Ficux opja Sierra

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15201
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Black President »

Neklausies howi,vins brauc ar meitenes masinu
ZX
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Nu visu atrisinātu donor car. I matars cits, i atsperes rezervē, gan jau citi pribori arī..
Bet tagad jau neviens netirgo pa lētu piķi.
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Nu ko, mierā nesēžam. Bet nu uz Alūksni pakaļ labākajam donoram tā arī neaizbraucu arī :D Sencis pierunāja likt tādu pašu motoru iekšā (1.8i CVH), jo nu netaisos es grūst milzu naudu mašīnā un uz sacīkstēm ar laikam nebraukšu. Krč vjag lai viss vienkārši iet.

Tātad nopirku par normālu ciparu no uzmetēju pilsētas aka Jelgavas donoriņu lieliskā stāvoklī bet bez papīriem. Veda man viņu veselu dienu, jo vedējs loks, visi citi darbi no sākuma jādara. Krč tas cits stāsts.
Image
Daudzi jau ir teikuši, ka donoru sataisīt un braukt būtu loģiskāk nekā man ar vagonu čakarēties :P

Bet nu neko, tam nav papīru. Tad tagad tiek swapoti motori un kārbas arī pie reizes, jo manējā bišk gaudoja. Vienīgais ieplūdes kolektoram ir plaisa un nevar pacelt vairāk par 3,5k apgriezienus. Pūš atpakaļ gaisu. Bet tas vienkārši būs no vecā motora, jo tie ir identiski.
Vecais ārā:Image
Jaunais ārā: Image
Tagad viss ir ārā un tiks pucēts, lai liktu iekšā. Gan jau veco motoru ieliks donorā iekšā un tad jau redzēs, kas ar viņu notiksies.

Pie reizes vēl dabūju strādājošus ABS devējus tā kā būs tas atkal manam vagonam. Arī priekšējos beņķus samainīju, man bija izsēdēti diezgan. Tad vēl ar atsperēm paņemsimies. Nu karoč darba daudz, laika bišk pa maz :hvz:

Vēl viena reklāma - ja kādam no 92. gada sierras sedana kaut ko savajagās, tad droši PM. Vienīgais pakaļējās lampas un Heckblende jau ir veiksmīgi aizceļojusi pie Kāsīša.

Tagad tik atslēgu rokās un jāiet uz garāžu! :yo:
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Viss pa lielam ar swapošanu ir izdarīts, tagad tirgojas detaļas no donora vēl pāris nedēļas līdz man liks bundžu no dārza aizvākt prom :D
Un labā ziņa - pēc 4 gadiem auto atkal ieguvis TA un esmu uz ielas!!! :yo: Paldies liels Rīgas TA čalim, kas ļāva uz vietas regulēt lampu stara augstumu, izlaida mani ar sasprēgājušu un slapju benzīna trubiņu un beigtām riepām cauri. :aleluja:
Tagad par e-talonu laikam varēšu aizmirst.

Bet kur nu labais bez sliktā - startējot aukstu auto, pirmo sekundi pēc pielēkšanas ir nelaba klaboņa (sadales vāpsta??) un nenodziest uzreiz eļļas lampiņa. Arī vēlāk agresīvāk mainot apgriezienus uz augšu un uz leju nometot, kaut kas motorā iegrabās.
Diagnoze?
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by *Sicram »

Paldies, ta paldies.
Bet vai tu šos defektus JAU novērsi ? :|
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Janx »

Varētu būt kompensatori pie vainas, nekas neparasts tas nav veciem motoriem.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

*Sicram wrote:Paldies, ta paldies.
Bet vai tu šos defektus JAU novērsi ? :|
Nenovērsu, bet tam man ir otrs auto Fiestas izskatā. Sierru ņemšu tikai, kad taisīšos labot. Kas reāli būs parīt, tā ka chill
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15201
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Black President »

