Smith E39 Touring
Re: Smith E39 Touring
Swek visiem.
Esmu atgriezies no zemeņu vagas uz dzīvi mājās. Tad nu izstāstīšu kas jauns ir noticis mana BMW dzīvē. Pirms braukšanas mājup samainītas eļļas, antifrīzs un termostats + vēl aizvedu lai nobalansē riepas un uzzināju, ka priekšā vienai riepai beigti kordi. Tad nu dabuju iepirkt vēl jaunas riepas priekšai.
Mājupceļā nekādu pārsteigumu nebija, viss ok, pēc bākas metodes patēriņš 6,9l/100km uz 2400 km. Bet nu ja būtu braucis ekonomiski tad būtu vēl mazāk bijis.
Vācijas vidū sāku saprast, ka nepaspēsim uz polijas viesnīcas restorāna darba laiku un kādus pēdējos 300 km maucu kruīza uz 170 km/h
Tad vēl uzvilku 240 km/h. Vācijas bāņi vispār laba štelle
Atbraucot mājās nākamajā dienā braucu uz apskati un dabuju melno. Viena svira šofera pusē un stūres stienim gumija caura. Bet tas ir mazsvarīgi, jo tas viss jau novērsts un apskate logā.
Galvenā lieta par ko gribēju pastāstīt ir tāda, ka nopērkot auto jau zināju, ka pneimo piekare ir ķipa likvidēta pa pusei. Bija leišu servisā uztaisīts viss tas pasākums uz pogu. Nu tas ir tā, ka pats vari uzpumpēt spilvenus cik gribi, kad auto ir sasēdies, vai piekrauta aizmugure, taču funkcija darbojās tikai vienā virzienā, jo palaist uz leju nebija iespējams. Līdz ar to man panelī vislaik dega slavenā frāza - "Selflevel susp inact". Tas man reāli kaitināja, ne tikai dēļ tā uzraksta, bet arī dēļ tā, ka lukturi izmainoties aizmugures augstumam rādīja kur grib.
Aizdzinu uz servisu, lai likvidē to visu un uzzināju, ka viens līmeņa devējs ir beigts, to nomainīja, nokalibrēja sistēmu un itkā viss strādā. Jo sākumā, kad vnk likvidēja visu to pogas padarīšanu, tad man šofera pusi gandrīz jau uzspridzināja, jo sāka celt augšā bez apstājas. Paspēju izraut drošinātāju kompresoram. Visa tā pašlīmeņošanās likvidācija esot notikusi tāpēc, ka mašīna pati esot uzspridzinājusi spilvenus. Drošvien dēļ tā devēja, kurus esot vēlams laiku pa laikam sapūst ar kaut ko. Jo ja to nedara tad tam devējam sadilst asīte un tur tiek ūdens un viņš atkal nomirst un sāk nepareizi pumpēt.
Taču, man jau sākumā nepatika cik tā mašīna tgd ir augsta. Izskatās pēc kkāda džipa tagad. Nu aizmugure tieši. Nesapratu kā tieši viņš, tas meistars to kalibrāciju veic, bet esot 380 mm no diska centra līdz arkas malai. Kas man liekas, diezgan par daudz. Un zemāk viņš palaist nevarot. Izmantoja kkādu Wurth programmu kompī. Vai tiešām E39 touringam ir jābūt tādam klīrensam? Zinu, ka vienā topikā tepat burnoutā biju lasījis, ka ar inpu varot piesēdināt aizmuguri cik grib. Tad kā nu tur īsti ir?
Esmu atgriezies no zemeņu vagas uz dzīvi mājās. Tad nu izstāstīšu kas jauns ir noticis mana BMW dzīvē. Pirms braukšanas mājup samainītas eļļas, antifrīzs un termostats + vēl aizvedu lai nobalansē riepas un uzzināju, ka priekšā vienai riepai beigti kordi. Tad nu dabuju iepirkt vēl jaunas riepas priekšai.
Mājupceļā nekādu pārsteigumu nebija, viss ok, pēc bākas metodes patēriņš 6,9l/100km uz 2400 km. Bet nu ja būtu braucis ekonomiski tad būtu vēl mazāk bijis.
Vācijas vidū sāku saprast, ka nepaspēsim uz polijas viesnīcas restorāna darba laiku un kādus pēdējos 300 km maucu kruīza uz 170 km/h
Tad vēl uzvilku 240 km/h. Vācijas bāņi vispār laba štelle
Atbraucot mājās nākamajā dienā braucu uz apskati un dabuju melno. Viena svira šofera pusē un stūres stienim gumija caura. Bet tas ir mazsvarīgi, jo tas viss jau novērsts un apskate logā.
Galvenā lieta par ko gribēju pastāstīt ir tāda, ka nopērkot auto jau zināju, ka pneimo piekare ir ķipa likvidēta pa pusei. Bija leišu servisā uztaisīts viss tas pasākums uz pogu. Nu tas ir tā, ka pats vari uzpumpēt spilvenus cik gribi, kad auto ir sasēdies, vai piekrauta aizmugure, taču funkcija darbojās tikai vienā virzienā, jo palaist uz leju nebija iespējams. Līdz ar to man panelī vislaik dega slavenā frāza - "Selflevel susp inact". Tas man reāli kaitināja, ne tikai dēļ tā uzraksta, bet arī dēļ tā, ka lukturi izmainoties aizmugures augstumam rādīja kur grib.
Aizdzinu uz servisu, lai likvidē to visu un uzzināju, ka viens līmeņa devējs ir beigts, to nomainīja, nokalibrēja sistēmu un itkā viss strādā. Jo sākumā, kad vnk likvidēja visu to pogas padarīšanu, tad man šofera pusi gandrīz jau uzspridzināja, jo sāka celt augšā bez apstājas. Paspēju izraut drošinātāju kompresoram. Visa tā pašlīmeņošanās likvidācija esot notikusi tāpēc, ka mašīna pati esot uzspridzinājusi spilvenus. Drošvien dēļ tā devēja, kurus esot vēlams laiku pa laikam sapūst ar kaut ko. Jo ja to nedara tad tam devējam sadilst asīte un tur tiek ūdens un viņš atkal nomirst un sāk nepareizi pumpēt.
Taču, man jau sākumā nepatika cik tā mašīna tgd ir augsta. Izskatās pēc kkāda džipa tagad. Nu aizmugure tieši. Nesapratu kā tieši viņš, tas meistars to kalibrāciju veic, bet esot 380 mm no diska centra līdz arkas malai. Kas man liekas, diezgan par daudz. Un zemāk viņš palaist nevarot. Izmantoja kkādu Wurth programmu kompī. Vai tiešām E39 touringam ir jābūt tādam klīrensam? Zinu, ka vienā topikā tepat burnoutā biju lasījis, ka ar inpu varot piesēdināt aizmuguri cik grib. Tad kā nu tur īsti ir?
-
- Posts: 1270
- Joined: 09 Jun 2013, 23:39
- Location: Rīga,Āgenskalns
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
2007 Civic TypeR FN2
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Smith E39 Touring
Kapēc to darīt, ja tas viss strādā?udensvirs22 wrote:Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
Visp te ir paŗis speciālisti, kas šitos ir sēdinājuši. Gan jau padalīsies ar info
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17021
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Smith E39 Touring
https://instagram.com/p/6rxUKcBotZ/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
-
- Posts: 1270
- Joined: 09 Jun 2013, 23:39
- Location: Rīga,Āgenskalns
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Es sapratu ka tir kas nestrādā.Juzix wrote:Kapēc to darīt, ja tas viss strādā?udensvirs22 wrote:Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
Visp te ir paŗis speciālisti, kas šitos ir sēdinājuši. Gan jau padalīsies ar info
2007 Civic TypeR FN2
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
Re: Smith E39 Touring
udensvirs22 wrote:Es sapratu ka tir kas nestrādā.Juzix wrote:Kapēc to darīt, ja tas viss strādā?udensvirs22 wrote:Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
Visp te ir paŗis speciālisti, kas šitos ir sēdinājuši. Gan jau padalīsies ar info
Iepriekš nestrādāja, tgd strādā, bet ir par augstu aizmugure. Atsperes, protams, ielikt var, taču man patīk visu sataisīt kā nākas nevis likvidēt kko, jo tas ir vieglāk.
Paldies, Juzix, tas, laikam, bija users OTO. Uzmetīšu PM.
-
- Posts: 1270
- Joined: 09 Jun 2013, 23:39
- Location: Rīga,Āgenskalns
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Ā nu tad ok pardonsmith wrote:udensvirs22 wrote:Es sapratu ka tir kas nestrādā.Juzix wrote:Kapēc to darīt, ja tas viss strādā?udensvirs22 wrote:Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
Visp te ir paŗis speciālisti, kas šitos ir sēdinājuši. Gan jau padalīsies ar info
Iepriekš nestrādāja, tgd strādā, bet ir par augstu aizmugure. Atsperes, protams, ielikt var, taču man patīk visu sataisīt kā nākas nevis likvidēt kko, jo tas ir vieglāk.
Paldies, Juzix, tas, laikam, bija users OTO. Uzmetīšu PM.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
2007 Civic TypeR FN2
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
2008 Passat B6 2.0 DSG(ex)
2004 Accord CL7(ex)
2008 Leon FR(ex)
2005 Civic TypeR EP3(ex)
1997 Passat 1.8 20V(ex)
1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Civic EK4 B16A2(ex)
1999 Civic EK3 D15Z6 (ex)
1999 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Tur nav kosmosa tehnoloģija, vnk viena atsaites jānoīsina un pakaļa būs lejā.
