Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L
Posted: 24 May 2018, 16:52
Labs i, ko tur vilks garumā.
uzrāvām šogad pirmo gruntīgo gonku, Smiltenē.
pēc minišosejas mazais LSD sāka izdvest nelāgas blakusskaņas, tika pārjaukts 100reizes, regulēta sazobe, mainīti kkuri gultņi, neatceros vairs kuri tieši, beigās(nu vnk beigās tika konkrēti konstatēts) vēl sāka mest lsd elementa vāciņš, līdz ar to sazobi nebij vairs iespējams saregulēt, un tā tas viss tagad mētājas garāžas stūrī
tālāk atkal vajadzēja nedaudz piečirkstināt bundžu...zb
orģinālais BMW remkomplekts, metināmā drāts un metāla loksne
mmmmm
kad tas tika sametināts, metinātais reduktors virsū, vēl pieķerti visādi sīkumi salonā, jau tuvojās raceday's, ienācās riepas
uniroyals open klasei, gruntenes sport klasei.
pa vidam vēl sanāca pāriet uz špillllllkām
lai var likt flančus kad vajag, ja vajag utt, vieglāk pārmest riepas utttt.
plus priekšai beidzot ir savi flanči, nav no kolēģa jāaizņemas un arī uz tapskrūvēm.
sportinieki gatavi startiem..
tāds ātrais pagaidu, paliekošais variants gaisa filtram
tād iepriekšējā dienā pirms Smiltenes ātri satīrījām auto, lai atbraucot vismaz ir tīrs un smuks
ierodoties notikuma vietā, viss liekas ļoti cerīgi.
pēc pirmā brauciena man gan vairs tā nelikās
vispār nespēju savākt to mašīnu, visu laiku gribēju dot pilnu džazu..ko es arī darīju , un auto visu laiku rāvās nost protams, visur plakaniski, bremzēju par vēlu utt...braukšanas ziņā gan man tas itkā patika, bet diemžēl tas ir lēnu.
neiztika arī bez ''buktēm''
Kretīns gan ar auto labāk sapratās, un ap 3nieku nobrauca laikam visus braucienus, abās klasēs (RWD open, RWD sport) kurās braucām.
uzvaras gājienu Sport klasē gan pārtauca pusass, kura nogriezās pie iekšējās granātas, pēdējajā braucienā jau trases sākuma daļā
kā arī motoram kāpa temperatūra, nobraucot vienu braucienu viss itkā ok, sagaida rindu, nobrauc Kretīns, un temperatūra jau bija augšā, tad nu ātri uzbraucām uz blakusesošā ceļa un temperatūra uzreiz strauji kritās līdz normai. Cits, stipri jaudīgāks ventilators jau pasūtīts...
vienā brīdī braucot dzesēt auto skatos čot dūmi kkādi pie kājām blakussēdētāja pusē, piemetu roku pie grīdas, biš apdedzinu pirkstus, un saprotu, ka grīda tik karsta, ka šuvju mastika tunelim kur pienāk ugunssiena, vnk kūst jau būs kkas jādomā. vēlāk mājās uzceļot uz pacēlāja redzu, ka no apakšas uz grīdas mastika visa saplaisājusi/sadegusi tajā vietā, normāli karsts bijis
pa vidam vēl braucot caur putekļiem pazuda orientieris....
sliedes...
un jā, šī labā bilde atspoguļo, cik sausa un putekļaina bija trase
gaisinieks pēc gonkas, kurš pirmstam bija gālīgi tīrs (tīram krāsa ķip sarkana)
putekļu maker darbībā » Skatīties Youtube
te onboards no pēdējā brauciena RWD Sport klasē (ar gruntenēm).
mēģināju vairs nelikt visur plakaniski utt, bet tāpat nekur pa trajektorijām netrāpīju, nu i h*j s ņim.. » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām, LSD lielais atrasts tīri uz gonku, kkas jāpadomā ar svaru aizmugurē, dzesēšanām uttt.
