Page 2 of 6

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 10:48
by kristaps.sh
Paldies!
Par koilām nesūdzos, bet domāju, ka liekamas vienā plauktiņā ar TA-technix, u.c. lētā gala koiliem. Pluss, ka ir iespēja nomainīt amortizatoru patronas.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 11:14
by Martinss
Ta technix arii patronas var nomainiit. Skjiet, ka visiem leetajiem mainiijaas. :roll:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 11:47
by kristaps.sh
Iespējams. Man personīgi saskare ar TA-technix nav bijusi, ar FK arī līdz šim nebija. Pazīstams cilvēks mainīja saviem FK patronas, tā kā bija 100% pārliecība, ka to var izdarīt, pirku FK. Cenu starpība abu ražotāju coiloveriem 10-15 eur.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 12:55
by Fretka
Martinss wrote:Ta technix arii patronas var nomainiit. Skjiet, ka visiem leetajiem mainiijaas. :roll:
Mainīt var, taču ražotājs atsevišķi detaļas netirgo :shura:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 15:36
by ray112
Kur tas patronas vispār lai meklē? Tas jautājums sāk palikt aktuāls. Tikai pa priekšu jāapskatās kas par koiliem fk vai ta technix

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 17 Sep 2016, 17:56
by salvis
Viss kas notiek, notiek uz labu! Būs viena glīta Bora! :)
Priekšā nav flanči? IMHO aizmugure ir par platu, kādi 5mm mazāk būtu tieši laikā. :hvz:

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 18 Sep 2016, 11:37
by kristaps.sh
salvis wrote:Viss kas notiek, notiek uz labu!

Tieši tā, Salvi!
salvis wrote:Priekšā nav flanči? IMHO aizmugure ir par platu, kādi 5mm mazāk būtu tieši laikā. :hvz:
Priekšā vēl nav, bet uz nākamo sezonu noteikti, ka 10mm vajadzētu. Tikai nepatīk tas, ka 10mm flanci jāskrūvē ar garākām skrūvēm.
Aizmugurē ir 20mm flanči, kas ir minimālais biezums, lai flanci varētu pieskrūvēt pie stupicas un attiecīgi disku ar citām skrūvēm pie flanča. Man gan liekas, ka viss ir cimdā ar aizmugures iznesumu! :]

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 18 Sep 2016, 13:15
by GG.
Es pievienojos Salvim, par iznesumu. Būtu glīti līdz ar arku :cool:

Nemāci man klepot (c) Vectēvs

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 03 Oct 2016, 13:59
by kristaps.sh
Te redzams kā bora izskatās gaitā!
» Skatīties Youtube


Re: Kristapa daily Bora

Posted: 03 Oct 2016, 14:16
by Black President
Kas tur tads ko redzet?

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 03 Oct 2016, 14:26
by kristaps.sh
Zila piesēdināta bora. :hvz:
Tas, kas visā šajā topikā, ja ar uztveri tā pašvakāk un līdz šim to neesi pamanījis.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 21:26
by kristaps.sh
Šis tas sadarīts:
*Paregulēta bora par 3cm augstāk, iztīrītas koiloveru vītnes, sasmērētas ar vara smēri un vēlāk smēri, kas bija pa rokai - vītnes aizsardzībai, lai lielāka iespēja, ka pa ziemu AL uzgriežņi neuzkodīsies uz tērauda statnes. Regulējot boru augstāk, atspere tika saspriegota (atsperes priekšslodze) un nu auto uzvedās tīri komfortabli, salīdzinot ar regulējumu bez atsperes priekšslodzes. Viela pārdomām.
Spoiler
Show
Image
*noņemti aizmugurē flanči uz ziemu
Spoiler
Show
Image
*noņemti R18 vasaras diski un uzlikti R17 ziemas diski
Spoiler
Show
Tornis ar 18x8,5 + beigtas 205/40 riepas
Image
Spoiler
Show
iepriekšējā īpašnieka vasaras diski pārtapa par maniem ziemas diskiem. Gribēju audi TT R17 diskus ziemai, bet nebija labu piedāvājumu
Image
*uz R17 uzliktas 215/50 izmēra ziemas riepas. uz priekšējās ass jaunas Antares grip 20 (2016.g); uz aizmugurējās ass mazlietotas riepas, kuru modeli neatceros, bet protektors vēl 7-8mm (2013.gads)
Spoiler
Show
pagājušā ziemā Antares iztestēju uz e30, uz kura bija visas jaunas šī modeļa riepas, biju vairāk kā apmierināts par to cenu - mīksta gumija, gan pa sniegu, gan pa ledu braucās labi
P.S. par lietoto riepu pāri paldies Ch.
*Dabūts kruīza kontroles slēdzis ar visiem vadiem
*Iegādāts bēšs apsildāms ādas salona pilns komplekts + apsildes vadi + pogas (bilde zagta. man komplekts ar bēšu rokas balstu, rokas bremzes sviru, jostām, plastmasām, (angļa) paklāju,utt)
Spoiler
Show
Image
Pamazām jāpiepako boru ar ekstrām, konkrētāk - vēl vajag pr. lukturus ar miglas lukturiem un digitālo klimatkontroli. Vēljoprojām braucu un priecājos par auto.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 21:33
by Fretka
Ne jau dēļ priekšslodzes viņa uzvedās komfortabli, bet gan tāpēc, ka beidzot amis dabuj padarboties, nevis pašā lejā kulties.
Par sasmērēšanu - good job, pirms ziemas must do lieta. Pirms jebkāda veida darbībām ar gredzeniem to vītni vajag tīrīt, tad coiloveri kalpos ilgi!

