спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tā, pa lielam pēdējie darbi paveikti, nomainījās motora kronšteins.
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis
mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
kkā tā pagaidām
...ā vēl biju skatē
laikam bija atskrūvējies uzgrieznis un labi visu nokapājis
mainot kronšteinu atklājās, ka gofra ir pilnīgi atā, tas arī bija iemesls mašīnas neiešanai gonkas beigās.
motoram staigājot lielā amplitūdā saplēsa gofru.
uzlikta jauna OEM
izbraucu nelielu aplīti, stingrāks pateicoties stienim, liekas ka toč ir, bēt nevar saprast, kkā dīvaini liekas ka auto uzvedās
tad vēl konstatēju ka DISA vārstam vakuuma līnijā trūkst pretvārstiņš, iepirku to, domāju likšu virsū, pačekoju pārējo sistēmu un konstatēju ka pati sēne, kas regulē droseli kolektorā ir caura tagad saliku tā lai itkā ir labāk pie lielajiem apgriezieniem, pozīcijā, kādā viņa aiziet pēc 4k apgriezieniem, liekas ka tagad no 4.5-5.5 ir labs cēlien un tad pārstāj celt, jāsaliek būs atpakaļ jāpaskatās vai kkas mainīsies
kkā tā pagaidām
...ā vēl biju skatē
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Vienreiz čomam regulēju naktī ar garu dēli pret ratiemFretka wrote:Cīņas karstumā arī sūrākie sentēvi savirzes regulēšanā pielieto striķīšu metodi
Nu labāk kā nekas bija
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
par sīkumiem tas viss.. nu jā, auto skatē ieradās tāds, kāds viņš ir, nebija galīgi laika uz doto mirkli, varbūt šonedēļ saņemies saliks visu un mēģinās dabūt to gaduMellaish wrote: 14 x 2nieki un 1 x 1ninieks
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
es skatījos jā, nekas nopietns, bet 2nieku skaits kā jau ierasts trases žurkmobīļiem
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
atceros, kā kvatarcūkai regulēju. tieši tā pat - štriķis un divi dēļi-AF- wrote:Vienreiz čomam regulēju naktī ar garu dēli pret ratiemFretka wrote:Cīņas karstumā arī sūrākie sentēvi savirzes regulēšanā pielieto striķīšu metodi
Nu labāk kā nekas bija
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
šoreiz īsumā
skate ar otro piegājienu tika izieta, samainījām reduktoru, salikām visu salonu uttttt, protams bija problēmas ar decibeliem, tur aizgāja ļoti daudz laika... pārāk daudz, jo pirmais bundulis neko nenoklusināja, tad tika ņemts no e30 skates bundulis, kas 1.8is nespēja noklusināt tad rīkojos radikāli un galā vnk uzmetināju šaibu ar mazu caurumiņu, un tad kkā sagāja
1. variants ...fainal edition laikam nav nobildēts, bet tas arī bija ''skatāms''
tātad, tā kā glāzes tā jau bija sagāzušās uz iekšu un vienai glāzei ļoti bija izsista augša (virsma jau apaļīga nevis kā plakne), tika pieņemts saprātīgs lauku lēmums, ka vajag kkādu glāžu atsaiti
izgriezām rimbuļus
un uz ātru roku uzvārīju...ja ne labāk, tad savādāk
tad pats sāpīgākais moments
un tā arī laikam bija vienīgā reize, kad kkur ieplēsām...neskaitot sīkas atspiesšanās kas neko nesalauza.
auto izturēja godam, šoreiz nekas nesaplīsa
vienīgi motors sāka izdvest interesantas skaņas kkur pie ieplūdes kolektora, itkā pūstu garām, kad tika nodots kārtīgi vairākus apļus pēc kārtas, kad padzisā tā ok, ķip sāka skanēt kā dīzelis, tāda pulsējoša skaņa, bet ne kā kompīši vai šāles utt.
būs jāpajauc jāpaskatās kkad.
pirmais brauciens, kas gāndrīz beidzās ļoti slikti...bet izvilku
daudz kļūdas un problēmas ar saslēgšanos utttt » Skatīties Youtube
nu kkā tā....ā, Vilciens atkal paķēra pleķi sport klasē, tā ka tā, bīstieties!
...vēlāk mož vēl kādu onbōrdu iemetīs, ja kādu vispār interesē (jā joprojām nav nekāds ūber labais novietojums kamerai..bēt leikas ka ir labāk ne kā iepriekš)
skate ar otro piegājienu tika izieta, samainījām reduktoru, salikām visu salonu uttttt, protams bija problēmas ar decibeliem, tur aizgāja ļoti daudz laika... pārāk daudz, jo pirmais bundulis neko nenoklusināja, tad tika ņemts no e30 skates bundulis, kas 1.8is nespēja noklusināt tad rīkojos radikāli un galā vnk uzmetināju šaibu ar mazu caurumiņu, un tad kkā sagāja
1. variants ...fainal edition laikam nav nobildēts, bet tas arī bija ''skatāms''
tātad, tā kā glāzes tā jau bija sagāzušās uz iekšu un vienai glāzei ļoti bija izsista augša (virsma jau apaļīga nevis kā plakne), tika pieņemts saprātīgs lauku lēmums, ka vajag kkādu glāžu atsaiti
izgriezām rimbuļus
un uz ātru roku uzvārīju...ja ne labāk, tad savādāk
tad pats sāpīgākais moments
un tā arī laikam bija vienīgā reize, kad kkur ieplēsām...neskaitot sīkas atspiesšanās kas neko nesalauza.
auto izturēja godam, šoreiz nekas nesaplīsa
vienīgi motors sāka izdvest interesantas skaņas kkur pie ieplūdes kolektora, itkā pūstu garām, kad tika nodots kārtīgi vairākus apļus pēc kārtas, kad padzisā tā ok, ķip sāka skanēt kā dīzelis, tāda pulsējoša skaņa, bet ne kā kompīši vai šāles utt.
būs jāpajauc jāpaskatās kkad.
pirmais brauciens, kas gāndrīz beidzās ļoti slikti...bet izvilku
daudz kļūdas un problēmas ar saslēgšanos utttt » Skatīties Youtube
nu kkā tā....ā, Vilciens atkal paķēra pleķi sport klasē, tā ka tā, bīstieties!
...vēlāk mož vēl kādu onbōrdu iemetīs, ja kādu vispār interesē (jā joprojām nav nekāds ūber labais novietojums kamerai..bēt leikas ka ir labāk ne kā iepriekš)
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
ehh, laiks skrien, gonkās pašlaik klusums pirms ziemas kausiem... gribas brāāukt..
gaidot sezonu pāris šādi tādi apdeiti..
bet vispirms...gremdējamies atmiņās no pēdējā Tepera posma...roku, kāju treniņš
man jau vislabāk patīk triks no 4:00 minūtes » Skatīties Youtube
bet tad nu pie ''apgreidiem''
...pirmais..hidrō rūķis, ou yē, so mač sport
tā kā rokas darba daudz nebīstas un laukos darīt nav ko, ADparts iepirku wilwood cilndrīti 0,750 , unibolu štokam + uzvirpoju štoku resnāku kā stoka, iepirku pāris metālus, vēl šo to uzvirpoja virpotājs, un aiziet darbinam metināmo aparātu..
jau sāk kkādas aprises parādīties...
gatavs, meklēju best spot, kkā tā
kautkur pusceļā
kad jau viss salikts, vajadzēja, protams, sagaisot sistēmu, beidzot liku lietā jau vasarā sagādāto šķidrumu, kas bija paredzēts vēl minišosejai
sport
ūn kad tikām līdz sajūgam....pavisam nomira darba cilindrs
tagad bij skaidrs, kādēļ pat pēc kloķenes blīvslēga maiņas joprojām zvana apakšā bija slapjums un kādēļ sajūga pedālis bija dīvains (garš sākums pa brīvo un pašā galā tikai ņem) likās jau ka sajūgu būs jāmaina, bet nekā, cilindrs jau sen bija genoht..