Iesakuma vajag ielaist mr.weld galu reduktora 8)
ZX
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Zorik wrote:Iesakuma vajag ielaist mr.weld galu reduktora 8)
Jānis Metinātājs tiks ielaists rezerves reduktorā, kas liksies virsū tikai tad, kad motors būs labi piebraukts un būs pārliecība, ka +/- viss iet zem tā jobanā kapota. :wink:
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Vents S »

ficux wrote:Bet kur nu labais bez sliktā - startējot aukstu auto, pirmo sekundi pēc pielēkšanas ir nelaba klaboņa (sadales vāpsta??) un nenodziest uzreiz eļļas lampiņa. Arī vēlāk agresīvāk mainot apgriezienus uz augšu un uz leju nometot, kaut kas motorā iegrabās.
Diagnoze?
paskaties uz pamata šālēm..
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Pēc neilga klusuma atkal jāieraksta kaut kas burnawtā. Tā lai lielajiem pirdējiem un krutajiem vīriem ir svaigas tēmas, ko padirst. Citādi jau SPAMs jums tur nu baigi švaks.
Gandrīz katru nedēļu tiek kaut kas salabots un uzlabots braucamrīkam. Jau tagad varu nodefinēt, ka mana sierra priekš manis nekad nebūs sporta auto, jo tas tak ir universālis, motors ir 1.8 švakulis, man patīk ērti braukt.

1) Bija problēma ar lampām. Nedega vidējās papildu lampas, ieslēdzot tālos. Tā kā donoram bija degošas, tad domāju mainīt. Pirms tam gan pārbaudīju veco lampu vadus, kontaktus, pašas spuldzes. Biš pabakstījos un tās pašas aizdegās. Woop woop :cool:

2) Pie kārbu maiņas atklājās, ka visticamāk ir atšķirība paneļa apakšējās daļas/viduskonsoles ģeometrijā. Jo ieliekot otru kārbu, ātrumkloķa gals bīstami tuvu plastmasiem. Vai varbūt kloķa izliekums citāds? Karoče kaut kas neiet kopā:
Image
Image

Kādam jau iepriekš tas nav paticis un vecajai kārbai jau bija pārtaisīts kloķis. Ieliku to un problēmas vairs nav.
Image

3) Stūrī mētājās nerūsējoša tērauda plāksne - izdomāju uztaisīt pannu. Labak varēs redzēt, kas no kurienes tek motortelpā :D
Image
Stiprinās priekšas sānos pie paštaisītiem stiprinājumiem un sānu plastmasiem no cita motora aizsega. Dubļi no arkām arī nelido iekšā tik daudz. Vēl pieskrūvēta pie balkas un aizmugurē ausis pie kuzava aiz stabilizatora stieņa. Diezgan viegli pielikt/noņemt. Vienreiz to darīja arī mana draudzene :lol:

4) Motors pēc skates apmēram pusmēnesi labi noripoja, vaļā netaisīts. Un tad mācību uz savas ādas ieguvu - pirms motoru maiņas, vienmēr (!) jaunais motors ir jāatjauc vaļā, ja nezini, kas iekšā darās.
Izdomāju vienu vakaru pēc darba sapist sev garīgo, tāpēc aizbraucu Sierru paskrūvēt :P
Plānā apturēt eļļas pilēšanu ārā no motora. Vainīgais tika pieņemts kloķenes pakaļējais saļņiks. Huju
Lai neņemtu motoru ārā, izdomāju noņemt kārbu. Domaju, ka tiešām bija vienkāršāk nekā motoru celt. Pāris krievu lamuvārdi, uzgriežņu atslēgas, lomiks un āmurs un kārba nost.
Eļļa izmētāta visapkārt blīvslēga vāciņam. Nevar īsti pateikt, no kurienes ta nākusi, kartera blīve izskatās bēdīgi. Saļņiks jauns.
Značit karteris nost. Bišku pacelts motors un karteris ārā, blīvei tiešām pipec. Ja jau tik tālu esmu, jāpaskatās, no kā graboņa. Klaņu un pamata šāles paskatījos. Rezultāts bildē:
Image
Vienvārdsakot, viss ir pilnīgā žopā. Kopš graboņas sākšanās tika nobraukti apmēram 800 km. Tagad šāles jau sen kā beigušās, kloķenei kakliņi ovāli (jā, man ir mikrometrs), ar diezgan pamatīgām rievām. Pulēšana un remontkomplekts principā tādam motoram neatmaksājas. Tagad ir doma kloķeni un šāles nemaz neaiztikt, visu taisīt ciet tā, lai vismaz eļļa nelīst ārā un pie graboņas pagriest skaļāk mūziku, joks. Braukt kamēr iet un cerēt, ka dzenis pats no motora neizleks kādā ļoooti nepiemērotā brīdī...
Defekts nu jau tagad tik tālu aizlaists, ka remonts būtu dārgāks par cita motora paņemšanu, nākamreiz labāku. Un to pirms likšanas arī atvērt vaļā. Tagad šim motoram jānokalpo pāris mēneši vismaz. Braucu ar viņu maz, līdz 100 km nedēļā. Ir otrs auto, ikdienas

