jūzeris Kars tik pirms pāris minūtēm emetis sludinājumu par savu e30. Tā kā zināju, ka to auto kustina s50 (kind of) dzinējs un, ka man vajag dzinēju priekš baltā, momentāli zvanīju un teicu, ka ņemu bez skatīšanās, jo cena bija ļooti salda. Beigās apskatījos un pēc pāris stresainām stundām/dienām auto bija manā īpašumā. Vēlreiz mega paldies jūzerim Kars, ka tomēr pierezervēja līdz brīdim, kad tika auto pārrakstīt!
Ko ieguvu savā īpašumā:
1984. gada BMW 320i sedans, Latvijā kopš 1994. gada. :DD Iekšā S50B30us dzinējs, bet barabānu bremzes, parastais reduktors (kuram gāja pēdējie metri) utt. Slimības lapa derīga vēl kādas 2-3 nedēļas.. Šeit, tikko pārrakstīts, pie mājas:
Paņēmu atvaļinājumu un sāku ķidāt ārā, lai saprastu ko esmu nopircis un vai bundža vēl ir lietojama. Izrāvu tepiķi uuun...
Sākumā bija doma laist viņu karotēs un pārdot visu, kas vērtīgs, bet tad kkas uznāca un sapratu, ka negribu iznīdēt tik cienījama vecuma prefiņu. Bija doma kko bish palāpīt un atstāt kā ziemas miskasti, bet beigās atklājās ka caurumu ir tiiiik daudz, ka gribot negribot viss jātaisa akurāti.
Mašīnai tika izravēts S50, kas nonāca manā baltajā:
Un iestādīts M10B18 no baltā, kas tika sajūgts ar manuālo kārbu. Varbūt kāds tieks ka stulba ideja, bet pagaidām negribās investēt M50 svapam, bet neko citu likt īsti neredzu jēgu, jo šim m10 vajadzētu būt 160.000km noskrējienam (vismaz tāds baltajam ir tāfelē un nav pamats domāt, ka varētu būt kruķīts) un motors ir pa lielam ideālā stāvoklī. Ļooti dzīvs, kluss, lec jebkuros apstākļos, nedūmo, nerij nekādus šķidrumus utt.
Sapratu tikko, ka neesmu īsti safočējis metināšanas procesu, bet darāmā bija mega daudz. Skaties kur gribi - visur bija sapuvis. Un kas ir trakākais - gandrīz visās vietās, kur bija pipec, kāds līkrocis iepriekš bija mēģinājis kko labot. Drausmīgi, neapstrādāti metinājumi, špaktele, makroflex, kkāda līmlente utt. Mega paldies jūzerim ER. par metināšanu! Jau kādi 4-5 vīkendi aizgājuši gar šo mizu.
Kas tika pārmetināts:
- Abi priekšējie stūri grīdai (šoferim un pasažierim pie kājām)
- Grīda ap tiem lielajiem vakiem (aizmugurē sēdošajiem pie kājām)
- Šofera puses priekšējā arka - glāze dalījās nost no virsbūves (bildē zemāk redzams)
- Abas aizmugurējās kabatas
- Vairāki caurumi aizmugurējās iekšējās arkās
- Caurumi aizmugurējā fartukā
- Aizmugurējās glāzes (līdzīgi kā priekšā, lūza nost no kuzava)
- utt.
Reku piemēram priekšā pie kājām:
Un šofera priekšējā arka. Bildē redzams vecais metinājums, kur viss bija pipec
ER. Varētu iemest vairāk bildes
Pa lielam palika vēl sametināt sliekšnus, samainīt pāris bukses un vienu šaru un braukt uz skati.
Uz doto brīdi izskatās tā:
Aizmugurējais bamperis un izpūtējs, protams, būs.
Salonā sportsitzes un Mtech1. Būs jāizved pāršūt stūri, kā arī iztīrīt un sašūt beņķus.
Nākotnes plāni? Iziet skati.
Tālāk tad jau manīs.
Pagaidām zinu tikai to, ka auto būs zems (tapat ar m10 neko ātri nepabrauksi ).
Un to, ka esmu iegādājies šadus te Mangels R15 8j ET15
Uzcepu fotošopā, kā tas viss varētu izskatīties nākotnē:
Kaut kā tā. Stay tuned, būs updeiti.
Viss sākās tā:
Kkad augusta beigās browsēju internetu un pamanīju, ka jūzeris Kars tik pirms pāris minūtēm emetis sludinājumu par savu e30. Tā kā zināju, ka to auto kustina s50 (kind of) dzinējs un, ka man vajag dzinēju priekš baltā, momentāli zvanīju un teicu, ka ņemu bez skatīšanās, jo cena bija ļooti salda. Beigās apskatījos un pēc pāris stresainām stundām/dienām auto bija manā īpašumā. Vēlreiz mega paldies jūzerim Kars, ka tomēr pierezervēja līdz brīdim, kad tika auto pārrakstīt!
Ko ieguvu savā īpašumā:
1984. gada BMW 320i sedans, Latvijā kopš 1994. gada. :DD Iekšā S50B30us dzinējs, bet barabānu bremzes, parastais reduktors (kuram gāja pēdējie metri) utt. Slimības lapa derīga vēl kādas 2-3 nedēļas.. Šeit, tikko pārrakstīts, pie mājas:
Paņēmu atvaļinājumu un sāku ķidāt ārā, lai saprastu ko esmu nopircis un vai bundža vēl ir lietojama. Izrāvu tepiķi uuun...
Sākumā bija doma laist viņu karotēs un pārdot visu, kas vērtīgs, bet tad kkas uznāca un sapratu, ka negribu iznīdēt tik cienījama vecuma prefiņu. Bija doma kko bish palāpīt un atstāt kā ziemas miskasti, bet beigās atklājās ka caurumu ir tiiiik daudz, ka gribot negribot viss jātaisa akurāti.
Mašīnai tika izravēts S50, kas nonāca manā baltajā:
Un iestādīts M10B18 no baltā, kas tika sajūgts ar manuālo kārbu. Varbūt kāds tieks ka stulba ideja, bet pagaidām negribās investēt M50 svapam, bet neko citu likt īsti neredzu jēgu, jo šim m10 vajadzētu būt 160.000km noskrējienam (vismaz tāds baltajam ir tāfelē un nav pamats domāt, ka varētu būt kruķīts) un motors ir pa lielam ideālā stāvoklī. Ļooti dzīvs, kluss, lec jebkuros apstākļos, nedūmo, nerij nekādus šķidrumus utt.
Sapratu tikko, ka neesmu īsti safočējis metināšanas procesu, bet darāmā bija mega daudz. Skaties kur gribi - visur bija sapuvis. Un kas ir trakākais - gandrīz visās vietās, kur bija pipec, kāds līkrocis iepriekš bija mēģinājis kko labot. Drausmīgi, neapstrādāti metinājumi, špaktele, makroflex, kkāda līmlente utt. Mega paldies jūzerim ER. par metināšanu! Jau kādi 4-5 vīkendi aizgājuši gar šo mizu.
Kas tika pārmetināts:
- Abi priekšējie stūri grīdai (šoferim un pasažierim pie kājām)
- Grīda ap tiem lielajiem vakiem (aizmugurē sēdošajiem pie kājām)
- Šofera puses priekšējā arka - glāze dalījās nost no virsbūves (bildē zemāk redzams)
- Abas aizmugurējās kabatas
- Vairāki caurumi aizmugurējās iekšējās arkās
- Caurumi aizmugurējā fartukā
- Aizmugurējās glāzes (līdzīgi kā priekšā, lūza nost no kuzava)
- utt.
Reku piemēram priekšā pie kājām:
Un šofera priekšējā arka. Bildē redzams vecais metinājums, kur viss bija pipec
ER. Varētu iemest vairāk bildes
Pa lielam palika vēl sametināt sliekšnus, samainīt pāris bukses un vienu šaru un braukt uz skati.
Uz doto brīdi izskatās tā:
Aizmugurējais bamperis un izpūtējs, protams, būs.
Salonā sportsitzes un Mtech1. Būs jāizved pāršūt stūri, kā arī iztīrīt un sašūt beņķus.
Nākotnes plāni? Iziet skati.
Tālāk tad jau manīs.
Pagaidām zinu tikai to, ka auto būs zems (tapat ar m10 neko ātri nepabrauksi ).
Un to, ka esmu iegādājies šadus te Mangels R15 8j ET15
Uzcepu fotošopā, kā tas viss varētu izskatīties nākotnē:
Kaut kā tā. Stay tuned, būs updeiti.
