ER: 316 e30 platanengrün

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by kars »

Riepas 205/50?
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

kars wrote:Riepas 205/50?
195/50
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by kars »

ER. wrote:Vēl jāizkasa kādas 205/50 riepas un jāstutē uz auto.
Tu jau pats zini :)
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

Tiem, kas bija izbraucienā šis nav jaunums, bet pagājušajā nedēļas nogalē pabūts Rullīti. Pēc daudziem gadiem sanāca pa trasi pabraukt. Auto ļoti fun 8) Ļoti prasījās pēc bloķa, taisnākām rokām un krēsliem no kuriem līkumā neripoju nost, bet tas viss ar laiku labojams.

Image

Image
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

Neliels flashback uz ziemu. Tika sagādāts kaut kas līdzīgs garāžai, lai auto pa ziemu nav jātur zem klajas debess. Snaps pirms nost likšanas:
Image

Tad nu līdz šim brīdim paspēts izdarīt:
- iegādāta un uzlikta jauna priekšējā BMW zīmīte
- iegādāts koka ātrumkloķa uzgalis (vēl gan neesmu piemērījis, bet vajadzētu labi iet kopā ar Nardi stūri)
- uzliktas jaunas OEM restītes pie logu tīrītājiem
- iegādātas Sportsietzes
- dabūts zaļais audums lai pāršutu beņķus (kurš izrādījās neīstais :D )
- tikts pie 2 lielākiem plauktiem priekš RM, un arī pie vāciņiem kas der, kā arī sakopts viens disks kuram skrūvju vietas bija izčakarētas (nācās aizmetināt un izurbt pa jaunu)
- uzlikts jauns Haubes amītis
- iegādāts LSD 3.90 188mm reduktors un Open 3.25 188mm reduktors, LSD elements ielikts reduktorā ar garo attiecību
- sakoptas aizmugurējās bremzes, sporta barabani bija sapuvuši :DD

Lēnā garā jāvāc visādās jaunas un smukas OEM plastmasas, lai izskatās new and shiny, jo atšķirība ir ievērojama.
Image

Ar beņķiem sanāca diezgan smieklīgi. Laimīgā kārtā sanāca tikt pie sportsietzes un atcerējos ka biju runājis ar čali kam mētājas zaļais drēbes salons. Tā kā zaļais salons ir diezgan reta štelle, nopriecājos, ka nu tik vedīšu šūt, savācu zaļo salonu un kad aizvedu pie sevis liels bija mans abloms. :D Protams, ka audums atšķiras starp to kas tagad auto un to ko savācu. Pēc tam nedaudz papētot atklājās patīkama aina.
Image

Kāpēc gan lai pa gadiem nenāktu atšķirīgi audumi. Uz doto brīdi man ir 0255 no 1986. gada, bet tas ko savācu ir 0154 no '83 vai '85. :D
Tālāk sazinājos ar uzņēmumu Nīderlandē, kas tirgo OEM audumus, bet viņi mani laipni atšuva, tirgo audumus tikai šuvējiem. Tad nu tagad esmu palicis pie tā, ka jāsameklē aizmugurējais beņķis ar galvas balstiem un roku balstu un jāmeklē kur pāršūt visu (vai nu ar OEM audumiem vai ko max līdzīgu). Un vispār jāizdomā taisīt kkādu pusādu kā ir tagad vai kko līdzīgu šim, bet ar 0215 no '86 (liekas izturīgāks audums).
Image
Vispār ar tiem zaļajiem saloniem pamaz bilžu no kā smelties iedvesmu.

Ar reduktoriem arī bija interesanti. Sākumā braukāju ar super īsu reduktoru (liekas ka kaut ko no 4.xx, bet neizskaitīju), kā rezultātā 1. robs bija bezjēdzīgs. Ziemā izmantoju iespēju un iegādājos LSD ar 3.90 attiecību. Ar Ch spriedām un filozofējām, kas būtu labs kompromiss, lai nav ne pa garu ne par īsu un nonācām pie 3.25 attiecības. Tad tika iegādāts open difs no e34 ar 3.25. Salasījos visādas pamācības interneta plašumos un pārliku elementu no viena uz otru.
Image

Ar iekrāsotu solidolu tiek mēģināts saprast vai sazobe ir kaut cik ok.
Image

Un tad nu tas brīdis kad vecais ir ārā un jāliek jaunais iekša, un drīz būs skaidrs - DDM or :naac:
Image

Baigās viss zbis, 100 km/h rāda pie 2.8 k apgriezieniem, nevis virs 4 kā bija iepriekš un bloķē labi :)

Tā kā RM'i vēljoprojām procesā vizinos uz pudeļkorķiem un 175 platuma riepām. Kad uzlīst liekas, ka ir ziema. :D
Image

Nākotnes to do lists vēl joprojām plašs:
- sakopt lampas (iemeties akvārijs un viens tālais palicis balts)
- tikt pie aizmugurējā beņķa ar galvas balstiem un rokas balstu
- pāršūt salonu (atstājot zaļu)
- sakopt un uzlikt RMus
- ielikt atsaiti motortelpā
- uzlikt jēdzīgākas bremzes
- ielikt miglas
- kapotā pārlīmēt izolāciju
utt..
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by Archuks »

Keep it up :cool:
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
Alejandro
Posts: 66
Joined: 19 Jun 2014, 22:05
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by Alejandro »

Forši! Gan padarītais, gan plāni :cool: Man personīgi tagad ļoti patīk kā tas auto izskatās - kompromiss starp oriģinālu un lai ir smukāks.

Gaidu foto uz RM ar disku vāciņiem :-D
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

Vasaras sākumā ar Ch. kopā aizbraucām līdz apskatei un tiku pie 1 par eļļas noplūdi no stūres reikas un nedaudz nepieregulētām gaismām, ja atmiņa neviļ. Uz apskati biju sakopis lampas, bet tuvās gaismas atkla norasojušas. Jājauc ārā un jāžāvē pa jaunam. :|
Image

Drīz pēc apskates arī RM'i bija pabeigti. Dabūju centrus no krāsotāja un pabeidzu pulēt (beidzot kaut kas spīdīgs priekš sevis uztaisīts).
Image

Image

Image
Diski nokrāsoti Titansilber Metallic + hromētas skrūves + divi standarta un divi 2 inch pulēti plaukti. Recepte nav nekas jauns, bet toties izskatās ok, vienīgais nelielu flanci priekšā prasās.
Vēl esmu bik pacēlis auto, bija nepieciešams ieplānot pārbraucienu četratā un negribējās noraut izpūtēju. Drīz atkal jānolaiž tuvāk zemei

Image

Līgo, līgo.
Image

Ar garāku reduktoru un nedaudz paceltu diezgan patīkami doties izbraucienos. Jūnijā pabūts Engurē, Kolkā, Ventspilī, Jūrkalnē, Aizputē, pāris reizes Rīgā un tagad Līgo svinēt izbraucu līdz Ērgļiem. 8) Uz Ērgļiem līkumotais posms bija ļoti baudāms! :]
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by Melnais »

Forši, galvenais ir braukt!
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by SpaceCowboy »

Mjega! 8)
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

Brāaap.

Nopirku aizmugurējās atsperes. Tagad augstums diezgan ok. Priekšu prasās nedaudz zemāku. Nolaidu cik varēju uz doto brīdi. Priekšā nepieciešami 10mm vai 15mm flanči, lai uzlabotu vadāmību..
Image
..un, lai koilu gredzens nerīvētos pret riepu un disks negulētu tik dziļi arkā.
Old vs New.
Image

Tagad ir šādi:
Image
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by -AF- »

Tagad purns debesīs :/
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11910
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by AtmoBenzin »

-AF- wrote:Tagad purns debesīs :/
Dzīvē viss ir normix. :cool:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by Melnais »

Ar nāsīm mākoņus skrāpē.
User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by ER. »

Rudens jau pilnā sparā un tagad atskatoties šādi tādi piedzīvojumi bijuši.
Pēc flanču uzlikšanas Augustā nedaudz nolaidu priekšu lejā, lai auto kaut cik līmenī.

Septembra sākums auto saistībā deva daudz dažādas izjūtas īsā laikā. Vienu piektdienas vakaru dzenu auto uz automazgātuvi un piefiksēju, ka kaut kās sācis dīvaini skanēt/grabēt. Pārbaudu eļļas līmeni, tur viss ok. Bet īsti nevar saprast no kurienes nāk tāda kā graboņa. Tā kā viena svece būtu vaļā, tā kā galva grabētu, tā kā vanoss grabētu, tad likās ka no kārbas, tā kā no izpūstas izpūtēja blīves. Ok, tā kā pēc skaņas saprast nevar, braukāšanās tajā vakarā atkrita, jābrauc nākamajā dienā pamērīt eļļas spiediens. Aizbraucu līdz servisam, paceļu vēl uz pacēlāja, apskatītes - varbūt gar izputēju brutāli pūs garām, bet tāpat kā iepriekš, īsti nevar saprast no kurienes nāk skaņa. Un tad pienāca brīdis kad nomērīju eļļas spiedienu, kurš rādīja gandrīz 0. Tajā brīdi asinis aizplūda no sejas un bija flashback par katru metru kuru nobraucu kopš skaņa parādījās. Bet attapos - wtf, eļļas lampa taču nedega!
Ok, atstāju auto servisā, lai noņem karteri, apskatās kas noticis, kas ar šālēm utt.
No turienes man atnāca sekojoša bilde:
Image
Eļļas spiediens nebija jo bija nolūzusi auss eļļas uzsūcējam kurš, protams, bija atkritis vaļā. Savukārt eļļas lampa nedega, jo nebija vadi pievienoti pareizi. Par šiem abiem aizdomas ka meistari, kas lika dzinēju iekšā (ixt.lv) ir nedaudz sapinušies meistarībā, bet no savas puses biju amazed ka neesmu pamanījis ka startējot auto, eļļas lampa nekad nav degusi.
Pāris dienas neziņas par progresu, jau sāku morāli gatavoties meklēt citu bloku ar galvu, bet atnāca patīkama ziņa ka uzsūcējs salikts, eļļas lampa pievienota eļļas spiediens labs. Savācu auto no servisa, nedaudz vēl pagrabēja kompensatori, bet tas pārgāja pēc neliela izbrauciena. Phew, viss labi, tiku sveikā cauri.

