moro ikdienas transports FN2 CTR
moro ikdienas transports FN2 CTR
Šito laikam nebiju te ielicis. Mans ikdienas/ziemas/familijas transportlīdzeklis jau pusotru gadu. FN2 Type-R, 2007 gads, pašlaik 84kkm.
Bildes iegādes brīdī (11/2013):
Patīk tas ka auto ir megaprakstisks, bet interesantāks par vidusmērā dīzeļvagonu. Te piemērs iz dzīves:
Virsu kā reiz šie riteņi arī stāv tagad, Arrow Enterprise Black Racing Pro N1 17x7.5 +45.
8.8 kg/gab, OEM 18" ir 11.8 kg/gab
17" nevis 18" lai var braukt, nevis tikai uz izskatu masturbēt
Kkādas nesenas bildes
Pagajušweekendā nejaušam sanāca iepirkt Rays Volk CE28N 17x8 un sver vispār 7.3 kg
Tā kā diski drīz pamainīsies, vienīgi vispirms Volki jāpārkrāso, jo tie ir balti un balts te galīgi nevietā. Nu un pa cik parādījās otrs riteņu komplekc pa lēnām stiprinās domā šo uzlikt uz trases, vajag tik pusslikus un bremzēm pāriet pāri. Ja Mazda nepisis prātu, tad kkad pa vasaru tas arī notiks.
Bildes iegādes brīdī (11/2013):
Patīk tas ka auto ir megaprakstisks, bet interesantāks par vidusmērā dīzeļvagonu. Te piemērs iz dzīves:
Virsu kā reiz šie riteņi arī stāv tagad, Arrow Enterprise Black Racing Pro N1 17x7.5 +45.
8.8 kg/gab, OEM 18" ir 11.8 kg/gab
17" nevis 18" lai var braukt, nevis tikai uz izskatu masturbēt
Kkādas nesenas bildes
Pagajušweekendā nejaušam sanāca iepirkt Rays Volk CE28N 17x8 un sver vispār 7.3 kg
Tā kā diski drīz pamainīsies, vienīgi vispirms Volki jāpārkrāso, jo tie ir balti un balts te galīgi nevietā. Nu un pa cik parādījās otrs riteņu komplekc pa lēnām stiprinās domā šo uzlikt uz trases, vajag tik pusslikus un bremzēm pāriet pāri. Ja Mazda nepisis prātu, tad kkad pa vasaru tas arī notiks.
- AtmoBenzin
- Posts: 11928
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
Jā, OEM bremzes ir ļooooti vājas...
Es sev uzliku šādu setu:
ATE Racing DOT4 bremžu šķidrums
Ferodo DS Performance bremžu kluči
Zimmermann Coat Z Sport ventilējamie bremžu diski
Pagaidām vēl nav pievīlušas...
Es sev uzliku šādu setu:
ATE Racing DOT4 bremžu šķidrums
Ferodo DS Performance bremžu kluči
Zimmermann Coat Z Sport ventilējamie bremžu diski
Pagaidām vēl nav pievīlušas...
- Pauliic
- Moderators
- Posts: 4390
- Joined: 15 Jun 2004, 14:33
- Location: Carnikava, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
E46m3 R18 eom diskači ir vieglāki ? un par cik ?kars wrote:Vot to es saprotu samazināt rotējošo masu par 4.5kg
Tie oem R18 tur ir tīri mārketinga dēļ, tā pat kā e46m3 R19 utml.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
etk melo, nevar būt ka viņi sver vienādi*Sicram wrote:E46m3 R18 eom diskači ir vieglāki ? un par cik ?kars wrote:Vot to es saprotu samazināt rotējošo masu par 4.5kg
Tie oem R18 tur ir tīri mārketinga dēļ, tā pat kā e46m3 R19 utml.
edit:
M67 Double Spoke Polished (OEM 19)
8 J x 19 ET47 12,6 kg (x 2.2lb/kg = 27.72 lbs)
9 1/2 J x 19 ET27 13,3 kg ( x 2.2lb/kg = 29.26 lbs)
M67 Double Spoke Crome Shadow (OEM 18)
8 J x 18 ET47 11,2 kg (x 2.2lb/kg = 24.64 lbs)
9 J x 18 ET26 12,2 kg (x 2.2lb/kg = 26.84 lbs)
google - e46m3 18 vs 19
"the 18's weigh less. Between 4 and 8 lbs less per corner (yet to be verified). Thats a total unsprung weight savings of 16 to 31lbs... thats about an 80-100 lb difference in sprung weight.... basically like having your skinny girlfriend (really skinny) riding in the car with you. Bottom line, the performance difference is certainly there between the two wheels. Although, a very slight difference..."
