Nē nu labdien
Skatos tēmiņa nav kustināta 10 mēnešus
Vai tas nozīmē, ka polo ripo bēdu nezinādams ?
Kā lai saka, ir gājis dažādi 2x bija situācija, ka biju nobriedis auto tā pa riktīgo pārdod un pirkt BMW
Kas šajā laikā ir izdarīts
nu ir šis tas..
esmu iepazinies ar 1.6 tdi īpatnībām
tie kas pērk vai apmēram skatās uz kādu no VAG grupas izstrādājumiem, iesaku pievērst uzmanību šīm lietiņām.
- ja auto ir ar oem noskrējienu ap 150k-200k noteikti būs jārisina bēda ar EGR
- ja auto ir ar pilnu servisa vēsturi un nav vecāks par 7 gadiem tad EGR par saprātīgu summu var samainīt pie dīlera
- ja auto ir pilna vēsture, jāmeklē ieraksts par sprauslu maiņu, un atkal ja auto ierakstās 7 gadus, tad laikam, tur arī bija tā apmaiņa ar piemaksu
- vismaz mans auto, nelabprāt ar diagnostikas iekārtu, kas ir pie visiem mehiem, grib atklāt savas kaites. Dīlerim ir sprauslu tests, kur auto viens pats savā nodabā rūc apm. 1h un pēc šī testa pasaka kura/kuras sprauslas ir jāmaina, un ja ir tikai viena, tad viņš ir spējīgs uz kādu laiku ar pārējām trijām sadzēst esošo problēmu. Tiesa patēriņš pieaug, nedaudz, un tukšgaitā nedaudz skan pēc 3 cilindru dranduļeta. Iespējams, ka tas ir visiem 4 cilindru auto, bet ja vienu sprauslu samaini tad ticamākais, ka pārējās arī drīz sāks dot ziņu par sevi.
Kas vēl ?
aa nu tad klasiskā eļļas maiņa, filtru maiņa tikko tika pievarēta, un arī uzliktas jaunas bremzītes priekšā. Esošās bija kārtīgi nobrauktas. Uzliku komplektiņu ar TWR, kā ierasts tika apmeklēts Aliens ar čomiem
kas vēl ?
nu lūk, mainot vasaras riepas piefiksēju, ka pakaļā viens amis ir nosulojies, un priekšā arī viens ļoti sulīgs. Tapa skaidrs, ka jauni amji ar steigu jāmeklē, rēcīgi tas, ka amji pa diognāli bija beigti
Vienā mirklī iešāvās prātā, ka varētu darīt, kā melnais un aizstāt tikai tos amjus, kas ir beigti
Bet tad iegāju internetā un sapratu, ka amji maksā maz. Sakarā ar to, ka MB bija pēdējais auto kuru nedaudz skrūvēju pats, tb bija kas parāda ar pirkstu kur jātur un tā, tad tika uzrunāts kāds aizrautīgs lietotājs, lai parāda ar pirkstu, kur kas un kā. Jāa, tas ir viņš Blondaiz man ierādija lietas, kā un kas notiek ap šo 2010. gada trešo golfiņu
nu un tagad nedaudz bilžu arhīvs, ceru, ka lejup.lv nebūs sūcs, un saglabās biudes ilgi un laimīgi
vecais bremžu klucītis priecīgi nobremzējis miskastītē
Bremzēt ir forši, bet vispār gan jau kāds teiks, ka viss tik norūsējis un vispār gavno
jāatzīst, ka aizmugurē amji un acperītes mainās ļoooti viegli, tieši 3 skrūves, un visu var izdarīt no ārpuses.
Šeit meistars rāda ar savām rokām, kas kā jādara
aa un te nedaudz modiņi
sakarā ar to, ka auto gaita mani ļoti neapmierināja un gribējās nedaudz sportiskāku piesitienu, tika uzzsūtītas eibach pro atsperojuma komplekts. 25/30mm. Neviens neredz, bet braukt ir daudz jautrāk un foršāk, kā arī liekas, ka iet ātrāk !
Un vispār cik skatījos internetus, tad eibach ražo atsperes priekš polo sportiskajām versijām, un pastāv iespēja iecelt tādas kur virsu rakstīts VW un Eibach vienlaicīgi.
priekšiņa
pakaļiņa
Pirms
Pēc
aptuveni iedvesmai kā izskatās standartiņš un kā manējais
Un te nedaudz biudītes no smukā aparātiņa
Ja kādam radās jautājumi par to, kāpēc pakaļā ir par 5mm vairāk kā priekšā zeminājums, tad oem tam auto purns ir nedaudz zemāks pa dzīvi, bet man tas ārkārtīgi besī tāpēc es labāk gribēju, lai auto ir taisns pret zemi. Bija arī H&R atsperu kits, bet tas bija nedaudz dārgāks, un liekas ka arī zemāks, bet ieraugot šo dzīvītē sapratu, ka būs labi
Vismaz pagaidām
Bija arī protams variants iecelt alieexpres koilas par 200euro, bet tad tomēr izdomāju, ka pareizāk būs jauni amji un jaunas atsperes, tā teikt, baigi zemāku negribēju, un arī īstie vīri, teica, ka ja nevajag ļoti zemu, tad šādi feināk ( paldies Fretk
)
aa un uzliktu KYB amjus
it kā skaitās vienā plauktiņā ar sachs, bet jāatzīst, ka KYB varēja būt nedaudz stingrāki/cietāki. Bet nu ok, visu nevar gribēt, mirklī kad sūtiju amjus citu variantu nebija, jo biju ieplānojis maukt uz burnout izbraucienu, un ka ūber mega vajag visu pirms tam izdarīt, bet tad pats pievīlu sevi un citus
nu ok, tiekamies TA pārbaudē, un vispār ceru, ka saņemšos šogad nobraukt vienu minišosē treniņu. Es saprotu, ka būšu lēnākais un tā, bet rēali gribas pastūrēt
Vēlreiz paldies visiem, kas iesaistijās mana auto apkopītē un tehniskajā uzraudzībā: kaross, Alien un co, Blondaizz