спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
nu ko, diezgan spēcīgi paķimerējāmeis ar elektrību
respektīvi kolēga sakārtoja salonā elektro jautājumus tur viss tākā strādā....un tad prieki beidzās kad sākām slēgāt lampas...no visa pa lielam strādāja tikai viss, kas iet kkā pa tiešo bez tā gaismu vai hz bloka, tālie, pagriezieni..un viens.. fokin viens gabarīts
gabarītus abus dabūjām, tuvos saliks uz relejiem, neies tur daudz domāt.
tālāk aizmugurē tās fakin sedana lampas ar vēl vairāk fokin bladī spuldžu cokoliem
bet pats tops bija tas...ka es aizmugures vadus ta izvilku pa kreiso pusi....ā oem laikam iet pa labo?...respektīvi štekeros pret vajadzīgajiem kontaktiem nebija pinu jo tie bija pretējo pušu, nu ok, maza bēda, nokniebām un pārlodēs puses, bet ar to viss nebeidzās, pārāk gari jāstāsta...bet īsumā, viss fun sākās ar to ka aizmuguri savilkām iepriekš jau pa ''normālo'', ka pieslēdz +, ja gribi lai kkas deg.....bēt bembīti taču pieslēdz masu....
nu jā, es paralēli sakārtoju vēl atlikušo elektrību, aķa kasti, durvīs lodziņus, durvju apšuvumus, visādus paspārņus utttttt.
un tad nu vienā dienā viss bija tik tālu ka jāsāk testēt...
dampis gan galīgi pussalikts, bet tas jau nav šķērslis

un interjērs, pagaidām minimālismā

un tad jau pašauj vaļā. » Skatīties Youtube
kkā tā.

respektīvi kolēga sakārtoja salonā elektro jautājumus tur viss tākā strādā....un tad prieki beidzās kad sākām slēgāt lampas...no visa pa lielam strādāja tikai viss, kas iet kkā pa tiešo bez tā gaismu vai hz bloka, tālie, pagriezieni..un viens.. fokin viens gabarīts

gabarītus abus dabūjām, tuvos saliks uz relejiem, neies tur daudz domāt.
tālāk aizmugurē tās fakin sedana lampas ar vēl vairāk fokin bladī spuldžu cokoliem

bet pats tops bija tas...ka es aizmugures vadus ta izvilku pa kreiso pusi....ā oem laikam iet pa labo?...respektīvi štekeros pret vajadzīgajiem kontaktiem nebija pinu jo tie bija pretējo pušu, nu ok, maza bēda, nokniebām un pārlodēs puses, bet ar to viss nebeidzās, pārāk gari jāstāsta...bet īsumā, viss fun sākās ar to ka aizmuguri savilkām iepriekš jau pa ''normālo'', ka pieslēdz +, ja gribi lai kkas deg.....bēt bembīti taču pieslēdz masu....



nu jā, es paralēli sakārtoju vēl atlikušo elektrību, aķa kasti, durvīs lodziņus, durvju apšuvumus, visādus paspārņus utttttt.
un tad nu vienā dienā viss bija tik tālu ka jāsāk testēt...
dampis gan galīgi pussalikts, bet tas jau nav šķērslis


un interjērs, pagaidām minimālismā


un tad jau pašauj vaļā. » Skatīties Youtube
kkā tā.
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
nu pašlaik jau pirmajos metros bez savirzes utt, likās ka auto braucas ļoti labi, tā kā jau ne pirmo reiz ar viņu brauktu


- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
nu ko... biš paķimerējāmies un biš pabraucām
tātad, ļoti strauji laiks tuvojās deadlainam, tā jau maucam dienu un nakti, bet mašīnai vēl daudz kas jādara.
laikam visi juta ka s*di ir, kolegas nāca palīgā, kas ļoti atviegloja manu dzīvi
kkā hronolōģiski, no pēdējā posta..karoče vajadzēja pabeigt to dampīti.
pirmo laikam sanāca piebeigt to vizuāālo.
stālts un nevainīgs

tad ilgi vēl elektriķis neslēdzās klāt, kas radīja bažas, bet nu beigās viss chill, pieķērās un elektrība done, saīsināja vadus, savilkām pa taisno caur relejiem lai strādā lampas, uttt
tad vēl pus diena kamēr tos visus vadus sačubināju, satinu, pietinu, sakārtoju, uztaisīju paneļus slēdziem, masas slēdzis un elektrība gatava.
ofiss kkas tāds.

kkur darba procesā.


Protams pirmais, vajadzēja paspēt iziet skati...veiksme, ka sanāca visu biš ātrāk sadarīt, un 4dien aizrāvām uz Gulbeni ķip sareģistrēt utt....protams, sporta pase tak jākārto ir Rīīīgā, LAFā...zāebisj
nu neko, izdevās sazvanīt meičukus uttt, uz ātro maucu pakaļ pasei, lai varētu atkārtoti 5dien braukt uz skati vēlreiz. Ja būtu aizmaukuši uz skati 5d, ar to arī viss būtu beidzies
bilžu vispār baigi nav, maucu tikai
gatavs uz skati..vēlreiz

mašīnu piereģistrēju, tagad ar maģisko atzīmi: SPORTA yeeeaaaa
un uzreiz arī izgāju pašu skati, viss kārtībā...ielika 1nieku par neatbilstošu odometru
bet svinēt vēl nevar, jo ko darīt lai varētu brauktu uz gonku bija vēl daudz. Aizsargi, panna īsti vairs nederēja, salonā visādi sīkumi, pudeļu turētāji, dokumentiem kaste, sakarene, uttttt utttt
kā ierasts bilžu nav, bet pa apakšu abiem sāniem tika salikti plastmasi, kā jau rāllijnikeiem utt, tiesa vēl viena puse jāpabeidz/ jāpārtaisa. tur kur negāja pāri bākai, jau stīrpu atrāva
vēl viens fail bija tas ka aizmugurē stāvēja atsperes un amji no kompakta, pirmo reiz izbraucot viss likās ok, bet kad pagalma testi iekarsa, sapratām ka visu max sit cauri, tā ka atsperes plaukts vnk iebliež pret kuzoovu, ahuenoo.
tā kā nebija sedana amju, tikai dažādi kompakta, tad nu tika uzliktas e36 kompakta plazas ļoti cietas, plus rēsns stabilizatora stienis, lai dabūtu to visu max cietu....nu situācija uzlabojās, bet pakaļa zemu (nevaru likt garākas atsperes jo tad amis ir gala stāvoklī, nav gājiena), tāpēc arī gonkā radās vairāki nevēlami demidži...tas pirmais kas jālabo.
tālāk, viss jau notika dienu pirms gonkas, palaidu pa taisno pečku, jo fokin bladī pečkas vārsts vnk visu laiku mauca max karstu gaisu salonā
ņemam nost un pa taisno

tā, bagāns arī sakārtots

nu praktiski viss gatavs 7dienai, lai dotu virsū.
...šoreiz pat nebraucām savā gaitā

tād nu reis dey, esam klāt.
kolēgām bija brīvāks un šie atmauca līdzi atbalstīt utt, plus uzņēmas mehu lomu (šiem jau pieredze no lielā rallija, bet nu ko nu par to
) , bet nu ļoti dīvaina sajūta kad kāds cits kko dara tavā vietā

vienīgais reālais kasjaks bija instumentu panelis, kas iepazīstoties ar trasi izbeidzās(visas bultas nokrīt, neko nerāda, paliek tikai apgaismojums)...itkā jau ne pirmo reiz, bet iepriekš likās, ka vnk viņš neko nerāda un viss iet, bet reāli izrādādijās ka tā kā smadzene vairs neredz ātrumu, arī mašīna pārstāja iet pēc 5k apgr. sazvanījām čomu, no garāžas atveda kompakta paneli un tur viss uz startu jau bija čotka!
par pašu gonku, kkā nēēēgāja, kā jau parasti
1. un 2. dops bija pilnīgā d*rsā, bet sākot ar 3. jau kkas sāka likties kopā.
..jā kompakts tika ''iesvētīs'' un pietam vairākkārtīgi

neiztika arī bez džaza

pirmie dopi onboards » Skatīties Youtube
jau pirmajos dopos tika sadauzīta izplūde, pēc 3. dopa ir neliela pauze - tehniskā, kad var kko palabot, palaidām aizmugurē izpūtēju uz leju, lai izpūtējs tik traki nav piespiests visā garumā pie mašīinas grīdas, un maucam tālāk.

dodam virsū!

wututututu

onboards no 4. līdz 6. ātrumposma » Skatīties Youtube
un turpinam

tā nu arī visu norinķojām, nekāds labs rezultāts nesanāca.
bet ganjau ar laiku
..ar dūžiem...vispār pašiem jau nāca rēka, ka mēs kkādi iesācēji pret lielākoties vecmeistariem mēģinam cīnīties

rezumē, auto pats izturēja ļoti labi, uz nākamo gonku vien prasās jauna izplūde visā garumā, un vajadzīgs jauns aizmugurē amju+atsperu setups, lai dabūtu pa gramu auKstāk to visu, plus aizsargi vēl biš jāpieliek.
tā ka tad jau ja tiekās tad ganjau Gulbis minirallijā, atā!

» Skatīties Youtube

tātad, ļoti strauji laiks tuvojās deadlainam, tā jau maucam dienu un nakti, bet mašīnai vēl daudz kas jādara.
laikam visi juta ka s*di ir, kolegas nāca palīgā, kas ļoti atviegloja manu dzīvi

kkā hronolōģiski, no pēdējā posta..karoče vajadzēja pabeigt to dampīti.
pirmo laikam sanāca piebeigt to vizuāālo.
stālts un nevainīgs


tad ilgi vēl elektriķis neslēdzās klāt, kas radīja bažas, bet nu beigās viss chill, pieķērās un elektrība done, saīsināja vadus, savilkām pa taisno caur relejiem lai strādā lampas, uttt
tad vēl pus diena kamēr tos visus vadus sačubināju, satinu, pietinu, sakārtoju, uztaisīju paneļus slēdziem, masas slēdzis un elektrība gatava.
ofiss kkas tāds.

kkur darba procesā.


Protams pirmais, vajadzēja paspēt iziet skati...veiksme, ka sanāca visu biš ātrāk sadarīt, un 4dien aizrāvām uz Gulbeni ķip sareģistrēt utt....protams, sporta pase tak jākārto ir Rīīīgā, LAFā...zāebisj

nu neko, izdevās sazvanīt meičukus uttt, uz ātro maucu pakaļ pasei, lai varētu atkārtoti 5dien braukt uz skati vēlreiz. Ja būtu aizmaukuši uz skati 5d, ar to arī viss būtu beidzies

bilžu vispār baigi nav, maucu tikai

gatavs uz skati..vēlreiz

mašīnu piereģistrēju, tagad ar maģisko atzīmi: SPORTA yeeeaaaa


un uzreiz arī izgāju pašu skati, viss kārtībā...ielika 1nieku par neatbilstošu odometru

bet svinēt vēl nevar, jo ko darīt lai varētu brauktu uz gonku bija vēl daudz. Aizsargi, panna īsti vairs nederēja, salonā visādi sīkumi, pudeļu turētāji, dokumentiem kaste, sakarene, uttttt utttt

kā ierasts bilžu nav, bet pa apakšu abiem sāniem tika salikti plastmasi, kā jau rāllijnikeiem utt, tiesa vēl viena puse jāpabeidz/ jāpārtaisa. tur kur negāja pāri bākai, jau stīrpu atrāva

vēl viens fail bija tas ka aizmugurē stāvēja atsperes un amji no kompakta, pirmo reiz izbraucot viss likās ok, bet kad pagalma testi iekarsa, sapratām ka visu max sit cauri, tā ka atsperes plaukts vnk iebliež pret kuzoovu, ahuenoo.
tā kā nebija sedana amju, tikai dažādi kompakta, tad nu tika uzliktas e36 kompakta plazas ļoti cietas, plus rēsns stabilizatora stienis, lai dabūtu to visu max cietu....nu situācija uzlabojās, bet pakaļa zemu (nevaru likt garākas atsperes jo tad amis ir gala stāvoklī, nav gājiena), tāpēc arī gonkā radās vairāki nevēlami demidži...tas pirmais kas jālabo.
tālāk, viss jau notika dienu pirms gonkas, palaidu pa taisno pečku, jo fokin bladī pečkas vārsts vnk visu laiku mauca max karstu gaisu salonā

ņemam nost un pa taisno

tā, bagāns arī sakārtots

nu praktiski viss gatavs 7dienai, lai dotu virsū.
...šoreiz pat nebraucām savā gaitā


tād nu reis dey, esam klāt.
kolēgām bija brīvāks un šie atmauca līdzi atbalstīt utt, plus uzņēmas mehu lomu (šiem jau pieredze no lielā rallija, bet nu ko nu par to




vienīgais reālais kasjaks bija instumentu panelis, kas iepazīstoties ar trasi izbeidzās(visas bultas nokrīt, neko nerāda, paliek tikai apgaismojums)...itkā jau ne pirmo reiz, bet iepriekš likās, ka vnk viņš neko nerāda un viss iet, bet reāli izrādādijās ka tā kā smadzene vairs neredz ātrumu, arī mašīna pārstāja iet pēc 5k apgr. sazvanījām čomu, no garāžas atveda kompakta paneli un tur viss uz startu jau bija čotka!
par pašu gonku, kkā nēēēgāja, kā jau parasti

..jā kompakts tika ''iesvētīs'' un pietam vairākkārtīgi



neiztika arī bez džaza


pirmie dopi onboards » Skatīties Youtube
jau pirmajos dopos tika sadauzīta izplūde, pēc 3. dopa ir neliela pauze - tehniskā, kad var kko palabot, palaidām aizmugurē izpūtēju uz leju, lai izpūtējs tik traki nav piespiests visā garumā pie mašīinas grīdas, un maucam tālāk.

dodam virsū!

wututututu

onboards no 4. līdz 6. ātrumposma » Skatīties Youtube
un turpinam

tā nu arī visu norinķojām, nekāds labs rezultāts nesanāca.
bet ganjau ar laiku

..ar dūžiem...vispār pašiem jau nāca rēka, ka mēs kkādi iesācēji pret lielākoties vecmeistariem mēģinam cīnīties


rezumē, auto pats izturēja ļoti labi, uz nākamo gonku vien prasās jauna izplūde visā garumā, un vajadzīgs jauns aizmugurē amju+atsperu setups, lai dabūtu pa gramu auKstāk to visu, plus aizsargi vēl biš jāpieliek.
tā ka tad jau ja tiekās tad ganjau Gulbis minirallijā, atā!

» Skatīties Youtube
- AtmoBenzin
- Posts: 12022
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Malači! Prieks lasīt un skatīties!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Riktīgi čotka, malači!
P.S. rally car scēnas ietvaros uz šiem BMW lietajiem piestāvētu wannabe O.Z. Racing uzlīmes

P.S. rally car scēnas ietvaros uz šiem BMW lietajiem piestāvētu wannabe O.Z. Racing uzlīmes

"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
bet vispār viņi nēdaudz atgādina kko tādu, jā

- Rii
- Posts: 7690
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Kā ir salīdzinot ar kompotu, kad dod džazu?
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
reāli ar to dampīti džeza režīmā varētu būt ka ir nobraukti 30 kilometri max, un arī gonkā, pats nezigulējies, pusi nesaprasdams, maucu tikai

tāpēc pagaidām grūti spriest, bet sliktāk kā ar kompaktu noteikti nav, jo iesēdos un maucu kā ar kompaktu un nekas ārpus kontrooles šķietami nenotika, bet tā reāli nevaru komentēt

- petka17
- Posts: 7108
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Itkā jau sedanam piekare aizmugurē ir advancētāka par kompota 2 ķerras riteņiemAbit e30 wrote: ↑10 Jul 2020, 15:12reāli ar to dampīti džeza režīmā varētu būt ka ir nobraukti 30 kilometri max, un arī gonkā, pats nezigulējies, pusi nesaprasdams, maucu tikai![]()
tāpēc pagaidām grūti spriest, bet sliktāk kā ar kompaktu noteikti nav, jo iesēdos un maucu kā ar kompaktu un nekas ārpus kontrooles šķietami nenotika, bet tā reāli nevaru komentēt![]()
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
tieši tā, jā. tādēļ arī pārgāju uz sedanu. plus peldošās saliktas ir gan augšā gan apakšā, svirai unibōli utt, piekare domāju aizmugurē strādā jaukipetka17 wrote: ↑10 Jul 2020, 15:29Itkā jau sedanam piekare aizmugurē ir advancētāka par kompota 2 ķerras riteņiemAbit e30 wrote: ↑10 Jul 2020, 15:12reāli ar to dampīti džeza režīmā varētu būt ka ir nobraukti 30 kilometri max, un arī gonkā, pats nezigulējies, pusi nesaprasdams, maucu tikai![]()
tāpēc pagaidām grūti spriest, bet sliktāk kā ar kompaktu noteikti nav, jo iesēdos un maucu kā ar kompaktu un nekas ārpus kontrooles šķietami nenotika, bet tā reāli nevaru komentēt![]()

- Foxijs
- Posts: 6821
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Skaisti! labāk sākumā lēni nekā nokrāmēt 

- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + centrālā apkure salonā #rūsaspūķis
Agoņ Vaļera!!!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi