Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Jāatrāda arī šeit.
Sveiki foruma lietotāji!
2014.g.janvārī iegādājos 1988.gada 324D e30 facelift sedanu bez dzinēja un kārbas. No ekstrām ir tikai lūka, centrālā atslēga, elektro spoguļi, tā kā daudz ko stāstīt te nav. Tā kā no rūpnīcas tricārs izripoja ar 2.4 bezturbo drebekli, tad piekare arī ir parastākā - tievās statnes priekšā un trumuļu bremzes aizmugurē. Vienīgais + piekarē ir ventilējamās bremzes priekšā.
Te stāsts par to kāpēc un kā tiku pie auto.
Jau labu laiku vizuāli patīk e30 (teikšu tā, vispār patīk 80to gadu autobūve, jo tad vismaz dažādas auto markas bija dizainiski atšķirīgas, nevis kā tagad, visiem viena tendence). Tad čomi pāris reizes iedeva izbraukt ar saviem e30, un ar katru reizi ar vien vairāk un vairāk iepatikās e30 - patika atrasties pie stūres, pat nevaru to izskaidrot, bet bija forša sajūta. :mhihi:
ss.lv nekā prātīga tobrīd nebija ap 1k eur. Viens labs paziņa (vismaz tobrīd man likās, ka labs), uzzināja, ka meklēju e30 un piedāvāja savu par smieklu naudu, bet stāvoklis krietni zem vidusmēra e30. Dzīvē nebiju redzējis, bet čalis atsūtīja bildes (cik nu varēja saprast, neredzot auto dabā, bet aptuveni uzmetu izmaksas, cik vajadzētu ieguldīt līdz ''vidusmēra'' e30 stāvoklim, sanāca ~ tas pats kas ss.lv, bet tas jau būtu pārlasīts/pārkrāsots e30, tā teikt plāns bija uztaisīt mazbudžeta, pievilcīgu un tehniski labu e30, nevis top zustand projektu). No sākuma runa gāja, ka pērku visu e30 zborā. Tad viņam pēkšņi uzradās pircējs dzinējam. Piedāvāja man pirkt visu e30, bet bez dzinēja un kārbas, bet ar visu pārējo. Pirms tam, kad runājām par virsbūves stāvokli, teica, ka pāris ielāpi grīdai jāuzliek un tas arī viss. Spārni protams arī jāmaina, bet tas acīmredzams bija no bildēm. Cenu nosauca vilinošu, un tā kā uz to brīdi nekāda cita piedāvājuma nebiju, tad piekritu. BET konkrētajam e30 vēl kādu nedēļu bija TA, bet bija brīvas dienas un tāpēc bija vajadzība steidzami iegādāties. Atradās tricārs 100km attālumā, tāpēc negribēju braukt ievērtēt stāvokli, uzticējos paziņas teiktajam. Čalis teica, lai atskaitu pusi no naudas kā rokas naudu, lai nav tā, ka izceļ motoru un es uzmetu. Nodomāju, ja jau viss atbilst viņa teiktajam, tad aizskaitīšu. Aizbraucot uz vietas protams ieraudzīju ne to labāko skatu (gatavojies biju kam trakam, bet ne tik). Tā kā esmu students, štukas negriežas kontā, bija žēl uzdāvināt rokas naudu viņam, samaksāju otru daļu un vilku mājās. Pa ceļam bija neliels grantēts posms, pa kuru ar akmentiņiem izbira lukturu stikliņi un parādījās plaisa vējstiklā bet nu par to pats vainīgs. Turpinājums - vecais īpašnieks izlasīja ārā ne tikai motoru un kārbu, bet vēl citas lietas - radiatoru, radiatora stiprinājumus, kulisi,bačokus motortelpā, u.c. lietas, kuras pirms tam teica, ka atstās. Piedevām brutāli bija izcēlis dzinēju pārgriežot pečkas patrubokus, degvielas trubas un stūres pastiprinātāja šļaukas. It kā liksies sīkums, bet vairs no izdevīga pirkuma nebija ne smakas. To, kas aplasīts pamanīju tikai vēlāk, jo pērkot biju ieciklējies tieši uz virsbūvi. Un vispār e30 un bmw kā tāds priekš manis ir jaunums un nezināju, kam īsti pievērst uzmanību.
Te bildes kaut kādas:
krāsojums protams spridzina :DD
Vēl ''nedaudz'' gateris no iepriekšējā īpašnieka:
Priekšējā plaukta bukse:
Ielauzta plaukta bukses korpusa skrūve lonžeronā un nolauztā skrūves galva ielīmēta atpakaļ. Un es vēl skrūvējot vaļā domāju kāpēc skrūve raujas uz riņķi Tātad laukta bukse pie virsbūves turējās tikai ar 1 skrūvi Labi, ka to auto nopirku bez motora, vismaz nebija jāriskē ar savu drošību, braucot ar tādu.
Lieki vadi salonā priekš logu tīrītājiem un logu apskalotajiem, jo bija beigts relejs.
Stiklšķiedra aizmugurējā arkā
Griesti?
Ielāpi ķep ļep uzmesti, pliks metāls pret metālu bez grunts, tikai kaut kāds ļevs piķis pa virsu
Peckas radiators no kaut kāda ford :trust_me_i_am_engineer:
Priekšējās atsperes un atsperes atbalsts. OEM vs Gaterisz
Vispār interesanti risinājumi no cilvēka, kurš strādā (vai nu jau varbūt strādāja) CSDD par TA inspektoru. Tik daudz kur bija pa gaterisko sataisīts tā vietā lai ar +/- tiem pašiem finansiālajiem ieguldījumiem sataisītu normāli.
Sveiki foruma lietotāji!
2014.g.janvārī iegādājos 1988.gada 324D e30 facelift sedanu bez dzinēja un kārbas. No ekstrām ir tikai lūka, centrālā atslēga, elektro spoguļi, tā kā daudz ko stāstīt te nav. Tā kā no rūpnīcas tricārs izripoja ar 2.4 bezturbo drebekli, tad piekare arī ir parastākā - tievās statnes priekšā un trumuļu bremzes aizmugurē. Vienīgais + piekarē ir ventilējamās bremzes priekšā.
Te stāsts par to kāpēc un kā tiku pie auto.
Jau labu laiku vizuāli patīk e30 (teikšu tā, vispār patīk 80to gadu autobūve, jo tad vismaz dažādas auto markas bija dizainiski atšķirīgas, nevis kā tagad, visiem viena tendence). Tad čomi pāris reizes iedeva izbraukt ar saviem e30, un ar katru reizi ar vien vairāk un vairāk iepatikās e30 - patika atrasties pie stūres, pat nevaru to izskaidrot, bet bija forša sajūta. :mhihi:
ss.lv nekā prātīga tobrīd nebija ap 1k eur. Viens labs paziņa (vismaz tobrīd man likās, ka labs), uzzināja, ka meklēju e30 un piedāvāja savu par smieklu naudu, bet stāvoklis krietni zem vidusmēra e30. Dzīvē nebiju redzējis, bet čalis atsūtīja bildes (cik nu varēja saprast, neredzot auto dabā, bet aptuveni uzmetu izmaksas, cik vajadzētu ieguldīt līdz ''vidusmēra'' e30 stāvoklim, sanāca ~ tas pats kas ss.lv, bet tas jau būtu pārlasīts/pārkrāsots e30, tā teikt plāns bija uztaisīt mazbudžeta, pievilcīgu un tehniski labu e30, nevis top zustand projektu). No sākuma runa gāja, ka pērku visu e30 zborā. Tad viņam pēkšņi uzradās pircējs dzinējam. Piedāvāja man pirkt visu e30, bet bez dzinēja un kārbas, bet ar visu pārējo. Pirms tam, kad runājām par virsbūves stāvokli, teica, ka pāris ielāpi grīdai jāuzliek un tas arī viss. Spārni protams arī jāmaina, bet tas acīmredzams bija no bildēm. Cenu nosauca vilinošu, un tā kā uz to brīdi nekāda cita piedāvājuma nebiju, tad piekritu. BET konkrētajam e30 vēl kādu nedēļu bija TA, bet bija brīvas dienas un tāpēc bija vajadzība steidzami iegādāties. Atradās tricārs 100km attālumā, tāpēc negribēju braukt ievērtēt stāvokli, uzticējos paziņas teiktajam. Čalis teica, lai atskaitu pusi no naudas kā rokas naudu, lai nav tā, ka izceļ motoru un es uzmetu. Nodomāju, ja jau viss atbilst viņa teiktajam, tad aizskaitīšu. Aizbraucot uz vietas protams ieraudzīju ne to labāko skatu (gatavojies biju kam trakam, bet ne tik). Tā kā esmu students, štukas negriežas kontā, bija žēl uzdāvināt rokas naudu viņam, samaksāju otru daļu un vilku mājās. Pa ceļam bija neliels grantēts posms, pa kuru ar akmentiņiem izbira lukturu stikliņi un parādījās plaisa vējstiklā bet nu par to pats vainīgs. Turpinājums - vecais īpašnieks izlasīja ārā ne tikai motoru un kārbu, bet vēl citas lietas - radiatoru, radiatora stiprinājumus, kulisi,bačokus motortelpā, u.c. lietas, kuras pirms tam teica, ka atstās. Piedevām brutāli bija izcēlis dzinēju pārgriežot pečkas patrubokus, degvielas trubas un stūres pastiprinātāja šļaukas. It kā liksies sīkums, bet vairs no izdevīga pirkuma nebija ne smakas. To, kas aplasīts pamanīju tikai vēlāk, jo pērkot biju ieciklējies tieši uz virsbūvi. Un vispār e30 un bmw kā tāds priekš manis ir jaunums un nezināju, kam īsti pievērst uzmanību.
