Pirms pirkuma vai arī uzreiz pēc mums bija saruna:
-Liksi šito arī burnoutā?
-Nē. Šito nelikšu.
Kaut kas tomēr piemirsās
Apsveicu, automāts gavno!
Rūda Laguna green e30 Touring
- KristiansV
- Posts: 246
- Joined: 15 Aug 2015, 23:19
- Location: stroika
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Rūda Laguna green e30 Touring
Tādad, man nekas nav stāvējis uz vietas. Dzinējs iekšā, BET nav dzirkstele. Nezinu īsti kur problēma. Būtu cool, ja kāds varētu aizdot m44 vai m42 spoli, lai patestētu vai tajā ir problēma.
Pāris bildes:
Vecā m40 dzinēja kartera apakša. Diezgan sulīgas
Pārlodēju dzinēja pravodku uz e30 štekeri.
Galva tika saslīpēta, sagrieztas jaunas vārstu sēžas, vārstiem pārgriezti leņķi un patīrīti kanāli.
Pirmo reizi iecēlu dzinēju, pieliku kārbu no apakšas. Viss likās baigi labi, pa fikso pieliku starteri lai pagrieztu. Dzinējs pagriezās aptuveni 5sec un saķīlēja. 140nm lai pagrieztu kloķeni - tā laikam nav jābūt. Pirmā doma bija paskatīties vai ar ķēdi viss kārtībā. Norāvu visus vākus nost, galvu nost, bet tur viss kārtībā. Vēljoprojām tikpat grūti griezt. Skaidrs, tātad blokā - virzuļi, kloķene. Līdz pusei biju izcēlis dzinēju, atvilku nost kārbu un tadaaaaa, viss atkal griežas viegli, klusi un smuki. Kas pa hu***?! Nu labi, domāju noraušu kārbu tāpat nost - kaut kur jau tā problēma ir. Protams, kloķenes galā mazais gultnis puslīdz pašķīdis. To samainīju, saliku visu atpakaļ un viss notiek. Tā izskatījās bez priekšējā vāka.
Te jau dzinējs vakar vakarā tika saliks līdz šādam stāvoklim. Visa apkare virsū, palika savilkt tosola trubas un būs gatavs. Bet nu jā, kā jau sākumā teicu - atdūros pret no spark problem. Hz kas par vainu varētu būt. Cik zinu, tad ir divi pilnīgi identiski štepseļi pravodkā, mēģināšu tos apmest otrādi. Otrs variants ir pamainīt spoli, patestēt.
Spole izskatās tā. Ja kādam ir, tad būtu mega forši, ja varētu sarunāt aizlienēt.
Bildes pagaidām švaki maz, bet es domāju ka vēlāk man būs mazāks slinkums un es ielikšu vēl no paša swapa. Tagad tik tā, mazā atskaite ar bildēm ko uz ātro sagrābu.
Ā, ja kas, tad var dabūt visu ko no m40 motora. Bet nu to sīkāk PM, ja kas interesē.
Pāris bildes:
Vecā m40 dzinēja kartera apakša. Diezgan sulīgas
Pārlodēju dzinēja pravodku uz e30 štekeri.
Galva tika saslīpēta, sagrieztas jaunas vārstu sēžas, vārstiem pārgriezti leņķi un patīrīti kanāli.
Pirmo reizi iecēlu dzinēju, pieliku kārbu no apakšas. Viss likās baigi labi, pa fikso pieliku starteri lai pagrieztu. Dzinējs pagriezās aptuveni 5sec un saķīlēja. 140nm lai pagrieztu kloķeni - tā laikam nav jābūt. Pirmā doma bija paskatīties vai ar ķēdi viss kārtībā. Norāvu visus vākus nost, galvu nost, bet tur viss kārtībā. Vēljoprojām tikpat grūti griezt. Skaidrs, tātad blokā - virzuļi, kloķene. Līdz pusei biju izcēlis dzinēju, atvilku nost kārbu un tadaaaaa, viss atkal griežas viegli, klusi un smuki. Kas pa hu***?! Nu labi, domāju noraušu kārbu tāpat nost - kaut kur jau tā problēma ir. Protams, kloķenes galā mazais gultnis puslīdz pašķīdis. To samainīju, saliku visu atpakaļ un viss notiek. Tā izskatījās bez priekšējā vāka.
