Page 1 of 6

Kristapa daily Bora

Posted: 14 Sep 2016, 23:34
by kristaps.sh
Izdomāju uztaisīt rakstu par savu ikdienas auto. Sākšu ar to, ka pastāstīšu par saviem iepriekšējiem auto (spoilerī).
Spoiler
Show
1. 2010-2015.12.31 manā īpašumā bija sarkans VW Golf MK2, kurš laika gaitā bija apaudzis ar labām lietām - svaigu krāsojumu, XYZ koiloveriem, poliuretāna buksēm, MK3 GTI-Edition recaro salonu, TDI dzinēju, kvalitatīvu audio, u.c. lietām, par kurām sīkāk, ja ir interese, varat palasīt ŠEIT
Image
2. 2013.gada ziemu nobraucu ar šādu MK3 TDI. Nopirku lēti, apskate bija tieši tik ilgi, cik nepieciešams - līdz vēlam pavasarim. Bija arī šādas tādas ekstras - el.spoguļi, 4x el.logi, el.lūka, u.c. sīkumi. 2014.g. pavasarī auto sliktā virsbūves un tehniskā stāvokļa dēļ izjaucu detaļās, bet auto ziemu nobrauca godam un sevi atpelnīja!
Image
3. 2014.g. ziemu nobraucu ar B4 USDM jeb amerikāņu passat 2.0 8V Amerikas tirgum paredzēts dzinējs ar 4.paaudzes gāzes iekārtu, kas specifisks starp VW 8V dzinējiem ir ar ieplūdi galvas priekšpusē un izplūdi galvas aizmugurē. Ekstras kā jau amerikānim bija - visi elektro logi, kondicionieris, elektriska bagāžnieka atvēršana, kruīzs, borta dators (jūdzēs un ar patēriņu Miles per galon), u.c. lietas. 2015.g. pavasarī tika pārdots, jo priekš vasaras vēl joprojām bija mk2.
Image
4. Neilgu laiku (2015.g. sākumā) pabraucu ar e36 2.5TDS, kas tika iepirkts kā donors. Dzīvelīgs dīzeļdzinējs ar automātisko kārbu, ar metinātu reduktoru un sporta režīmu bija pateicīgs uz slīpēšanu slapjā laikā.
Image
5. Piektais un pēdējais auto pirms raksta vaininieces Bora's 2014-2016.augusts (braukts tika tikai no 2015.g.novembra, pārējo laika periodu tika savests kārtībā) bija BMW E30. Tika iepirkts briesmīgā stāvoklī un galu galā bija tāds, kā zemāk redzamajā foto! Vairāk info ŠEIT
Image
Tad nu esam tikuši līdz borai. Dažādu sakritību un iemeslu dēļ izdomāju pārdot (un pārdevu) e30 un tajā pašā dienā iegādājos ikdienas auto no čoma čoma, tā kā auto vēsture Latvijā +/- zināma. Par auto:
VW Bora sedans, Latvijā kopš 2013.gada, 2001.gads (laikam), 1.9 TDI ALH 66kw dzinējs ar VNT turbīnu, priekš ikdienas auto pietiekoši dinamisks un ekonomisks (4.9-5.1 L/100km pa šoseju, 6-6,5L/100km pa pilsētu), manuālā 5-ātrumu kārba. Bora skaitās EDITION (jā, skan muļķīgi) komplektācijas.
plusi:
4x elektro logi
roku balsts
melnie griesti (nav OEM, bet tāpat patīkami)
strādājošs A/C
borta dators
krāsa (blue lagoon)
sedans
jaunais instrumentu panelis un panelis
melnais salons
dzinējs, jo ar VE sūkni, un remontizmaksas niecīgas
vienkārša piekare
gan jau vēl kāds patīkams sīkums
mīnusi:
ir nelieli vizuāli defekti - rūsa, buktes, švīkas, bet tas laika gaitā tiks novērsts!

bildes:
Image

Image

Image
izmazgāta motortelpa
Image
Esošais bagāžnieka vāks ir kraukšķīgs kā čipsi numura pagaismojuma tuvumā, tāpēc iegādāts cits vāks (paldies Marisio) un aizvilktas mazās buktes ar špahteli, kā arī sagruntēts. Ar krāsošanu nekur nesteidzos, tāpēc vāks nolikts maliņā, lai sasēžās grunts un špahtele pirms slīpēšanas un krāsošanas!
Image
Lai arī tas ir ikdienas auto, no kura galvenās prasības bija - ekonomisks un lēts ekspluatācijā, tomēr gribas lai tas vizuāli ir pa manai gaumei. Tāpēc nedēļu pēc auto iegādes iepirkts šāds komplektiņš! BBS LM replikas, R18x8,5J, 205/40 riepas, 5x100.
Image
uzmērīju vienu disku. bez sēdinājuma DDM :D
Image
Iepriekšējā bildē koiloveri tikai iepozēja, pats uzsūtīju jaunus
Image
amortizatoru maiņa
Image
Iepriekš virsū bija: priekšā - pajauni KYB gāzes amortizatori un 40mm sēdinātās atsperes, aizmugurē - pajauni bilstein gāzes amortizatori un 40mm sēdinātās atsperes.
Image
regulēšanas gredzeni bija bīstami tuvu riepai, tāpēc izņēmu āra palīgatsperes.
Image
Vēlāk iemetīšu kādu kvalitatīvāku bildi ar kopskatu!

Plāni? Plāni ir, bet par tiem atskaitīšos, kad būšu kādu no tiem izpildījis!

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 14 Sep 2016, 23:40
by kristaps.sh
:insert_uzdirsiens_''psc_pārdot_e30_un_nopirkt_mk4''_here:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 14 Sep 2016, 23:49
by GG.
Absolūti nekāda vaina iemainīt e30 pret boru. Galvenais, lai pašam ērti un patīk.

Taburetes prasās satīrīt, bet tā glīta Bora. Diski piestāv :cool:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 01:01
by ER.
Image
Tricāru iemainīja pret boru?

Ok, ja lidzekļi vienam auto un vajag daily, es arī neizvēlētos tricāru

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 06:07
by ordii
skaists, pareizs iesaakums un atkal kritums atpakalj vai kaa saka uz veeeeg graabekli virsuu, bet nu cepums vismaz ka tos diskus nomainiji, tur pirmaa rindinja jau uzreiz buutu ka veemiens naak tos vecos ieraugot :D
kas notiek ja iznem koilaam taas paliigatsperes, paliek veel zemaaks nekaa buutu ar vinaam?

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 08:49
by Martinss
Lai arī skaidrs kāpēc maini un tā, te vienalga prasās šitais gifs. 8)

Image

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 09:20
by Bruuss
Ļoti, ļoti redzēta Bora. :rofl: Veiksmi darbos...

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 09:48
by kristaps.sh
GG. wrote:Absolūti nekāda vaina iemainīt e30 pret boru. Galvenais, lai pašam ērti un patīk.

Taburetes prasās satīrīt, bet tā glīta Bora. Diski piestāv :cool:
Pats esmu esmu vairāk apmierināts un jūtos atvieglots, ka katru brīvo brīdi (kuru nav daudz) nav jāpavada zem auto, jo atkal kardāna mufta izjukusi, pusasīs brīvkustība, reduktora skrūves jāpārvelk, uttttttttt.
Tomēr sapratu, ka ikdienas auto ir pamatu pamats, lai vispār varētu sākt domāt par kādu projekta auto. Pretējā gadījumā sanāk kaut kas sasteigts, ne līdz galam pabeigts un pa vidu starp projekta auto un ikdienas auto, kas īsti neapmierina nevienu no sevis uzstādītajām prasībām.
ER. wrote: Tricāru iemainīja pret boru?