uzrāvām šogad pirmo gruntīgo gonku, Smiltenē.
pēc minišosejas mazais LSD sāka izdvest nelāgas blakusskaņas, tika pārjaukts 100reizes, regulēta sazobe, mainīti kkuri gultņi, neatceros vairs kuri tieši, beigās(nu vnk beigās tika konkrēti konstatēts) vēl sāka mest lsd elementa vāciņš, līdz ar to sazobi nebij vairs iespējams saregulēt, un tā tas viss tagad mētājas garāžas stūrī
tālāk atkal vajadzēja nedaudz piečirkstināt bundžu...zb
orģinālais BMW remkomplekts, metināmā drāts un metāla loksne
mmmmm
kad tas tika sametināts, metinātais reduktors virsū, vēl pieķerti visādi sīkumi salonā, jau tuvojās raceday's, ienācās riepas
uniroyals open klasei, gruntenes sport klasei.
pa vidam vēl sanāca pāriet uz špillllllkām
lai var likt flančus kad vajag, ja vajag utt, vieglāk pārmest riepas utttt.
plus priekšai beidzot ir savi flanči, nav no kolēģa jāaizņemas un arī uz tapskrūvēm.
sportinieki gatavi startiem..
tāds ātrais pagaidu, paliekošais variants gaisa filtram
tād iepriekšējā dienā pirms Smiltenes ātri satīrījām auto, lai atbraucot vismaz ir tīrs un smuks
ierodoties notikuma vietā, viss liekas ļoti cerīgi.
pēc pirmā brauciena man gan vairs tā nelikās
vispār nespēju savākt to mašīnu, visu laiku gribēju dot pilnu džazu..ko es arī darīju , un auto visu laiku rāvās nost protams, visur plakaniski, bremzēju par vēlu utt...braukšanas ziņā gan man tas itkā patika, bet diemžēl tas ir lēnu.
neiztika arī bez ''buktēm''
Kretīns gan ar auto labāk sapratās, un ap 3nieku nobrauca laikam visus braucienus, abās klasēs (RWD open, RWD sport) kurās braucām.
uzvaras gājienu Sport klasē gan pārtauca pusass, kura nogriezās pie iekšējās granātas, pēdējajā braucienā jau trases sākuma daļā
kā arī motoram kāpa temperatūra, nobraucot vienu braucienu viss itkā ok, sagaida rindu, nobrauc Kretīns, un temperatūra jau bija augšā, tad nu ātri uzbraucām uz blakusesošā ceļa un temperatūra uzreiz strauji kritās līdz normai. Cits, stipri jaudīgāks ventilators jau pasūtīts...
vienā brīdī braucot dzesēt auto skatos čot dūmi kkādi pie kājām blakussēdētāja pusē, piemetu roku pie grīdas, biš apdedzinu pirkstus, un saprotu, ka grīda tik karsta, ka šuvju mastika tunelim kur pienāk ugunssiena, vnk kūst jau būs kkas jādomā. vēlāk mājās uzceļot uz pacēlāja redzu, ka no apakšas uz grīdas mastika visa saplaisājusi/sadegusi tajā vietā, normāli karsts bijis
pa vidam vēl braucot caur putekļiem pazuda orientieris....
sliedes...
un jā, šī labā bilde atspoguļo, cik sausa un putekļaina bija trase
gaisinieks pēc gonkas, kurš pirmstam bija gālīgi tīrs (tīram krāsa ķip sarkana)
putekļu maker darbībā » Skatīties Youtube
te onboards no pēdējā brauciena RWD Sport klasē (ar gruntenēm).
mēģināju vairs nelikt visur plakaniski utt, bet tāpat nekur pa trajektorijām netrāpīju, nu i h*j s ņim.. » Skatīties Youtube
kkā tā pagaidām, LSD lielais atrasts tīri uz gonku, kkas jāpadomā ar svaru aizmugurē, dzesēšanām uttt.