Te bildes kaut kādas:
krāsojums protams spridzina :DD
Vēl ''nedaudz'' gateris no iepriekšējā īpašnieka:
Priekšējā plaukta bukse:
Ielauzta plaukta bukses korpusa skrūve lonžeronā un nolauztā skrūves galva ielīmēta atpakaļ. Un es vēl skrūvējot vaļā domāju kāpēc skrūve raujas uz riņķi Tātad laukta bukse pie virsbūves turējās tikai ar 1 skrūvi Labi, ka to auto nopirku bez motora, vismaz nebija jāriskē ar savu drošību, braucot ar tādu.
Lieki vadi salonā priekš logu tīrītājiem un logu apskalotajiem, jo bija beigts relejs.
Stiklšķiedra aizmugurējā arkā
Griesti?
Ielāpi ķep ļep uzmesti, pliks metāls pret metālu bez grunts, tikai kaut kāds ļevs piķis pa virsu
Peckas radiators no kaut kāda ford :trust_me_i_am_engineer:
Priekšējās atsperes un atsperes atbalsts. OEM vs Gaterisz
Vispār interesanti risinājumi no cilvēka, kurš strādā (vai nu jau varbūt strādāja) CSDD par TA inspektoru. Tik daudz kur bija pa gaterisko sataisīts tā vietā lai ar +/- tiem pašiem finansiālajiem ieguldījumiem sataisītu normāli.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Te vairāk bildes no jaukšanas, protams rokas nolaidās 10 m zem jūras līmeņa.
Trakākais, ka tas cilvēks pats bija kaut ko jau metinājis. Viss ļooti pavirši, metinājuma vietas apstrādātas bija zem katras kritikas - ne grunts, ne šuvju mastika. Tikai piķis uzsmērēts. + metināts ar 1,2mm stiepli, jo daudz kur ''eži'' par to liecināja
Visas malas pilnas ar dubļiem un smiltīm
Pozitīvā ziņa, ka auto nav bijuši deformēti lonžeroni, visādi citādi, diezgan kapi.
Te bildes no procesa, kad izjaucu līdz galam un iztīrīju granti no visiem kaktiem. Gaidu vēl komentus par to, ka nav vērts stiepli un laiku tērēt.:DD
vadi ārā
Trakākais, ka tas cilvēks pats bija kaut ko jau metinājis. Viss ļooti pavirši, metinājuma vietas apstrādātas bija zem katras kritikas - ne grunts, ne šuvju mastika. Tikai piķis uzsmērēts. + metināts ar 1,2mm stiepli, jo daudz kur ''eži'' par to liecināja
Visas malas pilnas ar dubļiem un smiltīm
Pozitīvā ziņa, ka auto nav bijuši deformēti lonžeroni, visādi citādi, diezgan kapi.
Te bildes no procesa, kad izjaucu līdz galam un iztīrīju granti no visiem kaktiem. Gaidu vēl komentus par to, ka nav vērts stiepli un laiku tērēt.:DD
vadi ārā
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Te bildes no 2014. augusta. Šaize tāda, ka kaut kāda daļa bilžu no procesa ir pazudušas, jo kompim cietais nobruka. Labi, ka mūsdienās ir dropbox, vismaz tur liela daļa bilžu aizķērās. Šajās bildēs ir sametināts viss priekšējais labais stūris (izņemot vienu caurumu grīdā virs plaukta bukses, to metināju vēlāk, kad noņēmu plauktu, lai tiek apstrādāt metinājuma šuvi no abām pusēm), kā arī sametināta gandrīz visa salona grīda, pārmetināti abi sliekšņi un iekšējie sliekšņi un labās puses arka un iekšējā arka (remonta bleķiem iekšpusē tika notīrīta transporta grunts līdz plikam metālam un uzpūsta divkomponentu epoksīda antikorozijas grunts, lai paildzinātu remontplākšņu mūžu).
Lai runā bildes:
Spārni protams arī jauni iepirkti. Te piemēram kā slieksnis kopā ar spārnu saiet, vai nebūs briesmīgas šķirbas. (Skats uz dzīvi uzreiz labāks, kad mazāk aerogrāfija :mhihi:)
te arī slieksnis ar durvīm tiek salāgots
kur nu bez vēlajiem vakariem garāžā ar čomiem un dziriņu :alus:
Aptuvenie izejmateriāli
kamēr izšķiro tās bildes, vāks. ļoti daudz tapušas procesa gaitā.
Vēl nepieminēju pirms tam, ka visur, kur ielāps tiek metināts nevis tieši tādā izmērā, kā izgrieztais caurumus, bet gan nedaudz lielāks (pārlaidšuve) tur gan virsbūves daļa, gan ielāps tika gruntēts ar weld-thru primer, jeb ar grunti, caur kuru var metināt ( vai nu al vai zn sastāvā).
Viena no skumjākajām vietām visā virsbūvē.
Te šis tas autovietā iepirkts
Šajās bildēs atskaite par septembra un oktobra nedēļas nogalēs padarīto.
P.S. aprakstus kopēju no e30.lv, tāpēc varbūt kaut kur būs kāds teikums ne pa tēmai!
Lai runā bildes:
Spārni protams arī jauni iepirkti. Te piemēram kā slieksnis kopā ar spārnu saiet, vai nebūs briesmīgas šķirbas. (Skats uz dzīvi uzreiz labāks, kad mazāk aerogrāfija :mhihi:)
te arī slieksnis ar durvīm tiek salāgots
kur nu bez vēlajiem vakariem garāžā ar čomiem un dziriņu :alus:
Aptuvenie izejmateriāli
kamēr izšķiro tās bildes, vāks. ļoti daudz tapušas procesa gaitā.
Vēl nepieminēju pirms tam, ka visur, kur ielāps tiek metināts nevis tieši tādā izmērā, kā izgrieztais caurumus, bet gan nedaudz lielāks (pārlaidšuve) tur gan virsbūves daļa, gan ielāps tika gruntēts ar weld-thru primer, jeb ar grunti, caur kuru var metināt ( vai nu al vai zn sastāvā).
Viena no skumjākajām vietām visā virsbūvē.
Te šis tas autovietā iepirkts
Šajās bildēs atskaite par septembra un oktobra nedēļas nogalēs padarīto.
P.S. aprakstus kopēju no e30.lv, tāpēc varbūt kaut kur būs kāds teikums ne pa tēmai!
Last edited by kristaps.sh on 26 Nov 2015, 21:39, edited 1 time in total.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Te jau pamazām tiek gatavota priekša gruntēšanai/bitumam/krāsai - izslīpēta rūsa, sametināti pēdējie sīkumi
NOVOL divkomponentu epoksīda grunts divās kārtās
Šuvju mastika tur, kur nepieciešams
Nolīmēju tilta, bukšu korpusu un amortizatoru atbalstu sēžas, lai saglabātu precīzu bāzēšanu, jo ja uz tām uzpūstu grubuli, kas būtu biezā slāni, varētu rasties problēmas.
Šādas bundžas 6 vai 7 tika iepirktas. 1.5 bundža aizgāja priekšai.
melns akrils motortelpai
Turpinājums. Pirms nocēlu aizmugures piekari un bāku, domāju, ka tur nebūs caurumu, jo no augšpuses (zem sēdekļa) viss izskatījās dzīvs, beeet patiesība ir tur apakšā.