novinkij, mmm
plus kārbas bukses tika nomainītas, jo viena vecā bija atteikusi praktiski
wireless
plūs jauna masssa
tālāk atceroties pagājušos ziemas kausus, minišoseju...un domājot par nākotni..
telefonā atskan zvans...Jums no saulainās Tokijas atnācis sūtījums
turpinot iesākto, kompatam visu laiku bija standarta stūre, kas itkā apmierināja, bet tajā pašā laikā bija baigi lielā, un īsti līdz galam nepatika
jau daudz gadus garāžā karājās nomētājusies oldskūl stūrīte, noņēmu izolentu, kas bija biezā slānī un atdevu stūri Šuvējam pāršūt
stūre dabūta, salons salikts. rocenei kāts gan vēl nav piebeigts.
ar roceni esmu baigi apmierināts, tieši tā kā gribēju, diezgan īss gājiens un lābi ņem
bija baigais plāns par spōrta kulisi, viss bija sarasēts utt, bet beigās viss apstājās pie tā cik prasīja vietējie CNC vīri par detaļu izgatavošanu bomzis, praktiski nedaudz piemetot varēja jau nopirkt gatavu visu kulisi , ko vidrīzāk kkad arī iepirkšu, līdz ar to pagaidām tika vnk fine finish pielabota esošā.
ofiss
nikns stail
kkā tā uz doto mirkli, tūlīt tiks darbināts metināmais vēlreiz, lai aizlāpītu pāris caurumus virsbūvei, un tad jau, dos džazu kkur
turās
āaā, ir vēl viena kaitinoša lieta, kas jānovērš.. random momentos sāk piesist kompensators, kaut vai vnk brīvgaitā stāvot, pēkšni, aiziet...uzgāzē, pazūd, citreiz, tik ātri nepāriet utt. aukstu iedarbinot citreiz piesit, citreiz klusums, hz.
brauc ar siltu motoru viss ok, piestāj, iepildi degvielu, iedarbini, sit...
it kā tas jau labu laiku atpakaļ sākās, kad ķēdi mainīja, čoms kompīšiem toreiz uzmeta aci, bet visi itkā bija ok, hzzz
gaidot sezonu pāris šādi tādi apdeiti..
bet vispirms...gremdējamies atmiņās no pēdējā Tepera posma...roku, kāju treniņš
man jau vislabāk patīk triks no 4:00 minūtes » Skatīties Youtube
bet tad nu pie ''apgreidiem''
...pirmais..hidrō rūķis, ou yē, so mač sport
tā kā rokas darba daudz nebīstas un laukos darīt nav ko, ADparts iepirku wilwood cilndrīti 0,750 , unibolu štokam + uzvirpoju štoku resnāku kā stoka, iepirku pāris metālus, vēl šo to uzvirpoja virpotājs, un aiziet darbinam metināmo aparātu..
jau sāk kkādas aprises parādīties...
gatavs, meklēju best spot, kkā tā
kautkur pusceļā
kad jau viss salikts, vajadzēja, protams, sagaisot sistēmu, beidzot liku lietā jau vasarā sagādāto šķidrumu, kas bija paredzēts vēl minišosejai
sport
ūn kad tikām līdz sajūgam....pavisam nomira darba cilindrs
tagad bij skaidrs, kādēļ pat pēc kloķenes blīvslēga maiņas joprojām zvana apakšā bija slapjums un kādēļ sajūga pedālis bija dīvains (garš sākums pa brīvo un pašā galā tikai ņem) likās jau ka sajūgu būs jāmaina, bet nekā, cilindrs jau sen bija genoht..
novinkij, mmm
plus kārbas bukses tika nomainītas, jo viena vecā bija atteikusi praktiski
wireless
plūs jauna masssa
tālāk atceroties pagājušos ziemas kausus, minišoseju...un domājot par nākotni..
telefonā atskan zvans...Jums no saulainās Tokijas atnācis sūtījums
turpinot iesākto, kompatam visu laiku bija standarta stūre, kas itkā apmierināja, bet tajā pašā laikā bija baigi lielā, un īsti līdz galam nepatika
jau daudz gadus garāžā karājās nomētājusies oldskūl stūrīte, noņēmu izolentu, kas bija biezā slānī un atdevu stūri Šuvējam pāršūt
stūre dabūta, salons salikts. rocenei kāts gan vēl nav piebeigts.
ar roceni esmu baigi apmierināts, tieši tā kā gribēju, diezgan īss gājiens un lābi ņem
bija baigais plāns par spōrta kulisi, viss bija sarasēts utt, bet beigās viss apstājās pie tā cik prasīja vietējie CNC vīri par detaļu izgatavošanu bomzis, praktiski nedaudz piemetot varēja jau nopirkt gatavu visu kulisi , ko vidrīzāk kkad arī iepirkšu, līdz ar to pagaidām tika vnk fine finish pielabota esošā.
ofiss
nikns stail
kkā tā uz doto mirkli, tūlīt tiks darbināts metināmais vēlreiz, lai aizlāpītu pāris caurumus virsbūvei, un tad jau, dos džazu kkur
turās
āaā, ir vēl viena kaitinoša lieta, kas jānovērš.. random momentos sāk piesist kompensators, kaut vai vnk brīvgaitā stāvot, pēkšni, aiziet...uzgāzē, pazūd, citreiz, tik ātri nepāriet utt. aukstu iedarbinot citreiz piesit, citreiz klusums, hz.
brauc ar siltu motoru viss ok, piestāj, iepildi degvielu, iedarbini, sit...
it kā tas jau labu laiku atpakaļ sākās, kad ķēdi mainīja, čoms kompīšiem toreiz uzmeta aci, bet visi itkā bija ok, hzzz
Last edited by Abit e30 on 05 Nov 2017, 20:41, edited 3 times in total.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Draudzenes m43 agrāk kladzēja kompensātors viens
Ielēju castrol magnatec 5w-40 diesel pārstāja, jau divas reizes pēc tā nomainīju ellu uz citu, viss klusi.
Atklāju nejauši, savā vecajā 2.0d ielēju, kladzēja drusku klusāk
Citam m43 saimniekam arī ieteicu, baigi laimīgs, arī pazuda takškēšana.
Tev vispār kādu ellu lej?
Ielēju castrol magnatec 5w-40 diesel pārstāja, jau divas reizes pēc tā nomainīju ellu uz citu, viss klusi.
Atklāju nejauši, savā vecajā 2.0d ielēju, kladzēja drusku klusāk
Citam m43 saimniekam arī ieteicu, baigi laimīgs, arī pazuda takškēšana.
Tev vispār kādu ellu lej?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Fretka wrote:blin baigi forši viss beigu beigās
patik
yeah boooois!O.z wrote:Best racecar out here
-AF- wrote:Draudzenes m43 agrāk kladzēja kompensātors viens
Ielēju castrol magnatec 5w-40 diesel pārstāja, jau divas reizes pēc tā nomainīju ellu uz citu, viss klusi.
Atklāju nejauši, savā vecajā 2.0d ielēju, kladzēja drusku klusāk
Citam m43 saimniekam arī ieteicu, baigi laimīgs, arī pazuda takškēšana.
Tev vispār kādu ellu lej?
hmz, jāā pareizi atceros 10w50 Totals...lētākais ko varēju dabūt no tāda tipa eļļām
man viņu diezgan labi arī ēd, bet nu labi, tas motors arī brauc attiecīgā slodzē, man liekas kādi 3l jau ir uzlieti.
tagad itkā jāmain eļļa tieši, bet šitā man vēl ir palikusi pus kanna(nopirku vēl 5l pieliešanai ), bija doma tādu pašu ķert, bet varbūt tiešām vajag paņemt pārbaudītas vērtības, kādu 10w60 motuli
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nemaz nestrīdēšos par pretējo-AF- wrote:Totals sūds
kā jau teicu, visu izteica cena