Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Posted: 28 Aug 2017, 13:13
tā, pa lielam pēdējie darbi paveikti, nomainījās motora kronšteins.
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis
mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
kkā tā pagaidām
...ā vēl biju skatē
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis
mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
kkā tā pagaidām
...ā vēl biju skatē