Page 26 of 40

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 03 Apr 2018, 19:35
by AtmoBenzin
Galvenais ir uzpasēt un mainīt kārbas kardāna gumijas. Tiklīdz viņā parādās plaisas vai brīvkustības, tad vajag mainīt nost. Kas atkarībā no braukšanas var būt pat līdz divām reizēm gadā. Ja vislaik ir stingra gumija tad reduktori, gan mazie, gan lielie, dzīvo daudz daudz ilgāk. Paties stāsts, skarbā pieredzē pārbaudīts :D

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 04 Apr 2018, 16:48
by petka17
Grūti spriest par dzīvi ar open difu. Pašam nav nekad bijis... Vienīgā pieredze ir ar atmo mercedesu uz vosa - sketchy un sarežģīti. Bet tagad bloķu cenas arī uzkāpušas kocmocaaa

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 04 Apr 2018, 21:17
by AtmoBenzin
Kāds sakars? Tam cik ilgi dzīvo galvenā pārvada sazobe nav baigi nekāds sakars ar to vai pēc tam seko diffs, bloķis vai viss sametināts.

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 04 Apr 2018, 22:08
by Abit e30
AtmoBenzin wrote:Kāds sakars? Tam cik ilgi dzīvo galvenā pārvada sazobe nav baigi nekāds sakars ar to vai pēc tam seko diffs, bloķis vai viss sametināts.
ja Tu jautā man, tad vnk pēc pieredzes parasti izbeidzas open difa satelīti. reduktori kuros norauti/samalti zobi pārim, esmu dažus tādus tikai redzējis salīdzinot ar izjukušiem satelītiem(pat stock e46 n42b20, čau kretīn! :naac: ). ok, pāris arī redzēti jau ar plaisām primārās vārpstas zobos pie pamatnes, bet tiem auto galīgi nebija mazmotori un ne mazie reduktori.

un tāpēc mazo reduktoru es vairs nevēlos, man nevajag bumbu ar laika degli aizmugurē, kas kādu labu gonku var apstādināt jebkurā brīdī.

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 04 Apr 2018, 22:23
by AtmoBenzin
Bet jūs tak metināsiet tā pat. Jebkurā gadījumā svaigu gumiju reizi "sezonā" toč silti iesaku tā vai tā.
Spoiler
Show
Man bijuši vairāk par 10 reduktoriem uz mana e30, arī lielajos parādās luftes pēc kāda laika ja spārda sajūgu ikdienā, bet dzīvo visi ilgāk, ja gumija bez plaisām/brīvkustībām.

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 04 Apr 2018, 22:52
by Abit e30
AtmoBenzin wrote:Bet jūs tak metināsiet tā pat. Jebkurā gadījumā svaigu gumiju reizi "sezonā" toč silti iesaku tā vai tā.
Spoiler
Show
Man bijuši vairāk par 10 reduktoriem uz mana e30, arī lielajos parādās luftes pēc kāda laika ja spārda sajūgu ikdienā, bet dzīvo visi ilgāk, ja gumija bez plaisām/brīvkustībām.
nu ja mazais, tad es gribu bloķi, bet šitas mazais jau ne sūda nebloķē un izdveš nepārāk labas skaņas, ieguldīt viņā nuadu nav vērts, un tad sākas apburtais loks, jo mazu metināto vnk negribu vairs likt tas jau downgrade, sirdsapziņa neļauj....gribu lielo..LIELO!!!! ai zbal Jūs :dusma: :-D :-D





likšu mazo metināto..
:emo:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 18:13
by Abit e30
Sveiki biedri.

laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..

tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi :-D
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus :rofl:
Image

opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā :reeka:
Image

tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, liekas trubas utt.
Image

tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan :emo:
Image

kkad ganjau piekombinēšu difuzoru
Image

tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas
Image

uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai, grūti teikt, maybe.

vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi :-D
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!

tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.

visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju :susnaks:

grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās????? :reeka: :reeka:
Image

Image

:aleluja: :aleluja:
Image

kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri :D
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan :reeka:
...vajag spoileri :dusma: :D
» Skatīties Youtube

kkā tā īsumā...domāju ko darīt ar reduktoru, laikam pārlasīs mazo LSD kas ir virsū un cerēs uz to labāko.
turās! #Mundierismotorsport
Image

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 19:02
by -AF-
tahometrs ir funnn

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 19:03
by kars
Onbords :cool: vajag platlenķa lēcu, savādāk nav ātruma izjūta
Reduktora attiecība perfekta?!
Heel&toe on point! daudz stabilkāks bremzējot un slēdzoties uz leju + bauda ausij un pašam, sajūgs/transmisija pasaka paldies!
Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā :roll:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 19:17
by ordii
krasoped, satisfying shifti un emocijas peec izdedzes labas :D cieti

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 21:36
by Rii
kars wrote: Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā :roll:
Jup, izskatās, ka atmeta gāzi un tai brīdī norāvās. E30/Kompota standarta prikoliņi :D
Pastāsti vairāk par elektroventilatoru, čopačom :esarigribu:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 21:58
by howitzer
Jebak, labs pirkums jums tas 2.8, griežas līdz kkādiem 15k. :shock: :aleluja: :aiwa:
Krasava, dodat tik ručkā! :cool:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 22:00
by Abit e30
-AF- wrote:tahometrs ir funnn
:naac:

kkad iedos pārprogrammēt, nēesot kolēgam vada pašlaik vai kkas tāds.
kars wrote:Onbords :cool: vajag platlenķa lēcu, savādāk nav ātruma izjūta
Reduktora attiecība perfekta?!
Heel&toe on point! daudz stabilkāks bremzējot un slēdzoties uz leju + bauda ausij un pašam, sajūgs/transmisija pasaka paldies!
Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā :roll:
var jau uzslēgt uz wide, vai superwide, vienmēr likās ka šitā ir visnormālāk :hvz:
mmm, ķip gandrīz vai tā sanāk, pāris reizēs iesitās redline 5tajā pie Slimnīcas līkuma, tieši pirms bremzēšanās, 3,9x domāju būtu perfektais šai konfigurācijai.
nū arī droši vien, tas ritenis gan jau ''nepareizi'' staigā amortizējoties :-D
ordii wrote:krasoped, satisfying shifti un emocijas peec izdedzes labas :D cieti
:naac:
Rii wrote:
kars wrote: Par aizm. slīdēšanu, domaju ka tas arī lielā mērā pateicoties e30 piekarei, ko nekādīgi nevar izlabot arī modificējot, semi-trailing arm kā nekā :roll:
Jup, izskatās, ka atmeta gāzi un tai brīdī norāvās. E30/Kompota standarta prikoliņi :D
Pastāsti vairāk par elektroventilatoru, čopačom :esarigribu:
nū jā, es pārāj strauji atmetos, un auto svaru pārnesa uz priekšu un aizmugure atvieglojās, jā, bet tas varētu notikt ar jebkādu auto :roll:

nu, ko tur daudz, ventilators, paŗis vadiņi, slēdzis, relejs, un aiziet pāris stundas lai viss izskatās +- skaisti :naac:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 20 Apr 2018, 22:02
by Abit e30
howitzer wrote:Jebak, labs pirkums jums tas 2.8, griežas līdz kkādiem 15k. :shock: :aleluja: :aiwa:
Krasava, dodat tik ručkā! :cool:
otro apli gandrīz iet :coconet: :-D
:aleluja:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 21 Apr 2018, 13:10
by J.K.jr.bad.
Nedaudz tevi pakritizēšu, jeb pamācīšu, lai tu nenosistos Biķeros.

Pašnāvnieciska trajektorija braucot tiltiņa līkumā. Jāņem ir no pašas labās malas tā, lai pirms tiltiņa kalna augstākā punka tev auto jau stāvētu taisi. Savādāk, auto aizmugure atvieglosies un tu būsi vai vienā vai otrā puses betōnā.

Nekad neatmet gāzi ejot līkumā. Tikai tad kad stūre ir taisna! Būs tieši tas pats kas pirmajā padomā. '

Ja pirms roteriem jābremzē, tad tieši tā pat bremzējam tikai, kad auto brauc taisnā virzienā.

Pirms elkoņa tajā līkumā jāņem trajektorija tā, lai tu pietiekami ātri atrastos kreisajā pusē kur tu varēsi ar taisniem ratiem bremzēt.

Par pakaļas izslīdēšanu. Cik skatos, tad uz beigām ar vien vairāk. Visticamāk, riepas uzkarsa un tajās jau par lielu spiediens. Man optimāli uz R15 spiediens ir nedaudz zem 2bar. Minišosejā es daru tā, ka pirms pirmā brauciena laižu nost līdz kādiem 1.8Bar. Principā var laist vēl mazāk. Pirmos pāris apļus uzmanīgāk, lai riepa uzsilst un spiediens palielinās. Pēc brauciena skatos, par cik ir uzkāpis spiediens katrā riepā un tad atkal piekoriģēju uz aptuveni 1.8-1.9Bar atkarībā no tā cik ļoti spiediens ir uzkāpis. Respektīvi jāspēlējas un jāmēģina saprast, kas un kā.

Noteikti sarunā ar kādu sportistu, lai tev treniņos pamāca braukt trajektorijas. Būs daudz ātrāk un arī drošāk. ;)

Viens neliels video tev garām braucot:
» Skatīties Youtube


Lai veicas!

P.S. Aizmugurējais disku bremžu tilts man ir. :naac: Bet principā nekā labāka par CL Brakes bremžu uzlikām nav priekš šādiem un arī visiem citiem pasākumiem. :wink:

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 21 Apr 2018, 17:22
by Abit e30
hah :-D :cool:

mm, jā, man kkā tā visu laiku sanāk, es itkā mēģinu pieturēties pie tās labās puses, bet laikam par ātru griežu un sanāk no vidus jau griezties, jo liekas ka savādāk vispār neierakstīšos.

galvenais ka es pats saprotu, ka atmetoties līkumā mašīna paliek nestabila, bet tāpat visu laiku tā daru :-D nu bet tad ja līkumā jūti ka ir par ātru, ar kreiso vnk piebremzēt, notiks taču kkas līdzīgs? :roll:

par roteriem, es vnm mēģinu bremzēt tikai taisni, bet ļoti bieži (pārsvarā) ir jau kkāda nepareiza trajektorija nākot klāt un sanāk ka tu nāc klāt vēl iegriezienā, bet jādzēšās ir, tad arī gandrīz sanāk špāses, jo aizmugure protams grib un arī sāk slīdēt. (2. brauciena video tieši tas notika pie 1. rotera)

Jā, tā arī bija, ka uz beigām slīdēja vairāk un vairāk, un pareizi Tu saki, pēc 1. brauciena bija ja nemaldos 2.4bar riepās, sāku šķiet ar 1.8 un 1.7 laikam.
tad es palaidu biš nost, bet nelaidu daudz, jo pa lielam likās ka auto labi turās (gandrīz :D) un riepa uz sāna borta strādā līdz ar protektoru (negribēju iebraukt auzās, kā pagāšgad, kad auto likās ka peld pa trasi un braukt kaifa vispār nekāda).
neatceros, cik bija pēc 2. brauciena, bet zinu ka laidu vēl nost, bet diemžēl 3. braucienu atcēla, nez kā tad būtu bijis.

jā, protams, tas būtu vērtīgi, bet visi jau tādi sportisti, ka bail kādam ko prasīt :D
vienīgais ko es esmu darījis, skatījies šosejas sacensību onboardus, un tad kko +- mēģināju atcerējies trajektorijās, protams, ņemot vērā, vai braucējs brauc viens, barā, vai sedz kādu uttt.

mjā, bet tīri tādai fun pabraukšānai, CL ir diezgan dārgs prieks.
bet kā jau teicu, es domāt te galveno lomu nospēlēja aizmugures bremzes-trumuļi, jo man arī hidrai gājiens palika gandrīz ir līdz galam līdz aizmugure sāk ņemt, laikam labi piedila :D

ja grib braukt minišoseju, noteikti vajadzēs diskus, jā.

Paldies par pamācību...kā arī detaļām! :naac: :cool:

iemetu arī video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes.
» Skatīties Youtube

nu jā, un pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt :shock:

kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens
Image

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 23 May 2018, 14:26
by J.K.jr.bad.
Smiltene
» Skatīties Youtube


Pieklājīgi braucēji. Ja līkums, tad rāda pagriezienu. :D

Starp citu, jums tur metinātais reduktors?

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 23 May 2018, 16:39
by Abit e30
J.K.jr.bad. wrote:Smiltene
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UTlkJiC-2TU[youtube]


Pieklājīgi braucēji. Ja līkums, tad rāda pagriezienu. :D

Starp citu, jums tur metinātais reduktors?
:cool:
tas Kretīns pie rulles, šim vnk tiesībām tik daudz punktu, ka tagad kā sak: ''labāk lieku reizi parāda, nekā vēl kādu punktu tiesībās dabūt'' :reeka:

jā..diemžēl atkal ir metinātais, bet nu tiks risināta problēma.

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 23 May 2018, 17:42
by J.K.jr.bad.
Šī bilde laba:
Image

Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L

Posted: 23 May 2018, 18:05
by ray112
Tuksneša vētra :cool: