Page 5 of 7

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 00:29
by kriss.r
manai riisu mashinai orginali naaca tas sadalitajs un bija muuzziigas problemas ar bremzem, ari mainot tos sadalitajus bija ta ka prieksha loti atri saaka sljuukt un pakala bija baigi mazais speeks. es noraveju visu nost un saliku pa vienkarso ar troinikiem kad sanak ka uz visam pusem vienads speeks un visas problemas atrisinaajaas bremzes ir 282/262.
Image

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 00:46
by GG.
Te tiek kombinēti dažādu modeļu priekšejie/aizmugurējie suportus, kas nekad nav bijuši paredzēti strādāt vienotā sistēmā ar šo galveno cilindru. Šļūkšanu/nešļūkšanu visvairāk ietekmē tieši riepu saķere ar ceļu. Un runājot par spēka sadali, drīzāk vajadzētu runāt par darba virzuļu izmēru atšķirībām no stock sistēmas.

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 01:01
by semigallss
Lai cik debili melnais parasti izrunājas, bet šoreiz piekritīšu viņam. Ja jau tika veikts bremžu apgreids, tad kapēc ierobežot viņu veiktspēju ar kaut kādiem regulatoriem? Labāk uzstādīt arī priekšai atbilstošu setu, lai ir full race setup.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 01:13
by Black President
Banali,bet reiskariem ar ir regulatori kurus pats regule ar ventili

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 09:22
by howitzer
Black President wrote:Banali,bet reiskariem ar ir regulatori kurus pats regule ar ventili
Ir, ADpartos arī tirgojas. Tikai padārgi, imho.


Melnais un Semigalls - vai jūs, lūdzu, varētu izlasīt rūpīgāk visu, kas sarakstīts? (Vispār, kāpēc es esmu tik tolerants un iecietīgs???)
Es taču rakstīju, ka jau esmu nopircis E34 ventilējamos suportus priekšai.
Bet mazliet apgāzīšu jūsu teoriju par to, ka ar E34 priekšējām bremzēm viss strādās. Šobrīd priekšā esošo suportu virzulīša izmērs un bremžu diska izmērs ir identisks kā E34 bremzēm. Vienīgā atšķirība ir neventilējamais disks, tāpēc pats suports ir nedaudz šaurāks. Bremžu darba virsmas laukums absolūti neizmainās, uzstādot E34 priekšējās bremzes. Regulatoram tur būs būt.

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 10:10
by Volfsburgs
Hondai viss ticamāk viss ok ir, jo aizmugurējo suportu virzulītis ir 30mm tik. Kā jau Žoriks minēj no Opeļa tos štruntiņus ieskrūvē un dzīve izdodas. Un priekšā lielākas bremzes neko nedotu, lai novērstu šo problēmu. :emo:

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 10:43
by Melnais
E34 nav lielāks galvenais cilindrs? Piemēram is200, is300 un gs300 bremzes neatšķiras, bet galvenais cilindrs atšķiras, tas ir lielāks un bremzē arī stiprāka. BMW nebūs līdzīgi? :roll:

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 10:58
by -AF-
Dažiem e34 ir lielāks bremžu cilindrs, bet ne ievērojami

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 15:24
by kalns
Fretka wrote:
Melnais wrote:Uzliec priekšā attiecīgas bremzes un pakaļa nebremzēs pirmā. :D
Tā tas nestrādā :) Pārbaudīts
Strādā! Vajag tik pareiza izmēra galveno / priekšas suportus un aizmugures.. tas nav plauktus pieskrūvēt, tur ir diezgan jāiedziļinās lai saprastu kas un kāpēc strādā..

Man priekšā bija ~56 vai 60mm virzulis (viens) uzliku volvo 4 cilindru suportus, ar 4x 38mm
aizmugurē ir kaut kādi e36 suporti
priekšā ir 2KN bremzēšanas spēks
aizmugurē ir 1,5KN bremzēšānas spēks

ar tiem viena cilindra suportiem, priekšā bija 1.5KN..
Ir plānā uzlikt arī aizmugurē citus suportus (2 cilindru) un roķeni atstāt uz bmw cilindru, bet to laiks rādīs vai tā ir gudra doma, vai arī no viņas nav jēgas :)

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 18:17
by howitzer
E28 sver 1250 kg un ar 125hp motoru līdz simtam ieskrienas kkādās 11+ sekundēs. :aiwa: Es domāju, ka ar E34 bremzēm būs pietiekami gana, lai to kalimagu apturētu. Tikai jāpanāk pareiza bremžu darbība. :)
Man, personīgi, nav vēlmes meklēt 4 virzuļu bremzes no E31 V12 vai kā tamlīdzīga un čakarēties. :) Pat E32 semakam priekšā nāk tādas pašas bremzes ar vienu cilindrīti un tas auto ir daudz smagāks. Domāju, ka viss būs coolio, puiki. ;) Ja nebūs, domāsim tālāk. Nav jau, protams, tā ,ka arī ar stock bremzēm to auto nevarētu apstādināt, bet - teiksim tā, tas ir tāds, salīdzinoši lēts tūnings (lol, E34 suporti maksāja 10eur - lētāk, nekā bremzes velosipēdam :aiwa: ) un tas tiek veikts tāpēc, ka to var paveikt. Patīk kaut ko paskrūvēt. :)

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 18:24
by Rii
howitzer wrote:teiksim tā, tas ir tāds, salīdzinoši lēts tūnings (lol, E34 suporti maksāja 10eur - lētāk, nekā bremzes velosipēdam :aiwa: ) un tas tiek veikts tāpēc, ka to var paveikt. Patīk kaut ko paskrūvēt. :)
Lētā tūninga un skrūvētgribēšanas rezultātā tagad tev ir auto ar sadirstām un funkcionāli bīstamām bremzēm :D Vai pēc šī defekta novēršanas nebūs tā, ka šis lētais tūnings bus nostājies uz trumuļu bremžu pilnīgas pārlasīšanas ciparu, bet ieguvums no tā būs tuvu nullei?
Nedusmojies, vienkārši no malas izskatās, ka disku bremzes ir uzliktas tikai, lai citi nerādītu ar pirkstu un nesmietos

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 18:28
by howitzer
Rii wrote:Vai pēc šī defekta novēršanas nebūs tā, ka šis lētais tūnings bus nostājies uz trumuļu bremžu pilnīgas pārlasīšanas ciparu, bet ieguvums no tā būs tuvu nullei?
Nedusmojies, vienkārši no malas izskatās, ka disku bremzes ir uzliktas tikai, lai citi nerādītu ar pirkstu un nesmietos
Pa lielam, tieši tā arī ir. Teiksim tā, tas auto man ir vienkārši izklaidei un brīvā laika pavadīšanai. Es nevienā brīdī nepretendēju uz kaut kādiem, labākiem rezultātiem, ātrākiem apļa laikiem, utt., kā arī man nekur nav nekāda grafika un plāna, kad kaut kam konkrētam jābūt paveiktam, vai arī, ka uz "sezonas sākumu" auto obligāti jābūt tam un šitam sataisītam. Es brīnišķīgi pavadīju laiku, teiksim, velkot tās pašas bremžu caurules, krāsojot uz savu roku spārnus, presējot stupicās gultņus un vienkārši vienu dienu nedēļā veltot tam auto, lai to saliktu uz apskati. :) Man beidzot ir lego konstruktors, kuram es varu veikt visādus retarted modus un skatīties, kā kas izmainās (uz labo vai slikto pusi :aiwa: ), atšķirībā no daily E36, kuram vienmēr jābūt gatavam ripot apkārt.
Zini, kā... Omītes dārzos stāda puķes un min krustvārdu mīklas, es ar eļļainām rokām ņemos pa garāžu. :aiwa:

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 20:59
by Black President
Forever alone dzive :D

Lab jau lab,es nodarbojos ar to pasu

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 22:29
by RL.
Hmmm, diez ko Micuks teiktu par bremzēm. cilindrīšiem, regulātoriem, racecariem ... :? :shura:

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 28 Feb 2017, 22:40
by -AF-
Cik zinu uz e28 perfekti der priekšā 4cil suporti no e38
Vińi neko daudz nemaksā šrotos ap 100e par pāri.
Es nesaku ka must have, vnk tā par tēmu runājot

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 01 Mar 2017, 00:58
by Melnais
Tad jau vaig galveno no e38.

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 01 Mar 2017, 08:20
by -AF-
Nav obligāti.. jāskatās cik liels pedāla gājiens būs un tad domāt tālāk

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 08 May 2017, 14:01
by howitzer
Sveiki, kanareiki. :aiwa:

Saulīte spīd, putniņi dzied, kaķi pisās un laiks kaut ko padarīt vecajam hlamam.

Uzzvanīju savam regulārajam čommeham galvas blīves maiņas jautājumā, taču viņam bija aizņemts bokss mēnesi uz priekšu. Te pēkšņi ūzeris GG teica, ka viņa radiniekam esot bokss, kurš vīkendos esot brīvs. GG arī bija diezgan optimistiski noskaņots šī pasākuma ietvaros (nabaga cilvēks - nesaprata, uz ko parakstās :emo: :aiwa: ) un es nopirku apdrošināšanu, pielādēju aķīti, uzskrūvēju riteņus, izskrūvēju sveces, uztaisīju dekompresijas startu (ja nu gadījumā tosols kādā podā satecējis, lai nenorauj šito ten tā saucamo gidrotriecien :aiwa: ) Un spēru dūmā. Nelaidiet dzērušus draugus garāžā. :aiwa:
Image
Savā gaitā aizripinājos līdz moikai noskalot uzzīmētos pimpīšus un tad līdz boksam,kur rāvām nost pauri. Pa ziemu visus galvas remontam vajadzīgos loriņus jau biju saganījis, tā kā atlika tikai noraut pauri, aizvest uz Gaujas ielu un saprast, vai vajadzīgs TDI motora swaps, vai arī var likt kopā veco.
Image
Image
Piemērījām arī dīzeļa swapu, bet negribējās, lai feisbukā pēkšņi sāk aicināt visādi cilvēki, kuriem dzīvesvietā norādīts Kazruņģis vai Stensteda.
Image

Apmēram pēc nedēļas (lai gan solīja pēc 3 darbadienām :aiwa: ) iezvanījās telefons un skrējām uz Gaujas ielu. Meistars teica, ka galva ir izcili labā stāvoklī, nekādu plaisu neesot. Tika minimāli noslīpēta un pēc meistara rekomendācijas nopirkām standartizmēra galvas blīvi. Arī dzinēja bloks bija ļoti labā stāvoklī, tā kā tas maķenīt iepriecināja un joprojām varu pieturēties pie sava sakāmā, ka šim motoram šajā mašīnā būs būt. :]

Atskrienot atpakaļ uz boksu, pieslīpējām vārstus, samainījām blīvītes un sīkumus, sākām likt kopā galvu, taču viss pasākums līkrocības un zināšanu dēļ diezgan ievilkās, kā rezultātā tika nolemts Behu šņorē aizvilkt 30km līdz GG personīgajai garāžai un gateri turpināt tur. :shura:
Image
Veiksmīgi izšņorējāmies cauri visai pilsētai un sākām likt virsū galvu, vilkt klāt skrūves un spraust atpakaļ visus štekerus un šļaukas.
Image
Image
Te, principā, arī tika saprasts, cik liels tomēr ir ieberziens un cik dārgi tomēr izmaksā uzturēt vecu auto normāli, nevis ķep, ļep. :aiwa:
Visas dzesēšanas caurules ir jāmaina, termostata korpuss, radiators, visas vakuuma caurules (lai gan daļa jau tika mainītas), būtu jāpārvelk pilnīgi visa dzinēja vadība un vēl simts un viena lieta. Ja šļauka ir 30 gadus sēdējusi vienā pozīcijā, minding her own business, tad viss arī kādu laiku ir kārtībā, taču, kolīdz tas viss tiek bakstīts, locīts, čakarēts un skrūvēts, detaļas sāk parādīt savu vecumu. :)
Visu kaut kā nebūt salikuši, spērām auto dūmā. Sākumā pielaist neizdevās, nosprāga aķis (gudrinieki, protams, aķi lādēties uzlikuši nebija), taču, aizbraucot šodien, ar pielādētu aķi, auto piešķīlās.

Pirmais - nav tukšgaitas, slāpst visu laiku. Atvienojām tukšgaitas regulatora vakuuma šļauku, lai fiziski varētu pabraukt, taču tukšgaita ir ap 2000apgriezieniem. Otrais, termomuftai ir pipec un auto stāvot krustojumos karst nežēlīgi. Knapi tiku līdz mājām. Trešais - kaut kur jauda pazudusi. Auto neiet vispār, ātrāk par 80 pabraukt nevar. Noteikti, ka kāda vakuumcaurule ir pieteikusi galu un atņirgusies, vai arī kādi vadi kaut kur pārspiesti. Iet visi podi, auto paātrinās normāli un neraustās, taču tam tagad ir kādi 20 zirgspēki. :aiwa:

To do lists - nomainīt muftu, pirmām kārtām.
Otrām kārtām, pārlasīt visu dzesēšanas sistēmu, varbūt, ka jāuzliek arī pie reizes lielāks radiators no lielmotoriem.
Treškārt, saprast, kāpēc tā naglu kaste fiziski vispār nebrauc uz priekšu un, ceturtkārt, jāpāriet uz Motronic vadību no pēdējo gadu M20 dzinējiem, lai tiktu vaļā no nolādētajām vakuumšļaukām, taču saglabātu kaut kapeiku oriģinalitātes motortelpā, jo M50 vadība un spoles, vai kaut kādas aftermarket vadības šim nebūs.

Paldies par uzmanību. :aiwa:
p.s. - izbraucienā nebūšu, nepaspēšu salikt. :aiwa:
p.p.s. - GG, megapaldies Tev! Dirsā, bet salikām. :aiwa: :grudaks:

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 08 May 2017, 17:22
by ttd
es ar sirdi aizgāju, kad ieraudziju bildi vēl neizlasot tekstu. pls dont joke like that :c

Re: Howitzera BMW rat rods: "The Ace"

Posted: 08 May 2017, 17:23
by GG.
Git gud 420 legalize