5) Ar pārtraukumiem, bet palēnām tiek tīrīts salons, jo no '96 gada tas nekad nav darīts padziļināti. Tik cik putekļus izsūc. Mans salons pateicīgs Turtle Wax "sausajām putām" Nedaudz ir atšķirība:
Image
Tagad ir iztīrīts pakaļējais dīvāns un priekšas beņķu sēdvietas. :cool:

6) Tā kā bija donoram lūpa, uzliku sev. Pirmo reizi uzliku, neņemot bamperi nost. Viņa uz uzspīli turās. Nebija kārtīgi pielikta un pēc 2 nedēļām sanāca pārbraukt pāri, jo nokrita :oops:
Labi, ka lūpa ir no gumijas un viss OK. Pieliku tagad vēlreiz, šoreiz bamperi noņēmu. Kārtīgi piesista klāt. Tagad būs labi.

7) Biju arī nobriedis liftēto pakaļu padarīt zemāku, nu vismaz lai ir līmenī ar priekšu.
Tad nu pa brīvajām dienām, ko man sniedz slimības lapa, paspēju biš ap sierru padarboties.
Pirmais un galvenais mērķis bija "liftēto" pakaļu dabūt kaut cik vienā līmenī vismaz ar priekšu. Tātad plāns mainīt atsperes. Iepriekš šāds plāns beidzās ar pārāk mīkstu atsperu ielikšanu un pakaļu uz zemes pilnībā. :?
Tagad bija sagatavotas atsperes no donora sedana, jo, lai gan sedaniem amortizatori neiet cauri atsperēm pakaļējā tiltā, cerēju, ka atsperes savā starpā mainās unīšiem un visiem pārējiem modeļiem. Uzmini nu - TĀ NAV!!! Ārējais un iekšējais diametrs unīša atsperei ir lielāks. Redz kur abas atsperes blakus bildē:
Image
Pa kreisi sedana atspere, pa labi manējā no vagona. Redzama arī augšējo gumiju atšķirība.
Netaisījos arī otro reizi feilot un likt atpakaļ atsperes, kā bija. Visus uzlabojumus cenšos taisīt atgriezeniskus, lai var oriģināli salikt atpakaļ, ja nu gadījumā viss ir slikti. Tāpēc negribēju griezt atsperes. Bet nu šoreiz YOLO gājiens un savām atsperēm nogriezu pusotru vijumu no resnā gala. Zummm:
Image
Tā teikt saglabāju ērtību un pietuvinājos zemei. Bet nemaz negaidīju, ka 1,5 vijuma nogriešana tādas izmaiņas radīs. No liftētā vagona pakaļa kļuva par zemo dibenskrāpi. Vienā dienā paspēju tikai 2 atsperes nomainīt un tāpēc sanāca braukāt ar zemu pakaļu un purnu debesīs. Nācās arī lampas pieregulēt :emo:
Tā nobraukāju nedēļu. Ne reizi pakaļu neizsita cauri un es teiktu, ka sēdinājums izdevies. Vienu dienu pat šoferēju 5 dzērušus cilvēkus un nekas nekur neskrāpējās. :naac:
Tad izdomāju, ka priekša arī jātaisa. Bija pāri palikušas tās pašas sedana pakaļējās atsperes un domāju tās biš apgriezt un ielikt priekšā. Slikta ideja. Tā kā tās ir 5 reizes cietākas par original priekšējām atsperēm, tad ieliekot viņas, priekša pacēlās vēl par pāris cm uz augšu! :emo:
Problēma kaut kā jārisina. Izrādās, ka iepriekš manā sierrā jau bija salūzusi viena atspere priekšā, bet neko itkā nevarēja just. Laikam stabilizatora stienis visu turēja līmenī. Labi. Tajā brīdī man bija 2 sedana pakaļas atsperes virsū priekšējiem amjiem, 2 salūzušas original atsperes (jo donorsedanam arī viena bija salauzta) un vēl 2 veselas original atsperes. Izdomāju veselās atlikt malā un nezāģēt. Salūzušās piegriezu vienādā garumā un liku iekšā. Viss sagāja un tagad arī biš zemāka ir priekša :roll:
Pāris bildes ar rezultātu:
Image
Image
Un salīdzinājums pirms/pēc:
Image
Nav līdz ar zemi nosēdināts, bet uz to arī negāju. Izskatās gan, ka vēl nedaudz priekša ir augstāka par pakaļu, bet pagaidām braukāšu šādi. Un priekš gaidāmā gadalaika un iespējamā sniega vismaz spēšu izbraukt visur, kur vajadzēs.