Te jau dzinējs vakar vakarā tika saliks līdz šādam stāvoklim. Visa apkare virsū, palika savilkt tosola trubas un būs gatavs. Bet nu jā, kā jau sākumā teicu - atdūros pret no spark problem. Hz kas par vainu varētu būt. Cik zinu, tad ir divi pilnīgi identiski štepseļi pravodkā, mēģināšu tos apmest otrādi. Otrs variants ir pamainīt spoli, patestēt.
Spole izskatās tā. Ja kādam ir, tad būtu mega forši, ja varētu sarunāt aizlienēt.
Bildes pagaidām švaki maz, bet es domāju ka vēlāk man būs mazāks slinkums un es ielikšu vēl no paša swapa. Tagad tik tā, mazā atskaite ar bildēm ko uz ātro sagrābu.
Ā, ja kas, tad var dabūt visu ko no m40 motora. Bet nu to sīkāk PM, ja kas interesē.
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Rūda Laguna green e30 Touring
nu pastāv iespēja, ka kloķenes un sadalenes devēji samainīti vietām(štekeri ir vienādi)
un m42 spoles ir savādākas
un m42 spoles ir savādākas
Re: Rūda Laguna green e30 Touring
okei, nu tāpēc es iemetu to bildi ar spolēm. bet es esmu redzējis, ka uz m42 arī ir šādas spoles. bet nu moš tas vienkārši kaut kāds tūns.spainis666 wrote:nu pastāv iespēja, ka kloķenes un sadalenes devēji samainīti vietām(štekeri ir vienādi)
un m42 spoles ir savādākas
Re: Rūda Laguna green e30 Touring
Kādu brīdi jau braukājos bez problēmām.
Izskatos šādi
Ir tiešām grūti uzrakstīt kas un cik daudz ir samainīts/salabots pa šito laiku, BET esmu uztaisījis flexdropu (jā jā jā, ak dievs fleksētas atsperes, bet auto ir palicis patīkami ciets, cauri nesit un vispār esmu ļoti apmierināts.) Salabotas miljons tosola noplūdes, degvielas trubiņas un visādi tādi sū**. Diskus gan nesanāca nokrāsot kā gribēju, bet nekas, gan arī tiem pienāks laiks. Uz jumta uzmetu īso (speciāli) roofracku, mazliet uzfrišināju un uztaisīju, manuprāt foršu slēpi.
Par auto gaitu - esmu uz pakaļas cik forši tagad ir braukt ar divreiz jaudīgāku mašīnu + manuālo kārbu Vairāk jaudu tiešām neprasās. Ļoti var just m44 zemo apgriezienu jaudu salīdzinājumā ar m42. Laigan ar m42 bija e36 kompaktā.
Esmu ļoti neapmierināts ar izplūdes skaņu, bet arī tai pienāks savs laiks. Pārējais gan viss ir cool.
Izskatos šādi
Ir tiešām grūti uzrakstīt kas un cik daudz ir samainīts/salabots pa šito laiku, BET esmu uztaisījis flexdropu (jā jā jā, ak dievs fleksētas atsperes, bet auto ir palicis patīkami ciets, cauri nesit un vispār esmu ļoti apmierināts.) Salabotas miljons tosola noplūdes, degvielas trubiņas un visādi tādi sū**. Diskus gan nesanāca nokrāsot kā gribēju, bet nekas, gan arī tiem pienāks laiks. Uz jumta uzmetu īso (speciāli) roofracku, mazliet uzfrišināju un uztaisīju, manuprāt foršu slēpi.
Par auto gaitu - esmu uz pakaļas cik forši tagad ir braukt ar divreiz jaudīgāku mašīnu + manuālo kārbu Vairāk jaudu tiešām neprasās. Ļoti var just m44 zemo apgriezienu jaudu salīdzinājumā ar m42. Laigan ar m42 bija e36 kompaktā.
Esmu ļoti neapmierināts ar izplūdes skaņu, bet arī tai pienāks savs laiks. Pārējais gan viss ir cool.