Labdien visapkārt

Pagājis ļoti ilgs laiks kopš esmu taisījis kādam savam auto topiku, bet izdomāju, ka tīri sev atskaitei gribu to izveidot. Daudzi zina, bet nelielam atgādinājumam stāsts par to, kā es nonācu līdz topika nosaukumā esošajam auto. Pēc vairākiem "krīzes" gadiem, kuru laikā pārvietojos ar dažādām miskastēm, pagājušā gada pavasarī sanāca beidzot atkal tikt pie mašīnas - Imola Rot II E46 325i pre-FL sedana. Par labu ciparu nopirku, sakrāsoju (novērsu rūsas utt) un ar viņu vizinājos līdz pagājušā gada beigām, kad izdomāju, ka gribu kaut ko jaunāku (apkārt cilvēki arī pirka jaunākus auto, bara efekts blablaba

). Pārdevu sarkano E46 un aizbraucu uz Vāciju (Minheni) pēc opīšu mašīnas - E91 325d Touring (tika apskatīti arī citi varianti, bet šis bija svaigākais un visādā ziņā labākais). Brauciens interesants, bet neplānoti dārgs

Anyway jebkuram iesaku kādreiz aizbraukt pašam pakaļ mašīnai uz Vāciju (vēlams līdzi būt cilvēkam, kurš +- māk vāciski). Pāris mēnešus pabraucu, pie reizes tiku arī pie sev atbilstošas v/n, bet sapratu, ka dīzeļuniversālam vēl esmu par jaunu. Gāja lopā (sačipots uz 250 Zs/500 Nm), bet kaut kā neatradu saikni ar to mašīnu.
Zemāk bildes ar šiem diviem auto:
E46 325i pirkšanas brīdī
E46 325i pēc Daiņa pārvērtībām
E91 325d Touring
Bet nu tālāk pievēršamies stāsta galvenajam varonim

Pēc dīzeļuniversāla sapratu, ka gribu atpakaļ benzīnu un (lai atietu no universāla šoka) vēlams arī kupeju

Bija vienu brīdi sapņi par E46 M3, bet parēķinot un pārrēķinot visu sapratu, ka šobrīd to
vēl nevaru atļauties. Līdz tādam E92, kā gribētos, arī īsti nebūtu pavilcis, līdz ar to pāri palika tikai viena izvēle - E46 kupeja

Prasības bija FL (vai arī ļoooti labs pre-FL ar pačku), 2.5-3.0 benzīns un vēlams ar manuālo kārbu. Tobrīd LV esošie varianti bija sekojoši - amerikānis ar LT reģistrāciju (vēl stāv ss'ā) un divi angļi. Viss. Paralēli, protams, čekoju, kas notiek tuvējās kaimiņzemēs, jo Rietumeiropā E46 FL kupejas ar lielajiem benzīna dzinējiem vēl arvien ir cieņā un salīdzinoši daudz maksā

Un tad nu vienu dienu, browsējot auto24.ee, uzdūros zemāk redzamajam eksemplāram:
Sarakstījāmies ar igauni caur auto24.ee ziņām, noskaidroju sev interesējošos jautājumus, pārbaudīju vēsturi, caur e-pastu nedaudz nositu cenu un sarunājām, ka braukšu pakaļ...uz Saaremaa

Sarunāju līdzi lietotājus Eižens (kā šoferi) un lietotāju Foxijs (kā ekspertu) un attiecīgi saulainā pavasara piektdienā devāmies pakaļ šai melnajai kupejai. Foxijs līdz pat brīdim, kad piebraucām pie prāmja, neticēja, ka mēs patiešām braucam uz Saaremaa
Apskatījām mašīnu, vizuāli prasījās pēc mīlestības (švīkas, piķis uz arkām, vadītāja durvju apakša aprūsējusi), bet tehniski nebija pie kā piesieties. Nokaulējām vēl nedaudz cenu un devāmies uz igauņu CSDD. Īsi par pašu auto - BMW 325Ci, mehānika, reģistrēta 10.2005, divi igauņu īpašnieki bijuši (jauna pirkta Igaunijā), samērā ilgi apkopusies pie dīlera, original 183k km. Ja neskaita vizuālās nepilnības, tad citādi diezgan svaigs auto. Zemāk tad pirmās bildes Rīgā (vēl uz EST v/n):
Tālākais, protams, bija reģistrācija un TA. Patīkams pārsteigums, ka sanāca arī ar pirmo reizi iziet
Tā kā tehniski nekāds remontu sastrēgums nebija, tad varēju ķerties klāt tūningam

Pasūtīju pie lietotāja Waldmenz Japan Racing JR3 17" diskus, BET kādu piektdienas vakaru, malkojot kopā dzērienus ar lietotājiem HaL un Vamis, par labu cenu tiku pie AC Schnitzer stila 18" vieglmetāla diskiem

Iespējams, ka JR būtu bijuši smukāki, bet viņi ar riepām būtu beigās sanākuši ievērojami dārgāk nekā šie ACS, līdz ar to JR diski veiksmīgi tika notirgoti tālāk. Noteikti gan, ka agrāk vai vēlāk vēlēšos pamainīt diskus, līdz ar to domu par JR neesmu atmetis. Paldies lietotājam Krish par palīdzīgas rokas sniegšanu
Un tad nedēļā pirms izbrauciena operatīvi auto tika pie vēl trīs uzlabojumiem. Par pirmo no tiem - High-gloss Shadow line ap logiem un nāsīm - paldies jāsaka mūsu aplīmēšanas meistaram Freimo
Kā nākamais uzlabojums sekoja V-MAXX coiloveru komplekts, kas tika iegādāts pie lietotāja Waldmenz. Jāatzīmē, ka es pirmo reizi mūžā sēdināju kādu no saviem auto, līdz ar to biju bažas, ka būs mega grūti pabraukt u.t.t., bet biju ļoti patīkami pārsteigts. Auto ir stingrs, bet ne ciets. Coili saregulēti aptuveni vidus pozīcijā, bet vajadzēs aizmuguri palaist nedaudz zemāk. Uz nekādu Stance nepretendēju, nosēdināju tā, lai izskatās smukāk, bet ikdienā vēl var pabraukt.
Piektdienā pirms izbrauciena vēl auto tika aizvests līdz logu tonētājiem, kur melnā kupeja tika pie melniem logiem. Protams, ka, kā pēc likuma pieņemts, tonēju tikai aizmugurējos logus
Trīs bildes no Burnout.lv 12 gadu jubilejas izbrauciena, paldies Rrrrainim. Nejauši sagadījās tā, ka veiklības braucienos @333 uzvarēju
Šobrīd braucu un priecājos par mašīnu, vienīgie mīnusi uz doto brīdi ir jaudas trūkums un bloķa neesamību

Nākotnes plāni ir, bet par tiem rakstīšu, kad kaut kas būs izdarīts
P.S. Kā jau teicu, šī ir vairāk atskaite sev, tā kā, ja kādam bija garlaicīgi šo lasot, tad neuztveršu to personīgi