Vēl arī jau sanāca notestēt pakaļas zemumu. Vienīgajā slapjajā dienā izdomāju paslidināties. Tukšā krustojumā vajadzēja samest, bet lielais ātrums, sliktās prasmes, viena roka ģipsī un švakās riepas. Par karstu iegāju līkumā un attapos otrādi ar pakaļu uz trotuāra. Neviens nav cietis, izņemot manu ego. Pretējā ceļa pusē sab.transporta pietura ar smīnošiem jauniešiem un nosodošām tantiņām. Nobraucu no trotuāra un devos prom, bet spogulī redzu sava izpūtēja pēdējo posmu :D Zemas pakaļas rezultāts. Avareikas ieslēdzu un desoju pakaļ savam īpašumam. Kāds opis vēl iekliedzās, ka tas neesot mans, lai atstāju turpat vietā :D Redz kur arī daļa, kas nokrita:
Image
Brauciens atkal uz garāžu visu labot. Palīdu zem mašīnas un atklājās, ka esmu uzsitis pa vidējo posmu izpūtējam un nedaudz saliecis trubu aiz klusinātāja bunduļa:
Image
Defekts nav redzams uzreiz, bet aizmugurējais gals aizgāja uz pakaļējā ričaga pusi un nevarēja salikt kopā vairs izpūtēju.
Sencis ierosināja taisīt trubu bez bunduļa, jo būs labs. Bet tā kā tas ir vienīgais, kas ierobežo skaņu un padara iespējamu mūzikas klausīšanos salonā, bija vien jāatstāj. Iztaisnoju visu ar hidraulikas palīdzību un saliku visu atpakaļ kopā. Itkā labi ja 2 stundu darbs, bet pavadīju garāžā vismaz stundas 5, jo izrādās, ka benzīna trubas sākušas sulot un tās jāmaina. Viegls risinājums - noņēmu no donorsedana, jo tam bija diezgan svaigas. Vismaz tās bija vienādas ar universāļa benzīna trubām.

Ir arī daži citi sīkumi sadarīti, kā bagāžnieka kloķīša maiņa, stūres pirkstu maiņa un varbūt vēl kas, ko jau aizmirsis esmu.
Tagad viss iet prīmā un sierra paklausīgi sēž zem dzīvokļa loga un gan jau palēnām kaut kur jau rūsē :very-cool:

Ā un arī paspēju izģērbt donorsierru gandrīz līdz plikai bundžai. Tagad vedīšu visu metālu uz lūžņiem un visu nemetālu uz miskasti. Tā kā ir iespēja par 1 Bauskas tumšo alu dabūt jebkādu nemetālisku detaļu no 92. gada sedana sierras ;)
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Nu ko, ziema novadīta veiksmīgi, vasarai diski uzfrišināti, šonedēļ jauni beņķi ielikti. Lampās ieliktas vienkārši spuldzes, kas spīd neitrāli baltā krāsā.
Nekas īpašs, bet priekš brīvdienu auto ir OK
Image
Image
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11878
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ttd »

izcel draudzeni no bagāžnieka
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Draudzene parasti stūrmaņa krēslā sēž. Bet jā, aizmugure biš pa zemu sanākusi

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Melnais »

Varu piedāvāt atperes.
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by Volfsburgs »

700kg kravnesību. :]
Image
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by ficux »

Volfsburgs wrote:700kg kravnesību. :]
Pasē tikai 555kg ;)
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11922
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja big booty Sierra

Post by AtmoBenzin »

ficux wrote:
Volfsburgs wrote:700kg kravnesību. :]
Pasē tikai 555kg ;)
Vajag no šitā - tad būs.
Melnais wrote:Varu piedāvāt atperes.
+basu kastei arī sanāks
ficux
Posts: 250
Joined: 29 Jan 2015, 16:31
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ficux opja Sierra

Post by ficux »

Kas jauns? Da nekas īpašs. Slinkums rakstīt dubultā...
A man šovakar aiz neko darīt, ienāca prātā šeit biš arī iepostēt.

