Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Tak tas IC maksā 10 eur šrotā, lol.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
a kāpēc jums šķiet, ka lielāks IC par stock, uz stock auto - kaut ko mainīs ?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Es arī tāpat sapratu.andrams wrote:Bet viņa jau nemaz nav, as far as i know
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
IDejiski būtu jābūt tā, ka nooormāli sāčipsots auto, kurš ir nedaudz vairāk kā noooormālā stāvoklī, nevajadzētu būt kūpošam. Bet ja tur nāk uz galu, piem. , sprauslas, tad par to nav jābrīnas, ka šams grib dūmot.
Teiksim manam vispār nekāda šķirba nav, tik cik iet tā, kā tam 1.6 tdi būtu jāiet.
Teiksim manam vispār nekāda šķirba nav, tik cik iet tā, kā tam 1.6 tdi būtu jāiet.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Lūdzu kungi, parādiet man standarta e30 interkūleri, pirmajam, kas to izdarīs, labs alus no manis!
Tieši tā - kūleris man pagaidām nav! e36/e34 kūleri, kas man bija plauktā, plug 'n' play variantā tricāram tāpat neder. Par 10 eur arī kūleri nenopirksi. Jāpiemin, ka e36 kūleris ir lielāks par e34 kūleri, bet tas, ko gribētu likt es, ir vēl nedaudz lielāks par e36 kūleri. Ar stock turbo, noteikti nedaudz vēlāk uzpūstu turbīna.
Gribu šāda izmēra kūleri, jo to diezgan easy var aiz e30 fartuka ietūcīt, tā, lai tas nav redzams!
http://www.ebay.co.uk/itm/FMIC-FFRONT-M ... Sw-jFXPzmu" onclick="window.open(this.href);return false;
Šādā variantā kūleri uzstādīt gan nav vēlme, izskatās pēc teiciena, kur tika minēts darbs un materiāls, un sēžamvieta!
Tieši tā - kūleris man pagaidām nav! e36/e34 kūleri, kas man bija plauktā, plug 'n' play variantā tricāram tāpat neder. Par 10 eur arī kūleri nenopirksi. Jāpiemin, ka e36 kūleris ir lielāks par e34 kūleri, bet tas, ko gribētu likt es, ir vēl nedaudz lielāks par e36 kūleri. Ar stock turbo, noteikti nedaudz vēlāk uzpūstu turbīna.
Gribu šāda izmēra kūleri, jo to diezgan easy var aiz e30 fartuka ietūcīt, tā, lai tas nav redzams!
http://www.ebay.co.uk/itm/FMIC-FFRONT-M ... Sw-jFXPzmu" onclick="window.open(this.href);return false;
Šādā variantā kūleri uzstādīt gan nav vēlme, izskatās pēc teiciena, kur tika minēts darbs un materiāls, un sēžamvieta!
Spoiler
Show
- andrams
- Posts: 401
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Tikko pabakstīju internetu, par Skaab 9000 esi dzirdējis?
http://jamesfawcett.co.uk/e30-diesel-conversion/
edit: vienīgais, viņš tāds paliels
http://jamesfawcett.co.uk/e30-diesel-conversion/
edit: vienīgais, viņš tāds paliels
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Par izmēriem labāk ar AF aprunāties, domāju, ka viņš varēs ieteikt, kādu labāk likt. Ja gribas čipsēt, taču turbīnu un citas komponentes mainīt nav plānots, tad, manuprāt, ar stock TDS interkūleri vajadzētu pietikt. Tas, kā to iemānīt motortelpā, gan pašam jāizfunktierē.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
stock TDS vai 3.0d no 184hp pilnīgi pietiks
un dīzelis var izpirst nelielu dūmu ieskrējienā. Ja dūmo visu laiku, tad jāskatās kāds tam iemesls, mehānisks nodilums, vai dilums čipotāja pirkstos
Par lego un ūberšķūninga variantā kā man neiet runa.
un dīzelis var izpirst nelielu dūmu ieskrējienā. Ja dūmo visu laiku, tad jāskatās kāds tam iemesls, mehānisks nodilums, vai dilums čipotāja pirkstos
Par lego un ūberšķūninga variantā kā man neiet runa.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
ja vajag, man ir biku nopiņķojies no 3.0d, vienīgi nāksies viņu piemeistarot tev lai pielikt, bet tev, kā retajam skrūvētājam viņu atdošu bez maksas tā kā ja vajag, brauc pakaļ
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Andram - pārāk liels tas no SAAB. Man priekšā vietu ierobežo eļļas radiators (kuru vispār arī vajag citu un pārtaisīt šļutenes un stiprinājumus) un elektro ventilators.
Nav jēgas mocīties un domāt stiprinājumus un caurules, lai uzstādītu stock TDS kūleri. Neesmu teicis, ka neplānoju likt lielāku turbo. Vienkārši tuvākajā laikā tas nav plānots. Labāk uzstādīt nedaudz lielāku kūleri, ar rezervi, lai mainot turbo, pietiktu ar esošo kūleri (gribu to augstāk sevis ielikto kūleri, jo tāds pats man bija uz mk2 tdi uzstādīts un citi parametri (komponentes) dzinējam bija līdzīgi kā plānots TDS'am . Un citas komponenetes jau ir gatavas lielākam turbo un niknam čipam - augstspiediena sūknī ir lielāks plunžeris, smidzinātāji smidzina neviz mīž. Vienīgi sajūgs tam nav gatavs. Un pats arī īsti nezinu, vai tas ir vajadzīgs, jo tas TDS +25 grādu temperatūrā pat sastrēgumā gandrīz karst. Sačipojot un spīdzinot prieks būs max 2 minūtes. Tad vajadzēs atdzesēt dzinēju un tad atkal varēs spolēt. Siltumatdeve ir liela priekškameras dzinējiem, ar karšanu īsti nav kā cīnīties. TDI un CR tādas problēmas nav.