Last edited by Ch. on 11 Apr 2015, 17:57, edited 1 time in total.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: BMW 320i e30
Īsumā, par padarīto:
- Gandrīz sametināts viss, kas metināms (vēl palika viena kabata, iekšējā arka un sliekšņi)
- Iesvapots m10b18 ar manuāli
- Jauns dīzeļa radiators
- Iztīrīts paklājs (sākumā bija melns, pēc mazgāšanas kļuva par tumši pelēku )
- Deep-dish zamšādas OMP aizstāts ar Mtech 1 stūrīti
- Notīrīta laka no pagriezieniem
- Samainītas šofera durvis (vecās, bija sabuktētas un sašpaktelētas un vēlreiz sabuktētas )
- Samainīts grabažnieka vāks (vecajam bija Mtech 2 spoileris, kas nu galīgi negāja kopā ar prefiņu)
- Iegādāti bildēs redzamie Mangels diski
- Iegādāti 2cm flanči
- Iegādātas all-red lampas
- Iemainīts viens priekšējais lukturis, lai abi būtu ar "smaidiņu"
- Novākts termoss un tā vietā priekš skates iegādāts e36 320i bundulis
- utt
- Gandrīz sametināts viss, kas metināms (vēl palika viena kabata, iekšējā arka un sliekšņi)
- Iesvapots m10b18 ar manuāli
- Jauns dīzeļa radiators
- Iztīrīts paklājs (sākumā bija melns, pēc mazgāšanas kļuva par tumši pelēku )
- Deep-dish zamšādas OMP aizstāts ar Mtech 1 stūrīti
- Notīrīta laka no pagriezieniem
- Samainītas šofera durvis (vecās, bija sabuktētas un sašpaktelētas un vēlreiz sabuktētas )
- Samainīts grabažnieka vāks (vecajam bija Mtech 2 spoileris, kas nu galīgi negāja kopā ar prefiņu)
- Iegādāti bildēs redzamie Mangels diski
- Iegādāti 2cm flanči
- Iegādātas all-red lampas
- Iemainīts viens priekšējais lukturis, lai abi būtu ar "smaidiņu"
- Novākts termoss un tā vietā priekš skates iegādāts e36 320i bundulis
- utt
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: BMW 320i e30
Vēl nezinu, ko ar viņu iesākt. Sākumā jāsakopj un vasarā parūpēšos lai Juris var rakstīt "es stancē, fetka stancē un ch arī stancē"GG. wrote: Ar prieku izlasīju!
Plāns ir izmantot tikai kā ziemas mobīli?
Tālāk tad jau manīs. Varbūt rudenī ies uz tirdziņu, varbūt tiks iesvapots kkāds m50 un atstāts kā trackday auto. hvz
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch: BMW 320i e30
Tā kā esi salīdzinoši jauns biedrs forumā, šoreiz tiek piedots-AF- wrote:bildi ar balto un haubi vaļā
viewtopic.php?f=18&t=14157&start=160" onclick="window.open(this.href);return false;
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: BMW 320i e30
Ēm....
Ja jau ziemas misene, vai ir jēga pāršūt stūri, lāpīt ķebļus, utt?
Ja jau ziemas misene, vai ir jēga pāršūt stūri, lāpīt ķebļus, utt?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch: BMW 320i e30
Zorik wrote:Cik labi kad ar e30 brauc cilveki nevis Hapo
-AF- wrote:bildi ar balto un haubi vaļā
Tāpēc, lai salonā nav pretīgi atrasties. Beņķus un stūri tak var tirgot atsevišķi!howitzer wrote:Ēm....
Ja jau ziemas misene, vai ir jēga pāršūt stūri, lāpīt ķebļus, utt?
Varbūt jūzeris ER. padalīsies ar bildēm - tur tiešam bija kapi. Bet jā, jau ir gaisa tuneļa galā. Viss būs sataisīts un būs normāls, vidusmēra tricārs.Tombis wrote:Izskatās, ka šeit nemaz nav tik daudz darba, lai būtu labs vasaras mobīlis!
Tā tik turpini!
Sodit slidgultnus uz spiediena
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: BMW 320i e30
Bet pieeja pareizā - par miseni toč nevajadzētu saukt.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Ch: BMW 320i e30
Nav daudz darba in my arse. Tur vēl pāri wekendi aizies. Neesmu tajā pozīcijā, lai notirstu citu metinājumus, bet šis auto ir pārsteigumiem pilns. Vietām caurumi līmēti ar izoleni un tad nopūsti ar balniņu, vietām piepūsts ar makrofleksu un vietām arī metināts, tikai tur gan nav krāsots (nu jā, nafg tērēties )
More bildes for fun:
Bet kopumā sajūta brīžiem ir šāda:
More bildes for fun:
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Ch: BMW 320i e30
Nav jau tik daudz viņu - e46 ir ikdienas podžopņiks, baltais tricārs ir vasaras un pelēkais tricārs ir velnsviņzin kas.essential wrote:Tu ar visiem auto arī paspēj izbraukt, vai tikai viņus būvē un turi sētā?
bet forši, kad ņemies un uzturi viņus visus dzīvība un vēl vairāk
e36 tourings tiek tirgots un e46 330i tomēr tiek tēvam!
BLINGZ wrote:Forši! Prieks, ka kāds te kaut ko arī dara un ceļ augšā, ne tikai maina bukses un lej degvielu.
All red lampas ir kaut kādas oriģinālās arī vai tomēr tonētas?
Tonētas. Čoms atdeva šīs te, konkrētās:
Sodit slidgultnus uz spiediena
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch: BMW 320i e30
A ko tad viņš kabrī iebāza? Startec?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi