nu ko... biš paķimerējāmies un biš pabraucām
tātad, ļoti strauji laiks tuvojās deadlainam, tā jau maucam dienu un nakti, bet mašīnai vēl daudz kas jādara.
laikam visi juta ka s*di ir, kolegas nāca palīgā, kas ļoti atviegloja manu dzīvi
kkā hronolōģiski, no pēdējā posta..karoče vajadzēja pabeigt to dampīti.
pirmo laikam sanāca piebeigt to vizuāālo.
stālts un nevainīgs
tad ilgi vēl elektriķis neslēdzās klāt, kas radīja bažas, bet nu beigās viss chill, pieķērās un elektrība done, saīsināja vadus, savilkām pa taisno caur relejiem lai strādā lampas, uttt
tad vēl pus diena kamēr tos visus vadus sačubināju, satinu, pietinu, sakārtoju, uztaisīju paneļus slēdziem, masas slēdzis un elektrība gatava.
ofiss kkas tāds.
kkur darba procesā.
Protams pirmais, vajadzēja paspēt iziet skati...veiksme, ka sanāca visu biš ātrāk sadarīt, un 4dien aizrāvām uz Gulbeni ķip sareģistrēt utt....protams, sporta pase tak jākārto ir Rīīīgā, LAFā...zāebisj
nu neko, izdevās sazvanīt meičukus uttt, uz ātro maucu pakaļ pasei, lai varētu atkārtoti 5dien braukt uz skati vēlreiz. Ja būtu aizmaukuši uz skati 5d, ar to arī viss būtu beidzies
bilžu vispār baigi nav, maucu tikai
gatavs uz skati..vēlreiz
mašīnu piereģistrēju, tagad ar maģisko atzīmi: SPORTA yeeeaaaa
un uzreiz arī izgāju pašu skati, viss kārtībā...ielika 1nieku par neatbilstošu odometru
bet svinēt vēl nevar, jo ko darīt lai varētu brauktu uz gonku bija vēl daudz. Aizsargi, panna īsti vairs nederēja, salonā visādi sīkumi, pudeļu turētāji, dokumentiem kaste, sakarene, uttttt utttt
kā ierasts bilžu nav, bet pa apakšu abiem sāniem tika salikti plastmasi, kā jau rāllijnikeiem utt, tiesa vēl viena puse jāpabeidz/ jāpārtaisa. tur kur negāja pāri bākai, jau stīrpu atrāva
vēl viens fail bija tas ka aizmugurē stāvēja atsperes un amji no kompakta, pirmo reiz izbraucot viss likās ok, bet kad pagalma testi iekarsa, sapratām ka visu max sit cauri, tā ka atsperes plaukts vnk iebliež pret kuzoovu, ahuenoo.
tā kā nebija sedana amju, tikai dažādi kompakta, tad nu tika uzliktas e36 kompakta plazas ļoti cietas, plus rēsns stabilizatora stienis, lai dabūtu to visu max cietu....nu situācija uzlabojās, bet pakaļa zemu (nevaru likt garākas atsperes jo tad amis ir gala stāvoklī, nav gājiena), tāpēc arī gonkā radās vairāki nevēlami demidži...tas pirmais kas jālabo.
tālāk, viss jau notika dienu pirms gonkas, palaidu pa taisno pečku, jo fokin bladī pečkas vārsts vnk visu laiku mauca max karstu gaisu salonā
ņemam nost un pa taisno
tā, bagāns arī sakārtots
nu praktiski viss gatavs 7dienai, lai dotu virsū.
...šoreiz pat nebraucām savā gaitā
tād nu reis dey, esam klāt.
kolēgām bija brīvāks un šie atmauca līdzi atbalstīt utt, plus uzņēmas mehu lomu (šiem jau pieredze no lielā rallija, bet nu ko nu par to
) , bet nu ļoti dīvaina sajūta kad kāds cits kko dara tavā vietā
vienīgais reālais kasjaks bija instumentu panelis, kas iepazīstoties ar trasi izbeidzās(visas bultas nokrīt, neko nerāda, paliek tikai apgaismojums)...itkā jau ne pirmo reiz, bet iepriekš likās, ka vnk viņš neko nerāda un viss iet, bet reāli izrādādijās ka tā kā smadzene vairs neredz ātrumu, arī mašīna pārstāja iet pēc 5k apgr. sazvanījām čomu, no garāžas atveda kompakta paneli un tur viss uz startu jau bija čotka!
par pašu gonku, kkā nēēēgāja, kā jau parasti
1. un 2. dops bija pilnīgā d*rsā, bet sākot ar 3. jau kkas sāka likties kopā.
..jā kompakts tika ''iesvētīs'' un pietam vairākkārtīgi
neiztika arī bez džaza
pirmie dopi onboards
» Skatīties Youtube
jau pirmajos dopos tika sadauzīta izplūde, pēc 3. dopa ir neliela pauze - tehniskā, kad var kko palabot, palaidām aizmugurē izpūtēju uz leju, lai izpūtējs tik traki nav piespiests visā garumā pie mašīinas grīdas, un maucam tālāk.
dodam virsū!
wututututu
onboards no 4. līdz 6. ātrumposma
» Skatīties Youtube
un turpinam
tā nu arī visu norinķojām, nekāds labs rezultāts nesanāca.
bet ganjau ar laiku
..ar dūžiem...vispār pašiem jau nāca rēka, ka mēs kkādi iesācēji pret lielākoties vecmeistariem mēģinam cīnīties
rezumē, auto pats izturēja ļoti labi, uz nākamo gonku vien prasās jauna izplūde visā garumā, un vajadzīgs jauns aizmugurē amju+atsperu setups, lai dabūtu pa gramu auKstāk to visu, plus aizsargi vēl biš jāpieliek.
tā ka tad jau ja tiekās tad ganjau Gulbis minirallijā, atā!
» Skatīties Youtube