Huliits w201
Huliits w201
Sveiki biedri.
Pēc dažu cilvēku lūguma uztaisīšu topicu par savu skrūvējamo auto.
Tātad par auto,Mercedes benz 190e w201 1984 gada.
Iegādājos to no paziņas kuram tas vairāk stāvējis kā braukts,sākumā viņš piederēja paziņas brālim kurš 2001 gadā viņu atdzina un sāka taisīt undergound projektu,lieli buferi,platās arkas,viss kas pienākas attiecīgajam laika posmam,pēc tam auto nostāvēja ļoti ilgi līdz viņu izdomāja dot lūžņos,jo gadi bija pagājuši un tas vairs nebija aktuāli.Tad auto izglāba viņa brālis,nojauca visas platās arkas un salika kā ikdienas auto,nobrauca apmēram gadu un nolika malā.Un tad kopā dzerot un runājot,iegādājos viņu sev,cena bija diezgan smieklīga priekš bundzas tādā stāvoklī,ja neskaita priekšējo kreiso spārnu un kreisās durvis kurās ir iemeties brūnais,bet tā nu nav lielākā bēda.Šeit bilde kad biju aizgājis auto apskatīties,kas bija nostāvējis piecus gadus.
Šeit jau atdzīts uz mājām,tieši sākās lielie aukstumi janvāra sakumā,protams bija jāmeklē silta garāža kuru atradu,jo vajadzēja mainīt mataru,jo esošajā bija atstāts ūdens un piecu gadu laikā bija noklemējis,velkot varēja likt kurā atrumā gribi,riteņi šļūca.
Tad jau pārvācos uz siltākām telpām,pirmais ko darīju,sāku celt ārā veco motoru.Kad vecais motors bija izcelt,iztīriju motortelpu.Un cēlu iekšā jauno motoru(citu vecu kluci),vecais motors bija 2.0 jaunais nu jau 2.3. Sākuma gribēju likt 2.3kompresoru no w202 bet nekur nevarēju atrast visu mašīnu par sakarīgām naudām,tāpec nācās likt veco labo m102.Pāris bildes no motortelpas tīrīšanas un jaunā matara.Bildes sanāca diezgan maz bildēt,jo kad sāk skrūvēt par bildēm aizmirstas.
Kad motors bija ielikts,ķēros klāt bremžu sistēmai.Protams viss bija ierūsējis,bremžu diski sapuvuši,suporti noķīlējuši.Pasūtiju jaunus bremžu diskus un kalotkas(TRW),remotkompletus,pārlasiju suportus.Tagad bremzējas viss kā nākas,nekas nekur neķeras.Pie reizes arī tika iegādāti r16 lietie diski Borbet T 16x9. Tika arī piemērīti underground spārni,bet laikam tomēr nebūs labi un likšu orģinālos.Diemžēl bildes no bremzēm nav.
Tad jau palika siltāks un mersi varēja vilkt arā no garāžas un vilkt uz mājām.Pa vidam vēl tika iepirkti priekšējie ādas krēsli no alfas,viens jau ir ielikts otrs gaida savu kārtu,pirms tam stāvēja preludes krēsli.Bija problēmas ar elektroniku,kas novērstas.Bendzīn sūknis arī bija nobeidzies kas tika uzlikts jauns.Kad motors bija pielasits,izbraukti pāris līkumi,sapratu ka jāmēģina uzlikt turbo uz ši motora.Zinu ka uz šīs šprices nav labākais variants likt bet cik palasot citus forumus līdz 0.8 bar vēl varot braukt normāli. Motors kuru ieliku ir no w123 kuzava,kam šprice visa ir uz vakumu,iepriekšējam motoram uz šprici gāja vadi un dačiki,tāka ceru ka tas ir neliels pluss turbo projektam. Turbīna ir no tds lielā,zinu ka dīzeļa turbīna nav tā labākā un bendzīna motoru,bet nu kādā bija tādu liku. Kolektoru metināju no rokas vissprastāko,bet pūš normāli,sāk pūst jau diezgan ātri.Šodien savienoju trubas,bet ir problēma ar gofru,kā iepūš vairāk ta nospiež nost,būs jādomā kaut kas cits ar to gofru,varbūt kādam ir kādi varianti?
Protams jānovērš tā problēma ar to gofru,tad jāskatās kā tas motors uzvedās.
No plāniem vēl jasakārto motortelpa,jasaliek salons viss,bet tur daudz trūkst,plus vēl trūkst priekšējais buferis,ja kādam ir detaļas ko piedāvat no w201(salona paklājs,visādi plastmasi no salona,buferis utt) tad uzklausīšu visus piedāvājumus.
Par krāsojumu runājot,man pašam patīk un tas palikts tāds kā ir,taisu priekš sevīm nevis citiem,ja kādam vēl patiks,tas tikai priecēs. Tulīt būs noriešana
Pēc dažu cilvēku lūguma uztaisīšu topicu par savu skrūvējamo auto.
Tātad par auto,Mercedes benz 190e w201 1984 gada.
Iegādājos to no paziņas kuram tas vairāk stāvējis kā braukts,sākumā viņš piederēja paziņas brālim kurš 2001 gadā viņu atdzina un sāka taisīt undergound projektu,lieli buferi,platās arkas,viss kas pienākas attiecīgajam laika posmam,pēc tam auto nostāvēja ļoti ilgi līdz viņu izdomāja dot lūžņos,jo gadi bija pagājuši un tas vairs nebija aktuāli.Tad auto izglāba viņa brālis,nojauca visas platās arkas un salika kā ikdienas auto,nobrauca apmēram gadu un nolika malā.Un tad kopā dzerot un runājot,iegādājos viņu sev,cena bija diezgan smieklīga priekš bundzas tādā stāvoklī,ja neskaita priekšējo kreiso spārnu un kreisās durvis kurās ir iemeties brūnais,bet tā nu nav lielākā bēda.Šeit bilde kad biju aizgājis auto apskatīties,kas bija nostāvējis piecus gadus.
Šeit jau atdzīts uz mājām,tieši sākās lielie aukstumi janvāra sakumā,protams bija jāmeklē silta garāža kuru atradu,jo vajadzēja mainīt mataru,jo esošajā bija atstāts ūdens un piecu gadu laikā bija noklemējis,velkot varēja likt kurā atrumā gribi,riteņi šļūca.
Tad jau pārvācos uz siltākām telpām,pirmais ko darīju,sāku celt ārā veco motoru.Kad vecais motors bija izcelt,iztīriju motortelpu.Un cēlu iekšā jauno motoru(citu vecu kluci),vecais motors bija 2.0 jaunais nu jau 2.3. Sākuma gribēju likt 2.3kompresoru no w202 bet nekur nevarēju atrast visu mašīnu par sakarīgām naudām,tāpec nācās likt veco labo m102.Pāris bildes no motortelpas tīrīšanas un jaunā matara.Bildes sanāca diezgan maz bildēt,jo kad sāk skrūvēt par bildēm aizmirstas.
Kad motors bija ielikts,ķēros klāt bremžu sistēmai.Protams viss bija ierūsējis,bremžu diski sapuvuši,suporti noķīlējuši.Pasūtiju jaunus bremžu diskus un kalotkas(TRW),remotkompletus,pārlasiju suportus.Tagad bremzējas viss kā nākas,nekas nekur neķeras.Pie reizes arī tika iegādāti r16 lietie diski Borbet T 16x9. Tika arī piemērīti underground spārni,bet laikam tomēr nebūs labi un likšu orģinālos.Diemžēl bildes no bremzēm nav.
Tad jau palika siltāks un mersi varēja vilkt arā no garāžas un vilkt uz mājām.Pa vidam vēl tika iepirkti priekšējie ādas krēsli no alfas,viens jau ir ielikts otrs gaida savu kārtu,pirms tam stāvēja preludes krēsli.Bija problēmas ar elektroniku,kas novērstas.Bendzīn sūknis arī bija nobeidzies kas tika uzlikts jauns.Kad motors bija pielasits,izbraukti pāris līkumi,sapratu ka jāmēģina uzlikt turbo uz ši motora.Zinu ka uz šīs šprices nav labākais variants likt bet cik palasot citus forumus līdz 0.8 bar vēl varot braukt normāli. Motors kuru ieliku ir no w123 kuzava,kam šprice visa ir uz vakumu,iepriekšējam motoram uz šprici gāja vadi un dačiki,tāka ceru ka tas ir neliels pluss turbo projektam. Turbīna ir no tds lielā,zinu ka dīzeļa turbīna nav tā labākā un bendzīna motoru,bet nu kādā bija tādu liku. Kolektoru metināju no rokas vissprastāko,bet pūš normāli,sāk pūst jau diezgan ātri.Šodien savienoju trubas,bet ir problēma ar gofru,kā iepūš vairāk ta nospiež nost,būs jādomā kaut kas cits ar to gofru,varbūt kādam ir kādi varianti?
Protams jānovērš tā problēma ar to gofru,tad jāskatās kā tas motors uzvedās.
No plāniem vēl jasakārto motortelpa,jasaliek salons viss,bet tur daudz trūkst,plus vēl trūkst priekšējais buferis,ja kādam ir detaļas ko piedāvat no w201(salona paklājs,visādi plastmasi no salona,buferis utt) tad uzklausīšu visus piedāvājumus.
Par krāsojumu runājot,man pašam patīk un tas palikts tāds kā ir,taisu priekš sevīm nevis citiem,ja kādam vēl patiks,tas tikai priecēs. Tulīt būs noriešana
Re: Huliits w201
gan jau ar laiku pats sapratīsi ka krāsojums nerulle. It īpaši no aizmugures, varbū vēl var lampas notonēt un tad kaukas mainās. bet tā tās lampas lec acīs!
Projekts gan ir interesants. dzinēja vadību arī regulēsi/mainīsi?
Projekts gan ir interesants. dzinēja vadību arī regulēsi/mainīsi?
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Huliits w201
Krāsa ir, piedod, dirsā, bet tagad par to var absolūti neiespringt -izskatās, ka tam auto ir vēl štuka darbu, tāpēc bundžas tonis mazsvarīgs. Kas vada to visu pestolāciju - stock dzinēja vadība?
Jā, low budget, bet man patīk un es lieku īkšķus uz augšu, jo, jo....
Jo vienkārši patīk.
Jā, low budget, bet man patīk un es lieku īkšķus uz augšu, jo, jo....
Jo vienkārši patīk.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Huliits w201
P.s. - mūsu pašu lietotājs "Sicram", domājams, zina visus lielākos meršu šrotus, tāpēc, kur meklēt kaut kādas virsbūves/salona daļas, droši var uzjautāt viņam.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Huliits w201
Vienigi ja velies atstat krasojumu, uzrauj kapotu un grabažnieka vāku tādā pašā krāsā. un +1, agri vai velu pats sapratisi, ka šis 2005.gada zhelejnieku top krasojums nekam neder
Sodit slidgultnus uz spiediena
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Huliits w201
Labāk bundžu kapota un grabažnieka krāsā.Ch. wrote:
Vienigi ja velies atstat krasojumu, uzrauj kapotu un grabažnieka vāku tādā pašā krāsā. un +1, agri vai velu pats sapratisi, ka šis 2005.gada zhelejnieku top krasojums nekam neder
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Huliits w201
Zaibis Merks. Prieks, ka taisa sev ne citiem. Man krāsa toč patīk, nav peģikblū diski un citas "pareizās" huiņas. Interesē kas no tā low budget turbo projekta sanāks, savādāk lasi citus projektus un saproti, ka bez pāris štukām un mega čipa nav ko iesākt. Turpini rakt!
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Huliits w201
Ak jell...
Manuprāt, ka tev ir jāsameklē kaut kur stāvošs W201, jo baigā aizdoma, ka lielāka daļa jau ir ceļā uz āfriku vai to jau sasnieguši.
tā iespējams būs lētāk un vienkāršāk.
Kā arī žēl ka nesagāja W202 plāns
es arī par tādu esmu fantazējis. TIk cik rēcīgi ir tas, ka biežāk var uzdurties tieši šādiem, 2.3t, projektiem.
un otrs tas, ka w202 tas dvižuks esot it kā cimperlīgs, viņu neesot vienkārši dabūt dziesmā, nu tā pareizi dziesmā..
Manuprāt, ka tev ir jāsameklē kaut kur stāvošs W201, jo baigā aizdoma, ka lielāka daļa jau ir ceļā uz āfriku vai to jau sasnieguši.
tā iespējams būs lētāk un vienkāršāk.
Kā arī žēl ka nesagāja W202 plāns
es arī par tādu esmu fantazējis. TIk cik rēcīgi ir tas, ka biežāk var uzdurties tieši šādiem, 2.3t, projektiem.
un otrs tas, ka w202 tas dvižuks esot it kā cimperlīgs, viņu neesot vienkārši dabūt dziesmā, nu tā pareizi dziesmā..
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Huliits w201
Maaaad!
Riebjas krāsojums, BUT SO WHAT
Kolektors varēja būt labāk plūstošs(lai nav konkrēti 90 grādi uz izeju), bet tāpat labs, jo turbaviks matoram pie dyras kāds kolektors.
Vajag video ar to aparātu darbībā pls
Riebjas krāsojums, BUT SO WHAT
Kolektors varēja būt labāk plūstošs(lai nav konkrēti 90 grādi uz izeju), bet tāpat labs, jo turbaviks matoram pie dyras kāds kolektors.
Vajag video ar to aparātu darbībā pls
Re: Huliits w201
Piekrītu ordii par to, ka noskaidrot kāpēc izpūta. jo ja nemaldos paranīta blīve tur ļoti augstu spiedienu. kas tev ir ar kompresijas pakāpi? vai tev pie dzinēja salikšanas bija slīpēta galva? vai varbūt biji pārkarsējis? Kas ar bloka virsmu? Šīs lietas ir tās, kas jāpārbauda un jānovērš problēma. Tad paranītene turēs!ordii wrote:cometic, bet sakuma paskaties kur un kaapeec izpuuta, mozh galva skiiba
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Huliits w201
ja nemaldos tad te ir salīdzinoši aizvēsturiska vadība, kura nez vai maz saprot virspiedienu at all
tas ir kkāds jetroniks?
cik tev tur sapūšas?
atvelkot pūtienā neparādās krakšķoša, čirkstoša skaņa no motora?
tas ir kkāds jetroniks?
cik tev tur sapūšas?
atvelkot pūtienā neparādās krakšķoša, čirkstoša skaņa no motora?
Re: Huliits w201
Neesmu vēl braucis,lai varetu atvilkt,tuksgaita nekadas skanas nebija.
Domāju ka tā galvas blīve nav mainīta no motora dzimsanas,prasītos biezāku blīvi lai samazinātu pakapi.
Bet nemeot nost galvu,ta jau tāpat jāved slīpet,vai tad ne tā?
Un jā,turbinai integrētais westgates kaut kā negrib strādat,tāpec arī izpūta vecu sakaltušu blīvi,domāju savus 2bar virspiediena mierīgi sapūš,bet to vajadzētu pamērīt,bet lai to darītu jāsamaina galvas blīve,un jāizdomā kaut kas ar gofru lai nepūš nost,bet ja strādātu tas westgates tad varbūt arī nepūstu nost to gofru.
Domāju ka tā galvas blīve nav mainīta no motora dzimsanas,prasītos biezāku blīvi lai samazinātu pakapi.
Bet nemeot nost galvu,ta jau tāpat jāved slīpet,vai tad ne tā?
Un jā,turbinai integrētais westgates kaut kā negrib strādat,tāpec arī izpūta vecu sakaltušu blīvi,domāju savus 2bar virspiediena mierīgi sapūš,bet to vajadzētu pamērīt,bet lai to darītu jāsamaina galvas blīve,un jāizdomā kaut kas ar gofru lai nepūš nost,bet ja strādātu tas westgates tad varbūt arī nepūstu nost to gofru.
Re: Huliits w201
lol, vairāk par 1 bar neisaku tur pūst bez nekādas normālas vadības. Drīzāk max 0.8 būtu.huliits wrote:Neesmu vēl braucis,lai varetu atvilkt,tuksgaita nekadas skanas nebija.
Domāju ka tā galvas blīve nav mainīta no motora dzimsanas,prasītos biezāku blīvi lai samazinātu pakapi.
Bet nemeot nost galvu,ta jau tāpat jāved slīpet,vai tad ne tā?
Un jā,turbinai integrētais westgates kaut kā negrib strādat,tāpec arī izpūta vecu sakaltušu blīvi,domāju savus 2bar virspiediena mierīgi sapūš,bet to vajadzētu pamērīt,bet lai to darītu jāsamaina galvas blīve,un jāizdomā kaut kas ar gofru lai nepūš nost,bet ja strādātu tas westgates tad varbūt arī nepūstu nost to gofru.
Un te iet runa nevis tikai par standarta galvas slīpēšanu, bet arī par bloka pārbaudi
Nekādu pakāpi nvajag samazināt, ja galva nav 5x slīpēta jau, vnk saproti, ka pūt ap 0.8 un viss. Bet normāli būtu jādomā par VEMS vai kaut vai to Megasquirt ateju.
Un jāsprot tas, ka lielāks virsspiediens nenozīmē vairāk ZS. Un tāpat reāli neko vairāk par ~160zs-180zs uz sparata nedabūsi šādi pūšot.
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Huliits w201
500koņei huļi ti hočeš!ttd wrote:lol, vairāk par 1 bar neisaku tur pūst bez nekādas normālas vadības. Drīzāk max 0.8 būtu.huliits wrote:Neesmu vēl braucis,lai varetu atvilkt,tuksgaita nekadas skanas nebija.
Domāju ka tā galvas blīve nav mainīta no motora dzimsanas,prasītos biezāku blīvi lai samazinātu pakapi.
Bet nemeot nost galvu,ta jau tāpat jāved slīpet,vai tad ne tā?
Un jā,turbinai integrētais westgates kaut kā negrib strādat,tāpec arī izpūta vecu sakaltušu blīvi,domāju savus 2bar virspiediena mierīgi sapūš,bet to vajadzētu pamērīt,bet lai to darītu jāsamaina galvas blīve,un jāizdomā kaut kas ar gofru lai nepūš nost,bet ja strādātu tas westgates tad varbūt arī nepūstu nost to gofru.
Un te iet runa nevis tikai par standarta galvas slīpēšanu, bet arī par bloka pārbaudi
Nekādu pakāpi nvajag samazināt, ja galva nav 5x slīpēta jau, vnk saproti, ka pūt ap 0.8 un viss. Bet normāli būtu jādomā par VEMS vai kaut vai to Megasquirt ateju.
Un jāsprot tas, ka lielāks virsspiediens nenozīmē vairāk ZS. Un tāpat reāli neko vairāk par ~160zs-180zs uz sparata nedabūsi šādi pūšot.