Google that shit.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... S-for-free" onclick="window.open(this.href);return false;
Google that shit.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... S-for-free" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Smith E39 Touring
Neizskatās pārāk droši, lai to darītu Pēc tam no jauna taču jākalibrē tā pašlīmeņošanāsMartinss wrote:Tur nav kosmosa tehnoloģija, vnk viena atsaites jānoīsina un pakaļa būs lejā.
Google that shit.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... S-for-free" onclick="window.open(this.href);return false;
krč vispirms mēģināšu atrast kā to var izdarīt caur kompi un tad tikai kko locīšu piekarē
- GG.
- Posts: 15696
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Smith E39 Touring
Nu, tā jau ir tikai maza nekaitīga svira līmeņa devējam. Neviens taču neprasa ar autogēnu sildīt un locīt ar lomiku plauktu vai stabilizatora atsaiti.
Nedomāju, ka tas ir bīstami. 240km/h ar beigtu sviru ir bīstamāk
Nedomāju, ka tas ir bīstami. 240km/h ar beigtu sviru ir bīstamāk
- Martinss
- Posts: 4868
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Nu tad vnk nopērc kkādā skrūvju veikalā galus un pa vidu sataisi skrūvējamu. Oto tā arī darīja, caur kompi neko neregulēja.smith wrote:Neizskatās pārāk droši, lai to darītu Pēc tam no jauna taču jākalibrē tā pašlīmeņošanāsMartinss wrote:Tur nav kosmosa tehnoloģija, vnk viena atsaites jānoīsina un pakaļa būs lejā.
Google that shit.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... S-for-free" onclick="window.open(this.href);return false;
krč vispirms mēģināšu atrast kā to var izdarīt caur kompi un tad tikai kko locīšu piekarē
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Smith E39 Touring
oto tā darija, bet beigās smaidīgs man teica, ka būtu bijis vienkāršāk ar kompi nolaist lejā !
Otrām kārtām, samainīt spilvenus maksā 300e, ar darbu un abiem spilveniem.. Amju komplektu uzlikt maksā.. khem 250e ? un vēl pastāv iespēja, ka TA tev pateiks, ka tu esi logs, jo tavam auto ir gaiss dibenē..
Ja es savējo gribētu apsēdīnāt, tad es aizbrauktu pie Karosa.. un miers mājās. Pie viena uzmestu aci dīzeļa lietiņām un ja nu pēkēkšņi tad vēl sačipsēties.
Otrām kārtām, samainīt spilvenus maksā 300e, ar darbu un abiem spilveniem.. Amju komplektu uzlikt maksā.. khem 250e ? un vēl pastāv iespēja, ka TA tev pateiks, ka tu esi logs, jo tavam auto ir gaiss dibenē..
Ja es savējo gribētu apsēdīnāt, tad es aizbrauktu pie Karosa.. un miers mājās. Pie viena uzmestu aci dīzeļa lietiņām un ja nu pēkēkšņi tad vēl sačipsēties.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Smith E39 Touring
Ja neliek oem spilvenus, tad tie 300€.*Sicram wrote: Otrām kārtām, samainīt spilvenus maksā 300e, ar darbu un abiem spilveniem..
Enīvej, ar paduškām foršāk, ir vērts piemaksāt, savam abas sportinieces samainīju oemmm.
Cik skatījos inpā ir iespēja kalibrēt cik vajag augstumu. Ja nemaldos, es te linku liku uz dīlextrīma lapu, kur tas softs ir. Man darbojās, tik čaina kabelim 7/8 pinu kopājāsalodē bija.
Cīnies!
Last edited by nakurilijs on 21 Jul 2016, 23:14, edited 1 time in total.
Re: Smith E39 Touring
Braucama jau tā mašīna ir, bet man gan neliekas, ka tai aizmugurei jābūt tik augstu. Varbūt vnk biju pieradis ka ir zema, jo vislaik tas pneimo bija neaktīvs. Bet nu to, ka man nepatīk zinu gan
Šodien arī izvilku savu čainas kabeli no krāmu dzīlēm. Laikam beidzot būs jāsaņemas un jāmēģina uzinstalēt to inpu
Šodien arī izvilku savu čainas kabeli no krāmu dzīlēm. Laikam beidzot būs jāsaņemas un jāmēģina uzinstalēt to inpu
Re: Smith E39 Touring
Powerā ar niku Digital
Gan jau lietotājs Rakstnieks
Hz, pielauju visi, kam ir kaut cik sajēga par inpu, tajā nav nekāda rakešu zinātne.
Gan jau lietotājs Rakstnieks
Hz, pielauju visi, kam ir kaut cik sajēga par inpu, tajā nav nekāda rakešu zinātne.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- howitzer
- M30
- Posts: 28578
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Smith E39 Touring
Jo tā dara bomži un kolhoznieki. Esi redzējis Audi S4/S6 ar 1.9tdi? Baigi foršs projekts, ne?udensvirs22 wrote:Es saprotu ka tas viss ir baigi kruta.Bet vaitad nevar visu to izrait ārā un ielikt mirstīgo amīšus?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi