спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu ķip jā, sānslīdes nav tas ātrākais, es no tā visa arī neko nesaprotu, bet liela problēma jau ir vēl, ka mašīna nepaātrinās absolūti, itkā riepas ir plus mīnus, bet still, zacepa nav.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Te laikam jāpielieto senā viedo prātu taktika no "brouts nefilosofe" sērijas
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu līdz šim pa lielam tā arī darījām, bet šoreiz tā nevar
ja sanāks, veekendā pabraukās pa vietējo trasi paprovēs kas notiek ieliekot, mainot atsvaru lielumus, spiedieniņus, utt.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Varbūt jāsāk ar to ka vajag nosvērt, saprast sadalījumu pa asīm? Tad varētu domāt par balastiem n shit.
Otrs - vai riepas tiešām ir tik labas kā jūs domājat?
Trešais - es saprotu, amortizatori ir ok? Rats pie ieskriešanās nesāk lētāk un zaudēt saķeri?
Otrs - vai riepas tiešām ir tik labas kā jūs domājat?
Trešais - es saprotu, amortizatori ir ok? Rats pie ieskriešanās nesāk lētāk un zaudēt saķeri?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
to es jau sen gribu izdarīt, bet tuvākais kas to var izdarīt man ir ~100km. otrs bija padomā tas homemade variants, ar parastajiem svariem, bet tur jātaisa spēka pleci vai kā pareizi teikt, lai svari neuzsprāgst..karoč čakars
https://racemagazine.com.au/cars/budget ... ght-scales
un nē, riepas nav tiešām labas, tām nepietiek naudas bet nu uz dzenošās ir nokian R2, kas ķip ir laba ledus riepa, tiesa pirku es viņas lietotas, un viņām nupat iegriezās trešais gads, kaut arī tur ir ap 7mm un protektora kantes ir asas, nu ķip smukas utt
aizmugurē amīši ir padzīvojuši, teiksim tā ka ir mīksti palikuši, bet nē, wheelhops, nekas tāds nenotiek, vismaz nav justs
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
atsperes kādas aizmugurē? nav mēģināts dirsu drusku mīkstāku uztaisīt?
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
asperes ir e30 ''sarkanās'' sēdinātās, bet viņas ir tici man - mīkstas, reāli es uzskatu, ka tas auto vispār ir salīdzinoši ''mīksts'', tādu arī viņu taisīju tieši domājot par saķeri.spainis666 wrote: ↑01 Feb 2019, 20:42 atsperes kādas aizmugurē? nav mēģināts dirsu drusku mīkstāku uztaisīt?
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nū koāā, ziema aizvadīta, jāsāk domāt par vasaras sezonu, ar normālu saķeri, īstu lauku grunti un tā
tātātā, nekas jau īstenībā nav noticis tāds, tik cik varu onboardus parādīt, jo auto turas kopā, un nekas baigi nav ticis darīts
hronoloģiski pēc topika laikam sanāca te viena gonka tepat laukos, bija doma tīri for fun uzbraukt, jo likās ka būs baigi labs segums.....taču naktī pirms gonkas sāka līt lietus un tur viss aizgāja raznosā
respektīvi paslidinājāmies pa ledu, pozitīvais, ka uz beigām jau sāka raut cauri dubli, grunti
pāris sulīgi snapi.
normaļno dal ugla
pouwer
tād nāca 333 Ziemas kausa fināls.
kur bija baigi svarīgs labs rezultāts, kas arī izdevās, protams, pateicoties labvēlīgiem laika apstākļiem
rezultātā izdevās izcīnīt 1. vietu pēdējajā posmā, un stabīlu uzvaru arī sezonas kopvērtējumā RWD Amatieru grupā.
ieskats 3. braucienā, tāds mierīgs, bet kkā ātrāk baigi nesanāca, jo tomēr baigi slidens bija, centos braukts clean » Skatīties Youtube
tālāk, Vidzemes ziemas kausa fināls, nu te es arī vairāk for fun braucu, sākumā gan domāju ka mož kkas varētu sanākt, bet nu jāmācās vēl braukt
bija tāds diezgan brutalnijs pasākums, daudz dubļi un protams rīīīses, bet nu nois
pirmajā braucienā uz visām ziemenēm, bet sapratu ka lisās ziemenes aizmugurē ātri jāmaina uz kko ar protektoru...
1. un 3. brauciens, 1. braucienā bija kļūdas šur tur, un aizmugurē palisas riepas kas dziļajos dubļos negāja, bet nu rezultāts pat bija diezgan ok, 3. brauciens arī pašam likās ok, bet laikam šur tur pa prātīgu izlaidu vai kas, bet un rezultāts galīgi slikts » Skatīties Youtube
uz otro braucienu labās ziemenes uzliku aizmugurē, un priekšā vasarenes, kas bija līdz. un tad arī sākās pigori, šoreiz vasarene kkā vēl nestrādāja
kkā tā, 2. brauciens. gribēju max vēlu uzbremzēt jo likās ka tīrais asfalts bik tālāk patīrījies un plus tās vasarenes uz ledus nestājās galīgi » Skatīties Youtube
racingggg
kkā tā.
darbu saraksts gan diezgan liels sanācis pavasarim:
pirmkārt motors sācis kko piegrabēt, kas man galīgi nepatīk, būs jāpaver vaļā, plus vanosam remkomplekts jāuzmaina pie reizes.
doma izplūdi pārtaisīt, uz 2x55 jo pašreizējā ir nenormāli sadaudzīta, plus ītkā priekš 2.8 nedaudz pa mazu un vienu 3'' negribu likt, būs auzas ar klīrensu.
tad reduktors laikam saguris, jānoņem jāizjauc
tad vēl konstatēju ka mašīna lai brauktu taisni, strūre jātur pa 45 grādi sagrieztu, uc pigori..bēsī
kkā tā pagaidām
tātātā, nekas jau īstenībā nav noticis tāds, tik cik varu onboardus parādīt, jo auto turas kopā, un nekas baigi nav ticis darīts
hronoloģiski pēc topika laikam sanāca te viena gonka tepat laukos, bija doma tīri for fun uzbraukt, jo likās ka būs baigi labs segums.....taču naktī pirms gonkas sāka līt lietus un tur viss aizgāja raznosā
respektīvi paslidinājāmies pa ledu, pozitīvais, ka uz beigām jau sāka raut cauri dubli, grunti
pāris sulīgi snapi.
normaļno dal ugla
pouwer
tād nāca 333 Ziemas kausa fināls.
kur bija baigi svarīgs labs rezultāts, kas arī izdevās, protams, pateicoties labvēlīgiem laika apstākļiem
rezultātā izdevās izcīnīt 1. vietu pēdējajā posmā, un stabīlu uzvaru arī sezonas kopvērtējumā RWD Amatieru grupā.
ieskats 3. braucienā, tāds mierīgs, bet kkā ātrāk baigi nesanāca, jo tomēr baigi slidens bija, centos braukts clean » Skatīties Youtube
tālāk, Vidzemes ziemas kausa fināls, nu te es arī vairāk for fun braucu, sākumā gan domāju ka mož kkas varētu sanākt, bet nu jāmācās vēl braukt
bija tāds diezgan brutalnijs pasākums, daudz dubļi un protams rīīīses, bet nu nois
pirmajā braucienā uz visām ziemenēm, bet sapratu ka lisās ziemenes aizmugurē ātri jāmaina uz kko ar protektoru...
1. un 3. brauciens, 1. braucienā bija kļūdas šur tur, un aizmugurē palisas riepas kas dziļajos dubļos negāja, bet nu rezultāts pat bija diezgan ok, 3. brauciens arī pašam likās ok, bet laikam šur tur pa prātīgu izlaidu vai kas, bet un rezultāts galīgi slikts » Skatīties Youtube
uz otro braucienu labās ziemenes uzliku aizmugurē, un priekšā vasarenes, kas bija līdz. un tad arī sākās pigori, šoreiz vasarene kkā vēl nestrādāja
kkā tā, 2. brauciens. gribēju max vēlu uzbremzēt jo likās ka tīrais asfalts bik tālāk patīrījies un plus tās vasarenes uz ledus nestājās galīgi » Skatīties Youtube
racingggg
kkā tā.
darbu saraksts gan diezgan liels sanācis pavasarim:
pirmkārt motors sācis kko piegrabēt, kas man galīgi nepatīk, būs jāpaver vaļā, plus vanosam remkomplekts jāuzmaina pie reizes.
doma izplūdi pārtaisīt, uz 2x55 jo pašreizējā ir nenormāli sadaudzīta, plus ītkā priekš 2.8 nedaudz pa mazu un vienu 3'' negribu likt, būs auzas ar klīrensu.
tad reduktors laikam saguris, jānoņem jāizjauc
tad vēl konstatēju ka mašīna lai brauktu taisni, strūre jātur pa 45 grādi sagrieztu, uc pigori..bēsī
kkā tā pagaidām
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
jājājā...
bet 2 trubas jau tāpat plūst savādāk kā 1na liela utttttt, bet nu es ceru, ka 55x2 būs gana optimāls. nebūs overkills i nabeus pa mazu
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
kad domāju savam kompotam būvēt citu izplūdi, tad man sastāstīja, ka 2x55 ir gandrīz par īsu priekš mana dzinēja
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
kas tev pa dvižoku tad?