Ok, ja lidzekļi vienam auto un vajag daily, es arī neizvēlētos tricāru
Tricāru pārdevu 1.augustā, aizgāja uz Smiltenes pusi un tās pašas dienas vakarā iegādājos Boru.
ordii wrote:skaists, pareizs iesaakums un atkal kritums atpakalj vai kaa saka uz veeeeg graabekli virsuu, bet nu cepums vismaz ka tos diskus nomainiji, tur pirmaa rindinja jau uzreiz buutu ka veemiens naak tos vecos ieraugot :D
kas notiek ja iznem koilaam taas paliigatsperes, paliek veel zemaaks nekaa buutu ar vinaam?
Es to neuzskatu par kritumu! Vismaz šī gadsimta auto ar minmumu nepieciešamajām ekstrām ikdienas auto.
Jā, tieši tā. iegūst papildus ~3 cm (saspiestas palīgatsperes tiesu, bildē auto ir pacelts) sēdinājumam. Šajā gadījumā gan tas tika darīts, lai saglabājot pieticīgo sēdinājumu, varētu paskrūvēt uzgriežņus par tiem 3cm uz augšu, lai nodrošinātu drošu attālumu riepai no uzgriežņiem.
Bruuss wrote:Ļoti, ļoti redzēta Bora. :rofl: Veiksmi darbos...
ha ha :D Paldies, paldies!

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 10:07
by UldisUldis
Tad jau toreiz nebūšu pārskatījies, kad balts tricārs aizkvēpināja pa Smilteni. Lai labi ripo!

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 10:37
by smash
Flančus uzliki? :]

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 11:24
by kristaps.sh
UldisUldis wrote:Tad jau toreiz nebūšu pārskatījies, kad balts tricārs aizkvēpināja pa Smilteni. Lai labi ripo!
manā īpašumā e30 nekūpēja. var jau būt, ka jaunais īpašnieks ir sačipojis.
smash wrote:Flančus uzliki? :]
uzliku, tikai vēl neesmu izbraucis ārpus pilsētas, lai novērtētu - vibrēs vai nevibrēs. jo tikai virsū likšanas brīdī apskatīju flančus un skrūves. Nepatīk, ka flancis uz stupicas centrējas tikai uz centra diametra, jo skrūves un flancī skrūvju sēžas ir bez konusa. Ceru, ka nevibrēs!
Bildes ar flančiem un atsauksmes ielikšu vēlāk! Tik tāl - paldies par flančiem un skrūvēm! :]

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 11:33
by howitzer
Es atvainojos par ārtematu, bet, bled, Borai ir tieši tāds pats komforta līmenis kā E30. :emo:
Man bija gan E30, gan Audi A4 B6 (kurš ir kkas ļoti līdzīgs Borai) un nekādas atšķirības, tikai vietas bišķi vairāk. Skaļš 4cyl dīzelis, skaņas izolācija sūdīga, beņķi neērti, plastmasa, kā jau plastmasa, ekstras arī tik pat daudz, kā bumerim, utt. :hvz:

Visādi, citādi - gan jau Tev bija savi iemesli un veiksmi ar jauno auto. :)

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 11:41
by Matiiss_T
howitzer wrote:Es atvainojos par ārtematu, bet, bled, Borai ir tieši tāds pats komforta līmenis kā E30. :emo:
Man bija gan E30, gan Audi A4 B6 (kurš ir kkas ļoti līdzīgs Borai) un nekādas atšķirības, tikai vietas bišķi vairāk. Skaļš 4cyl dīzelis, skaņas izolācija sūdīga, beņķi neērti, plastmasa, kā jau plastmasa, ekstras arī tik pat daudz, kā bumerim, utt. :hvz:

Visādi, citādi - gan jau Tev bija savi iemesli un veiksmi ar jauno auto. :)
Da nevajag d****, ok :D :D
Salīdzinot viņa e30 tagad ar boru, ir kā nakts pret dienu :D un nosēdinātā borā ir vairāk komforts kā nosēdinātā e30 8) (abos gadījumos viņam bija jauni koili)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 11:52
by howitzer
ok :reeka:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 13:33
by SpaceCowboy
Žēl, ka pārdevi e30, izskatījās ļoti labs sedans! :cool: Bet laikam morāli grūti ar sakoptu tricāru braukt ikdienā, it īpaši ziemā! :shura:
Borai nav ne vainas! Veiksmi darbos! 8)

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 16:18
by kristaps.sh
howitzer wrote:Es atvainojos par ārtematu, bet, bled, Borai ir tieši tāds pats komforta līmenis kā E30. :emo:
Man bija gan E30, gan Audi A4 B6 (kurš ir kkas ļoti līdzīgs Borai) un nekādas atšķirības, tikai vietas bišķi vairāk. Skaļš 4cyl dīzelis, skaņas izolācija sūdīga, beņķi neērti, plastmasa, kā jau plastmasa, ekstras arī tik pat daudz, kā bumerim, utt. :hvz:

Visādi, citādi - gan jau Tev bija savi iemesli un veiksmi ar jauno auto. :)
Vienīgā elektroniskā ekstra, kas bija manam e30 bija centrālā atslēga, kura strādāja tikai slēdzot no bagāžnieka, pēc reizes, kad ziemā aizslēdzās rūcošs auto, kamēr pats biju ārpusē un lai tiktu iekšā nācās sabojāt durvju slēdzeni. E30 diskomfortu radīja gaudojošs -pečkas ventilatora motoriņš, metināts reduktors, nepārlasīta kulise ar brīvkustību kā sievietei septītajā laulībā, temperatūras vaktēšana un attiecīgi el.vent. ieslēgšana/izslēgšana, ziemā slēdzenēs krājās kondensāts un sala ciet slēdzenes, līdz ar to bieži nācās līst ne pa šofera durvīm iekšā, utml.sīkumi. It kā vienalga, bet domāju, ka jaunais īpašnieks tos defektus novērsīs, pie tam ar prieku. man ne laika, ne vairs vēlmes nebija gar e30 darboties uz jau ieguldītā laika un naudas fona! Protams vizuāli jau pēc kaut kā izskatījās, bet tā nav prioritāte ikdienas auto. Kā jau ar pakaļpiedziņas auto un metinātu reduktoru, e30 tika arī attiecīgi ekspluatēts. Forši braukt ar konkrēto e30 bija tikai slapjā laikā slīpējot + pēc vairākām minūtēm slīpēšanas jau sāka celties temperatūra virs 90 grādiem, kas pamatīgi bojāja prieku. + Tas, ka pieaugot ātrumam slīpējot pa pilsētu, tiltu viaduktiem un apļiem, pieauga arī iespēja nošķilties. Un ko tad? Rīgas satiksme! E30 ir cool un noteikti kādu dienu sev gribētu atkal RWD, bet noteikti tas būs aprīkots ar vismaz M54B30 benzīndzinēju un paredzēts tikai sānslīdēm un pilnīgi noteikti tas būs otrs auto pēc daily. Dīzelis lai paliek ikdienai!

Boru var atslēgt ar pulti, kulise smuka stingra, dzinējs klusāks un teju uz pusi ekonomiskāks, salīdzinot ar TDS, tīrs, smuks bagāžnieks, kurā nav bail ielikt tīru uzvalku; ikdienā tomēr patīkamāk ir atrasties šajā gadsimtā ražota auto salonā, salons negrab (pagaidām), plastmasa? - tā ir visos auto salonos atrodama vairāk vai mazāk. Ar laiku ieliks kruīzu, kas jau ir ceļā no ebay, varbūt ādas recaro salončiku, varbūt digitālo klimu un būšu vēl apmierinātāks ar auto, kā tagad!
SpaceCowboy wrote:Žēl, ka pārdevi e30, izskatījās ļoti labs sedans! :cool: Bet laikam morāli grūti ar sakoptu tricāru braukt ikdienā, it īpaši ziemā! :shura:
Borai nav ne vainas! Veiksmi darbos! 8)
Prieks, ka vēl kādam bez manis patika e30! Morāli grūti nebija braukt pa ziemu, vienkārši apzinājos ar ko riskēju - sāls, kas var ātrak palīdzēt atgriezt koroziju, kāds misēklis un iegūtas jaunas rētas..

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 21:49
by kristaps.sh
Dažas labas bildes ar toxic un frukts no lietotāja fanāts:
Image

Image

Image
Viena bilde no XAX photography @ vag off pasākums 10.septembrī (kurā nepārprotami redzama vajadzība pēc flanča):
Image
un vēl bilde no VAG OFF no lietotāja fanāts:
Image

Dažām bildēm kopējot linkus no FB, esmu pabojājis kvalitāti, lai fotogrāfētāji piedod man!
exe.lv iepirkti flanči un skrūves:
Image
pirms
Image
pēc
Image

Drīzumā ielikšu kopskata bildes kā izskatās ar flančiem!

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 21:55
by Laapsta
kristaps.sh wrote:
howitzer wrote:Es atvainojos par ārtematu, bet, bled, Borai ir tieši tāds pats komforta līmenis kā E30. :emo:
Man bija gan E30, gan Audi A4 B6 (kurš ir kkas ļoti līdzīgs Borai) un nekādas atšķirības, tikai vietas bišķi vairāk. Skaļš 4cyl dīzelis, skaņas izolācija sūdīga, beņķi neērti, plastmasa, kā jau plastmasa, ekstras arī tik pat daudz, kā bumerim, utt. :hvz:

Visādi, citādi - gan jau Tev bija savi iemesli un veiksmi ar jauno auto. :)
Vienīgā elektroniskā ekstra, kas bija manam e30 bija centrālā atslēga, kura strādāja tikai slēdzot no bagāžnieka, pēc reizes, kad ziemā aizslēdzās rūcošs auto, kamēr pats biju ārpusē un lai tiktu iekšā nācās sabojāt durvju slēdzeni. E30 diskomfortu radīja gaudojošs -pečkas ventilatora motoriņš, metināts reduktors, nepārlasīta kulise ar brīvkustību kā sievietei septītajā laulībā, temperatūras vaktēšana un attiecīgi el.vent. ieslēgšana/izslēgšana, ziemā slēdzenēs krājās kondensāts un sala ciet slēdzenes, līdz ar to bieži nācās līst ne pa šofera durvīm iekšā, utml.sīkumi. It kā vienalga, bet domāju, ka jaunais īpašnieks tos defektus novērsīs, pie tam ar prieku. man ne laika, ne vairs vēlmes nebija gar e30 darboties uz jau ieguldītā laika un naudas fona! Protams vizuāli jau pēc kaut kā izskatījās, bet tā nav prioritāte ikdienas auto. Kā jau ar pakaļpiedziņas auto un metinātu reduktoru, e30 tika arī attiecīgi ekspluatēts. Forši braukt ar konkrēto e30 bija tikai slapjā laikā slīpējot + pēc vairākām minūtēm slīpēšanas jau sāka celties temperatūra virs 90 grādiem, kas pamatīgi bojāja prieku. + Tas, ka pieaugot ātrumam slīpējot pa pilsētu, tiltu viaduktiem un apļiem, pieauga arī iespēja nošķilties. Un ko tad? Rīgas satiksme! E30 ir cool un noteikti kādu dienu sev gribētu atkal RWD, bet noteikti tas būs aprīkots ar vismaz M54B30 benzīndzinēju un paredzēts tikai sānslīdēm un pilnīgi noteikti tas būs otrs auto pēc daily. Dīzelis lai paliek ikdienai!

Boru var atslēgt ar pulti, kulise smuka stingra, dzinējs klusāks un teju uz pusi ekonomiskāks, salīdzinot ar TDS, tīrs, smuks bagāžnieks, kurā nav bail ielikt tīru uzvalku; ikdienā tomēr patīkamāk ir atrasties šajā gadsimtā ražota auto salonā, salons negrab (pagaidām), plastmasa? - tā ir visos auto salonos atrodama vairāk vai mazāk. Ar laiku ieliks kruīzu, kas jau ir ceļā no ebay, varbūt ādas recaro salončiku, varbūt digitālo klimu un būšu vēl apmierinātāks ar auto, kā tagad!
SpaceCowboy wrote:Žēl, ka pārdevi e30, izskatījās ļoti labs sedans! :cool: Bet laikam morāli grūti ar sakoptu tricāru braukt ikdienā, it īpaši ziemā! :shura:
Borai nav ne vainas! Veiksmi darbos! 8)
Prieks, ka vēl kādam bez manis patika e30! Morāli grūti nebija braukt pa ziemu, vienkārši apzinājos ar ko riskēju - sāls, kas var ātrak palīdzēt atgriezt koroziju, kāds misēklis un iegūtas jaunas rētas..
gribeeju ko lidzigu rakstiit :D
e30 tev bija tiesam gliits,bet borai kaa daily arii nekadas vainas :)

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 15 Sep 2016, 23:57
by kristaps.sh
Šī vakara fotosesija. Paldies bruusam par bildēm! :beer:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

:]

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 16 Sep 2016, 21:51
by ganga
smuka bora ! fk koilas ? kādas ir, kādas atsauksmes ? :D