Page 3 of 4

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 29 Oct 2017, 11:19
by howitzer
p.s. - tūnējot E28 bremzes, man bija tieši šāda problēma. Jaucot ārā vecus E34 suportus, protams, ka nolūza iepuvušās bremžu šļaukas (par atgaisotājiem nemaz nerunāsim). Ja nu kādam negribas visu šito seksu, ko E30 saimnieks aprakstīja, es savus sačakarētos suportus aizvedu uz Bremžumeistars servisu - samaksāju laikam 15e par 2 gab suportiem un šamie dabūja aplauztos galus ārā, nesačakarējot oriģinālo vītni. :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 29 Oct 2017, 12:07
by O.z
Arā dabut var visādi iepujušus, uzmetina uzgriezni un ar rezaku nosilda apkart iepujušai trubai/atgaisojamam pagaida kad atdziest un skrūvē vaļā.

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 29 Oct 2017, 12:40
by Black President
Galvenais visa ta procesa ir riktigi uzsildit lidz sartumam

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 31 May 2018, 13:29
by ER.
BRAAP
Ziema beigusies?
Image
Interesants storijs. Pirms ziemas guļas devos vēl pēdējā izbraucienā no Jelgavas uz Iecavu un tad pa V9 ceļu izbraukt. Un stiepjot uz Iecavu atskan skaļš metālisks būkšķis. Ieplešu acis, piestāju cik ātri var sabremzēties. Apeju ap auto, disku vāciņi vietā, viss vietā, čota viss ok - var aizmirst. Pēc tam pienāk kaut kāds janvāris vai februāris. Eju parūcināt auto ziemas migā un ejot ārā čota jaka aiz kaut kā aizķeras. Pirmā doma WTF. Un tad es ieraudzīju ka esmu pazaudējis hroma līsti, kas gar jumtu ap logiem iet.
Pēc nelielas morālās drāmas, tika atrasta cita līste. Nedaudz nācās viņu pataisnot, bet nu virsū ir un viss ok. More you know.

Vēl sakopu slēdzenes. Pasūtīju 1 remkomplektu un saliku, lai visam beidzot der 1 atslēga. It kā sīkums, bet patīkami.
Image

Image

Kā jau pierasts, lielāka rosība notiek pirms pasākumiem. Un šoreiz nebija izņēmums - lielākā rosība notika nakti pirms YTR Cars & Coffe pasākuma maija sākumā.
Ar ch palīdzīgo roku tika sainstalēti Pop-out logi, nokrāsotas mazliet aprūsējušās logu slotas, saliktas jaunas hromētās līstes ap logiem. Gribēju arī paspēt uzlikt Mtech asti un miglas, bet miglas izrādījās nedaudz sapuvušas un Mtech asti es līkrocīgi nokrāsoju (tas beidzās ar to ka atdevu Kretīnam krāsot).
Image

Te laikam nedaudz sarūsējis.
Image
Izskatās, ka no 3 komplektiem miglu 1 komplektu varēs salasīt, bet vēl nav bijis laika pabeigt.

No paša Cars & Coffe bilžu maz, jo nu ja tur ir e30 M3 un vēl simtiem visādu brīnumu, kuru interesē pliks e30.
Image

Image

Pēc tam ar Ch. aizbraucām pabildēties perekupu spotā.
Image

Image

Image

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 31 May 2018, 14:04
by ER.
Vēl par zaļā OEM auduma meklējumiem, lai sportsitzes pāršutu
Image

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 31 May 2018, 19:36
by VuskansDavis
jā, parasts 316 e30 :D

izskatījās labi arī cars&coffee :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 02 Jun 2018, 09:09
by Pauliic
Loti labi izskatas ar tiem miglu vaakiem :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 13:04
by ER.
OJ!
Kā jauminēju, mēģināju no atkritumiem salikt miglu komplektu, bet beigās sanāca nopirkt jaunus pašus lukturus. Tad nu beidzot teorētiski viss bija savākts - rāmīši, plastmasas korpusi, pašas miglas.
Image
Atliek vien samest kopā. Bet long story short - miglu rāmīši man ir no mazā fartuka, kurš ir slīps, kā rezultātā ja pieliek rāmīti starp ausim un kuzavu paliek leņķis.
Image
Izgriezu no Alu ķegas mazu trīsstūra paplāksni kas aizpilda vietu un pieliku. Mmmm, nedaudz gateris gan ir, bet nu if it works it aint stupid.

Vēl viena interesantā lieta bija izmēģināt Ch ieteikto linsēklu magic. Kāds laiciņš pagājis, rezultāts vēljoprojām labs. 10/10. Uz gumijām gan tas īsti nestrādā, bet nu tam jau ir citi līdzekļi.
Pirms un pēc bildes:
Image

Image

Nu jau pirms kāda laiciņa biju ticis pie Mtech 1 astes.
Image
Bija tāda nedaudz apbružāta. Sakopu, samazgāju, plastmasas daļu saslīpēju un mēģināju pats nokrāsot, bet rezultāts man sanāca diezgan krimināls. Iedevu astes daļu krāsotājam, lai nokrāso. Savukārt uz gumijotās daļas arī bija vairāki krāsas pleķi, kurus vajadzēja dabūt ārā. Labākais ko interneta plašumos atradu kā pašķīdināt krāsas pleķus, bet nesabojāt gumiju bija izmantojot bremžu šķidrumu. Prātīgi izmēģināju un sanāca sarkanās krāsas pleķus no gumijas dabūt ārā.
Vēl viens pirms un pēc:
Image

Image

Re kur vēl pāris telefon-kvalitātes bildes naktī:

Image

Image
Pakaļdarinājums un oriģināls vienā bildē :P
Image

Pagājušajā nedēļas nogalē labi pavizinājos, šādā karstumā arī salonā diezgan silti, visi logi vaļā, elkonis izmests ārā.. 8) Tikai izpūtējs palika aizdomīgi skaļš, būs jāpaskatās kur taisās krist nost.

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 13:11
by arniks8
Ja nav noslēpums, kas tie par līdzekļiem priekš gumijām? Jettai tās gumijas ir diezgan kriminālas :susnaks:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 13:38
by ER.
arniks8 wrote:Ja nav noslēpums, kas tie par līdzekļiem priekš gumijām? Jettai tās gumijas ir diezgan kriminālas :susnaks:
Priekš spoguļiem ch rakstija jau DIY topikā. Gumijām var uzmaukt virsu tire shine vai speciālos līdzekļus ko var auto detailing veicī nopirkt carcare.lv

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 13:58
by edzz85
Spoilers labi sanāca - piedod ja bija darba vairāk nekā sākotnēji paredzēts :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 14:04
by ER.
edzz85 wrote:Spoilers labi sanāca - piedod ja bija darba vairāk nekā sākotnēji paredzēts :cool:
Viss normaļņa, klasiskas vecu auto prolēmas!

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 23 Jul 2018, 14:20
by arniks8
ER. wrote:
arniks8 wrote:Ja nav noslēpums, kas tie par līdzekļiem priekš gumijām? Jettai tās gumijas ir diezgan kriminālas :susnaks:
Priekš spoguļiem ch rakstija jau DIY topikā. Gumijām var uzmaukt virsu tire shine vai speciālos līdzekļus ko var auto detailing veicī nopirkt carcare.lv
Paldies! :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 13:25
by ER.
Labdien.
Tad nu bija nedaudz izpūtējs palicis caurs, ko sametināju, un guvu nepārāk dārgu mācību. Metinot noslinkoju un neatvienoju klemmi un nobeidzu vienu spoli. :D

Jau kādu laiku gribējās braukt kādā roadtrip un beidzot šajā atvaļinājumā beidzot tika pieņemts lēmums divatā ar dāmu kaut kur braukt ar auto. Sākumā mētājos izvēlēs starp Norvēģiju un Balkāniem, bet beigās nolēmu ka jāsāk prātīgāk par labu Polijas Tatriem, kas nobraucamajos kilometros pieticīgāka.

Tā kā nebiju tā braucis pa kaimiņvalstīm ar zemu auto, izlēmu nedaudz pacelt auto un uzlikt OEM riteņu izmēru, lai vairotu komfortu braucot uz baloniem un samazinātu iespēju pārsist karteri kādā tizlā vietā. Izraku R14 bottlecaps un 185/65/R14 riepas un nopirku random sēdinātas H&R atsperes ar kurām pacelt auto uz augšu. Vienu R14 gan nācās valcēt, bet nu tas sīkums.
Te var redzēt atšķirību atsperēm.
Image

Te viss salikts virsū
Image

Te gan nevar tā baigi labi redzēt, bet sanāca ka aizmugure ir nedaudz gaisā. Zemāk bildēs varēs labāk redzēt.
Savācu bagāžniekā čupu ar instrumentiem, eļļu, dzesēšanas šķidrumu, pārbaudīju rezerves riteni un lēnām taisījos ceļā.
Brauciena rītā protams jāsāk degvielas uzpildes stacijas apmeklējumu.
Image

Maršruts pa lielam izskatījās aptuveni šādi.
Image

Pirmajā dienā uz Gdaņsku. Startēju ap 10:00 no Jelgavas, pievakarē biju Gdaņska. Braucu izmantojot Waze kurš forši rāda ātrumu un citus paziņojumus, bet ļoti centās ievest Kaļiņingradā, lai pa taisno aizbrauktu. :D Polijā drīz vien satikām draugus vestēs.
Image

Ātrums gan nebija pie vainas. Laikam interesi izraisīja vecais numurs ar LV karodziņu. Paskatījās dokumentus, iedeva bukletu par gaismu lietošanu un meža zvēriem poļu valodā un novēlēja laimīgu ceļu.
Pirmo reizi pildoties Polijā apskrējās sirds, iepildot 41L degvielas par 224 naudām, labi ka Zloti ne Eiro. :D
Image

Braucot uz Gdaņsku Waze veda caur maziem ceļiem, kas pārsvarā bija diezgan labā stāvoklī. Pluss tiem bija ļoti gleznainās vecās alejas gar tiem, mīnuss bija pēc izjūtām 500 ciemi kuriem bija cauri jāizbrauc. Starp citu tur ir ciems ar nosaukumu Solanka. :D
Image

Gdaņska ir diezgan glīta pilsēta, rekomendēju apmeklēt. Arī kuģniecība tur plaukst un zeļ. :)
Image

Pēc tam turpat uz Sopot, palikām kempingā ar telti.
Image

Nākamajā rīta iečekojām rajonu ap to un braucām uz HEL pussalu, interesanta vieta ar militāru vēsturi. Un nākamais kempings. Es nez kā citiem, bet man pašam liekas rēcīgi blakus kemperu busiem piebraukt ar e30 un uzsliet telti. No rīta pirms prom braukšanas parunāju ar vācieti kurš priecājās par auto, restaurē detaļas veciem meršiem kā ikdienas darbu un taisa sev Opel Kadet C, kuram nesen salauzis kārbu testējot uz autobāņa.
Image

No rīta sapakojāmies un tad no 630 km pārbrauciens Hel - Oswiecim. Turpceļs pa automaģistrāli sākumā interesants, bet pēc laiciņa apnīk, jo ceļš kā tāds nav diez ko interesants, ja salīdzina kā ir pa mazākiem ceļiem braukt. Bet toties var uz 140 zāģēt. Vai mazliet ātrāk.
Šoreiz galamērķis nedaudz depresīvāks.
Image


Image
Pēc tam uz Krakow, kur ieradāmies pievakarē un kafejnīcā noķērām kārtīgu negaisu.
» Skatīties Youtube

Pilsēta diezgan glīta, ar vienu dienu nepietika, lai kārtīgi apskatītos, bet rekomendēju apmeklēt.
Te gan mazliet fake news, bet dienā pēc Aušvices apmeklējuma redzējām kā tiek aizturēts bariņš cilvēku. :D

Image
Iečekojām vēl cietoksni kalnā..

Image
.. un tad jau uz Wieliczka sals raktuvēm. Ja brauc uz to pusi rekomendēju apmeklēt. Diezgan iespaidīgs pasākums. Katedrālē pazemē utt. Dzelži gan tur labi rūsē. Paldies GG par ieteikumu apmeklēt šo vietu.
Image

Tur pat pilsētā vēl kāds zolīds atradums pagalmā.
Image

Un jau novakarē pārbrauciens uz Zakopane. No rīta tik ievērojām ka mājas krietni savādākas palikušas.
Image

Tad atrasts kempings, nomests auto un uz kalniem.
Image

Pa trīs dienām augšā - lejā nostaigājam 44 km. Ļoti patīkama sajūta bija pēc katras reizes novilkt zābakus.
Image

Un tad jau lēnu garu uz māju pusi.
» Skatīties Youtube

Vācām telti nost sāka pilināt lietus, braucām ārā no kempinga un tieši sākās kārtīgs lietus. Diezgan lieliski sanāca saplānot labo laiku kalnos. Atpakaļ ceļš gāja krietni raitāk kā ceļš uz Tatriem. Pēc Tatriem pēc dažu h pārbrauciena palikām Wieliczka pilsētā. Un tad 1023 km Wieliczka - Jelgava vienā piegājienā.
Braucot prom no Zakopane domāju ieliešu internetā saslavēto Shell Vpower, kas kā izrādījās ir 95 benzīns, ko diez vai vēl reiz darīšu no brīva prāta, jo diezgan jūtama atšķirība dzinēja atsaucībā.

Vēl ar GoPro čupa materiāla safilmēts, bet nu tur gan nedaudz jāpasēž un kaut kas sakarīgs jāsamontē.

Tad kopsavilkumā: 10 dienas, 2900 km, 224.35 L degvielas, 322.61 EUR. Kas attiecīgi ir 8.43 L un 11.12 EUR uz 100 km, kas man liekas diezgan zolīdi. Biju gaidījis mazliet mazāk, bet nebiju ierēķinājis, ka zāģējot pa automaģistrālēm patēriņš nebūs kā braukājot uz 90 - 100 km/h pa LV. Tehniski bez problēmām. Karteri gan būtu apskrāpējis vienā ceļu remonta vietā vai pie viena guļoša kuru nepamanīju, bet ja nezaudē modrību mierīgi būtu varējis braukt arī ar kārtīgi sēdinātu.

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 13:40
by Ch.
noiss :cool: :]

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 14:12
by Archuks
Labs brauciens, labs stāsts, ieskaitīts :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 14:49
by J.K.jr.bad.
:cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 14:59
by THIRTEEN
Pātīk šādus braucienu stāstus lasīt. :cool:

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 15:00
by Tilts
Mazie ceļi Polijas augšdaļā ir feini. Copētājiem varētu būt interesanti tie daudzie ezeri arī.

Re: ER: 316 e30 platanengrün

Posted: 18 Sep 2018, 15:06
by Martinss
Čotka! Mēs ap to pašu laiku kkur braucām/palikām Polijā. Veļička ir būts kādu gadu atpakaļ, diezgan labs laiks kamēr pa tām šaurajām koka kāpnēm nolaidies pazemē. :) Skauž par Aušvici, ļooooti gribēju apskatīt, taču mazliet nepareizi saplānoto kilometru dienā skaita dēļ, galīgi nesanāca laika iebraukt Aušvicē. Savākšos kkad iemest info par savu tripu. :naac: