спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu man m42 ar bija spiediens sistēmā, vārās augšā, attaisot spiež ārā tosolu
palīdzēja jauns radiators(suloja gar izplešanās trauka apakšu) + pareizais 2bar korķis(hvz kāpēc, bet m42 ir 2bar, bet m40 ir 1.4bar korķis)
palīdzēja jauns radiators(suloja gar izplešanās trauka apakšu) + pareizais 2bar korķis(hvz kāpēc, bet m42 ir 2bar, bet m40 ir 1.4bar korķis)
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu jāapskatās sūknis pie reizes vēlreiz, jā.blokks wrote:Reiz brālēna 36tajam bija tā, ka pēkšņi sāka cepties motors un finālā ūdenssūknis bija vainīgs, plastmasas spārns bija nolūzis un līdz ar to vairs kvalitatīvi nepildija savu funkciju.
Dēēm, veiksmi...zarins wrote:Šobrīd ari cīnos ar precīzu tādu pašu problēmu.
Sakuma ari nomainiju sukni, termostatu un sulojošo radiatoru, bet situacija nemainijas, spiediens tikai palielinajās dēļ tā ka radiators vairs nesuloja
Tagad nocelta galva un jāved pārbaudīt, jo blīve ir normàla.
a šī man arī esemesku atmeta, teica, papisies, pazaudē laiku un tad man zvaniFretka wrote: Tas nav normāli
Aaaaarviiiii, man zvanīja galvas blīve. Teica, ka pyzda
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
hmm, toč spiedieni atšķiras, man stāv noteikti no m43 1.4bar, bēt, ja spiediens sistēmā ir liels, tad jau mož vnk sāks trubas šaut ar 2bar korķispainis666 wrote:nu man m42 ar bija spiediens sistēmā, vārās augšā, attaisot spiež ārā tosolu
palīdzēja jauns radiators(suloja gar izplešanās trauka apakšu) + pareizais 2bar korķis(hvz kāpēc, bet m42 ir 2bar, bet m40 ir 1.4bar korķis)
un man temperatūra vispār nekāpj pāri pusei
karoč, kkas ātri jāpaķimerē
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu tad vajadzētu aizbraukt pie kāda, kam ir atgāzu analizātors un iebāzt detektoru izplešanās traukā, lai redzētu vai ir izplūdes gāzes tur vai nav
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
par šito laifhaku biju aizmirsis, arī variants, ja nesaies ar detaļu maiņu.spainis666 wrote:nu tad vajadzētu aizbraukt pie kāda, kam ir atgāzu analizātors un iebāzt detektoru izplešanās traukā, lai redzētu vai ir izplūdes gāzes tur vai nav
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Sveiki, labdien tiem, kuri tomēr seko līdz
TĀTAD...
par tosola spiesšanu gar korķi... laikam beigās vnk kā jau te daudziem ar ko runāju ''BMW slimība, ja pārlej līmeni, tad lieko izspiež ārā''
lai vai kā tur būtu, vnk toreiz kā izspieda, pēc tam nēdaudz uzlēju līmeni, pirms minišosejas un tad pirms Tepera un viss ir stīga, tik vien kā uzliku m42 pareizo korķi (kā jau spainis666 rakstīja, biš lielāks spiediens līdz atverās).
kā jau teicu, bija vajadzība pēc nedaudz garāka reduktora, pēc ilgas meklēšanas tika atrasts 4,10 reduktors, ko čoms atveda no lielpilsētas, bija lufte starp pusasu flančiem...nu neko, domājām flančos šlices izdauzītas, sīka vienība pa lielam utt, itkā pie pirkšanas čoms pārgrieza viņu un vajadzēja būt tam 4.10.
atveda, uzreiz bija jāliek virsū, jo tepat jau bija minišoseja klāt, atveram vaļā...oppan
reāli viss metinājums bija vaļā, un tāpēc arī varēja pusasu galus sakustināt vienu pret otru
nu neko, ātri ko varēju izkasīju, un izlauzīt varēja gandrīz visu vienu pusi, vietā ielikām plāksni, un pārvārījām.
kkas tāds nāca ārā
tātad pārmetinājām, pārgriezu vītnes, jo vienas gandrīz nebija, iekšā jauna Motul eļļa, viss satīrīts. kad nopirkām iekšā bija ''atrabotka'' salēju jauno eļļu, jau kkā likās ka primārās vārpstas gultnis paskaļš, bet nu domāju jāriskē, jāleik virsū... eeebaķ, kā tas nabags tur malās un bonusā vēl tas bija tāds pats 4,27, kā man jau bija (to gan es tikai pārbaudīju kad noņēmu, jo nesapratu wtf kāpēc arī apgrizieni nemainījās) tā nu sanāca 3 dienas pēc kārtas katru vakaru mainīt reduktorus
lab, tālāk jau pienāca tā minīšosē, aiziet
sākumā baigi spēlējos ar spiedieniem, un tā arī aizspēlējos līdz tam, ka bija d*rsā
ņemot vērā iepriekšējo reiz kad braucu lielo apli, tad pēc tā arī vadījos, bet nedaudz mazāk pūtu iekšā, jo likās ka tad bija biš par daudz, un šodreiz arī bija karstāks ārā..itkā.
respektīvi mašīna baigi šoreiz neturējās, likās ka peld (par mazu spiediens?), 1. iebrauciens diezgan ātri beidzās un kad pārbaudīju spiedienu, joprojām bija zem 2bar, nezinu, kaut arī ārā bija diezgan silts, riepas nesila
un pirmā normālā kļūda bija jau 1. lidojošajā aplī ...kkā aizgāja taisni ejot ārā no rotera..varbūt par ātru ienācu, kgan nē, hz.
to līniju iztaisnoju es
» Skatīties Youtube
uzreiz bija skaidrs, ka spiedienu vajag pacelt, jo tā kā mani noņēma no trases un bija ilgi jāgaida otrais brauciens, pienāca vakars
vēsāks + lietus, bet nu laikam vajadzēja vēl iepūst, jo bāigi situācija neuzlabojās, plus man bija bail atkal ielikt riepās, jo mašīna neturās, beigās diezgan nebaudāmi braucieni sanāca, plus vēl ļoti stulbi palaidu vienu auto garām, kas vēl iedeva pa nervu » Skatīties Youtube
pāris bilžuki
piemēram šeit: priekšas riepa taču ir par mīkstu?
...un tad nāca Tepera gonka...aii dieniņ kā tas nabags cieta
par to rīt.
TĀTAD...
par tosola spiesšanu gar korķi... laikam beigās vnk kā jau te daudziem ar ko runāju ''BMW slimība, ja pārlej līmeni, tad lieko izspiež ārā''
lai vai kā tur būtu, vnk toreiz kā izspieda, pēc tam nēdaudz uzlēju līmeni, pirms minišosejas un tad pirms Tepera un viss ir stīga, tik vien kā uzliku m42 pareizo korķi (kā jau spainis666 rakstīja, biš lielāks spiediens līdz atverās).
kā jau teicu, bija vajadzība pēc nedaudz garāka reduktora, pēc ilgas meklēšanas tika atrasts 4,10 reduktors, ko čoms atveda no lielpilsētas, bija lufte starp pusasu flančiem...nu neko, domājām flančos šlices izdauzītas, sīka vienība pa lielam utt, itkā pie pirkšanas čoms pārgrieza viņu un vajadzēja būt tam 4.10.
atveda, uzreiz bija jāliek virsū, jo tepat jau bija minišoseja klāt, atveram vaļā...oppan
reāli viss metinājums bija vaļā, un tāpēc arī varēja pusasu galus sakustināt vienu pret otru
nu neko, ātri ko varēju izkasīju, un izlauzīt varēja gandrīz visu vienu pusi, vietā ielikām plāksni, un pārvārījām.
kkas tāds nāca ārā
tātad pārmetinājām, pārgriezu vītnes, jo vienas gandrīz nebija, iekšā jauna Motul eļļa, viss satīrīts. kad nopirkām iekšā bija ''atrabotka'' salēju jauno eļļu, jau kkā likās ka primārās vārpstas gultnis paskaļš, bet nu domāju jāriskē, jāleik virsū... eeebaķ, kā tas nabags tur malās un bonusā vēl tas bija tāds pats 4,27, kā man jau bija (to gan es tikai pārbaudīju kad noņēmu, jo nesapratu wtf kāpēc arī apgrizieni nemainījās) tā nu sanāca 3 dienas pēc kārtas katru vakaru mainīt reduktorus
lab, tālāk jau pienāca tā minīšosē, aiziet
sākumā baigi spēlējos ar spiedieniem, un tā arī aizspēlējos līdz tam, ka bija d*rsā
ņemot vērā iepriekšējo reiz kad braucu lielo apli, tad pēc tā arī vadījos, bet nedaudz mazāk pūtu iekšā, jo likās ka tad bija biš par daudz, un šodreiz arī bija karstāks ārā..itkā.
respektīvi mašīna baigi šoreiz neturējās, likās ka peld (par mazu spiediens?), 1. iebrauciens diezgan ātri beidzās un kad pārbaudīju spiedienu, joprojām bija zem 2bar, nezinu, kaut arī ārā bija diezgan silts, riepas nesila
un pirmā normālā kļūda bija jau 1. lidojošajā aplī ...kkā aizgāja taisni ejot ārā no rotera..varbūt par ātru ienācu, kgan nē, hz.
to līniju iztaisnoju es
» Skatīties Youtube
uzreiz bija skaidrs, ka spiedienu vajag pacelt, jo tā kā mani noņēma no trases un bija ilgi jāgaida otrais brauciens, pienāca vakars
vēsāks + lietus, bet nu laikam vajadzēja vēl iepūst, jo bāigi situācija neuzlabojās, plus man bija bail atkal ielikt riepās, jo mašīna neturās, beigās diezgan nebaudāmi braucieni sanāca, plus vēl ļoti stulbi palaidu vienu auto garām, kas vēl iedeva pa nervu » Skatīties Youtube
pāris bilžuki
piemēram šeit: priekšas riepa taču ir par mīkstu?
...un tad nāca Tepera gonka...aii dieniņ kā tas nabags cieta
par to rīt.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
pagājusi jau vairāk kā nedēļa kopš "rītdienas"Abit e30 wrote: par to rīt.
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
lab, beidzot kkas ir sākts darīt, līdz ar to var sākt rakstīt updeitu
tātad...
pēc Minišosejas bija jāsagatavojas Teperim, nekas diži nebij jādara, sīkumi vien
tika dabūts maģiskais 4.10 reduktors
protams uzreiz jāsagatavo attiecīgi
reduktors vietā, riepas samontētas, un aiziet..
(vienas riepas ir uzmontētas otrādi, nepievērst uzmanību, tas speciāli)
Šoreiz ideāls laiks, ne pārāk karsts, lietus tik nedaudz putekli noskalo
uz starta līnijas, smūks un stalts
aiziet gonkī
te kkurš viens no race braucieniem, open klasē, uz Uniroyala » Skatīties Youtube
ņīīūūi
te race brauciens sport kalsē, uz gruntenēm, tā kā tās bija tādas labi pabrauktas un citi aspekti, labi slīdēja
nedaudz hc vietām » Skatīties Youtube
kkur sacensību vidū ar izgrieztu ratu ieplēsu traktora riepā un saliecām atkal riteni, līdz ar to mašīna iemetot uz vienu pusi gribēja sagriezties, kas nedaudz apgrūtināja auto vadīšanu, bet nu kkā sadzīvojām ar to
te jau pēc gonkas, nedaudz treniņbraucieni » Skatīties Youtube
ūn nedaudz uzlecām » Skatīties Youtube
aplis pa aplim, un kompakts palika šķībāks, šķībāks un grabēja vairāk un vairāk, un beigās arī vairs negāja
ar šķībiem ratiem un noēstām riepām tikām līdz boksiem, kur sportiniekam atkal jāveic reinkarnācija
smuks nomazgāts..
tā kā priekša ļoti daudz jau bija cietusi, un tagad vēl labi ierija, tika pieņemts lēmums situāciju labot
opā
viena riepa tika nedaudz aizķerta ar bufera stūri
yēēēēāāāā
cita brille, nāāās beidzot ar neiztrūkstošu gabalu , lukturim stikls (kad izsitu bija baigais pofigs, jo e36 lukturi taču uz katra stūra mētājas....mmmhm, kompaktam acīmredzot IR savi lukturi, un kompata luktura nevienam nebija, tāpēc nomainīju tikai stiklu, jo korpuss pa lielam nebija baigi cietis, protams, var īzī štekeri pārtaisīt un likt pēc tam parastos lukturus, bet negribējās )
paralēli salodējās un sakrāsojās arī emmīte
Kretīna roka iepozē
paralēli tika veikta vispārējā apskate, kurā tika konstatēts, ka labi vien ka mašīna pārstāja darboties trasē, jo nez kas notiktu, ja turpinātu tādā pašā garā vēl džazot, jo piemērma, kā izrādās....
reāli pret lanžeronu pat viss ir apdauzīts, tad var iedomāties, kādā diapazonā tas motors tur ir staigājis
kā arī meklējot stabilitāti tika iepirkts 26mm priekšējais stabilizatora stienis (iepriekš bija 23mm)
un sasēdināts viss uz spōrta buksēm, par ko paldies ADParts
paceļot auto tika konstatēti daži interesanti fakti
nedaudz uzsists lanžerons
ūn nedaudz mainīta bremžu trubas lokācija
pašlaik savests līdz galam kopā buferis un paspārnis. apstājušies darbi pie šķībā riteņa, jo kolēga iedeva e30 plauktu, un tam man nebija šarnīra, bēt nu ganjau tāpat atkal nevarēs atrast vainu, kā jau iepriekšējajā reizē
rēcīgi ka ārējajam šarnīram ko mainīju nesen, reāli nezinu, gandrīz liekas centimetru brīvkustība? labi ka nav izlecis
iespējams ka Teperī tika kkādīgi sasists? jo pirmstam nekustēja toč
ir gan iegāzies, gan skatās uz āru..
kkā tā īsumā, viss gan vēl turpinās..
Mellaish, piedošanu, citas prioritātes sakrita un tā, bet zinkā, labs nāk ar gaidīšanu
tātad...
pēc Minišosejas bija jāsagatavojas Teperim, nekas diži nebij jādara, sīkumi vien
tika dabūts maģiskais 4.10 reduktors
protams uzreiz jāsagatavo attiecīgi
reduktors vietā, riepas samontētas, un aiziet..
(vienas riepas ir uzmontētas otrādi, nepievērst uzmanību, tas speciāli)
Šoreiz ideāls laiks, ne pārāk karsts, lietus tik nedaudz putekli noskalo
uz starta līnijas, smūks un stalts
aiziet gonkī
te kkurš viens no race braucieniem, open klasē, uz Uniroyala » Skatīties Youtube
ņīīūūi
te race brauciens sport kalsē, uz gruntenēm, tā kā tās bija tādas labi pabrauktas un citi aspekti, labi slīdēja
nedaudz hc vietām » Skatīties Youtube
kkur sacensību vidū ar izgrieztu ratu ieplēsu traktora riepā un saliecām atkal riteni, līdz ar to mašīna iemetot uz vienu pusi gribēja sagriezties, kas nedaudz apgrūtināja auto vadīšanu, bet nu kkā sadzīvojām ar to
te jau pēc gonkas, nedaudz treniņbraucieni » Skatīties Youtube
ūn nedaudz uzlecām » Skatīties Youtube
aplis pa aplim, un kompakts palika šķībāks, šķībāks un grabēja vairāk un vairāk, un beigās arī vairs negāja
ar šķībiem ratiem un noēstām riepām tikām līdz boksiem, kur sportiniekam atkal jāveic reinkarnācija
smuks nomazgāts..
tā kā priekša ļoti daudz jau bija cietusi, un tagad vēl labi ierija, tika pieņemts lēmums situāciju labot
opā
viena riepa tika nedaudz aizķerta ar bufera stūri
yēēēēāāāā
cita brille, nāāās beidzot ar neiztrūkstošu gabalu , lukturim stikls (kad izsitu bija baigais pofigs, jo e36 lukturi taču uz katra stūra mētājas....mmmhm, kompaktam acīmredzot IR savi lukturi, un kompata luktura nevienam nebija, tāpēc nomainīju tikai stiklu, jo korpuss pa lielam nebija baigi cietis, protams, var īzī štekeri pārtaisīt un likt pēc tam parastos lukturus, bet negribējās )
paralēli salodējās un sakrāsojās arī emmīte
Kretīna roka iepozē
paralēli tika veikta vispārējā apskate, kurā tika konstatēts, ka labi vien ka mašīna pārstāja darboties trasē, jo nez kas notiktu, ja turpinātu tādā pašā garā vēl džazot, jo piemērma, kā izrādās....
reāli pret lanžeronu pat viss ir apdauzīts, tad var iedomāties, kādā diapazonā tas motors tur ir staigājis
kā arī meklējot stabilitāti tika iepirkts 26mm priekšējais stabilizatora stienis (iepriekš bija 23mm)
un sasēdināts viss uz spōrta buksēm, par ko paldies ADParts
paceļot auto tika konstatēti daži interesanti fakti
nedaudz uzsists lanžerons
ūn nedaudz mainīta bremžu trubas lokācija
pašlaik savests līdz galam kopā buferis un paspārnis. apstājušies darbi pie šķībā riteņa, jo kolēga iedeva e30 plauktu, un tam man nebija šarnīra, bēt nu ganjau tāpat atkal nevarēs atrast vainu, kā jau iepriekšējajā reizē
rēcīgi ka ārējajam šarnīram ko mainīju nesen, reāli nezinu, gandrīz liekas centimetru brīvkustība? labi ka nav izlecis
iespējams ka Teperī tika kkādīgi sasists? jo pirmstam nekustēja toč
ir gan iegāzies, gan skatās uz āru..
kkā tā īsumā, viss gan vēl turpinās..
Mellaish, piedošanu, citas prioritātes sakrita un tā, bet zinkā, labs nāk ar gaidīšanu
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tāāā, vakardien tika turpināta priekšas piekare, samainīju ārējo šarnīru, uzliku jauno plauktu un turpināju meklējumus taisnai priekšas savirzei, protams, plauktā viana nebija, bet nu tāpat abi šarnīri bija jāmaina, tā ka...good. tālāk tika konstatēta brīvkustība, gan stūres pirkstos/stieņos...mainam nost, skrūvējot stūres pirkstu, jūtu kko dīvainu, un opaņķī...
kas šeit nav kā vajag?
rēcīgākais un tajā pašā nepavisam ne rēcīgākais ka bildē ir kreisās puses pirksts, kur savirze aizgāja pagāšgad... ap šo pašu laiku :DD
un tālāk..
tas ir tip šarnīrs ''taisnā'' pozīcijā
abu pušu pirksti
respektīvi, šādos sitienos izskatās ka visu uzņem stūres pirksts, un labi, ka nav nolūzis
kas šeit nav kā vajag?
rēcīgākais un tajā pašā nepavisam ne rēcīgākais ka bildē ir kreisās puses pirksts, kur savirze aizgāja pagāšgad... ap šo pašu laiku :DD
un tālāk..
tas ir tip šarnīrs ''taisnā'' pozīcijā
abu pušu pirksti
respektīvi, šādos sitienos izskatās ka visu uzņem stūres pirksts, un labi, ka nav nolūzis
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Dod mīslī tik. cerams kaut kad zvaigznes sagriezīsies īstajā pozīcijā, kad varēs pavērot klātienē un beidzot izmantot iespēju ar e36 2.8 uzbraukt, tiesa nekāds konkurents nebūšu, jo neīstās piedziņas mašīnas ir pavadījušas lielāko daļu manu mūžu
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
PSC
kā jūs viņam liekat savirzi? pēc kādām sentēvu metodēm?
bet baigi nežēlīgas tās grants trases
kā jūs viņam liekat savirzi? pēc kādām sentēvu metodēm?
bet baigi nežēlīgas tās grants trases
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu davai, davai..saņemies!Mellaish wrote: Dod mīslī tik. cerams kaut kad zvaigznes sagriezīsies īstajā pozīcijā, kad varēs pavērot klātienē un beidzot izmantot iespēju ar e36 2.8 uzbraukt, tiesa nekāds konkurents nebūšu, jo neīstās piedziņas mašīnas ir pavadījušas lielāko daļu manu mūžu
kādā ziņā?Foxijs wrote:PSC
kā jūs viņam liekat savirzi? pēc kādām sentēvu metodēm?
uz stennnda.
un to ka kkas kkur ir prom, to jau mēs redzējām, ne velti sagāzumam šaibas abās puses ir dažāda biezuma, lai tas būtu vienāds
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Likās ka jums varbūt tur nav stends brīvi pieejams un liekat kaut kā citādāk
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
WHAT!?Foxijs wrote:Likās ka jums varbūt tur nav stends brīvi pieejams un liekat kaut kā citādāk
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Nu kā, normālā situācijā, čuvakiem kuriem nav "gali" servisā kur ir pieejams savirzes stends, tas sanāktu baigi čakarīgi pēc katras gonkas vest un taisīt savirzi kkur, ja ir brīvi pieejams tad jau zbis
- Abit e30
- Posts: 1113
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ā, nē tādā ziņā ir viss po pacanskomuFoxijs wrote:Nu kā, normālā situācijā, čuvakiem kuriem nav "gali" servisā kur ir pieejams savirzes stends, tas sanāktu baigi čakarīgi pēc katras gonkas vest un taisīt savirzi kkur, ja ir brīvi pieejams tad jau zbis
rīt skatīsimies kas sanāks.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Cīņas karstumā arī sūrākie sentēvi savirzes regulēšanā pielieto striķīšu metodi
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Stūres pirksti tradicionāla problema. Uz gonku vienmēr jāņem kāds lieks līdzi.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"