Vienā dienā tika izdomāts, ka Ford CVH motori sūkā, bet viņiem ir daudz analogas detaļas uz zetec. Tad nu jānopērk no faking laukiem (lauki, bļ) vecs mondeo ar 2.0 zetec silvertop. Tad nu ar mondeo, kam gandrīz nokrita pa ceļam ritenis, uz puspiekabes atvilku otru mondeo kādus 200 km uz garāžu no Rīgas netālu.
Motors ir sadabūts, tikai ar diezgan zemu kompresiju, pie 9 bāriem. Mērīts pie auksta motora.
Tā pat esmu plānojis viņu vērt vaļā, ceram nekas traks nebūs.

1995. gads. Bet [censored] jau ar immobilaizeru. Nu ok, tas ies pie elektronikas problēmām vēlāk...
Par izplūdi jau zināju, ka kolektors nederēs, jo tas beidzas tieši tur, kur stiprinājums būs motoram. Ā un stock izplūde ir ar lielu plaisu, tā kātā pat jāmaina būs. Sākumā jau uzreiz doma par zirnekli, bet tad jau redzēs. Gribēju uztaisīt pats, pirmā reize kolektorā metināšanā? :lol:
Un ieplūdi arī vēl jāskatās jā. Tā no plastmasas, baigi sarežģīta uzbūvē un gandrīz traucē motora stiprinājumam otrā pusē...
Katrā ziņā esmu tikai pašā sākumā :)

Nu ko, ir biš pakustējušās uz priekšu motora ģēlas. Turpinu vēl jaukt ārā. Iepriekš teicu, ka motoram ir nedaudz zemāk kompresija nekā gribētos. Vainu atradu vārstos. Tos būs jāvirpo un sēžas jāpulē.
Image

Image
Sākums. Izskatās, ka nesen ir liktas jaunas blīves galvai - ieplūdes kolektoram, vārstu vākam, moš vēl kaut kur. Un zobene arī diezgan svaiga. Par galvas blīvi gan nezinu, bet nu izpūsta nebija un nekur nebija sulošanas pēdu. :thumbup:

Image
Galvai defektu nekādu, drīzāk visi defekti, pat ja ir bijuši, ir novērsti, jo te viss labi. Protams, tā kā vārstus ņemu ārā, nāksies tā pat vārstu blīves mainīt.

Image
Nedaudz improvizēju ar vārstu atspiedēju. Viss funkcionē :very-cool:
Izņemt bij diezgan viegli. Bet es pagaidām nestādos priekšā, kā es tos mazos sprostiņus dabūšu atpakaļ iekšā... :shrug:

Image
Sajūgs ar kurvi arībija svaigs diezgan, Sachs.
Spararats biezs, visticamāk jau nederēs uz sierras kārbas. Vēl jādomā, kā var visu salikt, lai strādā..

Brīdis pirms atvadīšanās no vecā dzinuļa...
Image

Tālāk galvai pievērsos.
Kamēr citi sierristi iet 2.9, turbo un citus ceļus, es te pišos ar šo.
Pa nedēļu paspēju veco motoru izcelt un visas vajadzīgās daļas no tā paņemt. Karteris, eļļas sūkņa truba, stiprinājumi.

Zetecam iztīrīta galva , nomainīti blīvslēgi, izvirpoti vārsti, iepulēti ligzdās, salikta kopā visa galva.
Image
Image
Image
Image
Pagaidām nezinu, ko darīt ar vāku. Mēģināju ar drāšu ripu uz flekša bišk notīrīt, bet tur daudz stūri. Prasītos smilšu strūklu, domāju paturēt tīra alumīnija izskatu.
Galva pa lielam funkcionāli gatava.

Saliku arī bloka apakšu. Pie reizes pavēru šāles. Viss ok.
Ar eļļas sūkņa trubu nekāds čakars, vienkārši pieskrūvēju. Nav otra Ford zeteca epopeja, ka viss jāmodificē bija..
Image

Karteris uzliekas arī tīri normāli. Tikai skrūvju vietas novirzītas uz vienu pusi par milimetru. Izvīlēšu kartera caurumus un būs labi.
Image

Pie abiem galiem zetecam nebija kartera skrūvju vietas. Aizmugurē nomainīju saļņika vāku no cvh. Tie identiski, tikai skrūvju vietas karterim vienam ir, otram nav. Priekšā prosta alumīnijā ieurbu un iegriezu vītnes. Viss ok.
Image
Image

Tātad pa lielam galva gatava, bloks gatavs. Tagad tikai galvas blīvi, lai saliktu visu kopā. Tālāk jākombinē sajūgs un starteris un kārba. :thumbup:


Turpinot tēmu, ka viss der
Pieliku kārbu - der. Sajūgu gan nepaskatījos.
Pieliku starteri no sava 1.8 cvh - arī der. Pārbaudīju, vai starteris visu griež , viss strādā perfektoo. :thumbup:
Image

Kādā citā dienā atkal bija laiks paskrūvēt. Citiem vārdiem, upurēju miegu sierras labā. :D
Uzskrūvēta galva uz bloka, kā arī piemērīju ieplūdes kolektoru. Izplūdi piemetu klāt, lai vienkārši redzētu, cik slikti ir :D

Pirmā problēma, dzīvē ieraudzīju to, ko visi bija teikuši jau.. Izplūdes kolektors nederēs
Image

Otrā problēma, EGR truba. Visticamāk jau tiks likvidēta vienkārši
Image

Trešā problēma, ieplūdes kolektors skaras pie dzinēja stiprinājuma. Nav tā, ka beržas, bet saskaras.
Image

Un kopskats:
Image
Image

Kārtējā diena, kad atkal pabūts garažā. sastellēju visu motoram virsū, tāpat aiz neko darīt. tik un tā ņemšu laikam visu nost, kad celšu motortelpā iekšā :P
ā un dabūts ford focus izplūdes kolektors. Trubas tur sukas tikai laikam 36 vai 38 mm diametrā, bet pagaidām pietiks. ņemu nelielu shortcut līdz pabeigšanai. Tā jau ievilcies viss process ir..
Image
Jā jā zinu, izplūde prasās uz turbo... :naac: .

Viena problēma laikam būs atrisināta - termostata vieta. Tā kā motora aizmugurē viņš palikt nevarēja, pārcēlu uz brīvāko vietu motortelpā. Augstuma ziņā principā tas pats, kā originālajā vietā. Viss vēl tiks krāsots melnā krāsā, lai nekas baigi nekrīt acīs. Lai gan nodod laikam tas, ka termostats ir atseviški no motora :D

Tāds tagad pie motora stiprinās. Uz pusi plānāks nekā original
Image

Un kopā skats apmēram tāds:
Image

Pēc mehāniskās daļas projektā nāca elektronika. Pie tās darbi lēnā garā iet uz priekšu. Viss pa lielam tā bremzē, jo vadi, vadi un bļ%$ na($% pi>#$ vēlreiz vadi. Ienīstu vadus. Bet nepatīk arī karbuļi :D
Kaut kāds process, mana kārtība:
Image

Ielīdu arī sierrai aiz paneļa. Vadu daaaaaudz mazāk nekā mondeo:
Image

Kloķenei aizmuguē ieliku šādu te gultnīti. Ārējais diametrs 21mm, iekšējais 15mm. Iespiedās labi kloķenē un perfekti uzgāja arī uz kārbas ass. Tur viss bumbāss.
Image

Nu un pēdējā bilde, kārtējais vakars, laikam bija divi naktī, bet motors ir pēdējo reizi cerams iecelts, savienots ar kārbu, stāv uz paduškām un ir gatavs tikt apkarināts ar visiem pārējiem sūdiem:
Image

Pēc apmēram mēneša darba (2 naktis un viena diena katru nedēļu), izbūros caur svarīgajiem vadiem un dabūts dziesmā!!!!!
https://youtu.be/cwFuhb6ItFs

Tagad tikai visas pārējās figņas jāsataisa un būs labi. Tagad atkal ir motivācija! :thumbup:

Vēl pēc pusmēneša... :D
Vadi ievilkti līdz galam un tagad var pielaist arī no aizdedzes atslēgas. 8-)
Centos pēc iespējas vairāk izvairīties no gatera, lai apskatē lieki nepiepišas. Lielākais mudžeklis motortelpā ir nevis vadi, bet gan visas vakuuma un citas trubiņas, kas nāk pie ieplūdes kolektora.
Image
Ir kaut kādas gaisa noplūdes, izplūdes kolektoram vajag blīvi, vajag kaut ko gaisa filtram līdzīgu (koniskais laikam), pirms tam vēl MAFs jāieliek, stūres pastiprinātājs ar visām trubām. Un tad jāsāk testēt, normāli uzsildīt, darbināt, redzēt, kādi gļuki lien ārā. Pagaidām viss :cool:

Fuck yeah, pēdējais gabals puzlē, stūres pastiprinātāja truba. Reikas gals no sierras, sūkņa gals no mondeo. Hydroscndā uztaisīja man čaļi, tagad tik jāslēdz klāt 8-)
Image


Un visa šī lielā beztolka pagaidām pēdējā nodaļa:
Man pašam par brīnumu visi šķidrumi turas savās vietās un esmu veiksmīgi uztaisījis gan dzesēšanas sistēmu, gan pielāgojis stūres pastiprinātāja šļauku/sūkni. Tagad arī jaunas sveces un svečvadi ir un motors rūc es pat teiktu, ka tā, kā vajag. Motors ir izsildīts, arī izbraukts, pat vakar sanāca paslidināties. Viss pagaidām turas godam.
Piedarbināšana un motora skaņa: http://vid1056.photobucket.com/albums/t ... ncpe8t.mp4

Video nav redzams, bet ir nedaudz lēna motora reakcija uz gāzes pedāli. Apgriezieni ceļas normāli, bet tā pirmā aizture biš traucē. Kad esi apgriezienos, aizture nav jūtama (vai arī es prosta nejūtu). Slīpēt var :D
Arī ievēroju, ka braucot 3. ātrumā un uz augšu baigi virs 5000 apgr. motors negrib līst. Stāvot, protams no tukšgaitas zem 1000 apgr. līdz 7000 apgr. no problem. Šobrīd aizture un neiešana virs 5000 apgr. gaitā visvairāk liekas TPS jeb droseles stāvokļa devējs. Jo, ja viņš nestrādā, tad kompis ieliek default skaitli pretestības vietā, kurš ļauj motoram iet, bet tukšgaitā treknais, vidējos apgriezienos ok, augstos apgriezienos liess bišk. Ā un visam pa virsu tāda sajūta, ka jauda ir tik pat, cik stock 2.0 pinto karbim. PAt liekas, ka 2.0 dohc ir spriganāks. Lai gan šim zetecam skaitas 136 HP un 193 Nm pēc grāmatas. Vajadzētu iet labāk.
Ir vēl iespēja, ka MAFs vai zonde vainīgi, bet motors kā tāds iet, tik tā aizture traucē. Un [censored] droseles devējs jauns atkal 50 eur apmēram.

Tālāk. No pagājušā gada palikušas spuldzes tuvās, tālās un gabarīti baltā krāsā. Šeit var redzēt tikai gabarītus: Image

Nomainīju arī kārtējo reizi radio, jo stāvēja iekšā labs, bet tikai ar 4x25W izejām, a man tumbas pakaļā laikam 40W un skanēja slikti. Radio tagad Pioneer, ir tāds no 2000. gada apmēram, bet viss strādā :thumbup:
Image

Novembra beigās eju skati, tad nu beidzot redzēsim, vai visam šim darbam ir bijusi jēga un vai tas viss ir legāli. :shrug:

EXTRA content:
Nu un kamēr es savu sierru taisu, brālis taisa savējo, ar to arī tiek slīpēti gan slapjie, gan sniegotie ceļi. Pa slapju iet normāli, pa sniegu tātad arī, tik jāpiemeklē kaut kādas ziemas riepas tagad :-P :Image
Zilās dohc motors gan biš dabūja ciest, jo tika iepists zemes valnī, salauzts radiators un braukts redlainā tālāk. Rezultātā bez dzeses šķidruma motors pārkarsis un laikam dzeses sistēmā dzen spiedienu... :(
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ficux opja Sierra

Post by -AF- »

Nez kāpēc šādi projekti vairāk sirdi silda nekā jaunu auto pedorēšana un gaisa atsvaidzinātāja nomaińas updeits :)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Post Reply