"Here's some actual facts for you: At equal weight (and most of the time 18s are lighter) and with the same tires, 18" wheels ride better, handle better, brake better, accelerate better, bend wheels less, get better fuel economy, and have cheaper tires. 19s look better if you prefer the look. Personally, now that I'm used to the 18s, the 19s look too blingy to me. "
"Majority of those who favor 18s come up with the track excuse or some other excuse they probably just can't afford 19" tires. Fact."
sorry par
Last edited by kars on 20 Apr 2015, 17:56, edited 2 times in total.
Кто разбирается тот разбирается...
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
laikam jā, jo ar 17" ne tikai komfortablāk, bet arī turās pie asfalta labākkars wrote:Vot to es saprotu samazināt rotējošo masu par 4.5kg
Tie oem R18 tur ir tīri mārketinga dēļ, tā pat kā e46m3 R19 utml.
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
Man personīgi uz omegas bij kosei k1-ts 17'' 7j ~6.2kg viens disks, neteikšu ka jutu atšķirību auto gaitā salīdzinot ar smagajiem platajiem 18" keskiniem Auto stabilāk uzvedās ar keskiniem, bet tas domājams dēļ tā ka var platākas riepas uzlikt.
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
šitam auto ir jāsāk nevis ar diskiem bet ar normāliem amortizatoriem un atsperēm...
stock ir nebraucams pa .lv viļņainajiem lāpītajiem ceļiem, pēc sēdināta e46 M3 bija sajūta ka piekares nav, cauri sit visur kur eminieks tikai pietupjās, varbūt ka patrāpījās eksemplārs ar sajātu piekari, bet gājiena tur nav.
bremzes gan jau oem ir pietiekams izmērs tikai vajag pārlasīt visu jaunu un bik niknāku kluci.
stock ir nebraucams pa .lv viļņainajiem lāpītajiem ceļiem, pēc sēdināta e46 M3 bija sajūta ka piekares nav, cauri sit visur kur eminieks tikai pietupjās, varbūt ka patrāpījās eksemplārs ar sajātu piekari, bet gājiena tur nav.
bremzes gan jau oem ir pietiekams izmērs tikai vajag pārlasīt visu jaunu un bik niknāku kluci.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
piekares jautājums ir 1-2k eur, kas nav īsti kabatas nauda, plus ņemot vērā ka es neplānoju ar šo auto braukt vairāk par pāris gadiem vēl, nu i nafig. skaidrs ka neatsperotas masas maiņa ir ciņa ar sekām, bet anyway ar tiem 17" un GY F1 amortizējas kudiš labāk nekā ar standarta riteņiem.
esmu šo lietu jau uz dažādiem auto pārbaudījis. Piemērām kādreiz uz 156as AR -3kg no katra riteņa deva lielāku efektu neka beigto amīšu maiņa pret jauniem koni sport. Un tur pat riepu izmērs netika mainīts.
ar bremzēm tieši tāds plāns arī ir
esmu šo lietu jau uz dažādiem auto pārbaudījis. Piemērām kādreiz uz 156as AR -3kg no katra riteņa deva lielāku efektu neka beigto amīšu maiņa pret jauniem koni sport. Un tur pat riepu izmērs netika mainīts.
ar bremzēm tieši tāds plāns arī ir
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
ir arī smukāki JDM
jaunie Volk jau ir labāk
tik izmērs par vismaz vienu pa mazu tev :hohol:
bet regulē vēl :workwheels:
jaunie Volk jau ir labāk
tik izmērs par vismaz vienu pa mazu tev :hohol:
bet regulē vēl :workwheels:
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
noilgojos pēc jūsu viedokļiem par šiem diskiem
Pro N-vieni sagatavoti sezonai, paldies Kristapam (click)
Pro N-vieni sagatavoti sezonai, paldies Kristapam (click)
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
"jaunie Volk"?
man prasītos to toni drusku vairāk uz zelta, ne bronzas pusi, taču smuki
man prasītos to toni drusku vairāk uz zelta, ne bronzas pusi, taču smuki
Re: moro ikdienas transports FN2 CTR
man varbūt arī, bet Latvijā pulvekrāsām izvēle ir niecīga 99% klientu grib pa lēto pofig kādā tonī, līdz ar to krāsotājiem nav izdevīgi iesaldēt naudu, atvedot vairāk un labākas krāsas