спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Un atmo mataram labāk 2 trubas nekā viena, lai x vai H pipā viena izplūdes daļa pavelk otru, turbačam poh, var kaut vai pasažierim kājas laist pečkas vietā, vai kā Martinsam WG lai cepj to rejku nah
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
nu jā, par to arī domāju, toč 2mm ņemt? bija doma par 1.5
bet nu es negribu lai truba rezonē, kā tagad ar parasto, kas ir 1.25 ja nemaldos. džīzas
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Pirmkārt plānāka truba ir dārgāka, 2mm ir izplatītāka + izturīgāka un neskan kā skārds, iesaku 2mm
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Lieki mm ir lieks svars.
Plānsienu caurules un līkumus šeit var iegādāties:
http://www.steeltech.lv/
Plānsienu caurules un līkumus šeit var iegādāties:
http://www.steeltech.lv/
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
tāāāā, ienāku forumā, skatos daudz jauni apdeiti, viskautkas interesants, kādam jauns motors top, kādam kkas pajucis, bet būs labi.
Komatam arī šādi tādi niecīgi apdeiti jaunajai sezonai notikuši, un nedaudz jau patestēts.
pēc kārtas... ar Kretīnu krāvām Belī malku, kad izdzirdējām tālumā, motoru skaņas...izrādās vietējajā trasē kolēģi ara tīrumu... vārds pa vārdam, ātri maucam pēc komata, gruntenes virsū, maucam ķert pirmo šī gada ''grunti''
viss jau būtu bijis labi, ja ne pirmajā iebraucienā ar reduktoru paķēru labu akmeni, kas ielocīja korpusam stūri un līdz ar to nolūza vākam stūris, bet nu veiksmīgi.
sākumā pāris ziemas kadri, pēcāk pavasars. » Skatīties Youtube
tād parādījās brīvāks brīdis, samainīju vantusam remkomplektu.
pie maiņas gan sākās šādi tādi joki, par ko neaizdomājos, bet viss sanāca un ir labi itkā pagaidām...respektīvi fōnā redzamais šablons īsti nederēja protams
procesā
tad kkā baigi nebij laika...un pienāca pēdējā nedēļa pirms sezonas atklāšanas, un tad jau aiziet darbi, diena/nakts
pabīdam vienu vecu auto malā..
aiziet.. pa lielam vajadzēja vnk savest šādus tādus mezglus kārtībā.
sāku ar visa nojaukšanu, kkura brīdī jau biju pieķēries izplūdei, bet tad aptrūkās laiks pabeigt
bundžu pačirkstināju, kamēr žūst ķīmijas, ķēros pie redAktora
norauju vāku, noleju eļļu...opā, a kas tas eļļā...paskatos reduktorā....vēl.... b*e
bet nu veiksme neveiksmē, notīrīti zobi no frikcijas šaibas, kkā veiksmīgi nebija tikuši gultņos.
hz kurā brīdi gan tas notika, ļōti iespējams kkad ziemas spelgonī uz zāģiem no kāda klač-kik, jo kkad pirms vēl pēdējās ziemas gonkas bija tā, ka paceļot auto, čota rati griezās uz dažādām pusēm...bet viena puse labi bloķēja visu kopumā
jaunas frikcijas un dogear šaibas, bmw+porsche
reduktors salikts, turpinam izplūdi.
lauki style
tā kā, tad kad gribēju iepirkt NT, man vēlamā izmēra Tehlatā nebija, un citur nebij laika paspēt, tad nu paliku pie parastā metāla, nu i po.
sākums gatavs, plus plastmasi arī salikti, salocītais plaukts nomainīts.
gatavs
smagā izplūde
kāpēc pārtaisīju izplūdi ? bija pamatotas aizdomas ka ir izdeguši abi bunduļi, vienu sezonu esošā nokalpoja, diezgan sasista utt un vnk gribēju 2 trubas visā garumā...jauda un spēks
un jā, bišķīt bija rūgtums sirdī, vidējais MF bundulis, reāli jau ziemas sākumā pa vinu uzsitot bija skaidrs, ka viņš ir tukšs, uzliku septembrī
un pie reizes atrāvu aizmugurējo, tas gan tuvu gadam man bija, nedaudz vate vēl bija iekšā.
pēc tā visa saliku Simons bunduļus, uz e30 man vidū tāds stāv jau pāris gadus, šķietami nav izdedzis, un ja arī te slodzītē izdegs, tad zaudējis būšu kādas 3x mazāku naudas summu
un tad 7dien ietestējām Teperī 1. gonku.
cēeērēju jau ka nebūs lietus, bet dirsā, visu dienu lija, viss slikti.
uz ielas riepām, man aizmugurējās bija paplikas - negāja uz priekšu, uz gruntenēm gāja uz priekšu, bet nevarēja pagriezties...ātrums mazs, netīrījās ārā, LLP
plus vēl kādas mokas bija šodien atmazgāt auto apakšu
uzmini kura detaļa gonkas laikā nebija uz auto
un tas ir pēc tam, kad es jau cik iespējams biju apmazgājis visu, tad panna vēl bija virsū.
onboards, kkā tā
video beigās redzams, cik garlaicīgi brīžiem palika » Skatīties Youtube
beigās kāda klasiskā bilde
atā!
Komatam arī šādi tādi niecīgi apdeiti jaunajai sezonai notikuši, un nedaudz jau patestēts.
pēc kārtas... ar Kretīnu krāvām Belī malku, kad izdzirdējām tālumā, motoru skaņas...izrādās vietējajā trasē kolēģi ara tīrumu... vārds pa vārdam, ātri maucam pēc komata, gruntenes virsū, maucam ķert pirmo šī gada ''grunti''
viss jau būtu bijis labi, ja ne pirmajā iebraucienā ar reduktoru paķēru labu akmeni, kas ielocīja korpusam stūri un līdz ar to nolūza vākam stūris, bet nu veiksmīgi.
sākumā pāris ziemas kadri, pēcāk pavasars. » Skatīties Youtube
tād parādījās brīvāks brīdis, samainīju vantusam remkomplektu.
pie maiņas gan sākās šādi tādi joki, par ko neaizdomājos, bet viss sanāca un ir labi itkā pagaidām...respektīvi fōnā redzamais šablons īsti nederēja protams
procesā
tad kkā baigi nebij laika...un pienāca pēdējā nedēļa pirms sezonas atklāšanas, un tad jau aiziet darbi, diena/nakts
pabīdam vienu vecu auto malā..
aiziet.. pa lielam vajadzēja vnk savest šādus tādus mezglus kārtībā.
sāku ar visa nojaukšanu, kkura brīdī jau biju pieķēries izplūdei, bet tad aptrūkās laiks pabeigt
bundžu pačirkstināju, kamēr žūst ķīmijas, ķēros pie redAktora
norauju vāku, noleju eļļu...opā, a kas tas eļļā...paskatos reduktorā....vēl.... b*e
bet nu veiksme neveiksmē, notīrīti zobi no frikcijas šaibas, kkā veiksmīgi nebija tikuši gultņos.
hz kurā brīdi gan tas notika, ļōti iespējams kkad ziemas spelgonī uz zāģiem no kāda klač-kik, jo kkad pirms vēl pēdējās ziemas gonkas bija tā, ka paceļot auto, čota rati griezās uz dažādām pusēm...bet viena puse labi bloķēja visu kopumā
jaunas frikcijas un dogear šaibas, bmw+porsche
reduktors salikts, turpinam izplūdi.
lauki style
tā kā, tad kad gribēju iepirkt NT, man vēlamā izmēra Tehlatā nebija, un citur nebij laika paspēt, tad nu paliku pie parastā metāla, nu i po.
sākums gatavs, plus plastmasi arī salikti, salocītais plaukts nomainīts.
gatavs
smagā izplūde
kāpēc pārtaisīju izplūdi ? bija pamatotas aizdomas ka ir izdeguši abi bunduļi, vienu sezonu esošā nokalpoja, diezgan sasista utt un vnk gribēju 2 trubas visā garumā...jauda un spēks
un jā, bišķīt bija rūgtums sirdī, vidējais MF bundulis, reāli jau ziemas sākumā pa vinu uzsitot bija skaidrs, ka viņš ir tukšs, uzliku septembrī
un pie reizes atrāvu aizmugurējo, tas gan tuvu gadam man bija, nedaudz vate vēl bija iekšā.
pēc tā visa saliku Simons bunduļus, uz e30 man vidū tāds stāv jau pāris gadus, šķietami nav izdedzis, un ja arī te slodzītē izdegs, tad zaudējis būšu kādas 3x mazāku naudas summu
un tad 7dien ietestējām Teperī 1. gonku.
cēeērēju jau ka nebūs lietus, bet dirsā, visu dienu lija, viss slikti.
uz ielas riepām, man aizmugurējās bija paplikas - negāja uz priekšu, uz gruntenēm gāja uz priekšu, bet nevarēja pagriezties...ātrums mazs, netīrījās ārā, LLP
plus vēl kādas mokas bija šodien atmazgāt auto apakšu
uzmini kura detaļa gonkas laikā nebija uz auto
un tas ir pēc tam, kad es jau cik iespējams biju apmazgājis visu, tad panna vēl bija virsū.
onboards, kkā tā
video beigās redzams, cik garlaicīgi brīžiem palika » Skatīties Youtube
beigās kāda klasiskā bilde
atā!
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Teperis + lietus, tas ir smags pasākums.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Video izskatās, ka 100000000 zirga spēki
Kopumā Zbis
Kopumā Zbis
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
diezgan ļoti, jā
jep, ar 3. gandrīz no miera stāvokļa uzspolē īzī
- howitzer
- M30
- Posts: 28627
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Kā parasti, viss kruti.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Sveikiņi..
nu ko, laiks iet, bembītis tiek likts slodzē.
pēc 1. posma, ''Dubļu aplis Teperī'', nāca 2. posms norm pa sauso.
tā kā bija darbiņš, ierados kad sākās jau 2. braucieni...praktiski kolēga krāmēja ārā mantas kamēr es skrēju piereģistrēties un tad jau sipu ātri uz startu
lieki teikt, ka tā kā tas pārklājās ar Latvijas autosprinta kausu, domāju ka rezultāts veidosies no 2 braucieniem, bēt tā kā nolikumu nepalasīju, tikai pats tā izdomāju, tad realitātē rezutāts bija 3 braucienu summa, un tātad jebkurā gadījumā tur nekas nesanāktu, bet pabraukāties gribējās
uz gruntenēm sanāca normāli vismaz padžazot tīri for fun, rezultāta ziņā gan nekas labs nesanāca.
tā kā šo auto neviens nebildē, tad ir tikai onbordi
ieskats 3. braucienā, te gribēju uzbraukt ķip vienu labu braucienu, bet sasipos un baigi dusma sanāca..tad nu tālāk sākās ''all in'' ķipa » Skatīties Youtube
nu neko, kad viss beidzās vismaz pagāzu vēl, mierīgā garā...pēc sajūtām ātrāk kā sacensībās...kā vienmēr.
nobraucu šo pirmo sesiju, nobraucu padzesēt auto....konstatēju ka jāmēt miers, jo kkas ir salūzis » Skatīties Youtube
bļļļļ
karoč pārlūza motora stiprinājums, vienu vītni izcēla pilnībā....tā kā nebij vēlmes raut nost kolektoru lai taisītu remontvītnes utt, viss tika sataisīts kārtējajā gatera variantā, salīmēju uz kkādas trakās, sarkanās vītņu līmes....pagaidām tur.
tālāk, tā kā sprintiņi kkā sāka palikt nedaudz ne tik interesanti, izdomāju ka jāpamēģina kkas savādāks ko jau sen itkā gribēju, un lai vai kā Vilcienam man parasti sēdēt blakus bija bail, tomēr šis piekrita
tātad ietestējām to Miniralliju
pagāja pāris praktiski pilnas dienas kamēr piečubināju, sataisīju auto vairāk atbilstošu nolikumam, plus kamēr salaboju kāšus, kas varētu izlīst ne tajā vēlamākajā brīdī....lieki piebilst, ka pēc pēdējā Tepera priekšā viena amortizatora īsti vairs nav...nu nekas, naudas jauniem arī nav
ā vēl iemetināju izplūdē 2 rezonatorus pa vidu, ar domu mazināt troksni un trako dobjo rezonēšanu ap 2k apgrizieniem.....praktiski nekas nemainijās
dabūjām ķiveres, sarunu iekārtu, viss kūl...bez šīm pozīcijām laikam būtu bijis nereāli vienam otru dzirdēt šajā mobē.
treniņi arī tika aizvadīti ļoti nopietni...nedēļu pirms gonkas, pamēģinājām pierakstīt/nobraukt kkādus 6km garu ceļa posmu, that's all...
