Šobrīd ir 17 Dec 2018, 01:56

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 134 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 17:21 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 16 Jūn 2017, 21:43
Atbildes: 3137
Atrašanās vieta: RALLY PURVCIEMS
-AF- rakstīja:
Kāpēc map sensors jāliek trubā? Tas ir kkads VAG prikols?

Tas ir slikti, ja map sensors ir ielikts trubā?

_________________
Fuck new model cars I BROUTS BegimoC with 35L benzīns ar 5-10L dīzeļa piejaukumu :]


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 17:21 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3650
Atrašanās vieta: Rīga
Nu labāk no tā nav

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 17:37 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 1033
-AF- rakstīja:
Nu labāk no tā nav


Kas mainās no MAP novietojuma, un kur ir labāk/pareizāk viņu likt?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 17:46 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3650
Atrašanās vieta: Rīga
Man vispār kesim jautajums nah 4 bar map? Jā turbīna nemaz tik daudz nesapūš, un virs 2 bar vārsti nespēj aizverties.
Un map sensoru labāk novietot ir kolektora, lai mērīt Max tuvāk.
Vai arī tas ir no TDR "zelta padomi" krājumiem?

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 18:31 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Neesmu, kursā, ka tas traki ieteikmētu MAP darbību, ka tas ir novietots nedaudz pirms kolektora. Tas tur tiek likts, jo kolektorā nav smuka vieta, kur to ielikt. Pietam sākotnēji darbosies ar stock MAP.

4bar MAPs rezervei, kaut arī daži saka, ka ar to būšot par īsu. Skaidrs, ka ja viss būs kā plānots, tad boosts būs 2+bar, attiecīgi ar stock MAPu ir par īsu.

TDR zelta padomi :D

Man ir turbīnas ass(170kw 3.0d), kura TDR iztur un darbojas pie 3bar boosta. 3bar nav mans mērķis, bet izmantošu šo, jo e46 204hp 3.0d turbīnām 2+bar lūztot asis.

Par vārstu neaizvēršanās problēmu arī ir padomāts, stock aptuveni 12kg spēcigas atsperes ir aizstātas ar aptuveni 25kg spēcigām vārstu atsperēm. Lidz cik šāds vārstu mehanisma combo darbosies gan nav zināms, bet vienam līdzigiem projektiem škiet, ka tas darbojas. Vienam boosts ir 2.3bar(stock vārstu atsperes) un līknē ir manāms, ka jauda krītas, jo varsti netiek līdzi), bet otram 2.8bar. Tam, kuram ir 2.8bar nav pieejama jaudas līkne, lai redzētu vai jauda sāk kristies vārstu nespējas dēļ, bet iegūtā jauda 360hp un 610nm šķiet, ka ir pietiekami, lai varētu domāt, ka tas darbojas.

Dzīvosim, redzēsim. Parcik mērķis nav uzspridzināt vai izkausēt dzinēju pirmajā treniņa, tad boosts visticamāk, ka netiks griezts tik augsts, lai eksperimentētu ar vārstu spējām. Vēl jau aktuāls jautajums būs EGT, lai nesanāk tā, ka auto nav spējīgs nobraukt vienu sesiju treniņa vai Minišosejas sacensibās.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 12 Apr 2018, 20:13 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3650
Atrašanās vieta: Rīga
A, ja atsperes cietakas tad jautajumu nav.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 22 Apr 2018, 12:09 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Neliels iesprūdiens uz pāris detaļām, tādēļ iestājusies pauze pie motora ielikšanas darbiem.

Šonedēļ brīvais laiks bija gaužām maz, bet nav tā, ka nekas nebūtu paveikts. Izmazgāta motortelpa un tur esošās mantas.
Attēls

Nākamnedēļ tiks saņemts neliels piekares upgrade - M3 Cabrio 27mm priekšējais stabilizators. Tad vēl tik būs jāizdomā kā pastiprināt aizmugurējo stabilizatora stieni. Ja nu kādam ir kāda laba ideja, kura izmaksātu mazāk kā aftermarker 21mm aizmugurējais stabilizators un darbotos, tad saki.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 24 Apr 2018, 14:53 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Visiem patīk bildītes, pat, ja tajās nevar lietas redzēt tik labi cik gribētos :D

M3 Cabrio 27mm priekšejais stabilizators ir saņemts. Stock 23.5mm stabilizatora aizstajējs.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 25 Apr 2018, 16:21 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Pagājušonedēļ saņēmu nu jau pagajušogad iegūtu nomināciju.
Šķiet, ka nomināciju ieguvu tadēļ, ka saskrūvētais dzinējs tapa gada garumā. Laiks gāja, bet rezultāti nebija saskatāmi, vairāki cilvēki interesējās par to kā virzās dzinēja salikšana(lēni :D) un parcik dzinējs joprojām nav nonācis līdz motortelpai, tad domāju, ka diezgan atbilstoša nominācija :D

Motors ir, vēl pāris nianses un sāksies tā stellēšana motortelpā.

Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 10 Mai 2018, 18:57 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Plānotais jaudas pieaugums nav iedomājams bez piekares uzlabošanas
Drošības apsvērumu dēļ izņemta skaņas izolācija no motortelpas. Atstājot tikai kartumizolāciju(foto uzņemts pirms skaņas izolācijas izņemšanas).
Attēls

Otrs niknākais e46 OEM priekšējais stabilizatora stienis, jeb E46 Cabrio 27mm. M3 CSL ir 30mm.
Attēls

OEM 2.0d 23.5mm stabilizatora stienis ar M3 Cabrio buksi, lai labāk var iztēloties izmēra starpību.
Līdzšim esošās 23mm Strongflex bukses izfrēzētas, lai der uz 27mm.
Attēls

Dzinējs un 6gang ātrumkārba/kardāns ir iecelti uz palikšanu. Stock maģistrālais sūknis aizstāts ar chaina 044 sūkni kā arī izurbts clutch delay valve.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 11 Mai 2018, 14:35 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 09 Jūl 2004, 21:22
Atbildes: 1010
Ja kas pie stronga var arī custom izmērus pasūtīt.

_________________
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 11 Mai 2018, 16:06 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
J.K.jr.bad. rakstīja:
Ja kas pie stronga var arī custom izmērus pasūtīt.


Paldies par info.

Biju piemirsis nopirkt pareizā izmēra poli bukses, bet kad liku kopā, tad bija pieejama frēze, kas risināja situāciju.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 19 Jūn 2018, 13:22 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Ledus atkal ir sakustējies


Ar draudzenes auto pabiju TDR dyno day. Neplānoti auto tika uzlikts uz stenda un tas uzgrieza ciparus kā jau stock 330cd pienākas.
Attēls

Aizvedu stūri uz Automix, lai pāršuj.
Attēls

Auto purns liekas kopā.
Attēls

Dzinējs nu jau arī ir bijis piedarbināts. Saliks ieplūdes trubas, tad jau manīs, ko vecais softs teiks par izmaiņām.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 20 Jūn 2018, 13:53 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Vakar nopirku silikona desu un svaigu kanalizācijas cauruli.

Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 26 Jūn 2018, 16:01 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Ar Evo intercooleri nedaudz niknāks tas verķis izskatās.
Attēls

Vēl pāris kanalizācijas elementi.
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 26 Jūn 2018, 16:30 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 1033
Kāpēc stainless steel trubas nevis aluminija? Kādi plusi/mīnusi?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 26 Jūn 2018, 16:47 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 09 Jūl 2004, 21:22
Atbildes: 1010
Manā uzskatā, alumīnija pluss ir svars, bet mīnuss, tas, ka tam ļoti patīk sevī siltumu akumulēt.

_________________
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 26 Jūn 2018, 17:04 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 1033
J.K.jr.bad. rakstīja:
Manā uzskatā, alumīnija pluss ir svars, bet mīnuss, tas, ka tam ļoti patīk sevī siltumu akumulēt.

Es tieši to pašu domāju, ka svars ir pluss, bet par to siltumu, nav tā ka braucot jau ir pretvējš, un alumīnijs ātrāk ari atdzisis kā nerūsējošais tērauds? Jo nu piemēram intercooleru jau ar taisa no alu, vienīgā atšķirība, ja tas ir max vējā novietots, kamēr trubas var izlaist kur nu sanāk pa motortelpu. Karoche tāds diezgan diskutējams jautājums. Sorry par vāvuļošanu, bet it kā jau ir ari par tēmu tieši :hvz:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 26 Jūn 2018, 18:05 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Neesmu iedziļinājies tik ļoti alumīnijs vs ņerža, bet patreiz esošajā situācijā ņerža man ir ērtākais variants. Svars īsti nav prioritāte, auto jau standartā ir smags(šis tas procesa gaitā ir likvidēts, kaudze ar lietam nākušas klāt). Primāri, lai tas viss darbojas.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Kesis 320d ///M
AtbildētIerakstīts: 16 Jūl 2018, 13:04 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 01 Sep 2016, 10:28
Atbildes: 90
Topics noslīdējis uz otro lapu, slikti.
Bija nelielas pārmaiņas dzīvē, kas aizņēma laiku.

Pērkot kanalizācijas trubas biju piemirsis par v-band un gofru, bet nu tās arī ir sazimētas.

Ir realizējies arī CSL touringa replicas spoileris, iespējams, ka jau šonedēļ beigās tiks uzlikts uz auto. Nav perfekts, bet saies :nail:
Attēls

Kā arī budžeta variantā tiks atrisināts lūztošo stabilizatora atsaišu problēma. M3 stabilizators nāk citā leņķi kā non-M stabilizators. Biju uztaisījis regulējamas atsaites, bet nepietika, lai atrisinātu problēmu. Papētiju e46 coiloveru klāstu un secināju, ka diezgan daudziem coiloveriem uz e46 nāk regulējamas atsaišu stiprinājuma vietas uz coilovera. Un tad sanāca normāls deals ieķert mazlietotus maxspeedingshits coiloveru statnes ar patronām. Izmantošu līdzšim lietotās 10kg atsperes, Mayle HD aatsaites un rezultātā iegūšu svaigas priekšas statnes/amjus un setupu, kurš darbojas ar M3 stabilizatoru.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 134 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 3 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv