Kaislīgākie foruma lietotāji šo auto jau ieraudzīja izbraucienā.
Esmu nobraucis jau 3 pilnus mēnešus ar šo bmw un varu teikt, ka esmu ļoti ļoti laimīgs
Auto tika apskatīts pēc Fretkas ieteikuma. Tas ilgi mētājās pa bmw forumu pirkt/pārdod sadaļām un komentāri saturēja frāzes "tu labi ja 3 pakas par viņu dabūsi". SS.LV cena bija ielikta 4300eur, forumu cena bija 3200eur, kas radīja sajūtu, ka tam auto kautkas varētu nebūt kārtībā.
Turklāt auto bija sabildēts diezgan slikti un bildēs tas neizskatījās labi. Multistūres neesamība arī radīja nepatīkamu iespaidu.. Toties dzīvē - bomba. (Spoiler : sludinājums)
Interesanti ir, ka iepriekš bija m54b22 sedans ar 170zs un šim, esot m50b25tu ar 170zs, sajūta, ka šis iet nu daaaaaaaudz labāk. Jāņem vērā arī 380k pret 220k nobraukumu.
Pēc vizuālās apskates novienojāmies ar tikšanos servisā nākamajā rītā, un ja viss būs labi, tad dodamies uz csdd. Puisis piekrita un servisā saņēmu rezumē "Auto ir labs un defektu nav".
Līdz ar to auto tika pārrakstīts bez kaulēšanās.
BMW E46 hellrot, M52B25TU, automāts, netīti 216k km, 1999.
Recaro pusāda, elektro salons un spoguļi ar atmiņu, lietussensors, melnie griesti, štorka, stikla lūka, parkingi, kondicionieris, ksenonie fari.
Vēl papildus Eibach atsperes un amortizatori, Simons bundulis, k&n filtri, M stūre un cupholderi, jauns akumulators, jauna eļļa ar filtriem, labas vasaras riepas un krown pretrūsas apstrāde, pilna servisa vēsture, Latvijā kopts wessā.
Pirmā lieta, kas tika izdarīta - pasūtīti nepieciešamie vadi, lai uzliktu multistūri, kā arī iepirku no citas stūres tikai pogu daļu, iemainot to pret savējo ne-pogu daļu ar simbolisku piemaksu.
Tad auto tika uz vienu dienu atstāts Automix.lv, kur tam tika pāršūta stūre uz Nappu. Tas notika Sicram* iespaidā, iesaku to izdarīt arī citiem. 75eur un forša, mīksta stūre, kas labi izskatās. -
Te pogām vēl nav pielietojuma - tikai dekoratīvs. Toties tās tika pieslēgtas pavisam nesen - darbs aizņēma aptuveni 5 stundas, kamēr izbūros cauri visām instrukcijām. Gan radio puse, gan kruīza puse strādā bez nekādas programmēšanas - tas bija liels un patīkams pārsteigums.
Kopā multistūres pasākums izmaksāja 40eur par pogām (iedeva līdzi arī vienu no 2 vajadzīgajiem vadiem, līdz ar to tas nebija jāpērk. eparts tas maksā 18eur), otrs vadu komplekts tika pasūtīts eparts un izmaksāja 22eur. Tātad kopā 62eur + darbs. (Meistari to parasti izdarot stundā un par to prasot 50eur, bet tas šoreiz nebija vajadzīgs).
Tikko nobraukti pirmie 10000km un nomainīta eļļa - ielēju sintētiku un paņēmu litru ekstra, jo no eļļas rīšanas pavisam neesmu ticis prom. (Manam iepriekšējam bembim eļļa bija jāpielej regulāri - litrs uz divām bākām (1000km). Šeit situācija desmitreiz skaistāka - tikai litriņš uz 10000km, kas ir standarts šāda tipa auto.)
Iepirktas arī Sailun Ice Blazer wst1 ziemas riepas (paldies Smash), kas tiks liktas uz šiem pašiem R17. Uz pavasari jau plānoju likt R18 un nopulēt, jo šai krāsai tas ir vajadzīgs biežāk nekā jebkurai citai - Hellrot saulē balē.
Vasarā biju arī aizbraucis apskatīt oriģinālo m-paku šrotā turklāt īstajā krāsā. Bet visa bija izbalējusi, krāsa saplaisājusi, balkas nebija un no visām pusēm apskrāpēta ar dziļām švīkām, restes un miglas nebija utt. Žēl tā cilvēka, kas par to atstāja tos 350eur, bet tāds jau laikam tas bizness ir.
Šim patēriņš tīri pa pilsētu 11.5l/100km, šosē ap 7.5l/100km. Garais reduktors arī ir interesanta lieta. Agrāk bija auto, kam 3. ātruma gals bija 95kmh, tad šeit 2. ātrums beidzas pie 120kmh. Ir jautri un jāiemācās braukt ar šādu. Uzreiz nevarēs.
Tuvākajā plānā saprast, ko darīt ar katalizatoru - tur kautkas ir izbeidzies un pie silta motora un zemiem apgriezieniem vibrē. Ar prieku uzklausīšu jūsu ieteikumus - straight pipe, rezonators, vai jauns aftermarket katalizators.. Un kur vest mainīt?
Foto : Rihy @Rullītis