oem m52b28 esot 2x48 ? taisnība?
tā kā man motors nav tālu no standarta, tad domāju likt vnk nedaudz lielāku, lai nepāršautu pār strīpu pretējajā grāvī, jo tur jau pisec zinātne apakšā, tam visam
ūn cik es kkādu info pameklēju, tad ar tādu setupu (2x55) tur 300zs+ jāpietiek, kur tad man līdz tātad kā līdz kosmosam.
amīšiem uz s54 cik sapratu pārsvarā aftermarkets un kas ķip ir pierādīts kā darbojošais razmērs ir 2x2.5'' bet tur jau cita elpa tam motoram
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Nu man nav ne tuvu 300+zs
Man ir tub28 ar b30 sadaleni/kolektoru un china izplūdes kolektoru. Tolaik man teica būvēt 1x 76mm Pats no tā nejēdzu pilnīgi neko, sapisties arī negribēju, tādēļ paliku pie stock izplūdes. Lai gan man jau pašam arī liekas, ka nu nekas tāds tur nav un parastam NA mataram vajadzētu pietikt ar tiem 2x55
AFs noteikti var forši pastāstīt, kas ir pareizi pēc fenšui
Man ir tub28 ar b30 sadaleni/kolektoru un china izplūdes kolektoru. Tolaik man teica būvēt 1x 76mm Pats no tā nejēdzu pilnīgi neko, sapisties arī negribēju, tādēļ paliku pie stock izplūdes. Lai gan man jau pašam arī liekas, ka nu nekas tāds tur nav un parastam NA mataram vajadzētu pietikt ar tiem 2x55
AFs noteikti var forši pastāstīt, kas ir pareizi pēc fenšui
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu tad kkas līdzīgs, man arī ir tās sadalenes ko tur no oem liek, 3nieka un otra, kuru nekad neatceros , m50 ieplūde ar borētu droseli un zirneklis.Rii wrote: ↑26 Mar 2019, 13:18 Nu man nav ne tuvu 300+zs
Man ir tub28 ar b30 sadaleni/kolektoru un china izplūdes kolektoru. Tolaik man teica būvēt 1x 76mm Pats no tā nejēdzu pilnīgi neko, sapisties arī negribēju, tādēļ paliku pie stock izplūdes. Lai gan man jau pašam arī liekas, ka nu nekas tāds tur nav un parastam NA mataram vajadzētu pietikt ar tiem 2x55
AFs noteikti var forši pastāstīt, kas ir pareizi pēc fenšui
daudzi raksta ka sporta razmērs ir tās 3'', bet nu man tāda notekcaurule vnk vilksies pa zemi...
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Neko no šī nerubiju un baigi līdz šim neesmu iedziļinājies, bet ciparu dažādībai - m20b28 oem ir 2x45
Tā, kā mana e28 izplūde ir tāda, ar Dievu uz pusēm, sportiskas intereses pēc meklēju alternatīvas, kas ir rezultējies ar Simons produkciju, kuri prekš m20b20, gan m30b25 piedāvā vienu un to pašu setapu - 2X70, kas jau ir ievērojami resnāks gan par manu oem, gan jūsu abu apspriestajiem.
Tā, kā mana e28 izplūde ir tāda, ar Dievu uz pusēm, sportiskas intereses pēc meklēju alternatīvas, kas ir rezultējies ar Simons produkciju, kuri prekš m20b20, gan m30b25 piedāvā vienu un to pašu setapu - 2X70, kas jau ir ievērojami resnāks gan par manu oem, gan jūsu abu apspriestajiem.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Arī neko nerubiju, bet 2x70mm izklausās daudz par daudz "parastai" atmosfērai
edit par Simons uz fikso:
complete kit fits to downpipe Ø2x50,8mm aluminized Steel
Tail pipe design 2x70 mm round
@Juzix - drīzāk 2x70mm ir tikai paši gali, taču trubas 2x50.8, kas izklausās daudz ticamāk
edit par Simons uz fikso:
complete kit fits to downpipe Ø2x50,8mm aluminized Steel
Tail pipe design 2x70 mm round
@Juzix - drīzāk 2x70mm ir tikai paši gali, taču trubas 2x50.8, kas izklausās daudz ticamāk
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17042
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Ja izlasa visu līdz galam, tad tā kaut kā ar ir
complete kit fits to downpipe Ø2x45mm+2x50,8mmmm aluminized Steel
Tail pipe design 2x70 mm round
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Atmo 3.0i uz 300hp pilnīgi pietiek 2x50 ja nav kkadi sūda termosi galā vai ļoti saspiests Xpipe, 2x55 priekš tā matara būs atliektiem galiem, tik taisi 2mm trubas lai neskan kā skārds
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."