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 21:37
by kristaps.sh
Fretka wrote:Ne jau dēļ priekšslodzes viņa uzvedās komfortabli, bet gan tāpēc, ka beidzot amis dabuj padarboties, nevis pašā lejā kulties.
Domāju, ka apvienojot manis teikto un tevis teikto iegūstam baltu patiesību, ka pateicoties atsperes priekšslodzei UN lielākam amortizatora gājienam, auto uzvedās zašebis.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 22:03
by ordii
tell me more par to priekšslodzi? wat?

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 22:08
by Fretka
Normāliem koiloveriem priekšslodzi regulē, palaižot visu statni zemāk/augstāk un pēc tam noslogojot atsperi (attēlā statni iespējams skrūvēt zemāk, cauri stiprinājumam)
Image

Vairumam lēto koilu pati statne nemaz neregulējas un var mainīt tikai atsperes pozīciju. Saregulējot atsperi ļoti zemu, ar izstieptām kājām atsperei nav nekādas priekšslodzes un riteņi dzīvo savu dzīvi, kas ir pilnīgi nepareizi.
Jo mīkstāka atspere, jo lielāku priekšslodzi vajag, lai tā rīkotos pilnvērtīgi visā amortizatora darbības diapazonā.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 23:04
by spainis666
helper spring uzdevums ir preload nodrošināšāna

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 26 Oct 2016, 23:25
by kristaps.sh
nu nezinu. viņas maniem koiliem ir tik mīkstas, ka ar rokām gandrīz jau var pilnīgi viņas saplacināt (cik tā slodze? kādi 30-40kg?). Palīgatsperes funkcija tik, cik neļaut galvenajai atperei atspriegoties. BET man viņas ir izmestas ārā, jo ar tām nevar pietiekoši zemi nosēdināt - regulēšanas uzgriežņi atduras pret riepu/disku. Izņemot āra palīgatsperes, iegūst 2-3cm papildus sēdināšanai. Bildē problēma redzama. ja nebūtu strečotas riepas, tad uzgriežņi būtu jau iespiedušies riepā.
P.S. bildē mašīna ir pacelta un palīgatspere nav nospriegota, bet tas lietas būtību diži nemaina.
Image
p.s.s. uz nākamo sezonu priekšā arī būs flanči, tad iespējams varēs ielikt palīgatsperes. bet tās ir tik mīkstas, ka nez vai būs taustāms labums.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 31 Oct 2016, 00:43
by kristaps.sh
Brīvdienās gandrīz līdz galam sakopti jauniegādātie krēsli. Vēl tikai palika uzklāt ādas kondicionieri. Milzīgs restekpa GG kungam, ka ļooti labi apstāstīja kā tas process jāveic.
Spoiler
Show
šādi tika attransportēts salons
Image
Apbruņojos ar pacietību un ekipējumu un varēju sākt uzkopšanas darbus.
Image
Spoilerī dažas pirms/pēc bildes (jau iepriekš sorry not sorry par bilžu kvalitāti)
Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Netīrākais krēsls PĒC
Image

Image
Protams nenoturējos un jau krēslus ieliku borā!
Image

Image

Image

Image

Image
Tā kā salona donors bija no UK, tad pilns bēšais salons netiks uzstādīts, jo atšķiras visi priekšdaļas plastmasi un paklājs.
Vēl tiks darīts šis tas ar durvju apšuvumiem, iespējams roku balstu un skatos, ka bēšās drošības jostas arī vajadzēs uzstādīt.
Rezumē. Sakopjama āda ir, tikai tas prasa laiku. Sēdēt/braukt/parvietoties ļoti patīkami un ērti.

Re: Kristapa daily Bora

Posted: 31 Oct 2016, 20:49
by howitzer
Tieši gribēju minēt, ka prasās vēl kaut kas ar to salonu, jo tikai pārliekot ķebļus, dīvaini izskatās. Darbojies, gan būs labi. :cool: