Sveiki visiem burnoutistiem
Kādu laiciņu jau esmu reģistrējies, bet nu postēt neko nebiju postējis , tādēļ nolēmu ka sākšu ar sava auto topiku.
Sākumā par pirmo auto
Tas bij Audi 80 b3 , tautā saukts par burbuli, pienāca 17 gadi, biju domājis ka esmu liels "rīceris" , tad jau tādam zellim kā man ofic vajag savu auto, ar kuru no vietējās lauku balles piedzērušās čikses mājās vest, nostrādāju vasaru, bij iepelnīta nauda, zagļi maitas nospēra manu rolleri, nekas cits neatlika kā iepirkt bēdu ieleju
Auto iegādāts, 150 LS saimniekam noskaitīti, un ko, tagad vajag to mēslu kkā iedarbināt.
Pusstundu novalkājām, ir, strādā, burkšķ purkšķ un sazin ko dara, neiet utt, nu ko aizvelkam mājās.
Nākamā diena
Pasaucu senci, palielos par pirkumu, tas mani nosauc par idiotu , bet nu ko darīt, divas galvas tomēr gudrākas par vienu, kko piečinijām piečubinājām, kkcik aizgāja, bet lai iedarbinātu bija jāvelk pusstunda, tad pierugulēja degvielas padevi un auto daudzmaz aizgāja.Nočakarējos, dabuju skati, vng negāja tas sūds un rija bezjēgā.
Stāsta morāle
Pirms lienat tādam auto pie degvielas sistēmas, pārbaudat vai vispār ir ielikts motora vadības drošinātājs
Tad sākās lielie "tūningi"
B5 salons, iegūts par šņabja pudeli
Tad viens tantuks "ieskrēja man pakaļā"
Dabuju 600 eiro, kas gandrīz kalpoja kā sākuma budžets priekš nākamā auto
Tūnings piespiedu kārtā turpinājās, jo redz, motors gribēja sevī iehavot jogurtu un nolēma ka viņam garšo dzeses ūdens , tādēļ sapisa galvu Biju spiests nomainīt 1,8 JN dzinēju pret 1,9 SD , beigu beigās gāja labi, cik nu labi viņš tur varēja iet
Kārtējais "tūnings"
Autiņš tika bišku sasēdināts un tika arī pie citiem diskiem
Tad tika, iegādāts nākamais auto un šis tika nodots draudzenes rīcībā, kura tikko bij nokārtojusi tiesības.
Pēc tā kā draudzene ieskrēja vienīgajā stabā varteikt "klaja lauka vidū" ar pakaļu, tad tika nolemts, ka es gribu to auto pārdot, un arī pārdevu, draudzene, nu jau bijusī draudzene tgd lauž vecāku auto
Un tagad par manu želejvāgenu.
Iegādāts arī tika ļoti nejauši 18.05.15
Sākumā ļoti negribēju žurku, biju nospraudis mērķi e46 330ci FL imola rot
Bēt , pēc kārtēja vairāku dienu dzeršanas maratona, čoms izdomāja ka viņam jāsataisa savai želejai sajūgs.
Ko vajag to vajag, brauksim pakaļ tam sūda izspiedējcilindram, sarunājam busu, ievelkamies veikalā pēc alus, un maucam dzīvē.
Aizbraucam, un atbrauc čalis ar , nu jau manu e36, un vel maita pasaka ka tirgos nost, nopētu visu kas un kā, bet jau uz to brīdi zināju, ka bundža ir ļoti labā stāvoklī, nav bijusi metināta un metināt vel toč ilgi nevajadzēs. Vārds pa vārdam, pastāsta man kas un gribēja iedod izkāst, bet nu nebiju tajā labākajā kondīcijā
Sēdēju ar čomiem, daži teica lai ņemu un miers, daži centās atrunāt, pats padomāju, ai nah man e46, tpt bloķis stockā nav, :vienritenis_lol_naf_verc:
Sagrabināju peso un devos pakaļ
Un tāds nu viņš bij tas želejvāgens pirmajā dienā.
Tātad par pašu autiņu
E36 325i no rūpnicas izripojis kā 320i , ieswapots diezgan dzīvs m50b25
Type code CB11
Type 320I (EUR)
Dev. series E36 (4)
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M50
Cubical capacity 2.00
Power 110
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery SILBERGRAU STOFF 4-TUERER (0466)
Prod. date 1991-07-08
Order options
No. Description
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
464 SKIBAG
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
679 HECKSCHEIBENANTENNE
687 RADIO PREPARATION
827 SCANDINAVIA VERSION
860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT
925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE
Iepriekšējais īpašnieks ir ielicis:
Recaro pusādinieku, ar dzēraju komplektācijas rokubalstu aizmugurē
Elektrolūku
Elektrologus priekšā
m50b25
melno paneli un tepiķi un vel kkadus sīkumus`
Mans To Do List uz iepirkšanas brīdi bija:
Gandrīz pilna MPaka- Daļēji izpildīts, trūkst sliekšņi, moldingi
Gāze- Ir
Pakaļējie elektrologi-Vadi jāpabeidz vilkt
Bloķis lielajā korpusā- Nav vel
Digitāla kondiška- Iegādāts ir, jāieliek
Koilas-Ir
Sakarīgi diski- Ir
Pilna auto pārkrāsošana- Nākamajā sezonā
Un visādi citādi darbi saistīti ap auto
Un tad te kādas bildes hronoloģiskā secībā
Pats pirmais , ļoti iezdevīgā man maiņā dabuju jaunas priekšējās koilas, aizmugurējās biš vēlāk
Tad pa nenormālu djošaku tiku pie OEM M pampera
Tika sasēdināts un ātrajā variantā nokrāsots pamperis
Čoms piedāvāja aizbraukt ar viņu kompānijas pēc uz Kauņu un ietekmē iepirkās diski
Tad no Jāņiem kādu brītiņu autiņš nostāvēja, atbraucu no Norge, uzreiz uzlikās gāze
Kā jau parasti, sanāca pa lēto, nosacīti, dabūt pakaļējo M pamperu, un pašās beigās uzfočējās smukas bildītes
Paldies par uzmanību! Updeiti noteikti vel sekos
Droši izsakam savas domas, kritiku un iespējams ko vajadzētu uzlabot utt!
em. dzhii melnais zhelejvāgens
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: em. dzhii melnais zhelejvāgens
Viss jau ir labi, bet taa uzliime neiederas pa vidu Un VNZ vajag raami
Vecs Sūds
Re: em. dzhii melnais zhelejvāgens
Tie ir mani iniciāļi stilizētā formā, redzēs ko skatē teiks, varbūt arī tiks plēsta nostOneLitreBeer wrote:Viss jau ir labi, bet taa uzliime neiederas pa vidu Un VNZ vajag raami
Vajagcitus vnz , savādāk paliks caurumi
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: em. dzhii melnais zhelejvāgens
Tas ir Kaspara ex?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.