Pirmstam gan apjautājos ar pāris cilvēkiem kas tur un kā tur, bet visa tā laiku aprēķināšana utt, tika apgūta turpat uz vietas vai sazvanot čomus, bet nu laika kontrolēs netika iegūts neviens sods, Vilciena matemātikas zināšanas un telefona kalkulators bija nekļūdīgi.
smuka mobe, sēž uz talsu riepiņām (aizmugurējās pēc 6 dopiem metamas )
no sākuma iepazīšanās ar trasi, un savu labojumu veikšana izdotajās stenogrammās, kko palabojām, bet pēc sacensībām skaidrs, ka varēja vēl daudz ko pielabot, bet nu 1. reizē mož i nevajag aizrauties
nofočē ķipa pie koka
un tad jau maza pauze un aiziet trasē...dopos!
nice tas, ka visu laiku esi kustībā, nobrauc dopu, brauc uz nākamo utt...tiesa remontiem gan laika reāli nav.
ieskats 1. 2. 3. dopā.
kā jau var redzēt, sākums gana saraustīts, bet pamazām jau ieskrējāmies.
centos klausīties ko Vilciens lasa, bet reizēm jau sanāca kkur aizpeldēt gan man, gan Vilcienam, bet tas jau norm » Skatīties Youtube
pēc pirmā apļa sapratām, ka bembītim vajag padzerties (nerunājot par to ka vispār ārā bija nenormāli karsts, un paši vispār ūdeni 100l izkapājām, tikpat arī izsvīdām ) , tā kā mēs te 1. reiz, likās ka būs brīdi aizskriet uzpildīties vnk tankā.....knapi paspējām atpakaļ uz izbraukšanu no tehniskā parka...nerunājot par to ka aizbraucām uz DUS, jau lejam degvielu, saprotam ka nevienam nav maka...mazā iedeva uz parāda
aiziet 2. aplis (1. 2. 3. dops otro reizi)
urrrāā'! » Skatīties Youtube
otrajā apli paķērām vienu ātruma slāpētāju, biš sods. Visādi citādi laiks, protams, uzlabojās.
finišā 2wd rookie klasē palikām 7. (no 19 laikam), pāris simtdaļas aiz 6. vietas, tiesa nākamie gan tur labi bija atrāvušies.
kkā tā īsumā pagaidām...plus pozitīvi, ka mašīnai itkā pat pilnīgi nekas nav salūzis
kopumā itkā baigi patika, tātad tiekās 6. Jūlijā Cēsīs
Ja kādam ir uz tirdziņu sakarīga ķivere ar sakaru iekārtu uz M izmēru, vai pati sakaru iekārta, var droši PM!
nu ko, laiks iet, bembītis tiek likts slodzē.
pēc 1. posma, ''Dubļu aplis Teperī'', nāca 2. posms norm pa sauso.
tā kā bija darbiņš, ierados kad sākās jau 2. braucieni...praktiski kolēga krāmēja ārā mantas kamēr es skrēju piereģistrēties un tad jau sipu ātri uz startu
lieki teikt, ka tā kā tas pārklājās ar Latvijas autosprinta kausu, domāju ka rezultāts veidosies no 2 braucieniem, bēt tā kā nolikumu nepalasīju, tikai pats tā izdomāju, tad realitātē rezutāts bija 3 braucienu summa, un tātad jebkurā gadījumā tur nekas nesanāktu, bet pabraukāties gribējās
uz gruntenēm sanāca normāli vismaz padžazot tīri for fun, rezultāta ziņā gan nekas labs nesanāca.
tā kā šo auto neviens nebildē, tad ir tikai onbordi
ieskats 3. braucienā, te gribēju uzbraukt ķip vienu labu braucienu, bet sasipos un baigi dusma sanāca..tad nu tālāk sākās ''all in'' ķipa » Skatīties Youtube
nu neko, kad viss beidzās vismaz pagāzu vēl, mierīgā garā...pēc sajūtām ātrāk kā sacensībās...kā vienmēr.
nobraucu šo pirmo sesiju, nobraucu padzesēt auto....konstatēju ka jāmēt miers, jo kkas ir salūzis » Skatīties Youtube
bļļļļ
karoč pārlūza motora stiprinājums, vienu vītni izcēla pilnībā....tā kā nebij vēlmes raut nost kolektoru lai taisītu remontvītnes utt, viss tika sataisīts kārtējajā gatera variantā, salīmēju uz kkādas trakās, sarkanās vītņu līmes....pagaidām tur.