AF - paldies par piedāvājumu, bet ja tas 3.0d kūleris ir šāds, tad tāds man īsti neder. Gribu kūleri aiz fartuka un lai kūlera galus var laist ap TV, kurš ir 830-840 mm plats lejas daļā.
Nav jēgas mocīties un domāt stiprinājumus un caurules, lai uzstādītu stock TDS kūleri. Neesmu teicis, ka neplānoju likt lielāku turbo. Vienkārši tuvākajā laikā tas nav plānots. Labāk uzstādīt nedaudz lielāku kūleri, ar rezervi, lai mainot turbo, pietiktu ar esošo kūleri (gribu to augstāk sevis ielikto kūleri, jo tāds pats man bija uz mk2 tdi uzstādīts un citi parametri (komponentes) dzinējam bija līdzīgi kā plānots TDS'am . Un citas komponenetes jau ir gatavas lielākam turbo un niknam čipam - augstspiediena sūknī ir lielāks plunžeris, smidzinātāji smidzina neviz mīž. Vienīgi sajūgs tam nav gatavs. Un pats arī īsti nezinu, vai tas ir vajadzīgs, jo tas TDS +25 grādu temperatūrā pat sastrēgumā gandrīz karst. Sačipojot un spīdzinot prieks būs max 2 minūtes. Tad vajadzēs atdzesēt dzinēju un tad atkal varēs spolēt. Siltumatdeve ir liela priekškameras dzinējiem, ar karšanu īsti nav kā cīnīties. TDI un CR tādas problēmas nav.
AF - paldies par piedāvājumu, bet ja tas 3.0d kūleris ir šāds, tad tāds man īsti neder. Gribu kūleri aiz fartuka un lai kūlera galus var laist ap TV, kurš ir 830-840 mm plats lejas daļā.
Spoiler
Show
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Tāpēc tdsiem nevar nekādus deilī modus lodēt, jo izmainītais iesmidzes moments vēl vairāk karsēs galvu un izplūdes komponentus
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Varbūt jāsāk ar problēmas meklēšanu tajā, kapēc tevis pieminētais TDS +25 grādos sastrēgumā karst. nekad savam neko tādu neesmu novērojis. kad tiksi ar to galā, varbūt tikai tad ir vērts domāt par lielākām turbīnām utt?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Jo klienti vēlas max jaudu un dažreiz arī max kvēpu. Ar skrūvgriezi čipotajiem vispār nav brīnums- vairāk kvēpa, vairāk būsts, vairāk respekta punkti no češka ovners klab. Smoke karte laba lieta.kristaps.sh wrote:Mans novērojums ir šāds - standarta PD, CR čipotie dīzeļi nekūp (vai kūp miiinimāli vairāk). Bet priekškamernieki (tajā skaitā TDS), VE tipa TDI un visi tūnētie dīzeļdzinēji ar lielākiem taarbo, sprauslām, u.c. komponentēm + stipri sačipoti KŪP.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
varbūt! Lai gan man variantu nav! jauns radiators, jauns ūdenssūknis, el.vent, galva bez plaisām.semigallss wrote:Varbūt jāsāk ar problēmas meklēšanu tajā, kapēc tevis pieminētais TDS +25 grādos sastrēgumā karst. nekad savam neko tādu neesmu novērojis. kad tiksi ar to galā, varbūt tikai tad ir vērts domāt par lielākām turbīnām utt?
atkārtošos, ka tas plānā ir tālākā nākotnē. Pagaidām neko netaisos darīt, diskusija panesās tikai dēļ tā, ka man nav nokvēpusi aizmugure un nav čipots un ka bez IC neredzu jēgu čipot!
AF - PM!
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
+1semigallss wrote:Varbūt jāsāk ar problēmas meklēšanu tajā, kapēc tevis pieminētais TDS +25 grādos sastrēgumā karst. nekad savam neko tādu neesmu novērojis. kad tiksi ar to galā, varbūt tikai tad ir vērts domāt par lielākām turbīnām utt?
Tūlīt te TTD ārdīsies ar savu šrotu pieredzi, ka visi tdsi karst, blablabla, bet mēs ar GG manējo spīdzinājām redlainā plakaniski pa 333 izbrauciena ietvaros un temperatūras bultiņa pat nepakustējās. Arī ikdienā gan stāvot korķos, gan gonkojot, kūpinot riepas un visādi, citādi māžojoties, ar dzinēja temperatūru nav vispār nekādu problēmu. Es gan nezinu, varbūt E36 motortelpā ir labāka gaisa cirkulācija, nekā tricārā? Neesmu dzirdējis,ka 325/328 e36 kādam karstu, ja viss ir darba kārtībā, bet, man liekas, iekš E30 bundžas visi iespējamie motori vienmēr vārās.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Atslodzītei no diskusijas varat pabaudīt kvalitatīvas bildes! Paldies Brūsam par kadriem!
Stulbās ķīnas miglas
Stulbās ķīnas miglas