Te 100% gatava salona grīda
noņemta piekare un bāka
bāka diezgan dzīva, domāju, ka izlīdzēšos ar lodēšanu.
panorama
trīs no vītnēm, kur stiprinās bremžu un degvielas trubiņas, bija ar ielauztām skrūvēm, tāpēc pārmetināju.
''Jaunās'' vītnes izgriezu no e34 donora.
viens no bākas stiprinājumiem
laiks jau nenormāls aiziet, kamēr visus tos kronšteinus uzloka.
rocenes trošu šahtas dzīvoja savu dzīvi, jo bija norūsējušas no virsbūves, taisīja troksni sitoties pret virsbūvi.
NOVOL divkomponentu epoksīda grunts divās kārtās
Šuvju mastika tur, kur nepieciešams
Nolīmēju tilta, bukšu korpusu un amortizatoru atbalstu sēžas, lai saglabātu precīzu bāzēšanu, jo ja uz tām uzpūstu grubuli, kas būtu biezā slāni, varētu rasties problēmas.
Šādas bundžas 6 vai 7 tika iepirktas. 1.5 bundža aizgāja priekšai.
melns akrils motortelpai
Turpinājums. Pirms nocēlu aizmugures piekari un bāku, domāju, ka tur nebūs caurumu, jo no augšpuses (zem sēdekļa) viss izskatījās dzīvs, beeet patiesība ir tur apakšā.
Te 100% gatava salona grīda
noņemta piekare un bāka
bāka diezgan dzīva, domāju, ka izlīdzēšos ar lodēšanu.
panorama
trīs no vītnēm, kur stiprinās bremžu un degvielas trubiņas, bija ar ielauztām skrūvēm, tāpēc pārmetināju.
''Jaunās'' vītnes izgriezu no e34 donora.
viens no bākas stiprinājumiem
laiks jau nenormāls aiziet, kamēr visus tos kronšteinus uzloka.
rocenes trošu šahtas dzīvoja savu dzīvi, jo bija norūsējušas no virsbūves, taisīja troksni sitoties pret virsbūvi.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Aiziet - otra grūtākā vieta.
aturbta bagāžnieka un salona atdalošās sienas apakša
uz ātro uzmetam skicīti, lai nesafistos meistarībā un liekam fleksi pie darba
uzlocītas jaunas sagataves priekš nepieciešamā profila izgatavošanas
noņemti aizmugurējo drošības jostu stiprinājumi
pārpalikumi no vecā profila
been there, done that!
P.S. šīs bildes no aptuveni no 2014.gada decembra weekendiem.
Robčik - ko tur daudz rakstīt - lai runā bildes
Visu janvāri tricāram neko nedarīju, jo augstskolā sesija bija pirmajā vietā. Tad nu te pēdējās bildes no metināšanas 2015.g. februāris.
Kreisās puses kabata!
Kreisās puses arka nebija tik traka, lai pilnībā to pārmetinātu, tāpēc centos to pašu saglābt.
aturbta bagāžnieka un salona atdalošās sienas apakša
uz ātro uzmetam skicīti, lai nesafistos meistarībā un liekam fleksi pie darba
uzlocītas jaunas sagataves priekš nepieciešamā profila izgatavošanas
noņemti aizmugurējo drošības jostu stiprinājumi
pārpalikumi no vecā profila
been there, done that!
P.S. šīs bildes no aptuveni no 2014.gada decembra weekendiem.
Robčik - ko tur daudz rakstīt - lai runā bildes
Visu janvāri tricāram neko nedarīju, jo augstskolā sesija bija pirmajā vietā. Tad nu te pēdējās bildes no metināšanas 2015.g. februāris.
Kreisās puses kabata!
Kreisās puses arka nebija tik traka, lai pilnībā to pārmetinātu, tāpēc centos to pašu saglābt.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Tad kad ''pāris caurumi grīdā'' bija aizmetināti jeb zvejnieka tīkls salāpīts, tad sākās pēc apstrāde.
Galvenie instrumenti.
Piemērīju bāku. Pēc 3 no 5 pārmetinātiem stiprinājumiem, bāka der klāt un visas 5 skrūves var ieskrūvēt.
grīdas pārklājums izslīpēts aizdomīgajās vietās. veselajās vietās viegli pārlaists pāri ar drāšu ripu, lai izdabūtu ārā netīrumus un uzmatētu virsmu. Ar matējamo lupatiņu uzmatēta jau iepriekš uzpūstā grunts un ar silikona attaukotāju visa grīda attaukota.
epoksīdgrunts
šuvju mastika (kopā aizgāja 3.5 bundžas uz visu auto)
bitums biezā slānī (kopā aizgāja 6 vai 7 bundžas uz visu apakšu)
melns akrils pa virsu grīdai, jo bitums ir porains un, lai pa porām neiekļūtu iekšā mitrums, tad šāda operācija ir nepieciešama.
Tas pie virsbūves pagaidām viss. Tagad sekos bildes ar piekari. Jādabū auto uz riteņiem un tad jāsāk gatavot krāsošanai.
Tagad viens posts par piekari.
ADPartos iepirku strongflex bukses (viss komplekts izņemot stabilizatora stieņus, jo priekšā ar laiku likšu resnāku un aizmugurē būs jāuzstāda stabilizatora stienis, jo tur tāds nav)
sakrāsoti bukšu korpusi
Apvirpoti priekšējie bremžu diski, jo tie vēl ir pietiekamā biezumā
Kārtējo reizi paldies autovietai par e30 detaļām - šoreiz iegādājos e30 aizmugurējos plauktus ar disku bremzēm.
Sestdien pamodos, izštukoju, ka vajag piekari nostrūklot. Ātri visu sadalīju vairāk vai mazāk pa reizinātājiem un braucu pie smilšotāja.
Atā trumuļi
Nekas nav rakstīts kādu laiku, bet darbi uz vietas nestāv.
Iepirktas jaunas detaļas bremzēm - bremžu uzlikas, rocenes troses, 5mm x 5m vara caurule, M10x1 skrūvju galiņi, visas bremžu šļaukas, savienojumi, atgaisošanas nipeļi, remkomplekti, gan virzuļiem, gan vadīklām, jauni virzuļi priekšējiem suportiem.
old vs new
gribējās jau pulverkrāsu, savādāk kā vienmēr suporti tiek apskādēti salikšanas brīdī, bet nu neko darīt, būs ok, tāpat pēc pāris mēnešiem svaigums uz piekares vairs nebūs kā pašlaik.
prese
''sapresētas'' strongflex poliuretāna bukses
viss svaigs, prieks skatīties
priekša salikta
amīši bojā skatu, bet tie tikai pagaidām, lai tricārs ir stumdāms. ar laiku vai nu būs īsie štoki un 75/50 sēdinajums vai jābūvē koili.
kopskats
un beidzot tricārs izstumts ārā paelpot svaigu gaisu pirms krāsošanas.
Galvenie instrumenti.
Piemērīju bāku. Pēc 3 no 5 pārmetinātiem stiprinājumiem, bāka der klāt un visas 5 skrūves var ieskrūvēt.
grīdas pārklājums izslīpēts aizdomīgajās vietās. veselajās vietās viegli pārlaists pāri ar drāšu ripu, lai izdabūtu ārā netīrumus un uzmatētu virsmu. Ar matējamo lupatiņu uzmatēta jau iepriekš uzpūstā grunts un ar silikona attaukotāju visa grīda attaukota.
epoksīdgrunts
šuvju mastika (kopā aizgāja 3.5 bundžas uz visu auto)
bitums biezā slānī (kopā aizgāja 6 vai 7 bundžas uz visu apakšu)
melns akrils pa virsu grīdai, jo bitums ir porains un, lai pa porām neiekļūtu iekšā mitrums, tad šāda operācija ir nepieciešama.
Tas pie virsbūves pagaidām viss. Tagad sekos bildes ar piekari. Jādabū auto uz riteņiem un tad jāsāk gatavot krāsošanai.
Tagad viens posts par piekari.
ADPartos iepirku strongflex bukses (viss komplekts izņemot stabilizatora stieņus, jo priekšā ar laiku likšu resnāku un aizmugurē būs jāuzstāda stabilizatora stienis, jo tur tāds nav)
sakrāsoti bukšu korpusi
Apvirpoti priekšējie bremžu diski, jo tie vēl ir pietiekamā biezumā
Kārtējo reizi paldies autovietai par e30 detaļām - šoreiz iegādājos e30 aizmugurējos plauktus ar disku bremzēm.
Sestdien pamodos, izštukoju, ka vajag piekari nostrūklot. Ātri visu sadalīju vairāk vai mazāk pa reizinātājiem un braucu pie smilšotāja.
Atā trumuļi
Nekas nav rakstīts kādu laiku, bet darbi uz vietas nestāv.
Iepirktas jaunas detaļas bremzēm - bremžu uzlikas, rocenes troses, 5mm x 5m vara caurule, M10x1 skrūvju galiņi, visas bremžu šļaukas, savienojumi, atgaisošanas nipeļi, remkomplekti, gan virzuļiem, gan vadīklām, jauni virzuļi priekšējiem suportiem.
old vs new
gribējās jau pulverkrāsu, savādāk kā vienmēr suporti tiek apskādēti salikšanas brīdī, bet nu neko darīt, būs ok, tāpat pēc pāris mēnešiem svaigums uz piekares vairs nebūs kā pašlaik.
prese
''sapresētas'' strongflex poliuretāna bukses
viss svaigs, prieks skatīties
priekša salikta
amīši bojā skatu, bet tie tikai pagaidām, lai tricārs ir stumdāms. ar laiku vai nu būs īsie štoki un 75/50 sēdinajums vai jābūvē koili.
kopskats
un beidzot tricārs izstumts ārā paelpot svaigu gaisu pirms krāsošanas.
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Kristap, šādi topiki(vienā vakarā uzcepti) cilvēkiem rada maldīgu priekšstatu, ka viss tas notiek ātri un ar vieglām roku kustībām.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
tāds priekštats rodas cilvēkiem, kas paši to netaisās darīt un nekad nav darījuši
bet visu cieņu tev par viņa uzcelšanu no lūžņiem. jau kādu laiciņu sekoju tricāru forumā šim.
bet visu cieņu tev par viņa uzcelšanu no lūžņiem. jau kādu laiciņu sekoju tricāru forumā šim.
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Ar apņēmību te viss ir kārtībā.
Cik sapratu, lai līdz šādam stāvoklim to virsbūvi dabūtu, bija nepieciešami 2 gadi?
Kāda krāsa plānojas un kāds motors? Cerams nebūs melns un ar m50b25 motoru.
Cik sapratu, lai līdz šādam stāvoklim to virsbūvi dabūtu, bija nepieciešami 2 gadi?
Kāda krāsa plānojas un kāds motors? Cerams nebūs melns un ar m50b25 motoru.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
- VuskansDavis
- Posts: 2368
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
domājams, ka drīz tiks pabeigta topika pārnešana uz šeieni un tad viss būs redzams
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Dirsaa .. tu taču esi galvu dirsā iebāzis.
Bet ja nopietni tad respect, es nevaru saņemties savai miskastei grīdu sametināt un slieksni lai tikai apskati izietu un aplocītu ap kādu stabu, bet tu te no jauna bundžu uzražo bezmazvai.
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Bet ja nopietni tad respect, es nevaru saņemties savai miskastei grīdu sametināt un slieksni lai tikai apskati izietu un aplocītu ap kādu stabu, bet tu te no jauna bundžu uzražo bezmazvai.
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- omulis
- Moderators
- Posts: 5810
- Joined: 11 Jun 2004, 11:17
- Location: Ādaži, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
jēbāāāāl. slimi Lētāk nav jaunu bundžu uzsūtīt!?
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
E30.lv izlasīju topiku "no vāka līdz vākam", ļoti iepriecina tas,ka cilvēkiem ir vēlme un laiks ko tādu darīt. Vienkārši super!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Tās ir viņu problēmas!salvis wrote:Kristap, šādi topiki(vienā vakarā uzcepti) cilvēkiem rada maldīgu priekšstatu, ka viss tas notiek ātri un ar vieglām roku kustībām.
Tieši tā!VuskansDavis wrote:tāds priekštats rodas cilvēkiem, kas paši to netaisās darīt un nekad nav darījuši
bet visu cieņu tev par viņa uzcelšanu no lūžņiem. jau kādu laiciņu sekoju tricāru forumā šim.
Paldies!
