спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Galvenais ir uzpasēt un mainīt kārbas kardāna gumijas. Tiklīdz viņā parādās plaisas vai brīvkustības, tad vajag mainīt nost. Kas atkarībā no braukšanas var būt pat līdz divām reizēm gadā. Ja vislaik ir stingra gumija tad reduktori, gan mazie, gan lielie, dzīvo daudz daudz ilgāk. Paties stāsts, skarbā pieredzē pārbaudīts
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Grūti spriest par dzīvi ar open difu. Pašam nav nekad bijis... Vienīgā pieredze ir ar atmo mercedesu uz vosa - sketchy un sarežģīti. Bet tagad bloķu cenas arī uzkāpušas kocmocaaa
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Kāds sakars? Tam cik ilgi dzīvo galvenā pārvada sazobe nav baigi nekāds sakars ar to vai pēc tam seko diffs, bloķis vai viss sametināts.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
ja Tu jautā man, tad vnk pēc pieredzes parasti izbeidzas open difa satelīti. reduktori kuros norauti/samalti zobi pārim, esmu dažus tādus tikai redzējis salīdzinot ar izjukušiem satelītiem(pat stock e46 n42b20, čau kretīn! ). ok, pāris arī redzēti jau ar plaisām primārās vārpstas zobos pie pamatnes, bet tiem auto galīgi nebija mazmotori un ne mazie reduktori.AtmoBenzin wrote:Kāds sakars? Tam cik ilgi dzīvo galvenā pārvada sazobe nav baigi nekāds sakars ar to vai pēc tam seko diffs, bloķis vai viss sametināts.
un tāpēc mazo reduktoru es vairs nevēlos, man nevajag bumbu ar laika degli aizmugurē, kas kādu labu gonku var apstādināt jebkurā brīdī.
- AtmoBenzin
- Posts: 11924
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Bet jūs tak metināsiet tā pat. Jebkurā gadījumā svaigu gumiju reizi "sezonā" toč silti iesaku tā vai tā.
Spoiler
Show
Man bijuši vairāk par 10 reduktoriem uz mana e30, arī lielajos parādās luftes pēc kāda laika ja spārda sajūgu ikdienā, bet dzīvo visi ilgāk, ja gumija bez plaisām/brīvkustībām.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu ja mazais, tad es gribu bloķi, bet šitas mazais jau ne sūda nebloķē un izdveš nepārāk labas skaņas, ieguldīt viņā nuadu nav vērts, un tad sākas apburtais loks, jo mazu metināto vnk negribu vairs likt tas jau downgrade, sirdsapziņa neļauj....gribu lielo..LIELO!!!! ai zbal JūsAtmoBenzin wrote:Bet jūs tak metināsiet tā pat. Jebkurā gadījumā svaigu gumiju reizi "sezonā" toč silti iesaku tā vai tā.
SpoilerShowMan bijuši vairāk par 10 reduktoriem uz mana e30, arī lielajos parādās luftes pēc kāda laika ja spārda sajūgu ikdienā, bet dzīvo visi ilgāk, ja gumija bez plaisām/brīvkustībām.
likšu mazo metināto..
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Sveiki biedri.
laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..
tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus
opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā
tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, liekas trubas utt.
tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan
kkad ganjau piekombinēšu difuzoru
tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas
uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai, grūti teikt, maybe.
vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!
tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.
visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju
grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās?????
kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan
...vajag spoileri » Skatīties Youtube
kkā tā īsumā...domāju ko darīt ar reduktoru, laikam pārlasīs mazo LSD kas ir virsū un cerēs uz to labāko.
turās! #Mundierismotorsport
laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..
tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus
opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā
tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, liekas trubas utt.
tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan
kkad ganjau piekombinēšu difuzoru
tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas
uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai, grūti teikt, maybe.
vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!
tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.
visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju
grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās?????
kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan
...vajag spoileri » Skatīties Youtube
kkā tā īsumā...domāju ko darīt ar reduktoru, laikam pārlasīs mazo LSD kas ir virsū un cerēs uz to labāko.
turās! #Mundierismotorsport
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Onbords vajag platlenķa lēcu, savādāk nav ātruma izjūta
Reduktora attiecība perfekta?!
Heel&toe on point! daudz stabilkāks bremzējot un slēdzoties uz leju + bauda ausij un pašam, sajūgs/transmisija pasaka paldies!
Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā
Reduktora attiecība perfekta?!
Heel&toe on point! daudz stabilkāks bremzējot un slēdzoties uz leju + bauda ausij un pašam, sajūgs/transmisija pasaka paldies!
Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā
Кто разбирается тот разбирается...
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Jup, izskatās, ka atmeta gāzi un tai brīdī norāvās. E30/Kompota standarta prikoliņikars wrote: Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā
Pastāsti vairāk par elektroventilatoru, čopačom
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Jebak, labs pirkums jums tas 2.8, griežas līdz kkādiem 15k.
Krasava, dodat tik ručkā!
Krasava, dodat tik ručkā!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
-AF- wrote:tahometrs ir funnn
kkad iedos pārprogrammēt, nēesot kolēgam vada pašlaik vai kkas tāds.
var jau uzslēgt uz wide, vai superwide, vienmēr likās ka šitā ir visnormālākkars wrote:Onbords vajag platlenķa lēcu, savādāk nav ātruma izjūta
Reduktora attiecība perfekta?!
Heel&toe on point! daudz stabilkāks bremzējot un slēdzoties uz leju + bauda ausij un pašam, sajūgs/transmisija pasaka paldies!
Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā
mmm, ķip gandrīz vai tā sanāk, pāris reizēs iesitās redline 5tajā pie Slimnīcas līkuma, tieši pirms bremzēšanās, 3,9x domāju būtu perfektais šai konfigurācijai.
nū arī droši vien, tas ritenis gan jau ''nepareizi'' staigā amortizējoties
ordii wrote:krasoped, satisfying shifti un emocijas peec izdedzes labas cieti
nū jā, es pārāj strauji atmetos, un auto svaru pārnesa uz priekšu un aizmugure atvieglojās, jā, bet tas varētu notikt ar jebkādu autoRii wrote:Jup, izskatās, ka atmeta gāzi un tai brīdī norāvās. E30/Kompota standarta prikoliņikars wrote: Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā
Pastāsti vairāk par elektroventilatoru, čopačom
nu, ko tur daudz, ventilators, paŗis vadiņi, slēdzis, relejs, un aiziet pāris stundas lai viss izskatās +- skaisti
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
otro apli gandrīz iethowitzer wrote:Jebak, labs pirkums jums tas 2.8, griežas līdz kkādiem 15k.
Krasava, dodat tik ručkā!
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Nedaudz tevi pakritizēšu, jeb pamācīšu, lai tu nenosistos Biķeros.
Pašnāvnieciska trajektorija braucot tiltiņa līkumā. Jāņem ir no pašas labās malas tā, lai pirms tiltiņa kalna augstākā punka tev auto jau stāvētu taisi. Savādāk, auto aizmugure atvieglosies un tu būsi vai vienā vai otrā puses betōnā.
Nekad neatmet gāzi ejot līkumā. Tikai tad kad stūre ir taisna! Būs tieši tas pats kas pirmajā padomā. '
Ja pirms roteriem jābremzē, tad tieši tā pat bremzējam tikai, kad auto brauc taisnā virzienā.
Pirms elkoņa tajā līkumā jāņem trajektorija tā, lai tu pietiekami ātri atrastos kreisajā pusē kur tu varēsi ar taisniem ratiem bremzēt.
Par pakaļas izslīdēšanu. Cik skatos, tad uz beigām ar vien vairāk. Visticamāk, riepas uzkarsa un tajās jau par lielu spiediens. Man optimāli uz R15 spiediens ir nedaudz zem 2bar. Minišosejā es daru tā, ka pirms pirmā brauciena laižu nost līdz kādiem 1.8Bar. Principā var laist vēl mazāk. Pirmos pāris apļus uzmanīgāk, lai riepa uzsilst un spiediens palielinās. Pēc brauciena skatos, par cik ir uzkāpis spiediens katrā riepā un tad atkal piekoriģēju uz aptuveni 1.8-1.9Bar atkarībā no tā cik ļoti spiediens ir uzkāpis. Respektīvi jāspēlējas un jāmēģina saprast, kas un kā.
Noteikti sarunā ar kādu sportistu, lai tev treniņos pamāca braukt trajektorijas. Būs daudz ātrāk un arī drošāk.
Viens neliels video tev garām braucot: » Skatīties Youtube
Lai veicas!
P.S. Aizmugurējais disku bremžu tilts man ir. Bet principā nekā labāka par CL Brakes bremžu uzlikām nav priekš šādiem un arī visiem citiem pasākumiem.
Pašnāvnieciska trajektorija braucot tiltiņa līkumā. Jāņem ir no pašas labās malas tā, lai pirms tiltiņa kalna augstākā punka tev auto jau stāvētu taisi. Savādāk, auto aizmugure atvieglosies un tu būsi vai vienā vai otrā puses betōnā.
Nekad neatmet gāzi ejot līkumā. Tikai tad kad stūre ir taisna! Būs tieši tas pats kas pirmajā padomā. '
Ja pirms roteriem jābremzē, tad tieši tā pat bremzējam tikai, kad auto brauc taisnā virzienā.
Pirms elkoņa tajā līkumā jāņem trajektorija tā, lai tu pietiekami ātri atrastos kreisajā pusē kur tu varēsi ar taisniem ratiem bremzēt.
Par pakaļas izslīdēšanu. Cik skatos, tad uz beigām ar vien vairāk. Visticamāk, riepas uzkarsa un tajās jau par lielu spiediens. Man optimāli uz R15 spiediens ir nedaudz zem 2bar. Minišosejā es daru tā, ka pirms pirmā brauciena laižu nost līdz kādiem 1.8Bar. Principā var laist vēl mazāk. Pirmos pāris apļus uzmanīgāk, lai riepa uzsilst un spiediens palielinās. Pēc brauciena skatos, par cik ir uzkāpis spiediens katrā riepā un tad atkal piekoriģēju uz aptuveni 1.8-1.9Bar atkarībā no tā cik ļoti spiediens ir uzkāpis. Respektīvi jāspēlējas un jāmēģina saprast, kas un kā.
Noteikti sarunā ar kādu sportistu, lai tev treniņos pamāca braukt trajektorijas. Būs daudz ātrāk un arī drošāk.
Viens neliels video tev garām braucot: » Skatīties Youtube
Lai veicas!
P.S. Aizmugurējais disku bremžu tilts man ir. Bet principā nekā labāka par CL Brakes bremžu uzlikām nav priekš šādiem un arī visiem citiem pasākumiem.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
hah
mm, jā, man kkā tā visu laiku sanāk, es itkā mēģinu pieturēties pie tās labās puses, bet laikam par ātru griežu un sanāk no vidus jau griezties, jo liekas ka savādāk vispār neierakstīšos.
galvenais ka es pats saprotu, ka atmetoties līkumā mašīna paliek nestabila, bet tāpat visu laiku tā daru nu bet tad ja līkumā jūti ka ir par ātru, ar kreiso vnk piebremzēt, notiks taču kkas līdzīgs?
par roteriem, es vnm mēģinu bremzēt tikai taisni, bet ļoti bieži (pārsvarā) ir jau kkāda nepareiza trajektorija nākot klāt un sanāk ka tu nāc klāt vēl iegriezienā, bet jādzēšās ir, tad arī gandrīz sanāk špāses, jo aizmugure protams grib un arī sāk slīdēt. (2. brauciena video tieši tas notika pie 1. rotera)
Jā, tā arī bija, ka uz beigām slīdēja vairāk un vairāk, un pareizi Tu saki, pēc 1. brauciena bija ja nemaldos 2.4bar riepās, sāku šķiet ar 1.8 un 1.7 laikam.
tad es palaidu biš nost, bet nelaidu daudz, jo pa lielam likās ka auto labi turās (gandrīz ) un riepa uz sāna borta strādā līdz ar protektoru (negribēju iebraukt auzās, kā pagāšgad, kad auto likās ka peld pa trasi un braukt kaifa vispār nekāda).
neatceros, cik bija pēc 2. brauciena, bet zinu ka laidu vēl nost, bet diemžēl 3. braucienu atcēla, nez kā tad būtu bijis.
jā, protams, tas būtu vērtīgi, bet visi jau tādi sportisti, ka bail kādam ko prasīt
vienīgais ko es esmu darījis, skatījies šosejas sacensību onboardus, un tad kko +- mēģināju atcerējies trajektorijās, protams, ņemot vērā, vai braucējs brauc viens, barā, vai sedz kādu uttt.
mjā, bet tīri tādai fun pabraukšānai, CL ir diezgan dārgs prieks.
bet kā jau teicu, es domāt te galveno lomu nospēlēja aizmugures bremzes-trumuļi, jo man arī hidrai gājiens palika gandrīz ir līdz galam līdz aizmugure sāk ņemt, laikam labi piedila
ja grib braukt minišoseju, noteikti vajadzēs diskus, jā.
Paldies par pamācību...kā arī detaļām!
iemetu arī video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes. » Skatīties Youtube
nu jā, un pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt
kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens
mm, jā, man kkā tā visu laiku sanāk, es itkā mēģinu pieturēties pie tās labās puses, bet laikam par ātru griežu un sanāk no vidus jau griezties, jo liekas ka savādāk vispār neierakstīšos.
galvenais ka es pats saprotu, ka atmetoties līkumā mašīna paliek nestabila, bet tāpat visu laiku tā daru nu bet tad ja līkumā jūti ka ir par ātru, ar kreiso vnk piebremzēt, notiks taču kkas līdzīgs?
par roteriem, es vnm mēģinu bremzēt tikai taisni, bet ļoti bieži (pārsvarā) ir jau kkāda nepareiza trajektorija nākot klāt un sanāk ka tu nāc klāt vēl iegriezienā, bet jādzēšās ir, tad arī gandrīz sanāk špāses, jo aizmugure protams grib un arī sāk slīdēt. (2. brauciena video tieši tas notika pie 1. rotera)
Jā, tā arī bija, ka uz beigām slīdēja vairāk un vairāk, un pareizi Tu saki, pēc 1. brauciena bija ja nemaldos 2.4bar riepās, sāku šķiet ar 1.8 un 1.7 laikam.
tad es palaidu biš nost, bet nelaidu daudz, jo pa lielam likās ka auto labi turās (gandrīz ) un riepa uz sāna borta strādā līdz ar protektoru (negribēju iebraukt auzās, kā pagāšgad, kad auto likās ka peld pa trasi un braukt kaifa vispār nekāda).
neatceros, cik bija pēc 2. brauciena, bet zinu ka laidu vēl nost, bet diemžēl 3. braucienu atcēla, nez kā tad būtu bijis.
jā, protams, tas būtu vērtīgi, bet visi jau tādi sportisti, ka bail kādam ko prasīt
vienīgais ko es esmu darījis, skatījies šosejas sacensību onboardus, un tad kko +- mēģināju atcerējies trajektorijās, protams, ņemot vērā, vai braucējs brauc viens, barā, vai sedz kādu uttt.
mjā, bet tīri tādai fun pabraukšānai, CL ir diezgan dārgs prieks.
bet kā jau teicu, es domāt te galveno lomu nospēlēja aizmugures bremzes-trumuļi, jo man arī hidrai gājiens palika gandrīz ir līdz galam līdz aizmugure sāk ņemt, laikam labi piedila
ja grib braukt minišoseju, noteikti vajadzēs diskus, jā.
Paldies par pamācību...kā arī detaļām!
iemetu arī video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes. » Skatīties Youtube
nu jā, un pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt
kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Smiltene
» Skatīties Youtube
Pieklājīgi braucēji. Ja līkums, tad rāda pagriezienu.
Starp citu, jums tur metinātais reduktors?
Pieklājīgi braucēji. Ja līkums, tad rāda pagriezienu.
Starp citu, jums tur metinātais reduktors?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
J.K.jr.bad. wrote:Smiltene
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UTlkJiC-2TU[youtube]
Pieklājīgi braucēji. Ja līkums, tad rāda pagriezienu.
Starp citu, jums tur metinātais reduktors?
tas Kretīns pie rulles, šim vnk tiesībām tik daudz punktu, ka tagad kā sak: ''labāk lieku reizi parāda, nekā vēl kādu punktu tiesībās dabūt''
jā..diemžēl atkal ir metinātais, bet nu tiks risināta problēma.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Šī bilde laba:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------