Neliela atskaite par to, kas vēl sadarīts Borai. Vasarā noņēmu spārnus, lai savestu kārtībā abu sliekšņu galus.
No iepriekšējā saimnieka mantojumā nāca uzsists slieksnis, par kuru tehačā šogad ielika 2 (pirms gada ar tādu pašu slieksni vecā saimnieka rokās auto no TA stacijas izripoja bez aizrādījumiem). Biju nopircis remonta slieksni, lai nav jātērē laiks un ielāpu locīšanu, bet beigās dēļ uzsistā sliekšņa, atrautās mastikas, zem kuras bija dzīvojies sālsūdens, nācās pārmetināt visu slieksni.
Izvilkts, cik nu bija iespējams ar garāžā pieejamajiem instrumentiem. Nav ideāli, bet priekš ikdienas auto piecietīšu.
Piemēram
un te jau pēc metināšanas un slīpēšanas
Iztīrīta rūsa. bez smilšu strūklas jau na ilgtermiņa variants, bet būs ok
grunts + šuvju mastika
pirms sliekšņa krāsošanas
done
Pirms TA ieliku stabilizatora stieni, jo par tā neesamību ielika divnieku. Pēc TA reversējam šo pašu procedūru
Polijā kartera aizsargs dabūja trūkties
Iztaisnots + iemetinātas pastiprinājuma ribas
Izpūtējs
Iemetināta jauna gofra, izgriezts katalizators. līkumi, kas iemetināta katalizatora vietā, gan uz vietas garāžā bija izmēru par lielu, bet nu tālākos plānos pie dzinēja uzlabojumiem ir paredzēts uzmetināt ņeržas izplūdi.
Ar krakšķošām granātām izbraucu Poliju, jo nebija laika pirms brauciena samainīt granātas. Paldies Dievam, ka neaprāva kādu no granātām Polijā
Tad nu kaut kad samainīju arī tās.
Vēl samainīti visādi sīkumi, bet kurš gan visu spēj atcerēties.
Tas arī viss šajā remontgrāmatā. Pa lielam - pi*t un slavēt. Esmu ļoti apmierināts ikdienā ar šo auto.
P.S. Ja kādam ir interese par diskiem R18x8,5J ET35 5x100 un 205/40 riepām, kuras pavasarī pirktas jaunas, tad droši PM ar cenas piedāvājumu.