tālāk, tā kā sprintiņi kkā sāka palikt nedaudz ne tik interesanti, izdomāju ka jāpamēģina kkas savādāks ko jau sen itkā gribēju, un lai vai kā Vilcienam man parasti sēdēt blakus bija bail, tomēr šis piekrita
tātad ietestējām to Miniralliju
pagāja pāris praktiski pilnas dienas kamēr piečubināju, sataisīju auto vairāk atbilstošu nolikumam, plus kamēr salaboju kāšus, kas varētu izlīst ne tajā vēlamākajā brīdī....lieki piebilst, ka pēc pēdējā Tepera priekšā viena amortizatora īsti vairs nav...nu nekas, naudas jauniem arī nav
ā vēl iemetināju izplūdē 2 rezonatorus pa vidu, ar domu mazināt troksni un trako dobjo rezonēšanu ap 2k apgrizieniem.....praktiski nekas nemainijās
dabūjām ķiveres, sarunu iekārtu, viss kūl...bez šīm pozīcijām laikam būtu bijis nereāli vienam otru dzirdēt šajā mobē.
treniņi arī tika aizvadīti ļoti nopietni...nedēļu pirms gonkas, pamēģinājām pierakstīt/nobraukt kkādus 6km garu ceļa posmu, that's all...
Pirmstam gan apjautājos ar pāris cilvēkiem kas tur un kā tur, bet visa tā laiku aprēķināšana utt, tika apgūta turpat uz vietas vai sazvanot čomus, bet nu laika kontrolēs netika iegūts neviens sods, Vilciena matemātikas zināšanas un telefona kalkulators bija nekļūdīgi.
smuka mobe, sēž uz talsu riepiņām (aizmugurējās pēc 6 dopiem metamas )
no sākuma iepazīšanās ar trasi, un savu labojumu veikšana izdotajās stenogrammās, kko palabojām, bet pēc sacensībām skaidrs, ka varēja vēl daudz ko pielabot, bet nu 1. reizē mož i nevajag aizrauties
nofočē ķipa pie koka
un tad jau maza pauze un aiziet trasē...dopos!
nice tas, ka visu laiku esi kustībā, nobrauc dopu, brauc uz nākamo utt...tiesa remontiem gan laika reāli nav.
ieskats 1. 2. 3. dopā.
kā jau var redzēt, sākums gana saraustīts, bet pamazām jau ieskrējāmies.
centos klausīties ko Vilciens lasa, bet reizēm jau sanāca kkur aizpeldēt gan man, gan Vilcienam, bet tas jau norm » Skatīties Youtube
pēc pirmā apļa sapratām, ka bembītim vajag padzerties (nerunājot par to ka vispār ārā bija nenormāli karsts, un paši vispār ūdeni 100l izkapājām, tikpat arī izsvīdām ) , tā kā mēs te 1. reiz, likās ka būs brīdi aizskriet uzpildīties vnk tankā.....knapi paspējām atpakaļ uz izbraukšanu no tehniskā parka...nerunājot par to ka aizbraucām uz DUS, jau lejam degvielu, saprotam ka nevienam nav maka...mazā iedeva uz parāda
aiziet 2. aplis (1. 2. 3. dops otro reizi)
urrrāā'! » Skatīties Youtube
otrajā apli paķērām vienu ātruma slāpētāju, biš sods. Visādi citādi laiks, protams, uzlabojās.
finišā 2wd rookie klasē palikām 7. (no 19 laikam), pāris simtdaļas aiz 6. vietas, tiesa nākamie gan tur labi bija atrāvušies.
kkā tā īsumā pagaidām...plus pozitīvi, ka mašīnai itkā pat pilnīgi nekas nav salūzis
kopumā itkā baigi patika, tātad tiekās 6. Jūlijā Cēsīs
Ja kādam ir uz tirdziņu sakarīga ķivere ar sakaru iekārtu uz M izmēru, vai pati sakaru iekārta, var droši PM!
- petka17
- Posts: 6655
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Loti laba atskaite. Malači!
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Tu esi monstrs, dodat vaļā reāli
pa kuru laiku tu guli/strādā/remontē behu :wow:
pa kuru laiku tu guli/strādā/remontē behu :wow:
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Bembīši jau neplīst, tik braukt un slavēt!
..lauku sētā darba daudz!