Tad nāca rudens izbrauciens oktobra sākumā "Izdedzes Vīrs 2017".
Atgriežoties no atvaļinājuma sapratu, ka līdz Izdedzes vīram palikušas divas nedēļas, un lai iebrauktu ar savu e30 trasē būtu nepieciešams nedaudz sakārtot bremzes. Esošais setups bija neventilējamie bremžu diski, kas no slodzēm un nodiluma bija kļuvuši līki, un bremzēšanu ikdienā padarīja par jautru atrakciju, kur nu vēl braukšanā pa trasi, un apgreids uz labas kvalitātes ventilējamajiem diskiem būtu tieši laikā. Nodomāju nekas traks, daudz ko var paspēt pa divām nedēļām. Suportu komplekts man, kā nekā, jau laicīgi bija iepirkts (pa lēto savākts no hlamu čupas), nopirkti arī ATE bremžu diski un uzlikas plus remkomplektus suportiem. Atlika vien restaurēt suportus un salikt.
Atstāju suportus servisā, sasūtīju daļas un sarunāju, lai meistars norestaurē, lai varu nedēļas nogalē salikt, tikai piekodināju - pārbaudi vai suporti ir īstie (servisā pusizjaukts mētājās e30 tourings kurš iestrēdzis darbos, bet ar vent. bremzēm, atlika vien ar to salīdzināt :D).
Piektdienas vakars. Abi suporti gatavi, meistars teicās ka nācies nedaudz pačakarēties, bet nu viss esot sanācis. Sāku ar kreiso pusi, kur viss iet gana raiti. Vecais nost, jaunais virsū. Bet nē, pie nākamās puses nelāgs pārsteigums. Labās puses suports ir no neventilējamo disku komplekta. :naac:
Tad nu tagad bildē labi var redzēt ka viens mazāks.
Image
Piektdienas vakars paliek vēlāks, bet braukt gribas. Pēc nelielām pārdomām pieņemts lēmums - jāņem trūkstošais suports no touringa (ar īpašnieka atļauju). Pēc neilgas cīņas suports nost un guļ uz galda, bet šis jau redzams ka dzīvi pieredzējis, krietni aprūsējis no ārpuses. Un nu patiesības mirklis, vai sanāks atgaisošanas nipeli dabūt ārā vai nē. Tiek mērcēts rūsas atkodējā, klapēts un mērcēts atkal un jau pēc neilga brīža notiek gaidāmais - tas nolūzt. Protams. :emo:
Paliek jau vēls.
Atrodu pāris labus urbjus un sāku lēnām un uzmanīgi urbt. Urbji, kā par brīnumu, gadījušies asi, un tā kā nav mēģināts izmetināt nolūzušo nipeli āra un vieta nav norūdījusies - urbjas ļoti labi, pat lieliski. Pēcāk iegriežu jaunu vītni un atstāju cīniņam nākamajā vakarā.
Sestdienas vakars servisā sākas kopā ar meistaru un secinājumu, ka urbies ir tik labi ka konuss, kas atrodas suportā atgaisošanas nipelim ir caururbts un atgaisotājs vnk nenoblīvēsies. :D Tiek ieskrūvēta skrūve ar kapara blīvgredzenu. Tikai, māc šaubas šī kombinācija spēs noturēt šķidruma spiedienu, jo atgaisošanas nipeļa urbums lējumā no rūpnīcas veikts ar nelielu nobīdi uz lējuma malu, veidojot asu kanti. Pēc salikšanas uz auto šaubas apstiprinās, skrūve ar kapara starpliku spiedienu netur. Pēdējā cerība lai izglābtu sestdienas vakaru - mīkstāka metāla starplika. Tiek atrasts piemērots alumīnija caurulītes gabals un piemērots šim uzdevumam. Pirmais tests uz auto - spiedienu tur! Bet vēl jāatgaiso. Otro reizi griežot ciet liekas ka nenoblīvē vairs. Tiek pievilkts vēl mazliet, mazliet stiprāk un… Notur! Sestdienas vakars ir glābts.
Bet ar tādu braukt trasē ir riskanti. Palikusi nedēļa un nolemts sameklēt citu suportu komplektu. Caru ss tiek sazvanīts cilvēks un otrdienas pusdienlaikā jau cits suportu komplekts ir atrasts. Neliels stress tiek ieķerts kad uz vietas skatoties suporti izskatās savādāk, bet tirgonis pārliecina ka ir 2 veidi - pirs 88 un pēc 88 gada suporti. Laika nav un komplekts tiek paņemts. Pēcāk, pēc mikro-mīziena, tirgoņa teiktas apstiprinās un secinās ka esmu iegādājies facelift ATE oriģinālos suportus.
Tiek sarunāts ar meistaru ka būs cits komplekts ko restaurēt un tajā pašā dienā pasūtīts remkomplekts.
Trešdienas vakars.
Beidzot potenciāls visu sakārtot. Plānā uzlikt abus atvestos FL suportus, lai abās pusēs vienādi. Ar meistaru palīgā uzreiz jāķeras pie čakarīgākās daļas - atskrūvēt vaļā atgaisošanu. Sākam ar svarīgāko - labās puses suportu. Atgaisošana nolūzt, bet meistars vien pasmejas, ka reiz viņam nācies metināt 36 uzgriežņus līdz dabūjis skrūvi ārā. Kopā pasmejam un kamēr meistars ņemas, tikmēr es samainu riepas. Uzlieku priekšā jaunas Pilot Sport 3, un no priekšas pārlieku uz aizmuguri vecās, lai bez sirdsapziņas pārmetumiem varu noplēst trasē. Paliek vēls, pulkstenis nāk 23:00 un atgaisošana vēl nav vaļā. Ir metinās, paurbts, metināts atkal un vienīgais rezultāts ir apmuļļāta atgaisošanas vieta suportā. Dodu rekomendāciju, ka jāurbj ārā un miers. Bet metināšana visu ir norūdījusi un neurbjas ne uz pusi tik labi. Tikmēr es ķeros pie otra suporta. Sildu, dauzu, mērcēju eļļas atkodējā un nolaužu nipeli. Divreiz pamēģinu piemetināt uzgriezni, bet jūtu ka atdeve maza nolemju urbt. Sokas labi, bet kad nedaudz iesākts meistars ir pabeidzis urbt un ķēries pie tā lai dabūtu ārā cilindru, kurš nekustās ne par ko.
Paliek ļoti, ļoti vēls. Cilindram vairākkārt metinām klāt uzgriezni, lai ar skrūves un atbalsta palīdzību pret suportu izvilktu to ārā, bet viņš ir tik ļoti ieķīlējis ka ātrāk izlūzt cilindra sieniņa kā viņš pakustas. Trešais mēģinājums izrādās veiksmīgais. Cilindrs ir ārā. Atstāju meistara rokās izurbt un iegriezt vītni, kamēr es pabeidzu kreisās puses suportu. Pēc kāda brīža eju apraudzīt un secinājums ir ka urbums ir ovāls, vītne iegriezta šķibī un dirsā darbs un materiāls.
Noglušīju labo pusi, izdzenu auto no boksiem un atstāju, vēls, jāiet uz darbu, pulkstenis jau 2:30, izbrauciens jau sestdien. Stress. :-|
Pa atlikušajām darba dienām pirmais suports pabija pie virpotāja, kur tika izlabotas manas kļūdas. :D
Image
Pārējie suporti vēl tagad gaida labākus laikus.

Piektdienas vakars - viss iet ok, salikts, saskrūvēts, auto izsūkts, un instrumenti bagāžniekā, esmu gatavs, laikam..
Sestdiena, izbrauciena diena, no Jelgavas uz Ulmaņa Sky, tālāk ar uzdevumiem uz Saldu un Liepāju. Kopumā bija mega fun, auto nepievīla, uzdevumi interesanti, saķeres maz. Ļoti daudz izdedzes ar 175 platuma riepām, un braukšana pa brīžiem slapju trasi.

Te auto sasvēries, bildēts līkumā.
Image
Uz starta uzdevumam.
Image

Image

Image

Image

Image

Ja skatās pēc laikiem trasē, augt un augt, gan prasmēs gan tehnikā. Bet nu bija vērts nedaudz iespringt pirms izbrauciena. Pilotsport 3 priekšā pa slapju turējās mega un bremzes arī nepievīla. Bet nu nākamreiz aizmugurē jāuzliek nedaudz sakarīgākas riepas, jo bija diezgan problēmas ar saķeri.

Lai gan viss bija labi, braucot no trases uz viesu namu pamanīju ka kaut kas hadenē sācis grabēt. Cik nu varēju uz ceļa apskatījos, bet nu beigās veiksmīgi aizbraucu uz Jelgavu. Pēcāk gan atklāju ka graboņas iemesls bija kārbas kronšteins, kas bija palicis vaļīgs.. :D
Last edited by ER. on 23 Jul 2018, 12:23, edited 2 times in total.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
GG.
Posts: 15696
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by GG. »

Zinot visu to kā tev gāja, bija prieks no rīta redzētu tavu aizpampušo sarkanacaino seju :D
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by howitzer »

Episkais bremžu stāsts ir episks. :]
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by Ch. »

zajebis chotka krasavcheg
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by J.K.jr.bad. »

:emo:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Post by *Sicram »

Bremžu stāsts BONMBA
I LIKE :cool:
Nebūtu redzējis trīsdesmitnieku izbraucienā, domātu, ka 30nieks jau būtu nomests pie sētas līdz nākošajam pavim, a tā tu zini, ka būs laimīgas beigas n shit :D nevari sagaidīt, kādi vēl sarežģījumi gaidāmi.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Post Reply