Parsvarā locīju ar dažādu veidu plakanknaiblēm, āmurīti un skrūvspīlēm vai laktu. Ieapaļas formas uz konkrēta diametra caurules, utml. Siju, kas nāk aizmugurē starp lonžeroniem gan iedevu draugam, lai uz metāla locīšanas darba galda uzloka pēc manis norādītajiem leņķiem un malu garumiem. Principā, ja ir vēlēšanās ko šādu pašam iemācīties, tad ir jāsāk darīt. Pirms sāku metināt e30 vienīgais, ko biju metinājis bija - citām mašīnām pāris caurumus grīdā, fātera passerati aizmugurējās arkas pārmetināju (pirms 2-3 gadiem jau likās kosmoooos un domāju kā kaut ko tādu var izdarīt ), savam un citiem auto izpūtējus un interkūleru caurules. Thats all. Ar e30 sāku no vienkāršākajiem stūriem, kur pietika ar vienu vienkāršas formas ielāpu, pamazām pieslēdzos sarežģītākām vietām, kur izgriežot visu rūsu vairs nevarēja saprast no kura gala sākt, tur jau bija jākombinē no vairākiem. Bet nu pamazām jau sapratu kā jāpārmetina sliekšņi/arkas un tad jau chill. Galvenais censties visu maksimāli tuvu oriģinālam izlocīt un metināt. Ja vajadzīgs, jāaturbj oriģinālie metinājuma punkti. Ja metinātu otrreiz kādu auto tik apjomīgi tad iespējams taisītu pilnās šuves. It kā nav vajadzības, jo labam metinājuma punktam stiprība ir pietiekama, bet vismaz izskatās glītāk.Nikijs wrote:Varbūt vari sīkāk pastāstīt par metālu locīšanu? Kā un ar ko locīji? Cik saprotu, tad Tev nav nekādi speciāli rīki tādām darbībām.
Darbs MEGA!
No nulles līdz šim rezultātam aizgāja 1 gads un 4 mēneši.Janx wrote:Ar apņēmību te viss ir kārtībā.
Cik sapratu, lai līdz šādam stāvoklim to virsbūvi dabūtu, bija nepieciešami 2 gadi?
Kāda krāsa plānojas un kāds motors? Cerams nebūs melns un ar m50b25 motoru.
auto iegādājos 2014.gada janvārī vai februārī. Kaut ko ar viņu darīt jeb metināt sāku 2014.g. augustā, metināt beidzu 2015.g. janvārī (pārsvarā pa weekendiem un ne katru weekendu), martā jau bija atpakaļ uz riteņiem. Tad principā nebija laika intensīvi pieķerties lai sagatavotu krāsošanai, nedēļā vienu dienu pieķēros pašpahtelēt, paslīpēt špahteli, bet nu nekādu rezultātu tas nedeva. Jūlijs bija brīvs, tad arī 2 nedēļas no vietas pieķēros un sagatavoju krāsošanai. Pēc tam jau krāsošana, daļēja virsbūves salikšana un transportēšana uz Rīgu uz Baltic Customs Autodarbnīcu , kur arī auto tika salikts līdz galam.
VuskansDavis wrote:domājams, ka drīz tiks pabeigta topika pārnešana uz šeieni un tad viss būs redzams
ha hanuugjis wrote:Dirsaa .. tu taču esi galvu dirsā iebāzis.
Bet ja nopietni tad respect, es nevaru saņemties savai miskastei grīdu sametināt un slieksni lai tikai apskati izietu un aplocītu ap kādu stabu, bet tu te no jauna bundžu uzražo bezmazvai.
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Nu lētāk tiešām nē, bet vieglāk un labāk gan (ja vispār tāda ir pieejama). Tieši pie virsbūves izmaksas izejmateriālos nekādas - jauni sliekšņi, arkas, spārni ap 150 eur, labas durvis 40 eur/gab, nesapuvusi lūka 30 eur = ~250 eur + ~150 eur grunts, šuvju mastika, bituma grubulis, u.c nieki. Pārējais uz lielākais ieguldījums - darbs!omulis wrote:jēbāāāāl. slimi Lētāk nav jaunu bundžu uzsūtīt!?
Protams krāsošanas materiāli un krāsošana arī maksāja, bet tas jau nekotējas ar virsbūves stāvokli, tā tik tāda kosmētiska virskārta.
Bija jau daudzi lūzuma punkti, daži pirms biju iesācis kaut ko darīt. Bija doma aizdot uz tolmetu, izpārdot derīgās detaļas (reduktoru, hidro reiku, suportus, AKB kitu uz bagāžnieku). Bet nu parasti, ja sāku, tad padaru līdz galamhowitzer wrote:E30.lv izlasīju topiku "no vāka līdz vākam", ļoti iepriecina tas,ka cilvēkiem ir vēlme un laiks ko tādu darīt. Vienkārši super!
Prieks, ka patīk!